BİRBİRİNDEN ŞIK EŞARP VE ŞALLARA UYGUN FİYATLA SAHİP OLMAK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

18 Ekim 2012 Perşembe

ŞAL BAĞLAMA MODELİ : ŞAL NASIL BAĞLANIR ? AŞAMA AŞAMA FOTOĞRAFLI ANLATIM

www.tips-fb.com
BU POSTUN HARİCİNDE ANLATTIĞIM BEBE YAKA ŞAL BAĞLAMA MODELİ İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ..

Tatilde çektiğimiz bu fotoğraf çok sorulmuştu.. şimdi nasıl bağladığımı anlatacağım..aynı renk şalı kullandım ki bütünlük olsun..


öncelikle şalımızı elimize alıp içe doğru katlıyoruz.. fotoğrafta ne kadarlık bir kısmın içerde kaldığını görüyorsunuz..


şalın iki ucu eşit olacak şekilde başımıza alıyoruz..


çene altından iğnemizi mutlaka takıyoruz.. 
aksi halde boynunuz, boğazınız , yüzünüzün tamamı , kulak diplerindeki saçlarınız gözükür.. bunun olmasını istemeyiz ;) 


iğneledikten sonra ben fotoğrafta görüldüğü şekilde şalı tutarak biraz daha öne çekiyorum.. takarken ayarlayamıyorum genelde çünkü..geride kalıyor biraz.. 


öne çektiğim hali.. bone daha az gözüküyor bu şekilde.. bu arada tepemdeki çizgi olmuyor normalde..ütülüyorum ben orayı ama vaktim yoktu bu sefer :)


daha sonra şalın arkada kalan tüm kısımlarını ensemin kapandığından emin olarak öne doğru alıyorum..bu esnada Yasin beni krizlere sokuyor çok komik görünüyorsun diye.Rana üstüme tırmanmaya çalışıyor :) çok zor şartlarda bloggerlık yapmaya çalışıyorum çoookk :)..


ben ense kısmımda aşağıya doğru bolca pay bırakıyorum.. 
saçlarım arkası kısa önü uzun bir model.. ense kısmımdaki saçlar tokadan çıkabiliyor.. küçük tokalarla topluyorum lakin kötü kazalar olmasını önlemek adına şalla önlem alıyorum..uzadığında da buna devam edeceğim böyle rahatım.. arkadan gözükebilir saçlarınız çünkü kısa bırakırsanız..


ensemin iyice kapandığından emin olduktan sonra.. şalları fotoğrafta göründüğü şekilde elimde topluyorum..


bu şekilde birbiri altından geçirerek el değiştiriyorum..(yani sağ elimdeki şalı sola, sol elimdeki şalı sağa geçiriyorum )


ve bu şekilde yaptıktan sonra,


şalı omuzlarımdan aşağı salıp arkaya atıyorum..


son hali bu oluyor.. 
(şu an ben uçları arkaya salık bırakılmış şal modelini anlatıyorum.. genelde ben tam bu aşağıdaki aşamadayken şal ,arkadan tek bir düğüm atarak bağlı şekilde kullanıyorum..postun en başındaki tatil fotoğrafında öyle mesela..)


sonra elimle şekil verip biraz daha omuzlarıma yayıyorum..


bu da yaydıktan sonraki hali.. daha da yaydığım oluyor ama burada aynaya bakmadan yaptım bu kadar olmuş..


ve arkadan görüntüsü..Rana yine bacaklarıma tırmanmaya çalıştığından kambur durmuşum..sizde böyle görünmeyecek şal korkmayın  :)


işte benim şal bağlama tarzım böyle.. 
ön kısmı yuvarlak tercih ediyorum..sivri görüntüyü de sevmiyor ve tasvip etmiyorum.. bu yüzden genelde %18 ipek şal kullanıyorum.. pamuk oranı yüksek yani.. daha ağır oluyor, daha yuvarlak duruyorlar.. %100 ipeklerle anlaşamadım..sonradan alışır mıyım bilmem ama kolay kolay yuvarlak takamıyorum onları ve hafifliklerinden dolayı kafamda yok gibi durup tedirgin ediyorlar beni ;) bazı pamuklu şallarda da ister istemez bir sivrilik oluyor takarken..özelikle sivriltmekten farklı bu yalnız.. rahatsız edici değil benim için.. ona yapacak çok fazla bi şey yok..düzeltebildiğim kadar düzeltiyorum..

herkese öpücükleerr

41 yorum:

  1. aynı sını yapıyoruz fakat ben arkadanda bağlıyorum mümkün yok kızımla bu şekilde başa çıkamıyorum.ben eğiince o benden önce eğiliyo asla gelemem üstümde süreli duzeltmek zrunda olduğum şeyler bana göre değil:))

    açıklayıcı olmuş tşk ler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah rica ederim.. evet bende bağlı kullanıyorum postta da belirttim..rahat oluyor benim içinde..

      sevgiler..

      Sil
  2. çok güzel anlatmışsın ilkaycım ellerine sağlık birçok yeni kapanan arkadaşlar için öğretici olacak inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) inşallah öyle olur.. sevgiler..

      Sil
    2. İlkay hanım çok teşekkürler bende kapanmayı düşünüyorum en kısa zamandan insallah :)

      Sil
  3. Post yazamadigin tek problem cocuklar olsun ins ilkay ablcim tatli problemdir onlar eminim :) esarp bglamana ayri bi hayranim sal bglamana ayri harika anlatmişsin yne parmakciklarına saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle tabii ki..onlar iyi olsun diğer her şey bekleyebilir :) çok çok teşekkür ederim yorumun için..

      sevgiler..

      Sil
  4. teşekkür ederiz paylaştığın için ne zorluklarla mücadele ettiğini de görmüş olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) evet göstermiş oldum :)

      Sil
  5. süper , benzer postları bekliyoruz :)ben de şal konusunda sıkıntı çekenlerdenim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah fırsat buldukça devamı gelecek ;) sevgiler..

      Sil
  6. çok tşkler, ayrıntılı olmuş cidden...

    YanıtlaSil
  7. Super super super :) cok tesekurler yeni kapanmayi dusunen biri olarak cok faydali oldu heyecanla bekledigim bi posttu emeginize saglikk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim o zaman :) beklettiğim için affet..

      Sil
  8. Ellerine sağlık. Üstünde durduğun ince ayrıntıları çook önemli buluyor ve herkesin bunları uygulaması temennisinde bulunuyorum.
    Karşılaştığım absürt manzaralar yüzünden şaldan ziyade eşarp takar oldum. Şal taktığım zamanlarda da iğnesiz, boyun, boğaz, küpe vs. görünmeyecek şekilde olması için de azami dikkat gösteriyorum.
    Selametle
    Hatice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende temennine katılıyorum..inşallah başta ben / biz her şeyi en uygun şekilde yaparız..

      sevgiler..

      Sil
  9. İlkay hanım böyle güzel bir post hazırlamanız çok iyi olmuş. Böylece yeni kapanan arkadaşlara doğru bir örnek oldunuz. Boynun- saçların- kulakların görülmemesi gerektiğine dair vurgu yapmanız çok hoş gerçekten. Maalesef artık kapalı olan bazı 'ikoncanlar' boynun-saçların göründüğü bir moda oluşturdular. Hiçbirimiz hakkı ile kapanamıyoruz belki ama en azından bazı olmazsa olmaz kuralları biliyoruz.
    Sizin fotoğraflarda yüzünüzü göremiyoruz ama ben sizin çok güzel bir kadın olduğunuzu biliyorum :)))Böyle tatlı birinin tatlılığı iç güzelliği kesinlikle yüze de yansır :)
    Hoş-Mutlu-Huzurlu-Sağlıklı kalın siz ve sevdikleriniz.
    A.E.O.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah öyle olmuşumdur çok teşekkür ederim bu güzel cümleler/iltifatlar,iyi dilekler için :) Allah razı olsun o sizin bakışınızın güzelliği :)

      sevgilerimle..

      Sil
  10. SELAMÜNALEYKÜM
    BİRİ HER HALDE SEYYAH ŞAL BAĞLAYAMIYOR DİYE KULLAĞINA FISILDADI SENDE AYRINTILI BU POSTU YAPTIN ARKADAŞIM.
    NORMALDE ŞAL KULLANMIYORUM AMA ÖZEL GÜNLERDE V BAZI KIYAFETLERDE ŞAL TAKMA İCAP DİYOR AMA BİR TÜRLÜ BENDE GÜZEL DURMUYOR ARKADAŞIM
    BENİM BAŞIMDA MI Bİ ANORMALLİK VAR ANLAMADIM GİTTİ
    SON Bİ ÜMİT TARİF ETTİĞİN GİBİ DENEYECEĞİM
    TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm Selam,

      çok kişi istekte bulundu işine yararsa ne mutlu :) şalda da eşarpta da kumaş cinsi çok önemli.. bazı kumaşlar hiç uğraştırmıyor..

      sevgiler..

      Sil
  11. şal bağlerken dikkat edilmesi gereken nokta boynun gözükmemesi bence birde önsaçlarından bir tutam gösteren din kardeşlerim beni benden alıyorrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de öyle..ama kınamayalım gıyabında dua edelim kendimiz de dahil herkes için.. bu zamanda kapanmak çok zor..nefis muhasebesi çok çetin..Allah yardımcımız olsun doğru olanı hakkıyla yapabilmeyi nasip etsin..

      Sil
  12. ilkay abla şallarını nereden alıyorsun ben de %18 ipek şal arıyorum ama ilk aldığım yerde pek çeşit bulamadım şimdi de nereye baksam diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa cevap yazmamışım :( Butik Modakolik'ten şallarım..facebook'ta bu isimle aratabilirsin..

      Sil
  13. Senin sallarina bayiliyorum ilkay abla, sanirim Butik Modakolikten dimi? Kapida odeme varsa bende bir iki sal alsam diyorum..Disarda nerde alisveris yapacagim hic bir fikrim yok ve senin sallar kaliteli duruyor..Ben asiri igne kullaniyorum ..Magazasida var galiba ..18%lik oldugnu bildigim iyi oldu saf ipek cok daraltiyo beni demekki sendeki ondan guzelmis :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım kapıda ödeme de var..Facebook'tan iletişim kuarbilirsin Sena Hanım'la..selamımı söyle :) beni de sarmıyo ipekler :)

      Sil
  14. İlkay Hanım arkadaşımda şal kullanır hep çok seviyor :) senin bunun rengine bayıldım Kızılay'da sevdiğim bir yer var direk fotonu göstercem bu renk diye:D

    YanıtlaSil
  15. bağlama şeklinizi çok begendim

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba googleda'da araştırdım bulamadım size sorayım çene altına iğnemi,kilitli iğnemi kullanıyorsunuz?iğne kullanıyorsanız çene altında nasıl duruyor açılmıyor mu nasıl tutturuyorsunuz anlamadım? bu konuda bilgi verirmisiniz.
    hayırlı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      ben kilitli iğne kullanıyorum..yani minik çengelli iğne..

      sevgiler..

      Sil
  18. ben açığım kapanmak istiyorum ama kısa boylu ve şişman oldumdan dolayı yakısmıomus ailem kesınlıkle karsı çıkıo hakkımızı helal etmeyız senı tanımayız konusmayız bızımle bıryere göturmeyız dıolar ne yapacamı bılemıorum allahın emrı oldunuda bılıorum ve kendı kendıme evde kımse yokken kapandımda boğulacak gbı oluorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye kardesim sen Allah icin kapancam dyosan bence hic kimsenin lafini dinleme . Sonucta herkesin gunahida sevabida kendine . Sen kapan yeter ki Allah senin icin kolaylik saglar her zaman .

      Sil
    2. Kadriye kardesim sen Allah icin kapancam dyosan hic kimseyi dinleme . Herkesin gunahida sevabida kendine . Sen yeter ki kapan Allah senin icin her zman kolaylik saglar.

      Sil
  19. Güzel olmuş ama bilindik model bu daha değişik olsa iyi olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı bi model olsun diye yayınlamadım zaten. bu model soruldu , bunu yayınladım..

      Sil
  20. ben şalı örtemediğim için kapanmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  21. Şalınızın önü tok duruyor mu yani gün içinde düşmüyor değil mi. Bende armanda %18 düşünüyorum ama kararsızım tok durmaz diye

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU