29 Kasım 2012 Perşembe

1. DOĞUM GÜNÜ PARTİMİZDEN , KOMBİNLER,SÜSLEMELER,AYRINTILAR,DETAYLAR POSTU :)

www.tips-fb.com
Söz verdiğim üzere doğum günü partimizden ayrıntılar postunu da hazırlayıp artık parti postlarına son veriyorum zira her yeri pembe-siyah fiyonk-kalp görmeye başladım :) hazırlık aşamasında da böyle olmuştu..

Aile pozumuzla ve kombinlerimizle başlayalım hemen :)

ben daha önceden burada görmüş olduğunuz siyah elbisemi giydim ve fuşya rengi bir şal taktım konsepte uygun olarak..Yasin'de pembe t-shırtünü giydi..ama Emin kuzum hiç alakasız giyindi haha :) öyle istiyo o.. belli bi şeyi giy dediğinde canı istemiyorsa giymiyo..ben kendim seçicem giyeceklerimi deyip odadan bu üstündekilerle çıktı elleşmedim bende :)


Rana'nın elbisesini tamamen tesadüf eseri görüp tam partimize göre bir elbise diye düşünüp almıştım.. hem siyah hem pembe.. hatta ayarlasam bu kadar olmaz siyah dantel masa örtümüzün aynısı neredeyse..ve hatta masa örtüsü olarak siyah dantel olanı kullanacaktım ben..tabii peçeteler,pasta vs. de ona göre olacaktı..ama elbiseyi siyah dantel alınca örtüyü pembeye çevirdim diğer şeylerde ona uydu :)

siyah olan dantel örtüyü hazırladığım hediye köşesinde ,küçük masa üzerinde kullandım..

elbisenin önünde bir fiyonk vardı ben onu elbiseden söküp saç bantını süslemekte kullandım..elbisenin üzerinde hoşuma gitmemişti..
saç bantını H&M'den almıştım önceden..elbiseden söktüğüm fiyongun üzerine yine evde var olan fuşya bir tül parçasından süs yaptım..eskimiş bir elbisemden söktüğüm üzeri dantel kaplı siyah bir düğmeyi de en üste diktim..
Rana kafasında pek tutmasa da saç bantını ,bi kaç kare fotoğraf çekmeyi başardık :)


Elbisesinin arkadan boydan görünüşü.. biraz büyük geldi Rana'ya ama yine de çok içime sindi.. seneye de giyer :P
siyah külotlu çorap bulabilmek için çok uğraştım.. genelde beden olarak 1-2 yaş var piyasada.. ama Rana çırpı bacaklı bir kız :) bir sürü siyah çorap aldım hiç biri olmadı bol geldi..en sonunda 0 yaş siyah bir çorap buldum nihayet..
ayakkabılarını da daha önce H&M'den almıştım.. fotoğraflarda çok belli değil..burada net görebilirsiniz..


Masamıza geçersek ,

pembe dantel masa örtümüz kayınvalidemin bana verdiği kumaşlardan.. kesip örtü yaptım.. 
pembe tabaklar,siyah bardaklar,siyah pipetler İkea'dan.. pipetleri fuşya renkli organze kurdelalarla fiyonkladım..
partide kullandığım bütün diğer süslemeler vs. Eminönü'nden.. ben kendi yorumumu kattım üzerlerine.. saksıları siyah fiyonkladım , kalpli süsleri siyah fiyonkladım vs..

Pastamızı Yeşim Teyzemiz yaptı yine diğer postta bahsettiğim gibi.. 
ve oğlumun doğum gününde yaptığım gibi renkleri ve konsepti söyleyip diğer her şeyi Yeşim'e bıraktım.. hazırlıklarımla ilgili bir kaç fotoğraf gönderdim ve yapacağı pastanın bana sürpriz olmasını isteyerek tasarımına hiç karışmadım :) 
Yeşim yine harika ötesi bir pasta yaptı bizim için..tek kelimeyle bayıldım ! ve yine iyi ki Yeşim'e bırakmışım dedim.. tam bana göre , hazırlıklarımla süper uyumlu çok çok içime sinen, bakmaya doyamadığım bir pasta yaptı bize.. ben tarif etsem şöyle yap böyle yap desem bu kadar içime siner miydi bilmiyorum..fiyongun ortasındaki taşlı detay ayrıca sürpriz oldu.. tekrar ediyorum BAYILDIM !


fotoğraflarda gördüğünüz hindistan cevizli top tatlılar pastane ürünü.. sırf pembe oldukları için satın alınıp soframızda yerlerini aldılar :)


Misafirlerime hediye edeceğim cicileri sergilemek için herkesin ilk girişte kolaylıkla göreceği bi yerde bulunan şifonyerimizin üzerini tercih ettim.. çok hoş bir görüntü oldu..


yine hediye köşesinde kullandığım siyah dantel örtülerden burada da kullandım.. bu danteller de kayınvalidemden.. 
fotoğrafta gördüğünüz aslında bir takı askılığı.. Yasin'in bana hediyesi..doğum günümüzle hiç alakası olmayan bir hediyeydi ama görür görmez tepemde bi ampul yandı :) tamamen tesadüf eseri eve gelen bu askılık hazırladığım minik poşetler için müthiş bir sergileme aracı oldu..

*poşet ve keselerden sipariş verebilirsiniz..elimde mevcut.. bilgi için mail atınız : catikatiilkay@gmail.com



Poşetlerde Eminönü'nden.. 
pembe etamin üzerine siyah iplikle kalp işleyip poşetlere yapıştırarak üzerlerini konsepte uygun şekilde süsledim.. içlerine pembe krapon kağıtları kesip yerleştirdim.. ve Yasin'in hazırladığı minik "Ayşe Rana 1 Yaşında" yazılarını kurdela ile poşetlere tutturup takı askılığına astım.. 
fotoğrafta beyaz gibi çıkmışlar ama minik kağıtlar ve kurdelalarda pembe..

poşetlerin içi boş..az sonra göreceğiniz pembe hediye keselerini içlerine koymak için hazırlamıştım ilk başta bu poşetleri..ama sonra keselerde gözüksün istediğim için onları poşetlere ben yerleştirmedim..misafirlerimiz önce poşetlerini alıp sonra minik hediyelerini seçip içlerine kendileri koydular..

*poşet ve keselerden sipariş verebilirsiniz..elimde mevcut.. bilgi için mail atınız : catikatiilkay@gmail.com


hediyelerimi koyduğum keseleri de yine poşetlerde kullandığım pembe etaminden kendim diktim.. yine üzerlerine siyah iplikle kalp işledim..

*poşet ve keselerden sipariş verebilirsiniz..elimde mevcut.. bilgi için mail atınız : catikatiilkay@gmail.com



önce kurdela ile kese formu verip bağlayacaktım ama alışılmışın dışında farklı bi şey olsun istedim..bağlamak yerine siyah kurdela ile iğneli fiyonk hazırlayp keseleri bununla tutturdum.. misafirlerimiz isterlerse broş olarak herhangi bir yerde kullanabilecekler bu fiyonkları..


keselerin içlerinde ise küpeler ve bir altta göreceğiniz kolyeler vardı.. 
hepsini bir örnek alacaktım ama bulamadım.. farklı farklı oldular.. "sana ne çıktı bana ne çıktı ?" şeklinde ayrı bir heyecan ve güzellik kattı olaya böyle olması :)


doğum günümüze bi kaç gün kala gözüme az geldi 2-3 kese daha ekleyeyim ben dedim.. bunlarda sonradan ilave ettiğim kolyeler..


pastanın yanı sıra  misafirlerimize dağıtmak için kurabiyeler de istemiştim Yeşim'den.. yine pastamıza karışmadığım gibi kurabiyelere de karışmadım..ve yine içime çooook sindi :)

Sevgili Yeşim'in hazırladığı Ayşe Rana'ya özel stickerlar bana büyük sürpriz oldu çok sevdim :)


Kurabiye ve takıların yanı sıra minik kalp sabunlar da hediye misafirlerimize.. 
bunları nasıl bulduğuma hala şaşkınım..hem pembe hem kalpliler.. tam konseptime göre benim için hazırlanmış gibiler..başka rengi de yoktu şaka gibi..çok alakasız bir yerde bir milyoncu tarzı bir yerde bi köşeye atılmış gibi saklanmış halde beni bekliyorlardı.. hepsini kaptım :)

üzerlerine yine konsepte uygun olarak siyah fiyonklar hazırlayıp yapıştırdım..siyah beyaz puantiyeli minik masa şeklinde karton standlarda sergiledim..


İkramlarımıza geçersek,

bu gördüğünüz muhteşem mamaları Yegane kuzum hazırladı.. evet evet hepsini.. tek bir şeye bile elimi sürmedim ben..hepsini hazırladı saklama kaplarıyla getirdi ve açık büfe tarzında ikram masası hazırladık.. herkes istediği kadar aldı..

Pamuk şekerimin doğum günü mamalarını ben yapmak istiyorum dediğinde açıkcası bu kadarını hayal bile edemezdim.. aklımca bize çok çok fazla hediye aldığı için yine çılgınca hediyeler almasın diye ,bunun önünü kesmek amacıyla "başka hediye almayacağına söz verirsen hediye olarak kabul ederim" demiştim..(tabii o beni yine dinlemedi o ayrı :) bikaç çeşit bekliyordum en fazla..herkesi kendim gibi sanıyorum tabii haha :) bende bir kaç çeşit yapacaktım ve ikramlarımız hazır olacaktı..
lakin doğum gününe az bir zaman kala menüyü okuduğumda resmen dudaklarım uçukladı ! son gün bile hala menüyü azaltsak mı biraz hihi falan diyordum :) biraz burnundan getirdim kuzumun ay nolur yapma ay nolur yerin dibindeyim ay nolur olmaz bu kadar çok fazla vs. vs diyerek :) ama hala yerin dibindeyim o ayrı :)

mamalarımız bol çeşitli olduğu kadar inanılmaz da lezzetliydi..her şey o kadar kıvamında o kadar güzeldi ki..günün yıldızı Yegane oldu sonuna kadar hakederek.. hatta herkes Yegane benimde arkadaşım ollll bize de geell diye tutturdu..o beniiimm vermem kimselereeee diye ciyakladım bütün gün :)

daha öncede söyledim Yegane'ye kesinlikle bunu bir iş olarak yapmalı..kesinlikle sipariş almalı.. hatta annem, diz kapağından ameliyatlı olup yürüyemediği için partimize katılmadı..mamalardan sonradan hazırlayıp babamlara da götürdüm bi çoğunu hazır sandılar yok dedim Yegane kuzum var benim bi tane o yaptı :)

partide de hep konuştuk bunu Yegane sipariş alsın.. hatta organizasyon şirketi kuralım süslemeler benden ,mamalar Yegane'den , pastalar Yeşimden ,fotoğraflar Gül'ümden diye :)

tekliflere açığız haha :)


ikram masamızın ortasına konsepte uygun olarak tabak ve bardaklar yerleştirdim.. bunlar plastik seçenekler.. mutfak tezgahına da porselen tabakları koydum,cam bardaklarda dolaptaydı..isteyen plastik aldı isteyen cam kullandı..
yine çok ilginç.. burayı hazırlarken ablam yanımdaydı ve "bu ön kısım boş kaldı yaa buraya bişey koymak lazım hoş durmuyor" dedim.. 5 dakika kadar sonra Yasin içeri girdi pasta ve kurabiyeler haricinde bana bir kutu daha zuattı..bu da Yeşim Hanım'ın hediyesiymiş dedi..kutuyu bir çatım gülerek ablama döndüm "aranan şey bulundu :)" dedim ve boş kaldı dediğim yerlere bu şirin minnak güzel kavanozları yerleştirdim :)

bu fotoğrafta yok ama üsttekinde görebilirsiniz..pembe kağıt keselerde ekledim hemen arkalarına.. poğaça tarzı mamalrı keselere koyup ellerinde yiyebildi misafirlerimiz.. hepsi bi araya gelince pembe güzel bir köşe oldu burasıda..


o minnak kavanozların içinde bu cici kurabiyeler vardı.. fotoğrafı Yeşim'in sitesinden çaldım :)
nasıl güzeller nasıl ince düşünülmüşler..nasıl güzel bir hediye bu.. çok mutlu oldum :)

vee o kadar beğenildi ki anında kapışıldı bana hatıra olarak kalmadı diye üzülmüştüm.. Rana'nın dolabına bu kavanozlardan bi tane ayırıp sıkıştıran her kimse ona buradan teşekkür ediyorum hihi ummadığım bir anda elime geldi tekrar çok mutlu oldum :)


ıslak keklerimizin üzerini de bu çubuklarla süslemiştim..bunlar bana Suna'mın hediyesiydi..pembe kurdelalar sarkıyordu bu süslerden..ben onları söküp siyah kurdela ile fiyonk yapıp konsepte uygun hale getirdim..


ve balonlar içindeki Rana  :)

pembe siyah balonlarımızda Eminönü ganimetlerinden.. siyah balon bulabilmek içinde çok uğraştım nihayet sırf balon işi yapan bi mağazada buldum..diğer yerler pembe , mavilere boğuldukları için siyah balon istediğimde bana tip tip bakmışlardı :)


sanırım yorumlarda vs. görüp hepsine dönemediğim her soruya bu postla yanıt vermiş oldum.. şimdi partimizden bi kaç fotoğrafla postumuzun sonlarına doğru ilerleyelim :)

ablam Rana'nın doğum günü için 1 günlüğüne Antalya'dan geldi..yalnız ben Rana'yı zapdetmek fotoğraflarda düzgün çıkmasını sağlamak için o kadar çabaladım ki ablama sırtımı dönmüş gibi durmuşum :)


Kuzen Gül'ümle normal normal poz veriyorduk yok dedik bize göre değil..abuk sabuk bişe yapmamız lazım aldık elimize bi pipet koptuk :) tam bizlik fotoğraflar çıktı ortaya böylece :)


Rana beni korktuğum kadar zorlamadı ama genelde kucağımda durmak istedi yapışık yaşadık :)


Kuzen Gül'ü fotoğraf çekerken fotoğraflamayı çok seviyorum :) makine o kadar yakışıyor ki eline..
bu arada elbisesine dikkat.. bayıldım çok yakışmıştı :) misafirlerimizin çoğu konsepte uygun siyah pembe giyindiler :)


sırf partiyi değil manzaramızı ve başka şeyleri de bol bol fotoğrafladı Gül'üm.. bine yakın fotoğraf çekmişiz o gün :)


vee artık postumuza son veriyorum zira baya bi zamandır post yazıyorum haha çift görmeye başladım harfleri :)

sürekli tekrarladım farkındaysanız yine yazıyorum çok içime sindi her şey.. çok yoruldum (Yegane'min yorgunluğu yanında benimkinin lafı bile olmaz yalnız ) ama sonuna kadar değdi.. istediğim her şey hatta fazlası gerçekleşti.. sevdiklerim yanımdaydı her yerde pembeli siyahlı güzel hatunlar ve gülen mutlu suratlar vardı :)

herkes paylaşımda bulundu herkes bi şeylerin ucundan tuttu.. herkes el birliği yaptı ve ortaya harika bir parti çıktı... hepsinin emeğine sağlık, Allah yanı başımdan eksik etmesin hepsini inşallah..

herkese öpücükler :)


90 yorum:

  1. Herşey okadar ince ve güzel düşünülmüş ki :)
    Benim adımada kutlayın bu cici güzelliğin birinci yaşını kocaman opun bizim yerimizede. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim böyle düşünmenize :) öperim tabii kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. Allahım bayıldım hepsine herşeye herkese...ılkaycim sana en baştan maşallah maşallah maşallah diyorum.herşey ne kadar zevkle ve akıllıca hazırlanmış..herşey harika gözüküyor bakmaya doyamadim fotograflara.seni kocaman kocaman alkışlıyorum Suan verdiğin emek ve enerjin için..ellerin kollarin dert görmesinde kuzucuklarinin daha nice doğum günü hazırlıklarını yap.bizde keyifle şahit olalim tatlim:) minik prensesimize mutlu yıllar çok yakismis elbisesi onaaa :) RUKIYE DEMIR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi çok sevindim :) çok çok teşekkürler inşallah hep birlikte olalım dediğim gibi nice doğum günleri paylaşalım böyle.. sevgiler

      Sil
  3. mutlu yıllar rana

    YanıtlaSil
  4. Herşey kusursuz mükemmel ince detaylar daha da güzelleştirmiş partiyi ellerinize sağlık :) Güzel yavrularınızla nice doğum günleri kutlayın inşallah, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim sevgiler bende de kocaman :)

      Sil
  5. Bayıldım :) Allah hep mutlu etsin inşallah sizi :) Ayşe ye de nice niceee yaşlara diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayıldım bu güzel yorumlara :) amiin hepimizi inşallah sevgiler..

      Sil
  6. canımmmm benim hakikaten çook çook çooook ama çoook güzel bi kutlama olmuş biz buna şükür buluşması diyelim mi zira doğumgünü farklı algılanıyor beynimde:) Seni sizi ailen çok seviyorum hatta yakın arkadaşlarını, akrabalarını, hemen hemen tanıuorz artık onları da sayende... Böyle şeyler sevdikleriyle insanın çok daha anlamlı olabiliyor canım bu yandan çok şanslısın... Rana cığıma da sevgiler, hayırlı yaşları olur inşallah...Sana da kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu içten yorum için çook çook teşekkür ederim :) öyle diyelim olur.. aynen öyle insan sevdikleriyle yapacağı zaman böyle şeyleri daha özenli oluyor daha güzel şeyler çıkıyor ortaya.. çevre bakımından çok şanslı bir insan değilim..çok fazla insan eledim hayatımdan arkadaş/akraba adına ama çok şükür güzel bir çevre oluşturabildim kendime.. sevgilerimle..

      Sil
  7. Herşeeey muhteşeem =)
    Bayıla bayıla baakıım çook şeker herşey kızınız ve hazırlıklar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl mutlu oldum :) çok teşekkürler

      Sil
  8. herşey harika görünüyor..öylede zaten:)yalnız hevesinize,zevkinize vede çabanıza hayran kaldım..gerçekten boşuna değil bu 3073 izleyici..hediye kutuları için yapmış olduğunuz etamin üzerine kalpler bence bu partiye damgalarını vurmuş..ayşe rana iyki doğmuş iyyki var bir ömür boyu sağlık ve mutluluk meleğinizle ve sizinle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim bende beğenilerinizle o kadar mutlu oldum ki tüm yorgunluğum gitti :) sevgilerimle..

      Sil
  9. tek kelimeyle bayıldım :) allah uzun ömürler versin ayşe rana'ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. merhaba..bu nasıl bir emek??yalnız rana nın genç kızken doğumgünleri nasıl olur merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim :) onu bende merak ediyorum Allah nasip eder görürüz inşallah :)

      Sil
  11. Herşey çok güzel olmuş İlkay.En çok etaminden keseleri beğendim.Hemen yapmalıyım :) Bu arada Rana'nın yüzünü görmemiz için izin çıkmadı galiba Yasin beyden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenilerin için :)
      malesef çıkmadı.. daha ben onu ikna için konuşmaya yeni başlamışken evde dolapta duran tencere kapağının kendi kendine çatlayıp tuz buz olmasıyla nazardan ürktüm açıkcası üstelemedim..o da izin verecek gibi değildi zaten..erteledik bi süre daha..

      Sil
  12. Ne desem nerden balasam bilemedim şimdi:)
    herşey muhteşem gözüküyor şimdiye kadar profesyonel organizasyon şirketlerinin hazırladığı partilerdede bulunan pasta ve kurabiyelerim hiç bir partide bu kadar güzel gelmemişti gözüme:))))Kalp kalbe karşı derler ya sen düşünüyorsun Rabbim karşına çıkarıyor oda gönlünün güzelliği olsa gerek:)Hele o minnak prenses o siyah çorapları yerim ben resimleri gördükçe ah ah çekiyorum orda bulunamadığım için :(organizasyon şirketi fikri güzelmiş olmaz diye bir şey yok herkes hazır hiç eleman ihtiyacımız yok ne güzel düşünelim bu konuyu ben varım:))Yegane gerçekten çok marifetli bir kızmış maşallah ellerine kollarına sağlık...kuzen Güle fotolar için çok teşekkür ederim bende bir kaç tane çaldım:)))boşuna paniklemişim foto çekemiycem diye:)
    çok uzattım herşey ama herşey süper...Rabbim Rana prensesime hayırlı uzun ömürler versin inşallah hayatı hep böyle renkli geçsin:)
    not:fiyonkta ki taş son dakika aklıma geldi:)nedense aklımda senin bu tarz taşları sevdiğin kalmış iyi takipçiyim dimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen hiç bi şey demesen bile pastan konuşuyor zaten :) ayy ben bu cümlelere nasıl mutlu oldum bu işin içinde olan birinden bunları duymak/okumak ne güzel :)
      iltifatların içinde ayrıca teşekkür ederim Yeşimcim hehe kızlar ve kendi adıma :)
      ben sana fotoğrafla yollayacağım daha henüz ayıklamayı bitiremedim :)
      kocaman kocaman öpüyorumm
      Not : taş konusunda da süpersin çığlık üstüne çığlık attırdın bana :)

      Sil
  13. rabbim sağlıklı, mutlu, huzurlu, güzel, uzun bir ömür nasip etsin hem Ayşe Rana'ya hem de sizlere... çok güzel bir organizasyon... çok zevkle hazırlanmış... Maşaallah çok zarif çok zevklisiniz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok teşekkür ederim bu zarif yorum için :) sevgiler..

      Sil
  14. hülya sevim güneş28 Kasım, 2012 11:48

    O kadar güzel olmuşki herşey...sen insanlara çok kolay ulaşabilecekleri şeylerle zevkli zevkli yaşamaları konusunda örnek oluyosun sadece biraz emek harcamak gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu duyguyu verebildiysem size ne mutlu bana :) çok teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  15. Ha-ri-ka-sın :D Çabana sağlık :) Herşey muhteşem.Özellikle o etamin üstüne kalpler,fiyonklar nasıl uğraş ister inanmıyorum sana ne de sabırlıymışsın:)Şahsen ben uzun işlere hayatta dayanamam:9 Sırf sana özendiğimden blog açtım post bile yazamıyorum düşün halimi:)Ama benim için çok iyi bir örneksin senin sayende değiştirdiğim huylarım bile var ve ben bundan mutluyum İyi varsın Çatı katı :) İyi ki doğmuş meleğin de ;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah güzel bakan güzel görür çok teşekkürler :) ben seviyorum böyle şeylerle uğraşmayı sanırım ondan..hatta vakit bulup etamin işleyemiyorum diye üzgünüm :( ama mesela Yegane'nin mamalarını mutfağa giripte ben yapamam..içimde yok bi kere hihi :) herkesin farklı farklı ilgi alanları var işte böyle :)
      sende/sizlerde iyi ki varsınız en ufak bir katkım olduysa ne mutlu bunun için bana :)

      Sil
  16. her daim mutlu ol şekerim.. sen ve kızın ve oğlun ve eşin yani ailen ile sen uzun yılllarrr mutlu mutlu mesutt olunnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim iyi dileklerin için Nilgüncüm :)

      Sil
  17. Her şey beklediğimin çok çok ötesinde güzel olmuş.Meğer günlerdir ne güzel şeylerle uğraşıyormuşsun sen:)allah afiyetinizi hiç bozmasın.minik prensesin doğum günü kutlu olsun:)çakıltaşı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim böyle hissetmene :) Allah razı olsun çok teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Mukemmel olmus bu kadar ozen bu kadar itina...bende kizimin partisinda 3-4 cici ysptim die kendimi bidi sandim..sizinkiletin yaninda. tabi bunlr icin maaliyet de lazim...super hersey o kadar pembe o kadar cici ki bayildim...siyah rengi bile nasil yumysatmissin mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah miktar önemli değil her tür el emeği çok değerlidir mutlaka..beğenmene çok sevindim.. çok teşekkürler sevgiler..

      Sil
  19. Öncelikle bu kadar emege,bu kadar güzellige ve mutluluga kocaman MASALLAH...hersey her ayrinti birbirinden güzel olmus,ve bence günlerdir hep beraber verdiginiz emege degmis :)arada böyle kokusturmalar,hazirliklar hayata tad veriyor:) Rabbim Ranaya bereketli,saglikli,anali babali bir ömür versin..Rabbim sanada esinle ve cocuklarinla yaslanmayi nasib etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle hayatın tatlı yanları bunlar..Allah razı olsun gerçekten güzel yorumlarınızla yorulduğumuza değdi dedim :) çok teşekkürler sevgiler..

      Sil
  20. Maşallah İlkay Ablacım herbir detaya ayrı bayıldım cidden çok güzel bir doğumgünü olmuş ki ne mutlu içine de sinmiş :) etamiş işle keseler ve çanta çok zarif olmuş bende deneyeceğim :) kavanoz içi kurabiyelerede ayrı bayıldım hemen minnak kurabiyeler yapıp kavanozlamayı düşünüyorum :)

    Tekrardan nice seneler Ayşe Rana'ya Allah dert, keder, elem göstermesin..sağlıklı sıhhatli musmutlu huzurlu bir hayat yaşasın :)

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler her yorumla ayrı ayrı mutlu oldum :) kolay gelsin şimdiden sana da o vakit :9 sevgiler..

      Sil
  21. Pastaya bayıldım, etamin işlemelerine bayıldım, manzara resmi ve postun sonundaki siyah beyaz resim de harika. Gerçekten güzel bir parti olmuş. Mutluluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bend ebu güzel yoruma bayıldım diğerlerine olduğu gibi :) çok teşekkür ederim :) hepimizin daim olsun inşallah..

      Sil
  22. Gercekten hersey bir HARIKAYDI..
    Ordaki güzellik semimiyet sicaklik hepsi sahane bir sekilde Kuzen gül sayesinde
    fotograflara yansimis..
    Binlerce kez tesekkür ediyorum Ilkay abla bu güzel günde aranizda bulundugum
    icin..Gercekten GÜLEN YÜZLÜ KOCA BIR AILE sakli bu blogun ardinda..
    Herkez sicak kanli herkez cok tatliydi..
    sanki yillardir birbirimizi taniyorlarmis gibi..
    Yillardir uzaktan fotograflarindan tanidigim kisileri ve cati katini
    bi anda yakindan görmek sokunu uzun süre atlatamayip
    baya titreye titreye gezdiysemde tam tadini aldigimda ayrilmak cok zor geldi :)
    Allah razi olsun hepinizden tekrar tekrar..
    Yeganeee sana SENI ALAN YASADI! diyorum baska da birsey demiyorum :)
    yemek konusundaki damak tadim cok acayipdir herkezin yaptigini sevip yemem
    yada tuzu az veya birseyi eksik gelir..
    senin yaptigin seylerin hangisini taddiysam ki tadamadigim birsürü seyde vardi hepsi ASIRI LEZZETLI idi :)
    Ilkay abla sen zaten tek kelimeyle MUHTESEMDIN :) bu konseptle beni bitirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ediyorum sana Laylam beni kırmayıp geldiğin için :) çok mutlu oldum seni evimizde görmek ayrı bir mutluluk verdi bize çok ciddiyim :) bu buluşmalarımızın devamı gelsin inşallah..
      Yegane konusunda haklısın valla yaşadı alan :) hakikaten bende öyle düşünüyorum bi tanesinin bile bi şeyi eksik değildi..harikaydı hepsi..lakin sende Yegane'yle aynı kulvardasın bi kere :) senin mamalara da bakıp bakıp maşallah diyorum :)

      Sil
    2. Aahh insallah canim Ablam.. O masalarda daha cook kahvaltilar yemekler sohbetler olsun insallah..
      Gercekten bende yeriniz cook farkli.
      Rabbim yoklugnuzu gostermesin..
      Ben bin kere guzel mamalar yapsamda bu sekilde ozenli sofralar olmadikca ne ise yarar :)
      Sunum benim icin daha onemli :)))
      Ayrica yeganeyle asik atamam ben :)))

      Sil
    3. seninde bizde farklı tatlım inan ki.. inşallah hep toplaşalım böyle masalarda haha siz mamalar yapın ben yiyeyim :))

      Sil
  23. güzelim hepsi harika, ben de minnie temalı bir doğumgünü hazırlığındayım. şu senin ayaklı karton puantiyeli standları nereden aldın, yani pasta malzemeleri yerlerden bulabilir miyim acep? minnie temama uyacaklarda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) evet pasta malzemesi satan yerlerde var Eminönü'nde.. kolay gelsin :)

      Sil
  24. SUPER bi parti olmus ne mutlu size ne mutlu Ayse Rana ya hepinize sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım kocaman sevgiler bizden de :)

      Sil
  25. ilkay abla herşey çok güzel gözüküyor.rana ya mutlu yaşlar. ama bence postlarında yemek resimleri yayınlamamalısın.alamayan veya o an canı çeken insanlar olabilir.ne demişler biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenilerin için :) ben bu konuda daha farklı düşünüyorum..eğer internet ortamındaysak , bilgisayar başına geçip çeşitli sayfaları ziyaret ediyorsak böyle fotoğraflarla karşılaşacağımızın bilincinde olmalıyız..televizyon konusunda da bu böyle..eğer reklamlara bakıyorsak orada yiyecek ya da başka şeyleri göreceğimizi bilip bakıyoruzdur..
      insanların sayfalarına ne yazacaklarına müdahele edemez, bize göre davranmalarını bekleyemeyiz kendimizi koruması gerekenler bizleriz.. benim içinde geçerli bu..herhangi bir bloga,mesela bir yemek bloguna gidip bunları yayınlama diyemem..2 hamileliğimi de aktif şekilde bilgisayar başında geçirdim..kimseye müdahelem olmadı :)ama hangi sayfaları ziyaret edeceğim konusunda seçim hakkı bana aitti :)
      kaldı ki burada ekstrem bir durum var..ben bu kadar mamayı bu evde ilk kez görüyorum :)normalde 2 çeşit yemek falan vardır bizde en fazla.. bu bir doğum günü postu..bu postta bu fotoğrafların olması hiç sürpriz olmamalı ziyaret edenler için..
      sevgilerimle :)

      Sil
    2. Veee bilgisayari + interneti olan kisinin bu mamalarida olur :)))

      Sil
    3. bir de o tarafı var evet..

      Sil
  26. her sey cook guzel.rananinn yeni yasi kutlu olsun.parti ayrintilarini merak ediyodum.hepsini cook begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenilerin iyi dileklerin için..

      Sil
  27. Ahh ahh sabahtan beri postu okuyup tamam simdi yazicam diyip kac kere sayfadan cikmam gerekti sayamadim ablacim :) yogun bir gunun ardindan boyle guzel sozleri okuyupta anca yazmaya firsat bulabildim :) yine sayenizde benim icin harika bir gundu, o ortamdaki huzur mutluluk insanlarin nesesi, birbirlerine cikar gozetmeden yaklasan sicakkanli knsanlar hepsi senin sayende bir araya geliyor, ben ozellikle boyle ortamda bulundugum icin kendimi cookkkk sansli hissediyorum, seni tanidigim icinde :) butun mamalari zevkle seve seve yaptim, yoruldum bile denemez tatli bi yorgunluktu olsa olsa :) 2. Dogumgununu yapmayida kismet etsin Allah insallah :) oyle guzel seyler yazmissinki ablacim hem utaniyorum hem mutlu oluyorum okurken :) cati kati organizasyon olabilir sirketimizin adi hihi :) ben mutfak kismi icin Layla'yi da istiyorumm ama yanima zira onun mama fotograflarida benim karnimi aciktiriyo ahah :) sayende tanidigim bir diger guzel insan Laylaa :) cok icim isindii ona cok sevdim :) son olarakta bence gunun yildizi kesinlikle sendin, o kadar ozen o kadar ince dusunce detaylar hepsi hepsi harikaydi, ben oyle suslemeler yapacagimi hayal bile edemem hersey dort dortluktu kesinlikle ablacim :) pamuk sekerimizin
    Nice dogumgunlerini kutlariz insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooyyy canim benim :) Allah razi olsun, gercekten hissettigmden de ote cana yakindin coook isindim ve sevdim seni Ilkay ablam sagolsun onun sayesinde :)
      Rabbim muhabbetimizi artirsin nice guzel sofralarda bulusalim insallah  :)

      Sil
    2. ahh ahh o da bişey mi kuzum ben 3 gündür yorum cevaplıyorum bitirmeyi beceremedim :) ne güzel şeyler yazmışsın sen gene böyle ama :) benim için daha harika bir gündü etrafımda siz vardınız..her şey sayenizde çok içime sindi..başımın üstünde yeriniz var her zaman..
      evet sizi birlikte mutfağa sokup sonra da mamaların keyfini çıkarmak gerek hehe ne şanslıyım ben yahuuu :)

      canım benim dediğin gibi nice doğum günleri,nice özel günler kutlayalım birlikte inşallah :) kocaman öpüyorum ikinizi de..

      Sil
  28. s.a ilkaycım öncelikle dilerim huzurunuz her daim böyle mutlu olsun kardeşim allah evladını hayırlı etsin sağlıklı ömür versin inş.herşey çok güzel görünüyo emeği geçenlerin ellerine sağlık ...
    sevgiler cemile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm Selam sevgili Cemile.. Allah razı olsun içten duaların için çok teşekkür ederim..sevgiler benden de..

      Sil
  29. Harika gerçekten. Maşallah sana canım yaa. Ne özenli, ne ince insansın. Yeganeye de bravo vallahi. Ellerine sağlık onun da. Diğer emeği geçenlerinde:) Çook güzel yine herşey. Çok da şıksınız;)Ranaya nasıl da yakışmış saç bandı maşallah. Elbisesi de harika. Eminin özgür seçimi ise çok cool:) Karı koca da pek uyumlusunuz. Harikasınız yani! Keşke ben de olsaydııım dedim valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deme öyle demee utanırız ikimizde :) Yegane adına da kendi adıma da çok teşekkür ederim Nermincim.. olsaydın keşke valla :) kısmet bir gün nasip olur belki..sevgiler

      Sil
  30. herşey çok güzel olmuş bayıldım.. ellerine sağlık:) rana için güzel huzurlu sağlıklı bir yaş olsun inşallah:) buarada söylemeden edemiycem hayranım enerjine ben 7 aylık hamileyim ve ilk bebek tam anlamıyla genel uyku halindeyim seni 2 çocukla böyle gördükçe maşallah diyorum Rabbim daha da enerji versin sana:) tabi birazda bana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim siz beğendikçe ben çok mutlu oldum :) hiç merak etme kadın üzerine iş yükü yüklendikçe kapasitesi artan bi varlık.. ben tam anlamıyla yaşamaya Emin doğduktan sonra başladım Rana'yla ikiye katladım :) aynı yollardan geçeceksin :) sağlıklı doğumlar dilerim..sevgiler..

      Sil
  31. birilerinin mutluluklarını okumak bile beni mutlu etti rabbim hayırlı uzun ömürler versin nice seneler Rana prensese ve size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel güzel yürekli insanlar böyle başkalarının mutluluğuyla mutlu olurlar :) çok teşekkürler sevgiler..

      Sil
  32. ah ahhh olamadı böyle partilerimiz (:
    huzur dolu yıllarınız olsun inşallah ve maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimde olmadı şimdiki çocuklar çok şanslı.. çook teşekkür ederizz

      Sil
  33. Nice yaşlarınız olsun çatlak kiremitim benim seni böyle sevince kızma bana kendim içinde derim bunları=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) yok kızmıyorum hangimiz çatlak değiliz ki zaten :) blog yazmak akıllı işi mi ? :P

      Sil
  34. maşallah bu ne üretkenlik ayol:)) bizim oralarda doğum gününe gelenler getirir hediye filan ..burda durum görüldüğü üzere harika..bir daha beni de çağırınn:PPP Hediyeleri geçtim Ranayı o sarı kafasından yemeye başlamak için gelicem yaa:)) bu ne güzellk.Allahım bağışlasın..mutluluklarınız daim olsun inşallahh:)):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi karşılıklı hediyeleşiyoruz daha güzel oluyor :) çok teşekkür ederim bu güzel yorum için :) sevgiler..

      Sil
  35. Yok yok sen artik fazlasiyla astin..ben yorumda kitlendim yeminle..diyecek hic birsey bulamiyorum,bu kadar profosyonel olmak dogustan bir kabiliyet gerektirir artik onu anladim istesem zorlasam bile snein kadar parlak fikirli,kibar,özenli düzenli vs vs olamam ben..ama olsun sansliyimki seni tanidim..:)Masalalh herseye bütün resimlere ve sizlere..Allahim Ranamizi kem gözlerden korusun ve hayirli bir evlat olmayi nasip etsin...Yegane faktörünü es gecmek olmaz elbette,ayakta alkisliyorum onu,ilk basta güzel yüregi icin..keske istanbulun bi kösesinde olsaydimda bende kosa kosa yardima gelseydim..:)neyse güzellikleriniz daim olsun canimm benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sağol Zelisim ne yapsam beğenirsin sen beni seviyosun ya :) utandırma beni nolur.. bende çok şanslıyım ki sizleri buldum blog vesile oldu.. çok teşekkür ederim bak hiç belli olmaz bakarsın sende gelmişsin..Layla geldi çok güzel oldu :) öperiimm

      Sil
  36. Yorumların hepsini teker teker okudum soylenecek fazla soz yok her zamanki gibi muhtesemsın 3yasında kızım var kısmetse bende yapıcam dogum gunu fıkır oldu bayıldıııım sana talıpteyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim o hepinizin kalbinin muhteşemliği :) her zaman beklerim bebeğini Allah bağışlasın..

      Sil
  37. merhaba ilkaycım yılbaşında benim küçük oğlum 4 yaşına girecek şimşek meccuinli pasta istiyor bende konsep rengini siyah kırmazı belirledim.ama siyah balon bulamıyorum.balon aldığın yerin açok adresini verebilirmisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bilmiyorum o kadar çok yer dolaştım ki.. ama mutlaka denk gelebileceğiniz bir dükkan..diğerleri gibi süslü gözükmüyor dışarıdan.. toptan balon satışı yapıyorlar mutlaka dikkatinizi çeker denk gelirsiniz.. 100'lük paketlerle satıyorlar yalnız..

      Sil
    2. şimdi kalkıp poşetine baktım azıyor mu bişey acaba diye..Erbay Oyuncak Sanayi yazıyor..İstoç adresi paketteki ama Eminönü mağazasının adı da aynıdır muhtemelen..

      Sil
  38. rana çok tatlı bişiye benziyo yüzünüde göreydik iyiydi
    ben sizin ailecek bir resminizi gördüydüm ama orda rananın yüzü net değildi o yüzden bir onun üzünü göremedim
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babası hala çok katı bu konuda :)

      Sil
  39. Herşey çok özenli ve güzel görünüyor, elinize sağlık :) Blogunuzu uzun zamandır takip ediyordum, benim de 9 aylık bir oğlum var.. Kızınızın yeni yaşı hayırlı olsun, ailece mutlu, huzurlu bir hayat nasip etsin Rabbim sizlere İnşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun Allah bağışlasın oğluşunuzu :)

      Sil
  40. Herşey çok güzel görünüyor. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  41. ben ne zamandır çatı katında geziyorum ama çaktırmadan :) nedense içime bi yorum yapma isteği geldi oturduu aklıma da senin çok güzel olduğuna dair bi düşünce geldi oturdu artık yorumlarımla çatı katındayım :) sevgiler ha bu arada unutuyodum doğum günü konsepti senin gelenlere hediye hazırlaman cidden çok güzel olmuş emeğine eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim bu güzel cümleler için :) her zaman beklerim sevgiler..

      Sil
  42. bayıldım herşeye mükemmel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu yanıtsız bırakmışım :(( çook teşekkür ederim aylar sonra :(

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU