26 Kasım 2012 Pazartesi

AYŞE RANA'NIN PEMBE-SİYAH KALP-FİYONK KONSEPTLİ 1. DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ :)

Asıl kutlamamızı pazar günü yaptık ve harika bir parti oldu :) 

Parti detaylarını bekleyen Çatı Katı Sakinleri için alelacele bir post yapıyorum şimdi.. Vakit darlığından dolayı ayrıntıya giremeyip fotoğraflarla baş başa bırakacağım sizleri..Yoksa postu hazırlamam hayli gecikecekti.. Bekletmek istemedim..

Daha geniş bir zamanda farklı fotoğraflar ile hazırlık aşamaları vs. ile ilgili ayrıntılı bir post gelecek diyor ve sizi fotoğraflarla baş başa bırakıp kaçıyorum :)

İyi seyirler :)

















*poşet ve keselerden sipariş verebilirsiniz..elimde mevcut.. bilgi için mail atınız : catikatiilkay@gmail.com









Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com
*Ürünlerinizin , Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında duyurulmasını isterseniz catikatiilkay@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.. 

37 yorum:

  1. çooook güzel bir organizasyon yapmışsın sevgili çatı katı... çok beğendim... Ayşe Rana ve Emin'le daha nice nice doğum günleri kutlarsınız inşallah.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çook güzel olmuş İlkay abla, 1.yaşa da bu yakışırdı...

    YanıtlaSil
  3. ayyy bayıldım çok güzel olmuş yaaa. bu kadar hazırlığı kaç günde kaç kişiyle yaptını z gerçekten çok merak ediyorum. o hediyelik poşetlerin içinde neler var acaba? ayrıntılı postunuzu bekliyoruz. maaşallah her yere yetişiyosunuz 2 çocuk ev blog sahibeliği,facebook, twitter...
    aman nazar olmayın okuyun bol bol kendinizi.

    YanıtlaSil
  4. İlkay abla harika olmuş. Siyah ve pembe çok yakışmış. Ayşe Rana nın yeni yaşı hayırlı olsun. Umarım ömrü de huzur içinde geçer. Pasta da çok güzel yapılmış.

    YanıtlaSil
  5. her şey çok güzel..ayşeranacığa nice nice senelere inşaallah sağlıkla..ailesiyle,sevdikleriyle..

    YanıtlaSil
  6. derya çiğdem26 Kasım, 2012 09:48

    ilkay abla kızın olabilirmiyim :) çok güzel bayıldım :D

    YanıtlaSil
  7. Herşey muhteşem görünüyoor =)
    Ayşe Rana'nın doğum günü kutlu olsuuun ♥

    YanıtlaSil
  8. SÜPER WALLA İNSANIN İÇİ AÇILIYO.

    YanıtlaSil
  9. Kusursuz bir doğum günü olmuş.Ayşe Rana'nın yeni yaşı hayırlı olsun.Allah'ım hayırlı uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  10. Çok cici olmuş.Nice huzurlu yaşlar dilerim ;)

    YanıtlaSil
  11. aman allahim bu ne kokosluk diyorum baska da bir sey diyemeiyorum canim sana :)bayildim yaaaaa
    artik dinlenme vaktindir senin uzat ayaciklarini keyfini cikar ilkaycim :)
    etamin isi goruyorum nedir canim onlar ?pecete falan mi?

    YanıtlaSil
  12. allahım bu nasıl bır dogum gunudur boyle bayıldımmm agzım acık kaldııı ınsanı annelıge acayıp tesvık edıosun ılkay ablaa yaaa daha benım dogumuma 7.5 ay var 1 senede yası ıcın beklıcemm :((( ayy vakıt gecmez valla bıan once dogsun ve bnm bebegımde yasına gırsınn. emın ve rana bence cok sanslılarrr.. ıykıı dogdunn kuzucuklarımm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşş ilkayy ablacıgımm ıns lutfen dualarınızı beklıyorum hepınızın bugun kontrole gıttım abla ve ılk defa kalp atıslarını duydum o kadar guzel bısey kı yaa anlatamıyrm ablaa yaa bambaska bı duygu rana kuzum o mınnak ellerıyle bıze dua etsın olurmu? cunku bnm her namazımda sızlere duam olucakkk ....

      Sil
  13. öncelikle MAŞALLAH diyorum... sonra harika diyorum:) Rana prenses e analı babalı nice saglıklı yaşlar dilerim...

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş:)haırlı ömür dilerim (İLKNUR LİVANA

    YanıtlaSil
  15. Harika görünüyorlar. Bunları iki çocukla nasıl düşünüp yapıyorsunuz? Enerjinize ve pozitif düşüncelerinize hayranım. Facebook' tan da takip ediyorum. Aranızda geçen diyalogları okuyunca gülüyorum ya

    YanıtlaSil
  16. Pasta,süslemeler hepsi hepsi çok güzell :)

    YanıtlaSil
  17. İlkaaayyy yakında doğum günüm var ve ailemden ayrı geçireceğim ilk doğum günüm :( Resimlere bakınca hüzünlendim biraz da. Evet koca kız oldum böyle kutlamalar yapmıyorduk ama babacım hiç eksik etmezdi pastamı. Allah hep bir arada olmanızı nasip etsin hele de böyle günlerde. Çok harika olmuş her şey, Rana sağlıkla, mutlulukla yaşasın inşallah, çok öpüyorum prensesi.

    YanıtlaSil
  18. Tek kelimeyle harika.Herşey çok muntazam görünüyor :) Bayıldım ayrıntıları merakla bekliyoruz İlkaycım ;)Bu arada epey yorulmuşsundur.Allah gücünü kuvvetini artırsın canım :x Ayşe Rana tekrar tekrar İyi ki Doğdu :)Rabbim hayırlı yaşlar versin.Maşallah size...;)

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş herşey

    YanıtlaSil
  20. Ayşe Rana'ya daha nice yaşlar sağlıklı, huzurlu ve musmutlu :)tabi sizlerle birlikte İlkay Ablacım :) partiye bayıldım küçük sevimli detaylar göze çok hoş geliyor ama ben ayrıntılı postu merakla bekliyorum özellikle üzerinde etamin işi olan keselerde ne vardı ? kalpler sabun muydu ? ve kavanozdaki kurabiye nasıldı ?

    Ayrıca bu tip partiler için görsel şıklıkta fikir verdiğin için teşekkürler, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. Hersey pespembe...super....pespembe mutluluklar dilerim....

    YanıtlaSil
  22. HErsey mükemmel gözüküyor, özellikle is birligi ile yapilmis olmasi harika :)
    Her eve böyle bir yenge lazim, mamalar süper, hepinizin ellerine saglik :)

    Rana'ya nice saglikli, mutlu yillar diliyorum. Rabbim onu hep korusun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Merhaba İlkay hanım,
    Her zamanki gibi harikasın, uyum düzen çok güzel olmuş. MAŞALLAH. :-)
    Rana'ya hayırlı sağlıklı güzel ömürler diliyorum. Allah nazardan sakınsın.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  24. Her ayrıntı başlıbaşına özel, emeği geçen herkesin eline sağlık ilkaycım.. gözümüz bayram etti ki davetlilerin mideleri de bayram etmiş belli :) maşallah diyelim kem gözleri bi de biz kovalım. Ayrıntılı postu merakla bekliyoruz ama önce dinlen tabi.. Pamuk şekere Rabbim daha nice hayırlı ömürler nasip etsin sağlık sıhhat afiyet içinde.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Harika bir renk uyumu, çok zevklisin canim ya :) hersey muhtesem. Allah hayirli omurler versin Ayse Rana'ya :)

    YanıtlaSil
  26. Allah'ım hiç böyle bir doğumgünüm olmadı ya gidem gidem nerelere gidem:)
    Rana'nın doğum günü kutlu olsun, nice yıllara..
    PEmbe siyah uyumuna oldum olası bayılırım, sizin ellerinizde ayrı bir güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  27. bayıldımm süper olmuş hepsii ellerinize sağlıkk nasıl yaptın anlatırmısın lütfenn o minik karton çantaları nerden buldunuz mesela şekerler konduğu puantiyeli altlıklar nerden yaa çookk güzelll:)

    YanıtlaSil
  28. Allah nice yaşlarını birlikte kutlamayı nasip etsin.

    Herşey çok güzel görünüyor. Peçeteler bile çok emekli. Bravo!!

    YanıtlaSil
  29. bu nasıl bir güzelliktir böyle yarabbim Rana ve Emin senin gibi bi anneye sahip oldukları için çok şanslı.tabii sen böyle güzel çocuklara sahip olduğun için daha bi şanslısın..yaa yeni evliyim ama çocuk şimdilik düşünmüyorum inan bu güzelliği mutluluğu ve çabayı görünce çocuk doğurasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belmut cnm ınan bende dusunmuyordum bana suprız olarak geldı bebegım ve sımdı dogması ıcın sabırsızlnıyrmmm hep ılkay ablaya baka baka annelıge heveslendım sanada tavsıye ederım cnm :D

      Sil
  30. biraz geç yazıyorum ama :) muhteşem bir doğum günü partisi olmuş İlkay abla. emin ve Rana çok şanslılar tek kelime B A Y I L D I M :) Ela'nın doğum günü ramazan ayına denk geldiğinden böyle heves yapamıcımm sanırım :( facebook ta da takip ediyorum seni yakından tanımak istiyorummmm şansım varmıdır acep :) Ranacığa sağlıklı mutlu nice yıllarr dilerimmm öpersin benim yerime :)

    YanıtlaSil
  31. çok güzel olmuş herşey muhteşem.rabbim uzun ömürler versin ayse ranaya:))

    YanıtlaSil
  32. herşey okadar güzel olmuşki fotoğraflara tekrar tekrar baktım...hepsine bayıldım...benimde oğlumun ilk doğum günü ocak ayında bir kaç fikir almış oldum..:) Sizi bu kadar işinizin arasında bu kadar hoş ve güzel şeyler yapabildiğiniz ve yetişebildiğiniz için ayrıca kutluyorum.. Güzel kızınızıda sağlıklı, mutlu, huzurlu, güzel bir hayat diliyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. Hersey cok güzel olmuş İlkaycım ellerinize sağlık.. Nice senelere çocuklarınla beraber nice dogumgünlerine inşallah :))

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa