6 Kasım 2012 Salı

HAFTA SONUNDAN , İLETİ TADINDA :)

İkea'ya gidiyoruz.. Emin arabada çikolata yedi elleri pis.. Bende çantamdan ıslak mendil çıkarmaya çalışıyorum silicem.. Ben öyle uğraşırken bi baktım direk üstüne sildi !
Ben şok !
Ellerini , pantolonunu silerken bi yandan da fırça atıyorum :
- Napıyosun Emin sen yaa ? 5 yaşında çocuk gibi davranıyosun  !

Arabada bi sessizlik..
Emin saf saf suratıma bakıyo..
Yasin dikiz aynasından bana bakıyo koptu kopacak..
Olayı şöyle toparladım :

-5 yaşında çocuk musun sen ? 6 yaşında çocuksun.. 6 yaşına girdin.. 5 yaşında çocuk gibi davranma.. 6 yaşında çocuk gibi davran..

Sonra hiç bi şey olmamış gibi kafamı çevirip camdan dışarı bakarken Yasin artık daha fazla dayanamayıp kahkahayı bastı :)

****

Yasin'le okul gezisine tiyatroya giden Emin'i bekliyoruz.. Kültür Merkezi'nin içindeyiz güvenliğin hemen yanında ayakta dikiliyoruz.. Emin çıkmak üzere.. Yani biz öyle sanıyorduk.. Bize verilen saat biraz sarktı baya dikildik biz orda.. Önümüzden bi oyuncu geçti..

Ben : Yasin bak kim geçiyo ?
Yasin : Tanımadım kim ki o ?
ben : Aaa nasıl tanımazsın şeyde oynamıştı.. Şeyde eee neyse ya çıkaramadım şimdi ama ben tanıyorum.. Suratına iyi bak kesin hatırlayacaksın.. ( tanımaya çalıştığımız oyuncu bu :)
Yasin : Bakıyorum İlkay hayır tanımıyorum.. Tanımak zorunda mıyım alla alla hiç tanımadım..
ben : Yaa biraz kilo almış..bunun zayıfını düşün kesin hatırlarsın görmüş olman lazım.. Suratına odaklan..
Yasin : Düşünüyorum,odaklanıyorum tanımıyorum İlkay
ben : Öff aman iyi be..

2 dakika sonra..

Ben : Şu kızı tanıyor musun peki..?
Yasin :  Onu da tanımıyorum aşkım..
Ben : Onu bende tanımıyorum zaten .. Sıradan biri o.. Ünlü değil :)
Yasin : Seninle 5 dakikadan fazla bi yerde durulmuyo biliyo musun ?
Ben : Ahahahhaha :)

5 dakika sonra..
Yasin : Ben bahçeye çıkıyorum gelicem

Ondan 2 dakika sonra Yasin bahçede az önce tanımadığı oyuncu ile karşılıklı oturmuş gülerek sohbet ederken görülür.. İlkay "noluyo yeaa ?" modundadır..

Ondan bi süre sonra yanıma gelir :
- Artık tanıyorum.. adı Muzaffer ..Tiyatrocu.. Emrah'la oynamış Sıla'da oynamış..1967'li.. Antep'li.. Beşiktaş'ta oturuyor.. Burada hocalık yapıyor.. Emin'e en geç 8 yaşında tiyatro eğitimi aldırmaya başlayın dedi..Bla bla bla..

Ben : ?????!!!!!

****

Yasin Emin'e akşam sütünü içirdi .. Bardağı tezgahın en köşesine bırakmış..bardak ince uzun bi de.. tam çarpılıp dökülecek , kırılacak yerde..

- Bunu burdan al aşkım.. İleri koy çarparız buna burda kırılır..
Yasin : Bana diyene kadar kendin alsana aşkım :)
Ben : Ben sana yemeyi değil ,balık tutmayı öğretiyorum bi kere..
Yasin : Ahahahah balık tutmayı öğretiyomuş ahahahahhaa :)

Bi saat güldü buna :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it