8 Kasım 2012 Perşembe

PARANOYAK EBEVEYNLER İŞ BAŞINDA ! :)

Hafta sonu Emin tiyatroya gitti.. Bizim için maceralı ve eğlenceli bir gündü :)

Verilen saatte okulun önünde toplaştık önce.. Emin arkadaşlarının arasına karıştı.. Otobüse bindiler.. Camdan el salladık otobüs hareket etti falan.. Ehi ehi yapmacık yapmacık gülüyoruz falan biz.. Arabaya bi atladık gerçek yüzümüz ortaya çıktı hemen :

Yasin : Çabuk çabuk bin arabaya 
ben : Hadi Yasin gitti otobüs yetiş !

Takip edeceğiz otobüsü nihahaha ! Paranoyak ebeveynler iş başında ! :)

Ama hep paranoyak hem bilinçli ebeveynleriz :P Hayatı boyunca gözümüz/elimiz çocuklarımızın üzerinde olacak.. Lakin özgüvenlerini sağlamlaştırmak , kendi ayakları üzerinde durmayı öğretmek amaçlıda bu işi gizli yapacağız ;) Ben odalarını,eşyalarını karıştıracağım falan ama çaktırmadan :P (yalnız Emin okumayı tam anlamıyla öğrenince bu postları elden geçirmem lazım haha :) 
Velhasıl sürekli takipte olacağız lakin çakmayacaklar.. 

Yalnız ilk takipte çuvalladık  hihi :)

Gidiyoruz biz şimdi otobüs önde biz arkada böyle :) Bi yandan da öğretmenden çok pis tırsıyoruz görecek siz bana güvenmiyor musunuz ? diyecek diye. Arabada sıralıyoruz bahaneleri..

Ben : Ya öğretmen bizi görürse Yasin ay ben utanırım bişey diyemem haha :)
Yasin : Biz sizi takip etmiyoruz ki güzergahımız burası deriz :P
Ben :  Biz size güveniyoruz kendimize güvenemiyoruz deriz  :)
Yasin : Sorun sizde değil bizde deriz :P
Ben :  Bu çocuk ilk kez otobüse biniyo deriz :)
Yasin : Biz gezmeye gideceğiz de Emin'i buradan almamız daha mantıklı deriz :)



Hakkaten de öyle ama :)
Amacımız takipten ziyade zaman kazanmaktı.. Dedik biz orda bi cafede falan takılırız sonra Emin çıkar alırız basar gideriz.. Öbür türlü tekrar okulun önüne gitmemiz lazım..

Neyse biz çaktırmadan takip ediyoruz lakin bu planı yaparken Emin'in ne kadar uyanık olduğu gerçeğini atlamışız.. Biz gizli gizli giderken arkalarından anaaaa bi baktık Emin otobüsün arkasından bize el sallıyo ! Kendi salladığı yetmiyo gibi arkadaşlarına da gösterdi bizi arka camdan birlikte bize el sallıyorlar !

Otomatikman koltuklarımızda aşağı doğru bi kaydık biz Yasin'le gözükmiycez güya :) Sonra ben Emin'e önüne dön falan diye işaret yapıyorum yok dönmüyo.. Çok pis tırsıyoruz öğretmen görecek diye :) Yasin'e dedim aşkım dal başka bi sokağa arayı açalım..
Onlar düz giderken biz sağa saptık arka sokakları dolaştık oralarda baya oyalandık.. Sonra başka bi sokaktan yine ana caddeye çıkacağız.. Biz sanıyoruz ki onlar geçti biz baya arkada kalıp takip mesafesini açtık.. Amaaaa 

Biz sokaktan ana caddeye girmeyi beklerkeeeennn otobüs önümüzden geçtiii ! Biz kabak gibi ortadayız Emin hala sırıta sırıta el sallıyo :)

Biz hiç oralı değiliz.. Ben başım eğik üstümü falan düzeltiyorum Yasin sağa sola bakıyo.. Ne otobüsü  yaa hiç haberimiz yok ?

Neyse çocuklar tiyatroya girdi bizde peşlerinden Rana'yı arabasına koyduk Kültür Merkezini keşfe çıktık nerede takılabiliriz diye.. 


Arka tarafta çok güzel bi alan bahçe ve veranda vardı.. Verandadaki masalar hep doluydu insanlar kenara oturmuşlardı.. Bizde öyle yaptık..Sonra Rana uykusu gelip huysuzlaşınca arabasıyla dolaştırdık uyudu hemen açık havayı yeşilliği görünce..

Sonra biz rahat rahat takıldık bahçe çok eğlenceliydi :)

Çıkıştaa ver elini İkeaaaa ! Emin'i müptelası yaptım arayı açınca "biz bi İkea'ya gitsek ya" diyor .. sıra Rana'da :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa