2 Kasım 2012 Cuma

SON DÖNEM ALIŞVERİŞ DENEYİMLERİM 2 :)

Son zamanlarda internetten bol bol alışveriş yaptım.. öyle ki kargoları karıştırdım artık liste yapıp geldikçe üzerlerini çiziktiriyorum :) 
hepsi ihtiyaç listemde olan ve alırken bana vakit kaybettirecek şeylerdi..internet yoluyla oturduğum yerden hallettiğim için mutluyum..

ilk olarak yazın en sık kullandığımız şey pike olduğu ve Yasin'in düz ( fırfırsız,süssüz ) pike takıntısı olduğu için güzel bi model bulursam kaçırmıyorum..
nevresim ya da pike takımı alırken çok güvenemiyorum kötü çıkabiliyorlar..o yüzden bilindik , güven veren markaları tercih ediyorum..baya bi pike stoklamış oldum son aldığım bu takımla..


gayet güzel çıktı kumaşı ve hatta çarşafı lastikli çarşafmış onu farketmemiştim..Yasin ne zamandır diyordu lastikli çarşaf alalım diye..ben sıcak bakmıyordum..bu vesileyle denemiş olacağım..çarşafın kendinden desenli olması da benim için güzel bi sürpriz oldu..sevdim :)


bu da yine markasına güvenerek aldığım nevresim takımı..


renklerine bayıldım duvar kağıdı olsa bu desenden süper olur :)


kelebekli banyo havlumuzu  unnado 'dan aldım.. 

mavi ve pembesi de vardı çok güzellerdi..bizim banyo bej-kahve..somon daha çok uyar diye düşündüm.. ama yine de takipteyim pembesini de görürsem yine kapabilirim :)


Rana için mus çorap arıyordum uzun zamandır.. Daymood'da buldum nihayet..
lakin en küçük bedeni 1-2 yaş çorapların..olur diye düşündüm ama Rana'ya bol geldi :) ilerde kullanmak üzere kaldırdık.. krem rengi olanı bayram için almıştım.. ama olmayınca 0 yaş kalın çorap alıp onu giydirdim.. 


vee Rana'ya bayılarak aldığım Disney tulum :) 
üzerindeki halini de paylaşacağım kombin postlarında..
çook güzel hastane çıkış takımları var Disney'in.. Rana doğmadan onlara denk gelmediğim için çok üzgünüm.. mutlaka almak isterdim..


ve yine Rana hanımın biberonları :) 
Emin'de de kullandığım bir markaydı Avent.. Rana içinde yine onu tercih ettim.. böyle ikili satılıyor..o da süper oldu.. biri arabada biri evde duruyo..bazen yanıma almayı unutuyorum çünkü.. mavisi de vardı erkek bebişler için.. 
Rana su içerken kullanıyor..emziğin haricinde ayrıeten satılan başka uçları da var suluk gibi.. biraz daha büyüsün o uçlardan alacağım..


daha gelecek kargo var.. Rana sürekli büyüme halinde olduğundan pijamaları , pantolonları hemen küçülüyor.. pijama,tulum stokladım biraz.. geldikçe paylaşırım onları da.. bilmediğim/denemediğim markalar aldım.. bakalım pişman olacak mıyım ? :)

dipnot :alışveriş deneyimlerim 1 postunu hatırlamak isterseniz, buraya tık tık :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com


4 yorum:

  1. güle güle güzel günlerde kullan İlkay abla, ben daha 4 aylık evli olduğum içündür ki, pek çarşaf nevresim takımı olaylarına girmek istesem de giremiyorum, daha kullanmadığım bi sürü şey var. Çok da seviyorum halbuki rengarenk şeylerde yatmayı, artık ne zaman alırım bilinmez...Sen iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Lastikli carsaflara alisirsan bir daha digerlerini kulanmak istemeyeceksin, cok kullanisli icin rahat olsun:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ilkay,havluna bayıldım bende üye oldum ama göremedim nerden bulucaz.

    YanıtlaSil
  4. iyi gunlerde kullan canım gerceketen ınternetten alısverıs buyuk kolaylık bıde vede kargo nezaman gelecek dıye beklemek olmadan ısınlamayla gelse daha ıyı olacak :) sevgiler

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it