19 Kasım 2012 Pazartesi

YENİ GELİN EVİ..

Bu kez yeni gelin evindeyiz.. Fransa'dan kesin dönüş yapan komşumun kızı evlendi. Kesin dönüşün sebebi biraz da buydu.. 
Aşk :)

Kızımızın evi çok ciciydi.. Şarjım azdı oturma odasını vs. çekemedim..

Mutfaktan başlayalım.. Lambası çok ciciydi elma şeklinde :)


Mutfağın geneli..


Evden diğer detaylar.. 

Sticker saat çok hoştu :) 

Çay makinesi de renkli ışıklar saçıyordu fotoğrafta renkli çıkmamış niyeyse.. Çok hoş bulduk yine kendisini :) 


Kızımızın banyosu da çok sade ve şıktı..


Ve salon.. Henüz eksikleri varmış.. Lambası bile gelmemiş karanlıktı flaş yardımıyla böyle çekebildim.. 
Koltuk dönüyordu.. Emin ve Berat ikilisi koltuğu test ederlerken..

Berat gelin kızımızın kardeşi.. Bir de 3 aylık sürpriz bi kız kardeşi var :) Genç anne olmanın faydaları.. 


Gelin kızımızın okul defterlerini kaplardım ben eskiden.. saçlarını örerdim ,çanta süslemiştim ona bir keresinde bayramda.. Ne zaman büyüdü zaman çok hızlı akıyo..

Daha fazla duygusala bağlamadan kaçtım :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it