22 Aralık 2012 Cumartesi

SON ZAMANLARDA 7 :)

Arkadaşımın doğum günüydü. 
Cici hediyeler hazırladım.. posta güvercinim Yasin cicilerimi arkadaşıma ulaştırdı..
sırada Yegane kuzumun doğum günü var çok pis hazırlanıyorum nihaha :) 


yeniden peçete koleksiyonu yapmaya başladım :)

elimden sürekli desen desen renk renk peçeler geçiyor,bitiyor ama hiç ayırmıyordum kenara..dedim niye ayırmıyorum ? özlüyorum sonra bitince bazılarını çünkü..bunlar paketlerini açtıklarım..kullandıkça bi tane atıyorum kenara.. daha bi bu kadar açılmamış paket var.. sayıca çoğaldıkça koleksiyonum yine paylaşırım :)


Modarana'ya ( tık tık : https://instagram.com/modarana/ ) buradan daha çok ağırlık verdim son zamanlarda..paket yapmayı her şekilde seviyorum :)


amcamın küçük tosuncuğunu görmeye gittim :) ( maşallah )

dedemin adını taşıyor.. her bebek gibi o da çooook kıymetli..uzuuun yıllar beklettikten sonra geldi aramıza..
öyle tatlı ki..
Allah bebek hasreti çeken herkesin yüzünü güldürsün inşallah hayırlısıyla..


babası kızıma bebek almış :)
malum Rana ikinci çocuğumuz olduğu için pek çok duruma aşinayız bebekte ama cinsiyet farklılıkları yüzünden ilk kez yaşadığımız duygularda çok fazla..mesela bir kız çocuğunun bebekle oynaması bizim için yeni bir deneyim ve çok hoş bi görüntü :)
Rana bebeğini görünce nasıl sevinip nasıl bir şevkatle sarılıyor..annelik duygusu daha bebekken giriyor içimize galiba..


ve Aralık ayı bol bol doğum günü demek bizde..2 gün önce de babamın doğum gününü kutladık :)

sabaha o kadar kötü kalktım ki bu aralar ciddi baş ağrıları çekiyorum..nedenini bulamadım bir türlü..Yasin teşhisi koydu..hani mum ışığında kitap okuyorum..sanırım biraz abarttım.. bir gecede 100 sayfaya yakın okuyorum Yasin kendimi çok sıkmış olabileceğimi , mum ışığında küçük küçük satırları okumaya çalıştığımı söyledi.. biraz azalttım hakikaten baş ağrısıyla kalkmıyorum 1-2 sabahtır.. işte babamın doğum günü öncesinde yine baya kitap okumuştum şiddetli ağrı ile kalktım..pastayı zar zor yaptım..yanıma mum almayı bile unutmuşum :) bi süs eşyasının içindeki mumu aldım annemin konsolu üzerinden :)

ama sonrasında geçti çok şükür bütün gün sürmedi..akşam yeğenlerim de geldi sağı solu torun dolu halde mum üfledi babam :) nice senelere inşallah..



Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

13 yorum:

  1. neden bu kadar az yaaa yetmedii:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ühühühü bana da zaman yetmiyor :((

      Sil
  2. Artik nerede pecete gorsem sen aklima geliyorsun.hatta gecenlerde seni dusunurek peceteler aldim.gondermek istiyorummm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi ne güzel :) düşünmen yeter çook teşekkür ederimm beni anarak benim için kullanabilirsin mesela :)

      Sil
  3. Peçetelere bayıldım sanırım bende başlayacağım bu koleksiyona :)

    Bu arada hediyelerden çok paketler aldı gözümü içlerini merak bile etmedim.
    Maşallah marifetli ellerinize İlkay hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet insanı direk koleksiyon yapmaya itiyorlar :) küçükken o kadar çok peçetem vardı ki tekrar başladığıma mutluyum :) çok çok teşekkür ederim bu güzel yoruma..

      Sil
  4. Pasta muhteşem görünüyor,ellerine sağlık :)
    Rabbim eksikliklerini göstermesin,babalar candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin yürekten..çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Seldanin sevgili Bababanin ve yaklasmakta olan Yasin abinin ve Yegane güzelliginin dogum günleri kutlu olsun haa birde Sunanin elbette..:)Hepsinede saglikli mutlu huzur dolu yillar dilerim;)Yeni dogan bebeginizede Rabbim hayirli ömürler nasip etsin insaallah,Rana prensesinde insaallah pazartesi günüki sonuclari coook güzel olucak:)Postuna diyecek söz yok her zamanki gibi,öpüyorummm,,,(biraz ulusa seslenis gibi oldu ama neyse:)))

    Allaha emanetsiniz canim benim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bi postta ne kadar çok doğum günü olayı geçmiş di mi sen yazınca farkettim çokluğu :) herkes adına çook teşekkür ederim Zeliscim :) Allah razı olsun tüm iyi dileklerin için :)

      kocaman öperiimm

      Sil
  6. Önceden süslü peçetelerinden banada veriyodun bende koleksiyon yapıyodum görünce onlar geldi direk aklıma. :) Çok güzel hepsi iklay ablacım... Vede annemden selamlar geldi sana bide öpücük, iletmemi istemiştin. :)
    Bende öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel günlerdi di mi ? :) sen her gördüğünde öp anneni yerime hehe tatlı kardeşlerini de unutma :) seni de çook öpüyorum Büşracım..

      Sil
  7. Evet çok güzel günlerdi gerçekten... Öperim sen hiç merak etme. :) Bende seni öptüm ilkay ablacım...

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it