18 Mayıs 2012 Cuma

HEDİYE PAKETİ / KUTUSU HAZIRLAMACA :)


Bazı kutular hediye sunumları için çok kullanışlı oluyor.. Fakat üzerlerindeki firma isimleri işi bozuyor :) Bunu kapatmak için uyguladığım yöntemi, hediye kutusu süslemesini paylaşacağım şimdi fikir olması adına.. 

1- kutumuzun ilk hali..

2- vee yazısı kapatılmış süslenmiş hali..

Bildiğimiz kırtasiyelerde satılan fon kartonu kullandım..şerit halinde kestiğim kartonları yuvarlak hale getirip zımbaladım.. mavi olan kısmı pembeye göre daha küçük bi yuvarlak yaptım.. yuvarlak haldeki kartonları üst üste koyup ortalarından bastırdım görülen şekli aldılar.. küçük bir pembe şeritle bu şeklin korunması için sabitledim.. üzerine de bi ufak kalpcik kesip yapıştırdım.. kutunun üzerine ise çift taraflı bantla yapıştırdım..

3- kutunun iç süslemesi için de yine  kırtasiyelerde satılan krapon kağıdı kesip yerleştirdim..


4- hediyelerimi krapon kağıdının içine yerleştirip kapadım

5- alttan geçirdiğim kurdela ile fiyonkladım..

6- bir diğer paketi de mavi krapon kağıdına sarıp, alttaki kağıdın rengine kontrast olacak renkte kurdela ile fiyonkladım..


iyi dileklerimizi (daha doğrusu komik cümlelerimizi ) yazdığımız kartıda üstüne iliştirelim, hediye kutumuz hazıırrr :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 Mayıs 2012 Salı

HER TELDEN,BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 11 :)


Rana'nın dolap içi düzenini yayınladığımda Emin'in kini de isteyen arkadaşlar olmuştu.. Onlar için Emin'in dolabını da fotoğrafladım.. 


Geçen akşam Yasin içeri bunla girdi..Çemkirmiştim o gün ona biraz galiba haha :) Bu tepsimde ortada duruyordu içine bıraktı görüntü hoşuma gitti.. Çiçeklerinizi böyle tepside sunum yapabilirsiniz..
Kısa bi süreliğine tabii :)



Çiçeğimi vazoya koydum sonradan..fesleğende almıştı geçen Yasin üçü bi arada güzel oldular böle :) Saksıyı bi elden geçireceğim tabii.. çiçek bakmayı becerebilsem burayı hep yeşillik dolduracağım ama nerdeee..


Teşekkürleeerrr !

Nerden geldiğini ve kime teşekkür edeceğimi bilemedim ama yine de teşekkürler :) Kurye ile geldi ve aşağı inemediğim için kapıya bıraktılar çünkü.. Üye falan mı oldum bi yere bilemedim ki :)


Ah bu suya atlamak istedim :)

İnsanda o taşların üzerinde yürüme hissi uyandırmıyor mu ? Pelikan Mall süs havuzu.. Anneler Günü ve arkadaş hediyeleri için gitmiştik geçen gün.. Öylee oturdum kenarına bu suyu seyrettim bi saat..


Emin'le abur cubur keyfi :)

Bu tepsim her yerde yalnız farkında mısınız ? Yapışık yaşıyoruz kendisiyle :P


Sırf bu özelliği için bile şiddetli tavsiye..

Rana'nın İkea Hensvık alt açma seti.. Bezlerin paketini açıyorsun hoop atıveriyorsun üst kısmından rafa.. Büyük rahatlık.. Büyük paket bezlerin tamamı sığıyor..
Emin'de şifonyerin en üst çekmecesini ayırmıştım bu iş için.. Aynı bu şekilde diziyordum oraya da.. Fikir olsun..


Taze soğanı hiç bu şekilde denediniz mi ?
Denemediyseniz deneyin çok güzel oluyor :) Taze soğan, yoğurt, zeytinyağı, pul biber, kekik, tuz.. 


A-aaa burdan bi Rana geçmiş :)

O artık her yerde.. Yere serdiğimiz yorgan artık kesmiyor yerlerden topluyoruz kuzumu.. Yorgana bırakıyorsun bi bakıyorsun parkede.. Çığlıklar ata ata debeleniyo yerlerde.. Emeklemiyor tabii henüz döne döne ilerliyor ayakkabılarını saça saça :)
Emin çok tatlı ama oğluşum yaa.. Rana ilerledikçe elinde yastıklar peşinde koşuyor yastık döşüyor kardeşinin sağına soluna :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

8 Mayıs 2012 Salı

HER TELDEN, BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 10 :)


Oğluşumun sanatsal çalışmalarından biri.
.
Artık defter, kağıt falan kesmiyo legolarla adımızı yazıyoruz.. Babası için hazırladı bunu.. Yatmadan da sıkı sıkı tembih etti toplama bunları babam görsün diye :)


Rana'ya kanguru alırken Aziz Bebe'den bu kartı almıştım.. Hamileyken görseydim baya işime yarayabilirdi.. Şu an bebek bekleyen Çatı Katı sakinleri için yayınlıyorum.

Kontrol edin bakalım ne eksiğiniz kalmış ? :)



bu gözlerimin pörtlemesine sebep olan mamalar sevgili Merve'den :)

Geçtiğimiz günlerde çekirdek keyfi yaparken face sayfamızda paylaştığım bir fotoğraf üzerine aramızda mail trafiği başladı.. İlkay abla Çorum'dan meşhur çekirdeklerimizden göndermek istiyorum size diye.. 
Çok komikti :) Ben diyorum hediye kabul etmiyorum artık, o diyo ki çekirdek bu hediye sayılmaz :) İkna etti beni.. Ama dedim ki sadece tadımlık göndericen o zaman.. Bildiğimiz şu ufaklardan 1-2 paket çekirdek bekliyorum ben.. Geldi koca bir koli.. Diğerlerini saymıyorum en kocamanından 4 paket çekirdek var bi kere..
Nottaki "tadımlık" kelimesinin altının çizili olmasına dikkatinizi çekerim.. kandırdı beni bi de dalga geçiyo :)

Ömrümde bu kadar çekirdeği bi arada görmemiştim yalnız :)

"tadımlık" mamaların için tekrar çooook teşekkür ederim Merve :)


Sepet aşkınaaa :)

Geçenlerde English Home'da bu cici sepeti gördüm benim oldu :)
Aslında Rana'nın oldu.. Onun minnak oyuncaklarına ev sahipliği yapıyor artık.. Görevi bu..


Karı-koca uyumsuzluğu..

Ve sahil-İlkay uyumsuzluğu :)

Sahile gidiyoruz Yasin çekmiş kotunu spor ayakkabılarını ben pileli trençkot, platform süet bot ikilisiyleyim.. "Allah'ım halime bak" derken çekildi bu fotoğraf.. Hayır çimlerde yayılamadığımdan geçtim topuklarım toprağa batıyo bi de.. Kontes kontes takılıyorum..

Bu gidişe bi dur demek lazım dedik :)


Veee dur dedik.. onlar artık beniimm :)

Bi üstteki fotoğrafın akabinde yollara düştük bana spor ayakkabı almaya.. Aslında ben burdakini almaya gitmiştim ama ayağıma olmadı.. Başka numarası yoktu ve aylardır bana spor ayakkabı beğendirmeye çalışan Yasin gözüme pek bi zavallı gözüktü bende bunu aldım :) Takım olduk.. 

Şimdi ben o çimlerde yuvarlanmaz mıyıııımmm ? 


Ben bunun yarısını yedim.. Valla yedim :)


Spor ayakkabıyı almaya Starcity'e gitmiştik.. Orda çok güzel bi oyun alanı var önceden bahsetmiştim Emin'i oraya bıraktık hemen yemek katında bizde masada oturuyoruz Emin oynarken.. Yasin dedi ki : kumpir yiyelim mi ?
Bende dedim ki : benim canım tatlı bişey istiyo.. Demez olaydım :)

Yasin bi heyecanlandı ben böyle deyince dedi "seçimi bana bırak önceden bi şey yedim ben burda bayılacaksın.." "e iyi tamam dedim.." Gitti aldı bana pastamsı bişey.. Ben başladım yemeye..
Altı küflenmiş ama hiç anlamadım tadında bi bozukluk hissedilmiyor çünkü.. Aslında hiç tadı yok :)

Ben bi yandan yiyorum bi yandan da bozuntuya vermiyorum ama tatsız tuzsuz bi şey yediğim.. Margarin yiyorum sanki..Yasin'de karşımda parlayan gözlerle bana bakıyo beğendim mi diye ? Ben lüp lüp yutuyorum çiğnemeden yapmacık yapmacık gülümsüyorum beğenmiş gibi şevkini kırmıycam güya kocamın :)
Sonra Yasin kalktı masadan kumpir alacak kendine ben bi saldım kendimi söyleniyorum içimden:
 "ayy bu ne beee.. aa aaaa Yasin nesini beğendi ki bunun ağzım kamaşık kamaşık oldu.. Benim mi ağzımın tadı yok anlamadım ki  " derken dur şunun alttaki kekini yiyeyim ben sadece üst kısmına daha fazla dayanamıycam deyip bu fotoğraftaki pozisyona getirdim ben pastayı..
Höh o ne ???
Filmlerde olur ya gözlerimi kırpıştırdım doğru mu görüyorum ben diye :) Yok baya baya küflü.. Yasin arkamda kumpir alıyo seslendim o da şok :)
Aldı tabağı götürdü ama önce ben kanıt olarak fotoğraf çektim önce.. haha :)

Ne dediler görünce diye sordum Yasin'e.."abi kusura bakma altına bakmamışız " demişler :)
neyse çok mahçup olmuşlar özür dilediler para iadesi yaptılar falan bişey demedim iyi anıma geldi çirkeflik yapmadım yani.. Tabağın kenarında isimde vardı fotoğrafta kestim falan ama altına bakmamışız ne demek yaaa ? :)

Ben gitseydim tabağı vermeye şöyle derdim :
-Altına bakmadınız mı ? Nası yani yeaa ? Altına bakarak mı satıyorsunuz siz bunları? "5 gündür de vitrinde duruyo bu pasta ama bakiim hıımm küflenmemiş daha bu.. Verin gitsin.." Satış yöntemi bu mu ? Bu pasta bu hale gelene kadar nerdesiniz siz arkadaşıımmm..

Neyse burdan dedim içimde kalmadı :)

Velhasıl aklınızda bulunsun siz bakın altına arkadaşlar..Benim gibi küf yemeyin böyle  :) 

Yarısını da götürmüşüm yaaa  nasıl anlamaz ki insan küf yediğini ? Kişisel salaklıklarım arşivinde yerini alsın bu olay da böylece :)

*****

Vee İkea kırmızı çöp kovamız :)

Girerken gördük biz bu kovayı 9.90'a inmiş "ayy alalım biz bunu" çıkarken dedim Yasin'e.. Sonra gezerken bi anons duydum.. Meğer indirim saat 12'ye kadar geçerliymiş..
Aramızda geçen konuşma :  
-Saat kaç Yasin ?
- 11:47
- Koşşşşş !

Yasin koşarken bağırdım arkasından "kırmızı olsuuunnnnn" !

3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun di mi ama ? :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

1 Mayıs 2012 Salı

FUŞYALI, PEMBELİ, PUANTİYELİ AYŞE RANA KOMBİNİ :)

ne zamandır Rana kombini postu hazırlamıyordum işte kuzumun hafta sonu cicileri ..

geçenlerde aldığım önlüğe göre giyindi bu hafta... çıkış noktası önlük oldu :)



ayakkabıları ona aldığım ilk ayakkabılar.. kayınvalidemle birlikte almıştık.. daha yeni yeni giymeye başladı ayakkabılarını.. hepsi büyük geliyor öylece bekleşiyorlardı dolapta.. giydirmek daha zevkli olmaya başladı  :)  

pantolonunu Yegane ablası hediye etmişti kuzuma..saç bantının puantiyeli fiyonkuysa Arzucuğumun bana gönderdiği minik bi makyaj çantasının üzerindeydi orada söküp saç bantı yapmıştım.. en sık kullandığımız bant oldu kendisi :)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa