31 Ocak 2013 Perşembe

HER TELDEN BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 16 :)

Yeni evimizde sabahladığım ilk geceye ait bir fotoğraf ..
hasta mıydı Rana yoksa diş çıkardığı için uyumadığı gecelerden biri miydi hatırlayamadım :) o kadar çok sabahlıyoruz ki karıştırır oldum..
onu çok zor büyütüyoru(z)m..kimselere vermiceeemm :)

bu örtüyü de sanki bu fincan takımı için örmüşüm gibi olmuş :)


yeni evimizdeki minnak yemek alanımız.. 

diğer evde bu masamı çok kullanamıyordum buraya cuk oldu.. Yasin akşam yemeklerinde evde olamıyor çoğu zaman..Emin'le biz burada yiyoruz..Rana'yı da ama sandalyesiyle ortamıza alıyoruz.. sonra Yasin geliyo..Yasin'le bende burada yiyoruz.. 
yani ben hep yiyorum haha..


Hafta içi kahvaltılarımızı da minnak köşemizde yapıyoruz..Evet yine önce Yasin'le..sonra Emin'le.. 
ben masada demirbaşım :P


eski rutinime dönüyorum yazmıştım bu fotoğrafla ınstagram'da :)
hediye paketlemeyi özlemişim.. 
Sevgili Arzucum Türkiye'ye geldi geçtiğimiz günlerde.. ilk buluşmamızı dışarıda gerçekleştirmiştik.. bu sefer bizim taşınma işimizden önce onu Çatı Katı'nda ağırlamak gibi hayallerim vardı kısmet olmadı.. ve tarihlerde tutmadı bu evde de ağırlayamadım.. yatak odasının sıvasının kurumasını bekliyorduk alt katı komple kullanamıyorduk ve diğer odalarda her yer her yerdeydi..yani ev o kadar fena durumdaydı ki yüzümü kızartıp dedim Arzu'ya "ben seni bu eve sokamam dışarda buluşalım :(" diye.. 
işte bunlarda ona minnak hediyelerimdi..ve tabii ki götürdüğümün kat kat fazlasıyla ve mahcup şekilde geri döndüm yine :(


buluşmaya gitmeden önce Rana için kombin yaptık :)


nostalji yaptık ilk buluştuğumuz yerde buluştuk yine..
karşımda dünya tatlısı Arzu var onu eklemedim buraya :) sağlık sorunlarımız dolayısıyla fazla kalamadık ama çook sıcak çok güzel vakit geçirdik..eşlerimizde çok iyi anlaştılar.. onlara da dedik,keşke Türkiye de yaşıyor olsalardı :(

Arzulardan ayrıldıktan sonra yatak odasına boya almak üzere ver elini Baumaxx :)
koydular önüme 25 cm kalınlığında bi katalog 80 bin çeşit renk var nerdeyse böle kaldım ben..yok dedim Yasin'e ben burdan seçemem..alt tarafı pembe bi boya seçicem yeaa ne gerek var bu kadar teferruata ? hakkaten yüz binlerce renk tonunu  niye yapıyorlar ki ? birbirine yakın 100 tane rengi duvarda göstersinler bana hayatta ayırd edemem..çocukluğunu şampanya rengi boya yemiş biri olarak zaten gerekte duymam ayırd etmeye :) babam habire şampanya rengi seçerdi bizim ev için..Yasin'in babası da öyleymiş..sahi çocukluğunu şampanya rengi evde geçirmeyen var mı aramızda ? :)

neyse sonra Rana'nın battaniyesini koydum önlerine.. bu rengi istiyorum dedim..valla yaptılar :)
minik bi makineleri var..istediğiniz herhangi bir şeyin üstüne onu tutuyorlar.. mesela kazağımın rengini istiyorum diyosun.. makine onlara ,o 80 bin çeşit boyanın olduğu katalogdaki boyalardan hangisi istediğin renge yakınsa onun kodunu veriyor.. tık tık buluyorlar.. Yasin biraz koyu bulduğu için beyaz karıştırtmış içine.. 


velhasıl,
evet gardrobun yerini sindiremeyip oturup ağladım ama sonrasında ortaya çıkan şekil istediğimden de güzel oldu.. her şerde bir hayır vardır 1..
evet tadilatı evin içine girdikten sonra yapmak zorunda kalıp az buçuk perişan olduk ama pembe yapmak istememe rağmen boyası temiz gerek yok diye boyatmayacaktık..tadilat olunca boyatmak zorunda kaldık.. mecburen istediğim oldu :) her şerde bi hayır vardır 2 :)

bir türlü perde almaya çıkamıyor olmamız ,ve uzun zamandır hayalini kurduğum bir eşyanın stoklarda olmaması nasıl hayırlara çıkacak merakla bekliyorum..
amaaann can sağlığı olsun gerisi boş..hallolur.. lakin ben bi süre yine misafir kabul edemiciimm dışarda buluşma tekliflerine açığım arkadaşlarıma duyurulur hihi :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa