BİRBİRİNDEN ŞIK EŞARP VE ŞALLARA UYGUN FİYATLA SAHİP OLMAK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

23 Ocak 2013 Çarşamba

İKEA DOLAP,YATAK,ÇALIŞMA MASASI MODELLERİ..VE BİZİM SEÇİMLERİMİZ :)

www.tips-fb.com
Taşındığımızdan beri herkes bizim yeni evi merak ediyor.. bununla ilgili o kadar çok yorum okudum ki çok güzel bir duygu benim için :) hepiniz sağolun..
açıkcası bende merak edenlerdenim hehe :) aklımdakileri hayat geçirmeyi başarabilecek miyim bilmiyorum ? bunun için bolca zaman lazım.. ancak 2 çocuk ve bolca zaman birbirine zıt şeyler  :) 

Evde bi şeyler yerleştikçe ınstagram'da (catikatiilkay) detaylar paylaşacak olsam da, tam anlamıyla istediğim şeyleri bir araya getirene kadar evle ilgili post yapmayacağım.. ama gezme ve eşya seçme aşamalarında bu postta olduğu gibi sizde bize eşlik edeceksiniz :)

Bugün İkea'ya gidiyoruz hep birlikte ;)

uzuuuun zamandır bu yatağa hayranım ben.. ferforje olan her şeye olduğu gibi.. diğer evimizde bunu alma şansımız yoktu.. itiraf edeyim Çatı Katı'ndan ayrılırken az biraz üzülsem de istediğim şeyleri artık alabilecek olmam kendimi çabuk toparlamama sebep oldu :)

Yatak seçme aşamasında başka hiç bi şeye bakmadım..dediğim gibi baştan beri aklımda bu vardı.. Fotoğraftaki 140'a 200 cm olanı.. bizim yatağımız 160'a 200cm'lik..yani bundan daha büyük.. bir an sadece ufak boyu olduğunu sanıp hüsrana uğramıştım ki bizim yatağımıza göre olanınında var olduğunu öğrenince çok sevindim :)

bu bahsettiğim ölçüler ferforje kısmın değil içine koyulacak yatağın ölçüleri aklınızda bulunsun..


Vee Gardroplar..
hem kendimiz hem Emin için bakmamız gerekiyordu.. eğer bi şeyi hemen almayacaksam ve aklımda belli şeyler yoksa ,önce bi ön gezme yapıp beğendiklerimi bu şekilde fotoğraflıyorum.. fiyat etiketlerini de mutlaka çekiyorum ki hangisi ne kadardı unutmayayım..


bu modelin dışını çekmeyi unutmuşum favorilerimdendi kendisi..


İşte bizim gardrobumuz bu :)

Pax Serisi.. bilmeyenler için fikir olması adına yazıyorum.. Pax Serisi'nde bir sürü kapak , kulp, askı vs. çeşidi var.. siz ihtiyaçlarınıza göre kendi gardrobunuzu kendiniz tasarlayabiliyorsunuz..
ben bu fotoğraftaki örnek tasarımı beğendiğim için hiç yormadım kendimi :) özellikle içindeki gizli şifonyere bayıldım.. sadece bi kaç değişiklik yaptım üzerinde..askı borularını aşağıya indirip ekstra raflar ekledim çok kullanışlı oldu benim için.. Yasin yanlış bi şey almasın diye de fotoğrafta görüldüğü şekilde notlar ekleyip telefona yükledim bunları :) kolaylıkla aldı geldi hepsini uğraşmadan..
bizim gardrobun boyu 2.05.. ancak 2.35 cm seçeneği de var.. fotoğrafta ufak gibi görünüyor ancak geniş iç hacimli..
ben evde koyacağım yere sığması açısından 3 kapak tercih etmiştim ancak şimdi yerini değiştirdik..bir kapak daha ekleyebilirim daha sonra..gerçi bizim gardrop biraz farklı oldu buraki halinden hehe :) 
İkea'nın bu olayını çok seviyorum..sonradan ekleme yapabiliyor ve hiç sorun yaşamıyorsun..ayrıca herhangi bir parçanın başına bi iş gelse mesela raf çatlasa,kırılsa vs. sadece o parçayı alabiliyor olman çok güzel..


Bunlarda yine Emin ve bizim için gözüme kestirdiğim bazı dolaplardı.. sağ üsttekinden bizim için 2 tane alıp yanyana koymayı falan düşünmüştüm bi ara..lakin hem bu boyutta bir dolap için fiyatı pahalı geldi (adedi 1.000 Tl civarıydı ) hem de şu an aldığım dolabı görünce onun üstüne bi şey beğenemedim artık daha..

Emin'de kendi dolabını kendi seçti :) ona da askı boyunu aşağı indirip raf ekleyeceğiz..hem maksimum faydalanabilmek için , hem de Emin kendi kıyafetlerini askıdan kendisi alabilsin diye..


Emin çalışma masasını da kendi seçti.. biz köşe olan nasıl olur acaba diyorduk ama o önünde oturduğunu istedi.. onu henüz almadık belki sonradan fikir değiştirir bilemiyorum..
çok fazla çalışma masası seçeneği var İkea'da ancak ben Emin'in kendine ait minnak bir kitaplığı olsun istiyorum raflı modellere baktık daha çok bu yüzden..üst kısımları hikaye kitaplarıyla doldurmayı istiyorum

Rana'nın mobilyaları Çatı Katı'na ait değildi..onun mobilya adına her şeyi var o yüzden..Yine İkea'dandı..(hatırlamak isterseniz buraya tık tık ) bizim dolaplarımız gömme dolaptı orada bıraktık :) ama onun içinde merdiven kapısı aldık.. 
yine etiketini çekmiştim ben bakarken.. ilk başta pahalı geldi daha uyguna buluruz dedik.. 50 liraya kadar da bulduk ancak Yasin onları hiç beğenmemiş , güvenli bulmamış.. pahalı olmasının varmış bir hikmeti deyip bunu aldık :) gerçekten çok sağlam insanın gözü arkada kalmıyor.. iyi monte etmek gerekiyor yalnız..


Bir alışveriş postunun böylece sonuna geldik :) 

şu an evde her yer beyaz ya da açık renk.. duvarlar açık renk, kapılar öyle.. zemin açık renk..halılar,koltuklar zaten açık renkti.. tüm mobilyalar beyaz.. gözümüz kamaşıyor hastanede gibiyiz :) Yasin geçen gün "aşkım bu evi renklendireceksin değil mi ? bak böyle kalmasın nolur" demeye başladı :) dedim korkma şimdi biz zemini belirliyoruz ,renkler üzerine gelecek :) ahşap,sıcak bir evden çıkan insanlar olmamız dolayısıyla şu an evimiz bize soğuk geliyor ama biraz daha sıkacağız dişimizi.. acele etmeden her şeyi sindire sindire almak istiyorum..
velhasıl Allah ömür ve sağlık verirse bolca böyle postlar yapacağım gibi görünüyor :)

Herkese Öpücükleer..

51 yorum:

  1. ilkaycım kesinlikle zevklerimiz aynı.o ferforje yatak benimde almak istediklerim arasında.inşallah kendi evimize taşınınca alıcam.tek düşüncem baza sorunu.sen ne düşünüyorsun.yatağın altına konan ıvır zıvırı nereye koyacaksın? banada fikir olur :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben diğer evde de yatak altını kullanamıyordum..çok fazla dolap vardı Çatı Katı'nda.. burada da dolap bakımından zenginleştirmeyi düşünüyorum.. ama gözümün önünde bazı süslü,geniş kutular var..bi yerde mi gördüm hayal gücümün ürünü mü bilemiyorum :) denk gelirsem aklımdaki şeye onlardan alıp koymayı düşünüyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel, Allah içinize sindirsin, umarım benim de böyle rahat rahat mobilya seçebilecek vaktim olur, beyaz, beyaz çok güzel yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Allah razı olsun :) inşallah öyle olur.. öbür türlü stres yapıp yanlış,içine sinmeyen seçimler yapabiliyor insan..

      Sil
  3. Allah huzurla oturmayı nasip etsin inşallah. :)

    Benim şuan inşaat aşamasında olan evim de 50 m2 bir çatı katı. :) Çatı eğimi olduğu için 45 m2'lik bir alan kulanabileceğiz.

    Bize, fikirlerinizle desteğinizi esirgemezsiniz umarım. :)

    Şimdi görünce beni de bir heyecan kapladı yeminle. :) Nasıl döşeyeceğiz o minicik evi, ne yapacağız hiç bilmiyorum. Sadece bildiğim tek şey, tüm evin bembeyaz olacağı. :)

    Kolay gelsin İlkay. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler size de nasip etsin inşallah :) evin metrekaresine hiç takılmayın bence.. doğru planlamayla çok rahat yaşayabilirsiniz..şahsen bizim eski evimizde çok küçüktü ama en ufacık alan bile değerlendirilmişti..depolama alanı çoktu.. eğer denk gelmediyseniz evin fotoğraflarının olduğu bir postum vardı linkini ekliyorum onu inceleyebilirsiniz..

      http://babyh23.blogspot.com/2011/07/cati-katinin-tadilat-sonrasi-bol.html

      sevgilerimle :)

      Sil
    2. Denk gelmez miyim hiç? :) Her bir yazınızı ilgiyle ve severek okudum. :)
      Yine de insan gözardı edilmiş en ufak bir bilgiyi bile kaçırmak istemiyor işte.

      İlginiz için çok teşekkür ederim tekrardan.
      Rabbim ağzınızın tadını hiç bozmasın inşallah.

      Sil
  4. hayirli olsun yeni eviniz; Allah agiz tadi ile oturmak nasip etsin canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım Allah razı olsun :)

      Sil
  5. Allahım şu evi artık görsek :( Gerçi iç tasarımı bittikten sonra görmek çok daha zevkli...

    Sabırla bekliyoruz efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan görülecek hiç bi şey yok şu an :) ben sabırsızlıkla bekliyorum bi an önce bitsin normal hayata geçip,paylaşabileyim :)

      Sil
  6. Ayy coookk güzeldii bile alisveris postu:)Hmm sabirla bekliyor ve izliorum yine seni..birseyi görür görmez acele etmeyip hemen üzerine atlamayisina,kiyaslama yaparak en mantiklisini en güzelini secmene bayiliyorum..Mesela gardorobunuzu cok begendim,özellikle dedigin gibi sifonyer detayi,böyle seyleri ancak sen bulursun valla:)Emininde zevkine bayildim ayrica kime cektigi belli oluyor,sectigi calisma masasi cok güzel ve sade..Sen ne paylasirsan biz ztn zevkle okuyoruz,Allah size kolaylik versin icinize sindirsin insaallah bu yeni evinizi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım daha güzelleri seni bulsun inşallah :) utandırdın her zaman ki gibi beni Allah razı olsun..inşallah yerleşip paylaşırım o halini de beğenirsin :) öpüyoruumm

      Sil
  7. maşallah cok güzeller ..gule gule ıyı gunlerde kullanmak nasıp olsun ailecek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolun :)

      Sil
  8. ama instagramı olmayanlar resimleri görmeyecek mi çok üzücü ..:(:(:(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok üzülüyorum bu duruma ilkaycım duy sesimizi ;)

      Sil
    2. yok yok arada post yaparım ben üzülmeyin :) orayı daha özel hale getirmeyi planladım sadece :)

      Sil
  9. bence gardolap biraz kaba pek zarif değil ama yinede hayırlı olsun inş. sevdilklerinle güle güle otururusunuz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dert etmeyin nasıl olsa kullanacak olan benim :) benim zerafetim ikimize de yeter hihi :)hatta üçümüze de ;)

      Sil
  10. oohh yine ıkeayı gezdik birazda olsa ne iyi oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e gezdiririm ben sizi hep o zaman :)

      Sil
  11. dolapların askılarını aşağı indirmek için yerler var mı ikeanın dolaplarında? yeniden vida yeri mi açtınız? bide instagramdan bulup ekliyemedim ben sizi? nası ekliyoruz. kaç kere denedim yapamadım valla?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii boydan aşağı delik dolu istediğiniz kombinasyonu yapabiliyorsunuz.. fotoğraflarda bizim dolabın şifonyerinin gözüktüğü kısımda belli delikler oradan bakabilirsiniz..tüm dolaplarda o şekilde..
      arama kısmı var ya instagram'da oraya catikatiilkay yazınca bulunmam lazım niye olmadı bilemedim :(

      Sil
  12. Bayıldım bayıldım ablacım, ferah ferah benim bile şu depresyonumda içimi açtın inan ki :) öyle çok merak ediyorum ki, evin alacağı son hali, eminim ki çookkkk güzell olacak eheh ilersi içinde bol bol fikir edinicem senden, sen şimdi bol bol gez dolaş sonra o bilgilerini bana da aktarırsın zamanı gelince :) Allah iyi günlerde güle güle oturmayı nasip etsin inşallah yeni evinizde, siz orayıda sımsıcacık bir yuva yaparsınız nasılsa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim yaa sizi de görürse bu ev tam bir içime sinecek o zaman :) bana diyene bak asıl alışveriş fikirleri , öneriler hep sendne çıkıyor hihi :) inşallah senin cicilerini,senin evini de görmek nasip olsun bana öpüyoruumm :)

      Sil
  13. canmmm hepsi çok güzel son derece şık
    bende evini deli gibi merak ediyorum ama iş yerinde istihram kısıtlı burada paylaşmazsan göremeyeceğim ne yazık ki
    birde bu sağ tık engellemeyi ve fotoğrafları büyük yapmayı öğretir misin canım internette her kafadan bir ses anlayamadım walla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmene çok sevindim :) burada da post yapacağım tabii ama her şey tamamlanınca :) ınstagramda paylaştıklarımdan da ortaya karışık bişeyler yaparım mutlaka..

      sağ tık engeli için aşağıya kopyaladığım sitedeki kodu kullanabilirsin..yalnız hiç bir yöntem kesin çözüm değil malesef ki.. fotoğrafları büyük yapmak için ekstra bi şey yapmıyorum bloga yüklerken fotoğrafları seçenekler çıkıyor üzerinden orada yapıyorum..sizde çıkmıyor mu ki ? bilemedim..


      http://www.mydesign.gen.tr/kod/212.html

      Sil
  14. Hastanede gibiyiz diyosun :D:D Yeni mobilya kokusu da var :D
    Hepsi çok güzel tabii sen seçersin de güzel olmaz mı İlkaycım ;)
    Merakla bekliyorum yeni postları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyleyiz valla :) çok teşekkürler şımarttın beni :) sevgiler

      Sil
  15. beyaz masumiyetin saflığın temizliğin rengidir. asla modası geçmez... ferahtır, insanın içini açar.. bence harika seçimler... hayırlı olsun eşyalarınız İlkay hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle..ayrıca boş bir tuval gibi istediğin şekilde renklerdir hepsi uyuyor :) çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  16. pax serisinin dolabini bende kullaniyorum bir suredir...coook memnunum ici koruklu gibi gorundugunden ve kapladigi yerden cok fazla esya aliyor.memnun kalacaksiniz eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok eşya alıyor..bende bikaç gündür kullanıyorum aramız pek hoş bizimde :)

      Sil
  17. sefemarda:
    merhaba ilkaycım.yeni evin de sağlıkla mutlulukla huzurla ailenle doyasıya yaşaman dileğiyle.inşallah ev almışsındır zevkle döşersin.benimde 2 oğlum var evde hiç düzenim yok her yeri dağıtıyolar.evle kafayı bozdum değişiklikler yapmak istiyorum.duvar kağıdı hiç kullandınmı?kullanışlımı yapmayı düşünüyorum.birde benim gardırobum 4 kapaklı ama ıvır zıvır toplayamyor kullanışsız nasıl kullanışlı hale getirebilirim.cevaplayabilirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ahh çocuklu evlerin ortak özelliği o dert etme :) ben hiç duvar kağıdı kullanmadım..arada celalleniyorum sonra vazgeçiyorum..sıkılırım gibi geliyor..artı çok takıntılıyım yamuk olur bi şey olur yer bitiririm ben kendimi :)
      dolaplar içinde bez raflar var..onlardan kullanabilirisn belki askı borusuna asıyorsun ekstradan bir sürü rafın oluyor..İkea'da var ama ben yıllar önce Koçtaş'tan almıştım hala kullanıyorum onları..
      ayrıca yine İkea Koçtaş gibi yerlerde çekmece içi bölücüler var.. bizim bu dolabın şifonyerinin üst kısmı kendinden bölmeli mesela ama o düzenleyicilerden alıp o hale getirebilirsin kendinde..

      Sil
    2. sefemarda:
      teşekkürler yanıtın için evim giriş kat az derecede ışık alıyor buda benim içimi karartıyor.kendi evim olduğu için taşınmamın imkanı yok.Eşyalarım çok açık renklerde eve ahenk katmanın en iyi yolu duvarlar diye düşündüm tek duvara kağıt yaparsam karık desenli olmayandan sade iyi olur diye düşündüm.evim şahanede görüp hevesleniyorum.evim dergisinin ocak ayındaki sayısında değinmişler duvar kağıdına öneriyolar.kafam karışık işte.

      Sil
  18. Aldığın herşey çok güzel bizde haziran gibi evi düzmeye başlayacağız. Açıkcası İkea pek aklımda yoktu ama şu dakika neden olmasın diye düşünüyorum. Bir de yatak odanı tam takım mı yapacaksın yani o dolaba uygun komidin, normal şifonyer v.s. var mı?

    YanıtlaSil
  19. Hayırlı olsun yeni eviniz :) Sanırım çatı katı değil artık

    YanıtlaSil
  20. canım en kısa zamanda parçaları tamamlarsında bizede gösterirsin inş merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  21. Hayirli olsun. Anladigim kadariyla meraktan bayag bi catlayacagiz. Ama bi nuans yakaladim rana ya alinan merdiven guvenligi aldiysaniz o zaman cati katli bi dublextesiniz diye dusunuyorum dogru mu??? Zaten cati kati ilkay ara katlarda yasayamaz ki...
    Dip not: umarim yeni evinizde en basta saglikla mutlulukla huzurla yasarsiniz.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Merhaba İLKAY HANIIM ben sizi uzun zamandır takip eden sessiz takipçilerinizden biriyim sizi çok beğeniyor ve sizi her konuda başarılı buluyorum on parmağınızda on marifetli bir hanımsınız MAAŞALLAH sizin bloğunuzu izledikçe ufkum gaçıldı hayattan beklentilerim istediklerim arttı
    Benimde şu an kirada oturduğum ev beni çok daraltıyor evlenirken 5 sene önce alınmış eşyalarımdan kurtulmak yeni bir ev ve yeniden iğnesinden ipliğine değiştirmek istediğim bir düzen istiyorum mesela benim televizyonum şu tüplü televizyonlardan bilgisayarım da tüplü telefonum eski model çocuğumun bir odasi bile yok yeni moel elektroniklere henüz geçiş yapamadım bende tüm mobilyalarımı beyaz istiyorum ama değiştiremiyorum hayatta bazı insanlar çok şanslı ve kısmetli bunun için ne kedar şükretsek azdır çocuğumla uzakta olan akraba toplantılarına arabam olmadığım için katılamıyorum yaz kış farketmiyor evin içinde kızımla ve eşimle yalnız bir hayat yaşıyorum eşim 928 lira aylık alıyor bize ailelerimizden destek yok işte ama ne yapalım hayat devam ediyor dünyalat tatlısı bir kızım harika bir eşim var bunları düşünerek mutlu oluyorum siz bu yaşadığınız hsyatın kıymetini bilin istediğiniz herşeye sahipsiniz bu hayat sizede bizede hediye yeni evinizde yeni eşyalarınızla mutlu ve huzurlu bir hayat dilerim umarım bir gün hayat banada istediklerimi fazlasıyla verir Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Kendim tasinmis kadar sevindim inanin, ben cok karanlik ve bogucu buluyordum cati katini. Gerci gonuller bir olsun geriside gelir ins. Yeni evinizde gule gule oturun ins.

    Aysun

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Doktor hakliymis senin cidden ikean gelmis..:D güle güle ve iyi günlerde kullanirsiniz insallah;) Yeni evinizde size daha fazla mutluluk bize daha fazla post getirsin ;))

    YanıtlaSil
  26. merhaba ilkay hanım. bu akşam sevgililer gününde kahvaltı yazdım google a. görsellerde karşıma siz çıktınız.
    sayfanın resmini çektim ama nasıl iletebilirim bilemedim.

    hayırlı akşamlar. :)

    YanıtlaSil
  27. ferforje iyidir de baza gibi bir nimet var bu modellerde kullanılamıyor değil mi yoksa bunu mümkün yapan modellerde var mı acaba

    YanıtlaSil
  28. ya eminciğe yatak yok mu? ahmet kereme alıcam bende. bellonanın apple serisi varmış bi ona baktım. ikeanınkilere bayılıyorum rengine dokusuna falan. ama yatak altını kullanmak için çekmeceli bir divan yatak modeli var, ona baktım. onun da yatk ölçüleri 80*200. 80cm'de büyünce falan rahat edermi acaba diye düşünüyorum. tabi biz aldıkmı bidaha atmamak üzre aldığımız için malesef. herneyse yatak alsaydın iyi olcaktı fikir sahibi olcaktım çok kararsız kaldım. köşe dolap görünce koştum ikeaya. koridora köşe dolap baktım eşime çaktırmadan. baya ilham kaynağı oluyosun haberin olsun sevgiler kolay gelsin

    YanıtlaSil
  29. ferforje yatak benimde çok hoşuma gidiyor yeni eve taşınacağım.acaba yatak başlığı ayrı satılıyorm mu? takım halindemi almak gerekiyor.takım halinde alınırsa bazayı içine yerleştirme şansı varmı acaba? cevaplarsanız çok sevinirim. bu arada eviniz çok hoşuma gidiyor çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlı ayrı değil komple karyola bu.. içine baza yerleştirmek mümkün değil..bazanın yerine bunu almış oluyoruz..
      çok teşekkürler sevgiler..

      Sil
  30. SANIRIM YATAK ODASI TADİLATI SIRASINA DENK GELMİŞTİ BU POST.. EVDE YOKLUĞUM DOLAYISIYLA YORUMLARI YANITSIZ BIRAKMIŞIM :/ SAHİPLERİ , KUSURA BAKMAYINIZ LÜTEFN..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU