22 Ocak 2013 Salı

YENİ EVİMİZDE İLK PAZAR KAHVALTISI :)

Hafta sonu yeni evimizde geçirdiğimiz ilk pazardı..
Kaç zamandır ruhumuz sıkıldı eşya topla kolile vs. peçetelerimden örtülerimden uzak kaldım ilk onları toplamıştım çünkü.. Bu sebepten bu pazar evin genel haliyle son derece uyumsuz bi sofra kurdum içimiz açıldı biraz.. Ortamdan sıyrıldık  :)

Şöyle makineyi bi sağa sola çevirseydim de etrafı görseydiniz o an.. Haha yapmadım öle bi şey korkmayın :)
Neyse ki pazar günü oldukça bereketli geçti biraz toparlayabildim ortalığı..


Hızlıca pratik bişeyler hazırladım çok işimiz vardı dediğim gibi.. Yasin simit aldı.. ortalarından kesip kaşar,salam,sosis vs. koyup tost makinesinde bastırdım.. 


Detaylara geçersek , Pembe yuvarlak tabaklar İkea'dan.. 
Pembe küçük kahvaltılık tabaklar Yasin'in hediyesi..

Böyle şeyler alıp gelince çok mutlu oluyorum :)


Kırmızı kurabiye standı : Tantitoni




Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it