17 Eylül 2017 Pazar

Yatak Odası Dekorasyonum

Burası şu anki evimden önce sadece 6 ay oturup, kaçarcasına ayrıldığım bahçe dubleks evimin yatak odasıydı.. Fikir olması açısından arşivimde bulunsun istiyorum..

Fotoğraflar üzerinden gidelim.. 

O evimizde alt katta ve üst katta 2 ayrı giriş kapısı vardı.. Alt kat bahçe katına, üst kat 1. kata denk geliyordu.. Biz daha çok bahçe kattaki, yani yatak odasının hemen karşısındaki kapıyı kullanıyorduk.. 
Kapıdan girince hemen karşıdaki oda yatak odamızdı.. Bu aynayı o zaman yatak odasında gördüğünüz kafes stickerın yerine asmak için almıştım lakin taşındıktan sonra farkettiğimiz rutubet dolayısıyla duvarları strafor kaplatmak durumunda kalmıştık ve ayna yatak odası duvarlarına ağır geleceği için girişte değerlendirmiştik.. 

Aynanın altına kapıdan girişte anahtarlarımızı vs. koymak için bir konsol almayı düşünüyordum lakin bu düşüncemi hayata geçirme fırsatı bulacak kadar kalmadım bu evde..

Duvarları ise kızımın battaniyesinin renginde özel bir boya yaptırarak boyatmıştım.



Dolaplarım İkea'dan ve sıklıkla İkea mobilyaların sağlamlığı konusunda sorular alıyorum.. Şöyle ki İkea'da her ürün aynı kalitede değil.. İyiden kötüye doğru pek çok çeşit var ve kaliteyi sizin seçimleriniz belirliyor. Bir diğer deyişle ödediğiniz ücret kadar kalite satın alıyorsunuz..


Ben evimdeki İkea mobilyaları en kalitelilerden seçmeye çalıştım ve dolaplarımı şu an yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum üstelik onlarla bir taşınma yaşadım ve hala memnunum.


Kızımın doğumundan önce onun eşyaları için aldığım şifonyeri ilk kez bu evde yatak odasında iki dolap arasında kullanmaya başlamıştım ve bu görüntüyü çok sevmiştim..


Perdelerimi kumaş alarak diktirdim.. Düz, pilesiz bir dikişti. Açıkken doğal pileli duruyorlar kapattığımda düzler.
Tüllerim İkea'nın hazır dikilmiş paketli tülleri.. Normal korniş için değil rustik kullanımına uygunlar aslında.. Onlarında üst kısımlarını kestirip kornişte kullanmaya uygun hale getirttim..

Bu perde ve tüllerimi şu an ki evimde hala kullanıyorum ve çok memnunum..


En çok aldığım sorulardan biri de yatağın ses yapıp yatmadığı.. Hayır yapmıyor.. Evet görünüş olarak yapacakmış gibi görünüyor lakin oldukça ağır, sağlam bir demir.. 


Bir dönem ferforjelerle çok içli dışlıydım.. Şimdi bu durum biraz değişti.. Bu ferforje fenerimi ve ferforje 4 katlı büyük organizerimi satmıştım.. 
Zaman zaman ev boşaltmaca yapıyor ve kullanmadığım ürünleri instagram.com/catikatidolapbosaltmaca hesabımda uygun fiyata satışa sunuyorum. 


Girişte bahsettiğim nedenden dolayı siyah aynayı buraya takamayınca bu kafes stickerı bulmuş ve buraya daha çok yakıştırmıştım. Bu evden ayrılırken tek üzüldüğüm bu stickerı ardımda bırakmak olmuştu :)


Dolap : İkea Pax Serisi
Şifonyer :  İkea Malm
Büyük Siyah Ayna / Karyola / Perde / Tül / Sandalye / Makyaj Masası : İkea
Hırka : Armine
Ferforje Fener / Ferforje Katlı Organizer / Güllü Küçük Ayna : English Home
Takı Askılığı : Euroflora

***

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

55 yorum:

  1. Biz kadınların içine sinmezse olmaz arkadaş.. huzursuzlanır dururuz.. sen de bunun iyi bir örneğisin sevgili İlkay :) yazını zevkle okudum, oda çok güzel olmuş.. dolap için de güzel çözüm bulmuşsun.. güzel günlerde oturun inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Maaşallah, çok zevklisiniz, her şey ne kadar da birbiriyle uyumlu.. Gözüm,gönlüm açıldı.( Aileden uzakta,öğrencilik hayatı yaşarken dekorasyon zevki geri planda kalıyor. )Allah ailenizle birlikte mutluluğunuzu daim etsin..

    YanıtlaSil
  3. Ay bayıldım bu yatak odasına. Eski evininde her yerine bayılıyordum gerçi. En çok neye bayıldım biliyor musun? Klasiklerin dışına çıkmış olmana mesela yatak başına komidin yerine organizer koymuş olmana :) Birde raflar tel tel olduğu için tozda olmaz gece nefesin rahat olur.

    Maşallah güzelim :) Hayırlarla eşinle bebelerinle otur inşallah.

    Haa birde insanoğlu kendi bulamayınca bulanlara kıskançlıktan çamur atabiliyor :))

    YanıtlaSil
  4. mükemmel bir post; bayıldım ilkay çok şık olmuş :) Allah mutluluğunuzu daim etsin, sevgiler, öpücükler.

    YanıtlaSil
  5. Tam bekledigim gibi. Sade, abartı olmadan coook şık ve acayip ferah bir yatak odasi olmus İlkaaaay. Bayildim dogrusu. En guzel uykularini uyu bu odacıkta :)
    Evini cok merak edecegim, icinde kalacak goremeyecegiz ama sende haklisin. Keske herkes burnunu sokmasa biseylere.
    Darisi biZlerin basina insallah.
    Rabbim huzurunuZu bozmasin.
    Post icin cok tskler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb ayse blogunu kisilere kapatmadan once takop ediyordum ama sayili kisilere ayarlayinca kapi disari oldum :)) biliyorum maruzattan dolayi kapattin ama ben seni sadece aanalda taniyorum :))
      bana acarmisin begenerek yazilarini yakop ediyordum..

      Sil
  6. Noktasına virgülüne kadar her şey uyumlu çok güzel, Allah güle güle oturmayı nasip etsin İlkay abla.. Beğenmeyip laf atanlara da, zorla ev postu diretenlere de kulak asma. Ben de saat 7'den beri bu postu bekliyodum ama sana bunu direterek ee hanii possstt diyerek değil, kendi canının istediği gibi yaptığını görerek mutlu oluyorum. Blog da olsa sonuçta sen bi yazarsın. Zorla bi yazara roman yazdırılır mı hiç? Yada kötü yazmışsın diye hakaret edilir mi ve yazar bunu duysa yazmaktan vaz mı geçer? Sen gönlünden, içinden geldiği gibi davran. Zaten biz seni bu yüzden seviyoruz. Hem söz konusu senin kendi mahremin olan evin.. Kimse kimseyi zorlayamaz. İyi veya kötü.. Hiç bir anlamda.. Rana'yı da Emin'i de çok seviyorum bu arada.. Rana benim oğlumla aynı zamanlarda doğduğu için sanki onu kızım gibi görerek seviyorum. Allah yuvanızda sağlıklı, mutlu, huzurlu günler geçirmeyi nasip etsin. Aman nazar değmesin. MAAŞALLAH VE BAREKALLAH :)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada benim oğlumun adı Atilla Alp. Erkek sanıp yanlış anlamazsın diye umuyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. vallahi hepsi cok güzel ben cok seviyorum bakmayı dekarsayon resimlerien gönül tüm evi görmek isterdi:) güle güle tourun cok iç açıcı

    YanıtlaSil
  9. wuuuhuuuuu süper olmuşki güzel günlerde otur inşallah ablammm cok sade şık bayılddıımkii öptüm milyontane :)

    YanıtlaSil
  10. çoook cici bir oda olmuşş, o meraklı da en şeker kısmı postun :)))

    YanıtlaSil
  11. odanız cok guzel olmus beyaz ve ferah gule gule kullanın Rabbım ağız tadıyla oturmak nasıp etsın

    YanıtlaSil
  12. beyazın güzelliği ve çiçek desenli perdeler çok hoş

    YanıtlaSil
  13. Çok ama çok güzel olmuş, her parçası harika, zevkle döşenmiş bir oda. Odanın büyüklüğüne uygun eşyalarla çok ferah, aydınlık ve çok özel olmuş. Bu parçaları tek tek düşünüp bir araya getirmek, dizaynını bukadar muntazam yapmak tabi zevkli çok becerikli İlkay'a yakışırdı. Rabbim sağlıkla ve mutlulukla güle güle oturmak nasip etsin. Allah nazardan esirgesin MaşaAllah SüphanAllah gerçekten bayıldım eşyalardan, üzerindeki detaylara kadar görüntü muhteşem ellerine sağlık canım ve bukadar zaman ve emek vererek bize sunduğun bu güzel post içinde çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar güzel olmuş :) Allah gönül rahatlığıyla yaşatsın, her sabah musmutlu bir güne uyanın yeni evinizde inşaAllah :)

    YanıtlaSil
  15. Allah ağız tadi ile oturmak nasip etsin ilkaycımmm, çok iç açıcı bi oda olmuş, pek begendim :)

    YanıtlaSil
  16. güle güle oturun ve kullanın. Çok beğendim çok güzel herşey :)

    YanıtlaSil
  17. ne diyelim çatı katı klasiği.girdiği yeri adam etme durumları..

    YanıtlaSil
  18. Ing paylaş imlarindan biliyordumama toplu okumak görmek güzel oldu rabbim ağız tadiyla sağlıkla oturmayı nasip etsin canım

    YanıtlaSil
  19. Ben cok begendim odayi bu haliyle Ilkay, özellikle hosuma gidenlerden biri de perdeler oldu, vintage havasi vermis ;) Ayrica beyaz mobilyalar oldukca ferah gösteriyor ortami :) Insallah hep saglik,huzur, mutluluk dolu günleriniz olsun yeni evinizde.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. bayıldıııım bayıldııım bayıldıııım heps çok zevkli seçimler olmuş canım rabbim ağız tadıyla oturmayı nasip etsin inşallah,buarada bir kaç dengesiz yüzünden bizleri mahrum bırakma bu güzel paylaşımlardan lütfen,kendini bilmezler işte,çekememezlikten oluyor hep bunlar,milletimiz laf sokmayada bayılır zaten ama hep hasetçi insanların işidir bu canım,oyüzden sen çoğunluğua bak tatlım herşeyinle mükemmelsin kıskananlar çatlasın oh buda kapak olsun haddini bilmezlere:)meraklıyı kocamaaaan öp benim yerime benimde bir meraklım var fotoğraf çekerken çıkar ille bi yerden cebelleşiyoruz bu bloggerlıkda zor işmiş yahu elimden foto makinesi eksik olmuyo kart full doluyo:DDDDD ama bir okadarda zevkliiiiiii:)))) sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  21. ilk yorumu ben yapıyorum yuppii evinde güle güle otur herşey müthiş uyumlu rabbim sağlıklı günlerde oturmayı nasip etsin .yerim ben o meraklıyı. hep böyle uzun postlar olur inşallah sevgiler ayşe karaduman

    YanıtlaSil
  22. ben çok beğendim odanın tarzını... odayı oda yapan içindeki hatıralardır bence... sevdiklerimin hediyeleri mutlu eder beni de...
    kuş kafesi detayı çok hoşuma gitti, kızımın odası için düşündüm ama teker teker yapıştırılması gözümü korkuttu :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. rabbim ağız tadıyla oturmak nasip etsin.
    çok şeker olmuş o kafes steckera bayıldım harikaaaa ^_^

    YanıtlaSil
  24. Çok ferah çok sevimli ve çok uyumlu olmuş emeğine sağlık uğraşmışsın ama değmiş yani Rabbim ağız tadıyla oturmayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  25. Herşey müthiş uyumlu olmuş ilkaycım.Rabbim sağlıkla huzurla güzel günler geçirmenizi nasip etsin cici evinizde.Sevgiler canım benim ;)
    Dipnot,,Dresuar düşünüyorum bu aynanın altına demişsin ya.ben nette mi gördüm tv demi gördüm hatırlamıyorum bulsam resim paylaşacaktım da.sticker olarak ayakları vardı duvarda da raf gibi üstü var.yani ayakları yok aslında.sticker yani altı.Anladın işte demi ilkay yazamadım bir türlü :) Şimdi silsem toparlayamam tekrar :D aklında bulunsun
    Sevgiler tekrar ;)

    YanıtlaSil
  26. rüya gibi olmuş, fotoğraflarda çok net ve profosyonelce çıkmış. huzurla mutlu sağlıklı günleriniz geçsin. sevgiler

    YanıtlaSil
  27. cok cok hos, masallah herseyi cok guzel yakistirmissin. evin diger fotolarini da gormek isteriz ama. gerci insanlarla ugrasmak zor sen de haklisin. gule gule saglikla otur yeni evinde. ilk defa yorum yazan eski okuyucu:)

    YanıtlaSil
  28. aaa bir de şunu merak ediyorum ilkay; çatı katında binlerce dolabım var diyodun ya bu eve sığabildin mi? mesela yatak odadaki gardroblar yetti mi iki kişi için?

    YanıtlaSil
  29. güle güle oturun boşverin herkesin dediklerini :))
    çok güzel bir post olmuş bence devamlarını bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  30. Çok çok beğendim yatak odanı, benim evimde de beyaz renk hakim. Kesinlikle dinginlik ve sakinlik veriyor insana. İkeadaki yatak odası takımını beğenmiştim ben de düğün alışverişi sırasında ancak nasip olmadı. Güle güle eskit, çok güzel bir oda olmuş.

    YanıtlaSil
  31. ilkay emeğine sağlık yeni gelin evi olsa bu kadar güzel, şık ,uyumlu, cici, ferah, zevkle döşenmiş olmazdı:) malum karışanı çok olur ;)
    zevkle huzurla mutlulukla oturmayı nasip etsin inşallah rabbim,
    bak şimdi nasıl merak ettim diğer odaları,sabırsızlıkla bekliyorum diğer postlarını
    şimdilik hoşçakaaaal :) sana çok çok çok kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  32. :) :) :) başka da yazacak bişeyim yok hepsi bu :) :) :)

    YanıtlaSil
  33. maşallah diyelim öncelikle, Allah nazarlardan saklasın, çok çokçok çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  34. huzurla mutlu sağlıkla oturun inşALLAH.ALLAH nazarlardan korusun..

    YanıtlaSil
  35. ilkaaaaaaaay çok geçmiş olsun twitter da okudum. tamam dekorasyon falan güzel ama böyle şeyler olacaksa yayınlama birdaha..Allah şifa versin..

    YanıtlaSil
  36. Zevkler ve renkler tartışmaya kapalıdır her zaman.:) Ama sessiz bir izleyicin olarak şu an da söylemek istediğim tek şey fotoğraflara bayıldığım.:) Tam olarak sevdiğim ve istediğim tarz.:)

    YanıtlaSil
  37. maşallah çok beğendim,ig dede belirtmiştim..ama bi fikir danışmak istiyorum...yatağın baza değil, evde yüklük varmı? yorgan ve nevresimleri nasıl hallettin?...şu anda bundan çok muzdaribim ben...sığamıyorum eve atamıyorum yorganlarıda,çeyizde yapılmış bisürü...senin çözümün nedir...?

    YanıtlaSil
  38. yatak odanız çok güzel olmuş bizede ilham kaynağı oluyorsunuz böylece, ikea'nın sitesinden tüllerinize baktım eni 145 cm diyo hepsi mi yoksa tek kanadımı 145 santim cevaplarsanız sevinirim bizim burda malesef ikea yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim.öyleyse çok iyiymiş ilk fırsatta almayı düşünüyorum sevgiler.

      Sil
  39. Ikeanin reklamlaribda seni oynatmalari gerek :))
    Ikea evinizin herseyiiiiii :))
    Bende bir ikea delisi olaraktan ve abartiyida seven biri olarak yorumum sadelikte ayri bir guzel ya... ellerine emegine saglik saglikli huzirlu gunler gorun yeni evinizde insallah canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Kesinlikle İkea reklamlarında bulunmalı :-). İlkay bu işi güzellikle başarır.

      Sil
  40. Allah saglikla , mutlulukla, huzurla kullanmayı nasip etsin... Maşallah prensese o kadar merak edilecek şey var etrafta . Dokunmadan nasıl durabiliyor acaba? Ben oğlum ayaklandigindan beri herseyi göz önünden uzaklaştırmak zorunda kaldım . Bu acıdan çok sanslisiniz... Fotograflarin devamını bekliyoruz...
    Hoscakalin..

    YanıtlaSil
  41. Sadeliğin şıklığını oluşturmuşsun yine maşallah. Dekor fikirlerine hayran kalıyorum. Allah sağlık ve mutlulukla kullanmayı nasip etsin. Dana öncede yorum yazmıştım sanırım göndermede sorun oldu ulaşmamış. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  42. merhaba ilkay,
    ben de yatak odam için ikeadan dolap almak istiyorum yalnız niyetlenip niyetlenip vazgeçiyorum her seferinde. Neden bilmem ama güvenemiyorum sanki ikea dolaplarına. Halbuki ikeadan aldığım dolabı daha önce kullanmışken sanırım evlenirken eşyaya daha özenmem nedeniyle bu güvensizlik oluştu bende. En azndan kullandığın kadarıyla sağlamlığı konusunda fikir verebilirsen sevinirim. Senin bu dolapları da çok beğendim ama ikeanın sitesinde bir türlü şu PAX ın teklisini bulamadım.. Odan çok güzel olmuş güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  43. Eviin çok güzel yani odan çok güzeel maşallah Rabbim huzurla oturmayı nasip etsiin.. :)

    YanıtlaSil
  44. Merhaba İlkay, youmları okumaya vaktim olmadığı için belki yeniden aynı soruları sormuş olacağım :) Çatı katı ev aşkından vazgeçtin artık sanırım. Yatak odasının reminin birinde merdiven gördüm de, hayırlı olsun yeni evin, yatak odasının camından bahçe görünüyor sanki, zemin villalardan mı kiraladınız ?
    İnstagramda da belirttiğim gibi yatak odası dekoruna bayıldım. özellikle sormak istediğim yatağın demir oluşu dekora ayrı hava veriyor ama kullanışı rhat mıdır? malum demir =)
    Salon - Çocuk odaları - Mutfak ... Bunları ne zaman göreceğiz :)

    YanıtlaSil
  45. herşey harika olmuş.doğal ve sade.güle güle kullan inşaallah...

    YanıtlaSil
  46. Ohh be dedim odanızı görür görmez.Herşey çok ama çok güzel.İçim açıldı resmen.Rabbim sağlık sıhat ve mutlulukla yaşamanızı nasip eylesin.Maşallah diyorum ve çok çok cici ikea alvine tüllerinizin detayına inmek istiyorum.Cam ölçünüz neydi ? Ve camınızda tek paket yani 145.300 cm ölçülerinde iki kanat olarakmı kullandınız ? Birde kornişe taktınız sanırım.Paketin içinden üstüne dikili büzgü straforu varmı yoksa siz kendinizmi diktirdiniz.Büzgülümü kullanıyorsunuz yani şuan.Bu konuda yarımlarınıza çok ihtiyacım var.Teşekkürler ve sevgiler....

    YanıtlaSil
  47. Çok güzel olmuş eviniz, Allah gönendirsin:) Nazar da değmesin, dikkat etmekte fayda var;)

    YanıtlaSil
  48. Çok güzel ve çok ferah olmuş Allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  49. merhaba ilkay öncelikle hayırlı olsun :) evin çok güzel olmuş ve çok uyumlu olmuş :) rabbim agız tadıyla oturmayı nasip etsin inş. ben birşey soracagım siyah çerçeveyi sormak istiyorum onu çok begendim ancak ben konyada oturuyorum ikeanın internet alışverişinde bulamadım fiyat bilgimde yok beni bilgilendirir misin bu konuda :)çok mutlu olurum en yakın ankara var ama hamile oldugum için yolculuk yapamıyorum :( beni kırmazsan çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım :)bende inş alabilirsem içine ayna kestirecegim:)

      Sil
  50. merhaba, odanız çok güzel. ikea pax gardırop almayı düşünüyorum bende. kullanımından memnun musunuz? tavsiye eder misiniz?
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  51. merhaba, odanız çok güzel. ikea pax gardırop almayı düşünüyorum bende.. kullnımı nasıl?memnun musunuz?
    teşekkürler

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa