5 Şubat 2013 Salı

ENGLISH HOME , İKEA PERDE ÖRNEKLERİ.. VE BİZİM SEÇİMLERİMİZ :)

 Hafta sonunu ev adına oldukça verimli geçirdik diyebilirim.. en azından bi kaç eksiğimizi hallettik..çöp kutumuz bile yoktu mesela..
artık var :)

en önemlisi ve beni en zorlayanı fon perde seçimiydi.. çiçekli bi şeyler istediğim için English Home'da listemdeydi ancak ben yine ilk aşkım İkea'da buldum istediğim perdeyi.. yani kumaşını.. şimdi önümüzde dikim aşaması var..

fon perde konusunda çok öneri ve destek geldi sizlerden.. Eminönü Perdeciler Çarşısı ve İmç Blokları en çok tavsiye edilen yerlerdi.. biz şu an yatak odasını bitirmeye odaklanmış durumdayız.. orası için düşündüğüm şeyler belli olduğundan perde için çok araştırmaya girmedim.. üstelik vaktimizde yok..bi kaç şeyi bi arada halletmek durumundayız.. 2 çocukla bi şeylere vakit ayırıp seçebilmek gerçekten zor.. Yine de aradığımı bulamasaydım diğer seçenekleri tek tek gezecek , bulana kadar direnmeye devam edecektim şimdilik gerek kalmadı..

Bu fotoğrafı çekerken aslında amacım perdeyi fotoğraflamak değil itiraf edeyim.. bu esnada oyalanıyorum ben :) 
Çünkü biraz ileride Yasin, gördüğüm andan beri vurulduğum, almak istediğim, yerini bile belirlediğim, kafamda üzerini doldurduğum ,amaaaa stokları tükendiği için bütün English Home mağazalarını ve online alışveriş sitesini birbirine kattığım halde bir türlü bulamadığım bi şeyin teşhir ürününü satın almak için çalışanları ikna etmeye çalışıyor :)

 bense bu heyecana dayanamayıp ne olacaksa  bi an önce olup bitsin Yasin'in elinde poşet görebileyim diye olay mahallinden uzaklaşmış , kalbim küt küt sağa sola bakıp fotoğraf çekiyorum..

olay mutlu sonla sonuçlandı :)
bunun içinde bir post yaparım ilerleyen günlerde diye umuyorum..


dediğim gibi çocuklar ve Yasin'in işi dolayısıyla vakit ayarlayıp bi şeyler seçebilmek zor benim için.. ki yalnız başına markete gitmişliği bile olmayan ben için ,tek başına çıkıp bakmaksa söz konusu bile değil.. bu durumda işimizi daha çok bu şekilde görüyoruz.. Yasin işe giderken geziyor zevkimi ve isteklerimi bildiği için ona göre fotoğraflar çekiyor ,bilgi alıyor ve ben seçenek daraltıyorum :)

işte bunlar Yasin'in English Home'dan bana getirdiği perde fotoğrafları..


 Desenleri gayet güzeldi lakin fiyat ve teslimat açısından perde için English Home'u tercih etmedim..


perde siparişinizi veriyorsunuz, başka bir şehirde dikiliyor.. sanırım Bursa'ydı çok dinlemedim :) bi de böyle bi olayım var işime yaramayan şeyleri dinlemiyorum hihi gereksiz bilgi kalabalığına gerek yok..15-20 gün içinde teslim gibi bi şey duyduktan sonra ben zaten kafamda bitirmiştim perde olayını.. takatim kalmadı o kadar bekleyemem daha :)


kumaş fiyatları da metresi 20 ile 50 lira arasında değişiyormuş..dedim daha uyguna mutlaka bulurum.. sağım solum cam dolu benim.. metrelerce kumaş lazım..


yalnız Yasin'in seçimlerine hayran kaldım bulaşıyo demek ki..beğenebileceklerimi fotoğraflamış hep..dün gittiğimde bende baktım hakkaten diğerlerini o kadar beğenmezmişim..


English Home'larda sepetler var ve orada parça tüller bulabiliyorsunuz..küçük pencerelere uygun bişeyler bulmak mümkün.. biz bu tülden bi arkadaşıma seçmiştik mesela sepettten..


English Home'un seçeneklerini ve dikim aşaması hakkında bilgi sahibi olduğumuza göre istikametimizi İkea'ya çevirdik.. 
İkea'da da hazır perdeler var.. çok fazla seçenek var..ilerisi için 1-2 tanesini fotoğrafladım.. 
fon perde olayında çiçekli mi olsun sade mi tereddüdü yaşadım bi an.. çünkü yatak örtüm çiçekli ,perdede çiçekli olunca olmazdı.. düz perdelere de baktım.. bu mor olanı fena değildi..kalınlığı da iyiydi.. bu fiyat bir takım , 2 kanat perdeye ait..


odamız pembe-beyaz.. ama araya siyah katmayacağımı düşünmemiştiniz değil mi ? kendi adıma siyahsız bir pembe ,siyahsız bir ben düşünemiyorum :)
odada siyah detaylarımızda var.. bu yüzden siyah bir perde de alabilirdim.. hatta Yasin siyah olsun karanlık olur dedi..odamız çok güneş alıyor çünkü.. bu perde çok inceydi ,kumaş olarak çok kaliteli görünmüyordu elendi bu yüzden..


perde olmadı siyah tül olur belki dedim..ama ı-ıhh bu da çok inceydi hafif kalırdı cam için..hem benim gönlüm  İkea beyaz tüllerimdeydi :)


desenli mi olsun düz mü olsun derkeeenn perdemi buldum :) yani kumaşımı.. 

işte bizim seçimimiz..


pek çok kişide benim gibi düşünmüş olmalı ki resmen sıra vardı bu kumaşın başında..hemen bi top kapıp başladık ölçmeye.. malum İkea'da her şeyi kendin yapıyorsun..hesaplama anı çok sancılıydı haha direk sildim şu an beynimden her şeyi çok kafam karıştı bi daa düşünmek istemiyorum.. sanırım bi 12-13 metre kumaş aldık.. masaya abandım ben açıyorum kumaşı Yasin çekiyo.. ben metre bildiriyorum beeeşşş Yasin onay veriyo beeeşşş sonra devam altııııı Yasin onay veriyo altıııı :) yanlış almayalım düzgün keselim diye o kadar kendimi kasmışım ki kollarım hala ağrıyo..

velhasıl seçimimizden pek memnunuz..Yasin'de kumaşın kalınlık kontrolünü yapıp onay verdi.. şimdi pembe sade, düz bir yatak örtüsü arayışındayım..çok zorlanacağım kesin.. zira süslü , renkli , fırfırlı, incikli boncuklu geneli.. 

bakalım ne olacak :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

32 yorum:

  1. Çok güzel cnm yeni evinde güle güle kullan.. Bende bayılıyorum bu ara çiçekli perdeler koltuklar iç açıyo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler..evet bahar gibiler :)

      Sil
  2. seçim harika.zaten english homeda ne işin var :) kendini ikeada bulacağın besbelli:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. English Home'da da çok şey buluyorum hatırı kalmasın dedim :) teşekkür ederiimm

      Sil
  3. Bayıldım :) şu sıralar bende bu arayış içerisindeyim ama hiç bir fikrim yokdu biraz şekillendi şuan :)

    YanıtlaSil
  4. Hihi bende yatak örtüsü aldım bele çiçekli çiçekli=))

    YanıtlaSil
  5. Fon perde seçiminiz harikulade...sonuçları buradan takibe devam ediyoruz:)Ama benim en çok merak ettiğim english home de stoklarda kalmayıpta teşhirden aldığınız ürün...acaba nedir nedir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiim :) acaba nediirr kesin ferforje bişeydir :) yakında gelir postu

      Sil
  6. ikea pahali biryer mi ilkay hanim..english home pahalidir sanirim..ben tr de yasamiyorum tatillerde geliyoruz ama bir gun evim olursa ike guzel spor hem ama fiatlari uygunmudur..perde secimiz cok cici bu arad..benzeri de bende var daha ciceklisi:)gule gule guzel gunlerde kullanin ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkea nasıl desem erişilebilir fiyatları olan bi yer..ama bazen bazı şeylerin fiyatı çok uçuk olabiliyor..bir de büyük bişey alırken iyi hesaplamak lazım her parça ayrı satılıyor ve ayrı ayrı fiyatları var..English Home tabii daha fiyatlı genelde ama indirimleri takip etmek lazım.. bir de ferforje aksesurlarları vs. uygun bana göre..

      Sil
  7. pembe sade yatak ortusu için madame coco ya bakmanızı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tam da mail kutumda indirim haberi var Madame Coco'dan :)

      Sil
  8. Bence içlerinden en güzelini seçmişsiniz.. Dikildikten sonrada içinize siner İnşaALLAH.. Mutlu günlerde kulanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize sevindim :) inşallah az sonra asacağım bakalım :)

      Sil
  9. ilkaycım yeni eviniz hayırlı olsun, eskisinden daha güzel anılarınızın olacağı huzurlu mutlu bi yuva olsun yine inş.:) perde seçimine de bayıldım, yalnız bu çöp kovası ne menem ne lanet bişeydir, ben de iki üç ay önce taşındım ve yaklaşık bi ay çöp kovasız yaşadım, niye istediğim gibi bişey bulamadım diye:) yahu altı üstü çöp kovası, hayır şimdi aldığımı görsen bunun için mi bi ay bakındın dolaştın dersin:) neyse tekrar hayırlı olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Allah razı olsun :) benimkinide görsen öyle dersin :) senin içine sinmesi önemli olan..benim bi tane daha almam lazım mesela hala bekliyorum :)

      Sil
  10. Linenste de yüzde yetmiş indirimle metresi19.90'a çok güzel tül ve fon perdeler var .Bi bakmakta fayda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim artık başka odalar için inşallah :)

      Sil
  11. ilkay merhaba yillardir seni gizli gizli takip ediyordum.(bi ara surekli kedi dilli pasta yapmandan booo gelmisti hehhehe )artik dayanamadim bende yazayim dedim..hasta olmama ragmen senin blogda ki butun yazilarini 3 gunde tek tek tek ve tek yine okudum...ve ilk kez okuyomus gibi keyif aldim..Allah eminle ayse ranayla ve asinle olan mutlulugunu bozmasin..seni takip etmekten cok buyuk keyif aliyorum..iyi ki varsin..Rizeden sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bak aklıma getirdin kedi dili yapmıyorum ne zamandır hihi :P keyif alıyorsan ne mutlu bana bi mutluluk sırıtması oturdu yüzüme çok teşekkürler :)
      sevgiler bizden dee

      Sil
    2. bende senin yazilari okuyunca oyle siritiyorum canim :) Hep boyle gul bizi de guldur..yeni evin resimlerini bekliyorum sabirsizlikla...

      Sil
  12. Güzel seçim ;) Country yatak odasına zaten böyle bir perde giderdi :)

    YanıtlaSil
  13. perde seçimin çok güzel ve çok moda
    ben de bu kumuştan eminönünden aldım 4 adet kırlent ve 2 tane fon diktim amöterce:))

    yatak örtüsü için sade modeller için ecobella markasını önerebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler aklımda bulunsun :)

      Sil
  14. Yatak odan sabahları çok güneş alıyorsa ve güneş gözlerini alıp rahatsız ediyorsa, güneş ışığı geçirmeyen storlar var ondan kullanabilirsin. Ben şahsen kullanıyorum, öğlen uyumak istediğinde indir storu gece gibi oluyor, güneş ışığından rahatsız olanlar için ideal.

    YanıtlaSil
  15. Ben de kendi evime geçeyim mutfağımı bu konsepte göre dizayn edeceğim inşallah:) İnsanın içine bir sıcaklık veriyor bu tonlar. Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  16. Pes bana bu postu nasil kacirmisim?Instagramda görmüstüm ztnde hikayesini okumadan olmazdi perdenin:)Sonundaki o yaziya sesli sesli kahkahalarla güldüm,metre hesabiniza..Cook yasayin siz..
    Perdeye ztn yoruma hacet yok önce tek ilkayin zevkiydi simdi ilkay+yasin abi:)muuuhtesem biseyler cikiyo ortaya ne güzel:)

    YanıtlaSil

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it