11 Şubat 2013 Pazartesi

EUROFLORA , ENGLISH HOME, İKEA FERFORJE RAF ÇEŞİTLERİ VE BİZİM SEÇİMİMİZ ..

 Ev alışverişi postlarına son sürat devam ediyoruz..

Yatak odasında komidin kullanmayı tercih etmedim hiç bir zaman.. neden bilmiyorum sevmiyorum gereksiz geliyor bana..belki de Çatı Katı evimizin eve zimmetli olan çekmeceleri minicik (ve ağır..ve zor açılan :) komidinleri yüzündendir :) bu eve gelecekleri korkusu yaşamış olmalıyım ki sık sık uyarmıştım Yasin'i taşınma aşamasında "bak nakliyecilere söylemeyi unutma bu komidinler bu eve ait , bizim değil taşımayın sakın nakliye aracına" diye :)

yatağın bir tarafına hep ferforje, işlevsel bi şey hayal etmiştim..aslında işlevi önemli değil ferforje olsun yeter/di.. ta ki English Home'daki ferforje raf sistemini görene kadar :)

görür görmez aşık oldum :) ama henüz taşınma hazırlığındaydık.. daha önceden yine bir üründe stok hüsranı yaşamış olmama rağmen bu sefer stokların tükenebileceği hiç aklıma gelmedi taşınınca alırız dedim..sonra biz taşındık yatak odası tadilattan geçti vs. iş yerleşmeye kadar geldi Yasin bir gün rafımı almaya gitti.. üzerine neler koyacağım en başından tarafımdan tasarlanmış.. yeri belli.. heyecanla rafımı bekliyorum ben :)
ama Yasin kötü haber getirdi.. kaç tane mağazaya baktıysa bulamamış bende hüsran diz boyu..olsa daaa online alışveriş sitelerinde bulup az biraz rahata erdim ben.. tam alacağım üye olma olayı çıktı.. o esnada ya Rana uyandı ya başka bişey oldu ben bilgisayar başından kalktım sabah alırım dedim.. 
demez olaydım sabah bi baktım "stok sorunuz" yazıyor internet sitesinde de bitmiş.. şaka gibi :/ "ühühühüühhü gerizekalıyım beeen" diye ağlanıyorum bilgisayar başında..
çabuk toparladım kendimi.. English Home'un tüm sosyal medya hesaplarını mail/mesaj yağmuruna tuttum.. "İletişim" yazısı gördüğüm her yerle iletişiyorum haha :) Stok sorunuz yazıyor ya sorduğum stoğun haddi hesabı yok :)
maillerime cevap geldi "kısa bir süre sonra stoklarımızda olacaktır" diye ama hem işimi şansa bırakmadım (çünkü yine English Home'da bişey beğenip bi senedir stok bekliyorluğum var ) hem de araya hafta sonu girdi.. "hayatta bekleyemem artık daha" dedim Yasin'e.. "koş teşhir ürünü için şansımızı deneyelim " 
veee iş buradaki postumda bahsettiğim ana kadar geldi :) hani perde fotoğrafı çekme bahanesiyle oyalanıyordum ve Yasin'de teşhir ürünü almaya çalışıyordu..ikna etti ve raf benim oldu hemen kaptık eve getirdik :)
Bi kaç gün sonra baktım online alışveriş sitelerinde yeniden stoğa girmiş.. pis pis sırıttım ekran karşısında "hihi isterse yine bitsin bana ne.. ben kaptım kii" diye :) çok heveslenmiştim Allah kısmet etti..şimdi daha kıymetli zor kavuştum ya :)

sevgili rafıma yine geleceğiz ondan önce o rafı alamamam haline diğer seçeneklerim nelerdi onları göstereceğim.. her zaman bi B planım vardır çünkü :)

bu uzun raf sistemi İkea dan.. aslında banyo için daha ideal.. ama tam olarak istediğim etkiyi veremeyecek olsa da bizim odamızda siyah detaylarda olduğundan yakışacaktı.. istediğimi alamasaydım en güçlü adayım buydu :)


bu onun bir kısası.. oda için olmasa da başka yerler için yine aklımda bu model..kendisini ailemize dahil edebiliriz ;)


bu da duvara monte edilen modeli.. bu da yine aklımın bi köşesinde duranlardan..

*fotoğraf İkea sitesinden alıntıdır


bunlarda hala aklımda..
bi şekilde oturma odasına vs.katabilir miyim acaba? derdindeyim :)
K.Çekmece/Cennet'te bi mağazadan çekmiştim bu fotoğrafı..adını hatırlamıyorum..


vee Euroflora.. 

Euroflora bir ferforje cenneti ..ok işaretiyle gösterdiğim devasa şey favorilerimden ;) evin her yerini ferforje dolduracağım galiba (ne güzel olurdu :) Euroflora bunun için mükemmel bi kaynak.. 
ve ev/dekorasyonla ilgili online alışveriş sitelerinde gördüğümüz pek çok ürün Euroflora'da daha uyguna var.. benden size küçük bir tüyo olsun bu :)

ilerleyen postlarda diğer Euroflora cicilerimizi de göstereceğim inşallah..


vee işte benim almak için debelendiğim English Home ferforje raf sistemim :)

*fotoğraf English Home sitesinden alıntıdır..


kendime özel bir alan yaptım bununla..sevdiğim her şeyi üzerinde toparladım.. 
şimdi başucumda çiçekli cicilerime,

*fotoğraf ınstagram hesabımdan.. tık tık : http://instagram.com/catikatiilkay


 mumlarıma , kitaplarıma,

*fotoğraf ınstagram hesabımdan..tık tık : http://instagram.com/catikatiilkay


diğer ferforjelerime,

*fotoğraf ınstagram hesabımdan..tık tık : http://instagram.com/catikatiilkay


çocuklarımdan ,eşimden , annemden hediye ,hatıralarıma, sevdiğim şeylere ev sahipliği yapıyor..baktıkça mutlu oluyorum :)

Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

23 yorum:

  1. euroflora benim mekanım gittiğimde içinden hiç çıkasım gelmez hele o ferforje kafesler aaah ahh
    çok güzel seçim yapmışsın güle güle kullan Sen hep mutlu ol e mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende hep ol :) bayılıyorum bende orda çalışsam süper olurdu :)

      Sil
  2. sonuç başarılı olmuşş..güle güle kullanın banada lazım bunlardan....

    YanıtlaSil
  3. Bir gün İstanbul'a gelirsem ilk işim Ikea'ya uğramak olucak sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Çektiğiniz çileye değmiş gerçekten çok hoş bi ayrıntı olmuş,sayenizde bilmediğim,görmediğim birçok şeyi keşfettim.
    Huzurlu bir yaşam diliyorum yeni evinizde :))
    Bu arada eğer özele girmezse eşinizin burcunu sorabilir miyim? bende terazi burcuyumda eşinizle aranızdaki uyum çok güzel maşallah belki ilerde eş konusunda bu ayrıntı işime yarar :)) tabii bu işin şakası herşey sevgi,anlayış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel o zaman :) postlarım amacına ulaşıyor demek ki.. çok çok teşekkür ederim :)
      eşim oğlak burcu.inşallah onun gibi bi eşin olsun :)

      sevgiler..

      Sil
  5. çok beğendim odanızın dekorasyonunu güle güle oturun inş.. :)bu arada euro floranın internet alışveriş siteside varmış bilmek isteyenler için herdekora.com

    YanıtlaSil
  6. Azmine ve zevkine hayranligim artiyor:)sen yapinca hersey daha baska oluyor tmm bu aralar bir cok yerde magazada vs... bu tarz seyler görüyoruz ama sende görünce bende okeyleniyo ve sempatim artiyo:)Tümüyle görecegimiz günü bekliyorum sabirsizlikla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel döktürmüşsün yine :)sağolasın Zelisim bakalım tamamını adam etmeyi başarabilecek miyiz bu evin hehe :)

      Sil
  7. merhaba ilkay ben senin sessiz takipçilerindenim uzun süredir takip ediyorum ama ilk defa yorum yazıyorum çok sıkı takipçinim okadar ki oğlum var 4 aylık adını da emin koydum:) benim bloğum huzurmekanim.blogspot.com sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      çok şekersin çok sağol :) kocaman öperim

      Sil
  8. hepsi harika güle güle kullan ilkaycım bugünlerde bende seninle aynı moddayım beyaz, çiçekli, pembe:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürler insanı etkisi altına alıyo direk çiçekler böcekler :)

      Sil
  9. Blogumda size ait birşey var ilgilenirseniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mim yanıtlamıyorum ama beni seçtiğin için çok teşekkürler sevgili Merve :)

      sevgilerimle..

      Sil
  10. o yeşil albümlerle ne de yakışmış güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep o rafın üstünde hayal etmiştim bende onları :) çook teşekkürler

      Sil
  11. ilkay abla sana ve seçimlerie bayılıyorum.çok tatlısın.güle güle kullanmak nasip olur inşaallah.
    bu arada bişey sormak istiyorum müsaadenle:))hani ikeadaki adayın vardı ya:))o raf sisteminin kaç rafı vardı?üç büyük iki küçük mü? yoksa sadece üç büyük mü?sanki en üstte iki tane küçük raf var gibi ama tam anlayamadım kusura bakma bilgin varsa yardımcı olursan sevinirim...
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim daha güzelleri seni bulsun inşallah :) üç ,üç tatlım..üç küçük üç büyük raf..en tepede bi raf daha var net gözükmüyor iki küçük varmış gibi algılanıyor ;)

      Sil
  12. İlkaycım merhaba,

    Yeni eviniz hayırlı olsun...Eşin ve çocuklarınla sağlıklı ve mutlu günler geçirmen dileğiyle...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa