23 Şubat 2013 Cumartesi

RANA BEBEĞİN KOMBİNLERİ 7 :)

Duydum ki Rana kombinlerini özleyen teyzeleri varmış :) 



Elbise Wenice


bu botları Butikbebe'den bi kampanyadan almıştım.. 
bi sürü ayakkabı ,süslü çorap falan aldım o kampanyadan.. sırf Rana için değil , arkadaşlarımın fıstıklarına da hediye ediyorum gördükçe :)

bu tulumda uzuuun zamandır giydirme hayalleri kurduğum cicilerden biriydi.. 
duruşuna bayıldım..




bu cicilerine de bayılıyorum :)


küçük hanım artık giyindiğinin süslendiğinin çok farkında.. giyinince yürüyüşü , duruşu bile değişiyor :)


kemerin 3 boyutlu fiyonkları burada daha belli.. kızımın cicisinde gözüm var hehe :)


bunlarda geçen hafta İkea gezmesinde giydikleri..

gömleği 2-4 aylık yalnız..kolları az kısa olsada hala giyiyo hihi :)

bu fotoğrafı ınstagram'da paylaşmıştım 



21 yorum:

  1. Çok tatlı maşallah,tüylü yeleğide varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiz :) Gardrop geniş :))

      Sil
  2. Bu tatlı kızın ne cok cicileri var öyle :)masaallah rabbımmıyı günlerde gıymeyı nasıp etsın. benımde 18 aylık Azra adında bır cadım evlere senlik :)rana arkadası kadar pek süslü değiliz ama genede idare ederiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın küçük cadıyı :) bizde olmazdık bu kadar sanırım teyzeleri ablaları olmasa :)

      Sil
  3. Çook tatlı bişey oldun sen amaaa. Canım beniim. Nasıl da yakışmış her giydiği. Maşallah sana.
    Emin de haklı ama çok yakışıklı hep çektir fotonu sen Emin;) Ben o kürklü kombinine, pozuna ne diim şimdi:)) Yiyim en iyisi.
    Bloğa ara verdim. Canımı sıkan bikaç şey olunca uzaklaştırdı blogtan beni. Neyse ama hep takipteyim seni;) Bırakamam seniii benn:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman gel canım beklerim.. üzüldüm :( ama tabii ki kendini nasıl iyi hissediyorsan o şekilde davranman en iyisi..iyi yapmışsın..
      kocaman öperim sizi :)

      Sil
  4. Masallahh Masallah Barekallah...Ranadan kopya cekmem lazim benim:)Emininde Masallah bir tane var ama tam var erkek cocuklarina secenek daha az der dururuz ama suanki dönemde artik öyle degil,senin gibi giydirmesini bilene erkeklerede cesit cok;)
    Klabimi fethettiniz gene CATI KATI ailesi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bizi yine utandırdın hep yaptığın gibi :) ailecek teşekkür ederiizz :)

      mucckk

      Sil
  5. ayy o kot jileye ve son resimde ki kot pantolona bayıldım ne kadar şirin bebeğim olsun bende böyle giydircem :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi inşallah olsun o vakit hayırlısıyla :)

      Sil
  6. Tam bir moda ikonu :) Maşallah

    YanıtlaSil
  7. rananın pembe botlarını çok beğendim, hangi kampanyadan almıştınız? kürkü de çok güzel... kız çocuklarına kürkler çok yakışıyor.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) Funny Baby kampanyası.. sevgiler

      Sil
  8. maşALLAH.ALLAH nazarlardan korusun..cicileride çok tatlıymış...

    YanıtlaSil
  9. oyyy masallaaah :)
    saclarin rengine bittiiim.
    Rabbim korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin hepimizin evlatlarını canım :)

      Sil
  10. Kürklü kombini çok güzel. Yakışmış da :) Maşallah. Rabbim nazarlardan korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende pek beğeniyorum onu :) çok teşekkürler Allah razı olsun..

      Sil
  11. İlkay abla bot ve yeleği satisa cikarirsan almayi Düşünürüm çok güzeller artik citlenbige olmuyordur onun için düşündüm sakin yanlis anlamayin çok üzülürüm

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa