25 Şubat 2013 Pazartesi

YENİ EVİMİZDE İLK MİSAFİR AĞIRLAMA :) SOFRA ,KOMBİN VS..

Yeni evimizde ilk misafir ağırlama performansını geçtiğimiz günlerde sergilemiş bulunmaktayım :)

Ben öyle arkadaşlarıma bidi bidi ediyorum ya "ay oturma odası pek fena.. Ay ben daha orayı adam edemedim ,ay sizi bu eve sokamam ay dışarda buluşalım" diye , kapımın önünde ilk kez gördüğüm komşum "tanışmak için size gelmek istiyoruz" dediğinde hiç öyle bikbikleyemedim :) 

Gözüne far tutulmuş tavşan gibi kalakaldım..(acınası haldeydim ) sadece heyecanla "ayy bugün olmaz ! " diyebildim.. Zira o esnada evin durumu pek fenaydı :)

Evin (büyük ölçüde :) tamamlanmış tek odası olduğu için "Artık arkadaşlarıma yatak odasında sofra kurarım haha" diye dalga geçiyodum ya ben, yatak odasına kurmadım ama Rana'nın odasına kurdum :) 
Masa orda duruyor zaten direk masaya buyur ettim misafirlerimi.. Dedim valla oturma odası pert :) Perdesi bile yok.. Burada takılacağız :)

Çok hazırlanma sadece tanışmaya geleceğiz deseler de masa hazırladım..


Klasik her zaman yaptığım şeyleri yaptım.. Zaten ilk kez bize gelen herkese bi tur aynı şeyleri yapıyorum hihi :)
Hem zaten evinize henüz tanımadığınız insanları misafir ediyorsanız en güzel menü, 8000 kere denediğiniz menüdür :P


Pastamı pek beğendiler hiç kalmadı :)


Masanın detaylarına girersek,

Örtü : Kayınvalidemden..
Peçetelerimi buradaki postumda da görmüştünüz.. Ve o zamanda örtüyle takım gibi olmuştu.. Bu örtüyle de takım gibi oldu. Büyülü olduğundan şüpheleniyorum :)  



Ve misafir kombinim :)


Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it