4 Mart 2013 Pazartesi

ÇİÇEKLİ , PUANTİYELİ ,PAZAR KAHVALTI SOFRASI..

Geçtiğimiz hafta babamları ağırladık ilk kez yeni evimizde.. 

Taşınma aşamasında yakın olduğumuz için çok sıkı iletişim içindeydik "Emin'i bırak Rana'yı al.. Rana'yı bırak Emin'i al.. İkisini birden bırak arkana bakmadan kaç, "anneee yemek var mı ?, babaa Emin'i servisten alsana" "bu gece sizde kalıyoruz " falan şeklinde sürekli tepelerindeydik.. Dedik bu sefer biz hizmet edelim.. Pazar kahvaltısı yaptık birlikte..

İşte soframız..


Pizza yaptım yine.. Bu sefer farklı malzemelerle..çok beğenildi hiç kalmadı :)  


Sofrayı önceden hazırladığım için boş halini fotoğraflamıştım.. Detaylara bakalım..

Örtü : siyah düz kumaş ( kayınvalidemden )
Dantelli örtü : İkea 
(aslında o İkea perdesi..hani yatak odası tüllerimden..örtü yapmıştım tülden bikaç yıl önce :)

Peçete ve puantiyeli cupcake kalıpları : Eminönü , 
(puantiyeli kalıpları reçellik olarak kullandım çok güzel oldu :)

Pembe tabaklar ve Çiçekli peçetelik : İkea

Bu standın peçete ile takım olduğu sanıldı.. Ancak üzerindekiler peçete :) yuvarlak şekilde kesip yerleştirdim sofraya uyumlu oldu ;)


Bu da nostaljik bir kare olsun yine :)



Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa