28 Mart 2013 Perşembe

KIRMIZI - BEYAZ PUANTİYELİ MİSAFİR SOFRAMIZ, KIZIMLA KOMBİNLERİMİZ..


Hafta sonu arkadaşımı ağırladım..  Yeni evimizi pek beğendi.. 


Kırmızı-beyaz puantiyeli bir sofra kurdum..

Puantiyeli tül : Kayınvalidemden..
Peçeteler : Eminönü'nden..


Patatesli börek yapmıştım..Bu tarifi Oktay Usta'dan aldım.. Her yiyen çok beğeniyor.. Emin bile kaşarlı börek dışında bi şey yemez (onunda içindekinin kaşar olduğunu bilmiyor :) yoksa yemez ) Bu böreği seve seve yiyor.. 


Bu da yapımı kolay ama pek lezzetli bi pasta.. İlk kez yaptım bunu..Tadı çok güzeldi.. Hiç kalmadı hepsini yedik :) 
Eminönü'nden aldığım pembe yenebilir incilerle süsledim..


Bu da hazırlık aşamasında ınstagram'da paylaştığım bir kareydi.. Evet yine katlı servisliğimi kapladım sofrada kullandığım peçetelerle :)


Misafirimi ağırlarken giydiklerim..


Ve kızımın cicileri :) 


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it