26 Mart 2013 Salı

PEMBE-BEJ KAHVALTI SOFRAMIZ..


Hafta sonu misafirlerim vardı.. işte soframız..


Pizza yaptım yine.. Fotoğraflar esnasında pişiyordu.. Emin o gün okul gezisine gidecekti..öğretmeni çantasına kağıt yazıp koymuş erken gideceklerine dair ama biz görmemişiz :) Her zamanki saatinde gidecek diye rahattık.. Öğretmeni telefon açtı ortalık bi karıştı bize.. Emin hor hor uyuyorken 3 dakikada hazırlanmış kapının önündeydi :) Yasin onu okula yetiştirmeye çalışırken Rana uyandı.. Ben onu emzirmek zorunda kaldım vs. pizzam çok geçe kaldı.. Son dakikada yetiştik ama :)


Pembe-bej ağırlıklı bir sofraydı.. 
Peçeteler : Selpak..
Diğer her şeyi biliyorsunuz sık sık kullandığım şeyler.. Tabak, servisler vs. İkea.. 


Bu da ınstagram'da paylaştığım bir kolajdı o gün.. Son dakika bi tabak değişikliği yaşandı sadece.. Bu arada ınstagram hesabım artık kapalı.. Buraya tıklayarak istek gönderebilirsiniz..  https://instagram.com/catikatiilkay/ ara ara onaylıyorum istekleri..

Katlı servisimi de artık daha sık kullanıyorum peçete ile kaplamaya başladıktan sonra :) Sofralarda hoş bir görüntü sağlıyor.. İlk yaptığımda peçete ile takım sanılmıştı hatırlarsınız.. Pizzaları dizdim o gün üzerine..
Instagram arkadaşlarımdan gelen istekler üzerine bir sonraki yapışımda fotoğraflamaya çalışacağım.. Artık ondan sonra görürüz sağda solda benle hiç muhatap olmayıp , "ben akıl ettim/ben yaptım" diyip yayınlayanları :) 
Emeğe saygı diyeceğim ama hiç umudum yok..


Bunlarda Rana'nın cicileriydi o gün.. Yine ınstagram'da paylaştığım bir kolajdı.. 


Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it