12 Nisan 2013 Cuma

BAUHAUS BEYLİKDÜZÜ PERDE BÖLÜMÜ FİYASKOSU..

Aslında başlığım Çatı Katı'nın perdecilerle imtihanı da olabilirdi :) dün Facebook sayfamda yazdı arkadaşlar bunu cuk oturdu..
Biliyorsunuz neredeyse baştan yeni bir ev kuruyoruz.. her şey değişti eşya anlamında ev başka birinin gibi.. henüz alışamadım :) ve bu ev kurma aşamasında beni en çok zorlayan perdeciler oldu.. üstelik dümdüz yani pilesiz sadece kumaşın kenar ve alt kısımları kıvrılacak şekilde basit bir işlemle yapılabilecek perdeler benimkiler..
ama "perdeciyim" diye geçinen ,ekmeğini bundan kazanan niceleri , perde dünyasının bu en basit işlemini gerçekleştirmeyi bile başaramadı.. evde mutfağı da sayarsak 5 odaya perde ve tül diktirdim ve değiştirdiğim perdeci sayısını şu an hesaplayamıyorum düşünün.. 

mahalle arası tabir ettiğimiz perde dükkanlarıyla yamuk yumuk dikişler ve lekelenmeler yüzünden sinir harbi yaşayıp (facebook sayfamın sakinleri hatırlarlar Emin'in odasının tülünü paylaşmıştım hani.. baktıkça sinirlerimi bozuyor diye sildim sonra o fotoğrafı..o tülü geri verip parasını alıp kendim kesip diktirdim Emin'in tülünü)  şansımı Bauhaus gibi büyük ! mağazalardan yana kullanmaya karar verdim.. ne büyük hata.. 

aslında hemen atlamadım.. önce Emin'in odasına perde diktirdim.. alt kısmı yine yamuktu ama perdeciliğin şanından bu sanırım deyip sorun etmedim.. aslında etmemeye çalıştım.. kenarları yamuk değildi perdenin en azından.. bunu da sonradan farkettim ki perdenin kenarları bir işlem görmediği için yamuk değildi.. yani kumaşın eni 1.80'di ve ben enini hiç elletmedim.. yani kumaşı sadece alttan kestiler ve bingo ! kestikleri yer yamuk.. eni düzgün çünkü kumaşı kesmeyip sadece kenarlarını kıvırdılar.. anlatabildim sanırım durumu..
oturma odası perdelerinde seçtiğim kumaşın eni daha genişti kesilmesi gerekiyordu ve bingo ! perdelerin tamamı yamuk..yani koskoca Bauhaus'un perde dikim bölümü bırakın dikmeyi düzgün kumaş kesmeyi bile beceremiyor.. bu kısma fotoğraflarla yine geleceğiz..

Emin'in odasının perdelerinden sonra bu kez mutfak için perde diktirmeye karar verdim.. bu arada Emin'in odası için kumaş bakarken şöyle bi şey yaşadım.. kumaşların hepsinin top halinde sergilendiği bir yer düşünün.. bir de kumaş kartelaları var askıda.. ben top kumaşlardan bakıyorum..niye ? çünkü hepsini bir arada görebiliyorum kumaşların,karşılaştırma yapabiliyorum ve sadece Emin'e perde bakmıyorum geniş düşünüyorum..oturma odası ve mutfağı da seçeceğim gözüme bi şey takılırsa.. kartelalarda kısıtlısınız.bi kaç yerde birden asılılar ve  hepsini bir arada görmeniz mümkün değil.. 
ben kumaş bakıyorum bu perde bölümündeki kadın ikide bir yanıma gelip "kartelalardan bakacaksınız" diye abuk sabuk bir trip halinde ,abuk sabuk bir surat ve ses tonuyla beni rahatsız ediyor.. 
sana ne ? sana ne istediğim yerden bakarım sana ne ? " bunlar içimden geçenler.. dışımdan :
"ben burdan bakmak isiyorum ! " dedim gitti yanımdan.. ben bi kıl kaptım kadından..Yasin bana bakıyo gülüyo falan. :) 

ömrüm boyunca sakinliğini koruyarak tartışabilen insanlara hayranlık duymuşumdur.. ben öyle değilim çünkü.. ben kibar kibar tartışamam.. durup dururken bana sataşıldığında ya da haklı olduğum halde hakkım yeniyorsa ben duramam. orada bana bir laf daha etse benim bir sonraki adımım "ne istiyosun sen ya ! bi sıkıntın mı var senin" diye üzerine yürümek olurdu.. bunu çok yapmışlığım var.. sürekli kontes diye alay konusu oluyorum ya insanlarla muhatap olunması gereken her işimi Yasin yaptığı , beni yalnız bırakmadığı kimseyle muhatap etmediği için.. kontesliğimin en büyük sebebi budur.. 
oturma odası perdelerini iade etmeye de Yasin gitti mesela.. çünkü orada duyacağım bir laf , bir sinir bozucu mimik hareketi o perdeleri o kadının suratına çarpmama sebep olurdu.. mecazen değil gerçek anlamda..
iş yerinde "işine gelirse"  tarzı bir konuşma yapan müdürümün suratına "işime gelmiyor canım" diye dosya fırlatıp kapıyı çarpmışlığım ve ondan sonra kendimi insan ilişkilerinden geri çekmişliğim vardır.. çevremde pek çok kişiyle görüşmüyorum.. bu açıdan insan ayırdığım,ukala olduğum yönünde sık sık arkamdan konuşurlar sağolsunlar.. evet insan ayırıyorum.. lakin bu hem benim ,hem onların iyiliği için..

neyse bu karteladan bakacaksın ,top kumaşlardan bakacaksın mevzusundan sonra mutfak perdesi için gittiğimde inadına direk top kumaşların önüne geçtim yine. Yasin'e de dedim yanıma gelsinler seyreyle sen gümbürtüyü diye.. hiç uyaran olmadı bu sefer aksine güler yüz gördüm..ilginç.. 30 saniye gibi kısa bir sürede mutfak perdesini seçtim bayılarak.. perde geldi sol tarafı yine yamuk.. ufak bir yamukluk yani sol tarafın boyu 1-2 cm kısa gibi.. lanet olsun dedim konusunu bile etmiycem bunun perdemi çok sevdim ve çok sıkıldım çünkü..

neyse oturma odası perdesinin kumaşını da o gün beğenmiştim.. ufak tefek yamuklukları takmayacağım deyip ,kötünün iyisi diye bakarak duruma yine oraya diktirdim.. diğer perdeciler daha fecahat iş çıkardılar çünkü.. o ana kadar öyleydi yani..sonra Bauhaus hepsini geçti :)

veee perdeler bir geldi tam alkışlamalık.. her yeri yamuk !

aşağıdaki fotoğraf perdelerden sadece biri.. 4 kanat var.. şu an elimde sadece iki fotoğraf var dün gece sayfama yüklediklerim bunlar.. Yasin'in telefonunda diğer fotoğraflar alma şansım olmadı sonradan ekleyeceğim..
fotoğrafta yamukluğu görüyorsunuz..perde katlı halde.. alt ve üst katın birbirine eşit olması gerekirken alt nerdeee üst nerdee ? tam kadraja sığmadı perdenin alt ve üst kısmında kumaş birbirine eşitleniyor yani şöyle ki perde asıldığında şu şekil duruyor.. ) evet aynen böyle.. parantez şeklinin perde olduğunu hayal edin böyle duruyor.. sol taraflar sağ taraflara göre daha düzgün bu sefer ikisi bi araya geldiğinde ortaya çıkan görüntü bu  )| .. 
bi kanatta sol tarafta yamuk..o zamanda ortaya çıkan görüntü şu )( 
bir oturma odası hayal edin.. iki cam ,dört kanat perde var ve eklediğim işaretler gibi duruyor perdeleri..

ve bu perdeler bana Kızılay tarafından bağışlanmadı.. ikinci el reyonundan uygun fiyata alınmadı... benim paşa paşa parasını bayıldığım birinci kalite iyi bir yerde ! diktirdiğim perdeler..


bunu bile kabullendim biliyor musunuz ? sırf Yasin için.. çünkü ben üzüldüğümde o kahroluyor..benim isteklerim olmadığında onun dünyası yıkılıyor.. ve benim için kendini çok paralıyor.. bu yüzden ona çaktırmamaya takmıyormuş gibi görünmeye çalıştım 2 gün..
2 günün sonunda patladım.. yok olmuyor gidiyorum geliyorum bakıyorum kabullenemedim.. benim kocam deli gibi çalışıyor para kazanacağım bizi rahat yaşatacağım diye.. en iyisi olsun beni mutlu etsin diye çabalarken ben neden 2 perde dikmeyi beceremeyen kadın yüzünden mutsuz olayım ki ?  üstelik perdeler asılı kaldıkça daha bir şekilsizleşmeye başladı..

alt kısmının yamukluğunu anlatmak içinse tek bir kare yeteli olacaktır..bakınız perdeye 5 cm'le başlanmış 4 cm'le bitirilmiş.. yamukluğu siz hayal edin.. ve sağ taraftaki potluğu görüyorsunuz.. perdenin tamamında bu potluk var..


 beni taşıran masa üzeri için diktirdiğim örtü oldu bi yandan da.. masa üzeri için 1.15'e 30 cm örtü istemiştim perdelerle birlikte.. Yasin o örtüyü aldığında da yamuk yumuk dikildiğini farketmiş. 
insaf yahu ! hadi perdeler 2.70'e yakın da 1 metrelik örtü nasıl yamuk dikilir ve nasıl teslim edilir..
ben dün sayfama Yasin'in önüne "kusura bakmayın yamuk oldu" diyerek koyduklarını yazmıştım ama yanlış anlamışım.. Yasin örtüyü almış gitmiş yolda bakmış yamuk geri dönüş ve" kusura bakmayın yamuk olmuş" demişler.. ikisi arasında çok büyük niyet farkı var farkettiyseniz.. perdeleri yedirdiler örtüyü de yerse yapıyorlar amiyane tabirle..
bu beni taşırdı idare etmesi gereken ben değilim.. Yasin ben bu perdelerle mutsuzum istemiyorum.. sana da iş çıkarmak istemiyorum ama para verdik biz bunlara böyle kabullenmek zorunda değilim dedim.. ne demek dedi hemen hallederiz..
bu esnada iletilerim sonucu Bauhaus yetkilileri bana ulaştılar.. sorununuzu çözmek isteriz diye.. özür dilediler ,nedenini araştıracağız dediler vs. firmaların şikayetçi müşterilere gönderdiği kalıplaşmış cümleler.. 
özür ve neden araştırması benim sorunumu çözmeyecektir..ben geri alınmasını talep ediyorum'la başlayan bir mail yazdım..

velhasıl perdeleri indirdim fotoğraflarını çektim ve hatta videoladım.. Yasin geri götürdü hiç ikiletmemişler ki zaten direk videoyu açmış koymuş önlerine.. para iadesi aldık.. kumaş aldık sonra kendim keseceğim kendim kıvıracağım kenarlarını öyle diktireceğim.. 

evet Bauhaus sorunu çözdü.. ama bunun için alkışlayacak değilim kimseyi.. yapılması gerekeni yaptılar.. paramı geri vermemezlik yapmayacaklardı herhalde..

evet kendi açılarından sorunu çözdüler..benim böyle bi post yazmamam gerekiyordu.. hiç öyle değil :) nasıl ki memnun kaldığım her şeyi yazıyorum bunları da yazacağım..
e hani benim sinirim yaşadığım stresim , yorgunluğum , kaybettiğim zaman ,şimdi yeniden perde diktirmek zorunda oluşum ,Yasin'in defalarca gidip gelmesi , zaman ve emek harcaması , gerilmesi vesairesi?? 
bunları kim karşılayacak ?

bu perdeleri asmadan önce ütüledim.. ütü yapan herkes bu boyutta bir perdenin ütü zahmetini tahmin edebilir..
sonra defalarca yer değiştirdik belki şu kanat iyidir şunu şu tarafa alalım. yok bu burda olmadı odaya girer girmez yamukluğu gözüküyor bunu koltuk arkasına takalım falan şeklinde.. Yasin'in bi ara gözleri karardı korniş tepesinde.. ara vermek zorunda kaldık..
sonra tekrar indir perdeleri, fotoğrafla , bir sürü yazışma yap sinir ol vakit kaybet..

benim gelecek bir sürü misafirim var oda bitecek diye bekletiyorum..o odaya yerleştireceğim şeyler diğer odalarda bekliyor.. her yer her yerde yine.. en az 2-3 hafta kaybettirdiler bana bunların yanısıra..

niye ? 2 tane perdeci laylaylom iş yaptı diye.. ne sanıyorlardı acaba sessiz kalacağımızı falan mı ? bu postu yazıyorum ki dikkat edin.. bu postu yazıyorum ki sessiz kalmayın.. benim şanslı olduğumu düşünenler ve bunu bana zaman zaman yazanlar var.. evet elimde sosyal medyanın/rakamların sağladığı bir avantaj var. ama bu demek değil ki bu avantaja sahip olmayanlar her şeyi sineye çekecek.. şikayet siteleri ve tüketici haklarını savunan dernekler var.. bu tür yerlere ulaşın mutlaka ve sesinizi çıkarın..

böyle yerlerde çalışanlarla ilgili bir sıkıntı var..bu tür işleri yapanlar bana alınmasınlar..bende çok yaptım zamanında.alışveriş merkezlerinde vs. çok çalıştım.. zaten işini düzgün yapan insanların üzerlerine alınacağını sanmıyorum..alınanlar konusunu geçireceğim şekilde davrananlardır onlar alınsın zaten..o yüzden yazıyorum..
bu insanlarda mesela bi "ben buranın sahibiyim , sen kimsin ?" havaları var.. bi sert davranmalar , biz ezme çabaları ,bi konuşturmama , bi lafını kesme bi bişeyler.. nedir yani bu ?

pardon canım da sen kimsin ? sahibi değilsin çalışıyorsun sadece ayakların yere bassın.. sahibi olsan ne ayrıca?

işte bunu diyen çıkmadığı için bu durum böyle.. evet yel değirmenine savaş açan Don Kişot gibiyim.. ama kendi iç huzurum için bu tür durumlarda sessiz kalmayacağım.. 
benim davranışlarımı her zaman karşımdakinin davranışları belirler.. evet çok çıldırtan müşteriler olabilir empati yapmak , çift taraflı düşünmek lazım.. o zaman o kendini ezdirmeme havalarını o seni ezmeye çalışanlara karşı kullanacaksın canım.. önüne gelene değil.. 

geldiğimiz noktada olay kişilerle alakası aslında.. büyük firmaların yanlışı eleman denetlemesinde açık bırakıyor olmaları.. ağızdan ağıza pazarlamanın ,sosyal medyanın bu kadar revaçta olduğu bir zamanda çok daha dikkat edilmeli böyle şeylere..
Artık neredeyse her şeyi internet ortamında birbirimizden görüp beğenerek alıyoruz yalan mı ? benim şu evi bitirmemi bekleyen kaç kişi var fikir almak , bilmediği yerer ,eşyalar varsa keşfetmek adına..

velhasıl öyle işte.. durum budur.. milyon tane iş beni bekler :) yeni maceralarda görüşmek üzere :)

Dipnot : şu "yamuk dikmişiz kusura bakmayın"la ilgili bir şey daha yazmak istiyordum atlamışım..sonradan ekliyorum posta.. şimdi perdem örtüm yamuk oldu ve ilk açıklama "kusura bakmayın" ya ,  bu tür yerlerde kasada " 5 liram çıkışmadı kusura bakmayın" dediğinizi düşünsenize ne cevap alırsınız ?

hayal bile edemediniz değil mi ? :)

Herkese Öpücüklerr..

52 yorum:

  1. geçmiş olsun
    masa örtüsü yaparsın onları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..onlar yapsınlar artık masa örtüsünü :) yamuk yumuk perdeleri kendilerinde şu an :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun İlkay'cım..
    Ne yazık ki bu tür sorunlar her yerde mevcut aynı sorunları yaşadığım için seni çok iyi anlıyorum.. Gezmediğim firma veya esnaf bakmadığım kumaş kalmadı.. İşinin ehli yapan bir perdeci bulmak artık çok zor.. Sadece perde değil işini tam anlamıyla yapan hiç bir meslek sahibi kalmadi ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ve malesef ki çok haklısın..

      Sil
  3. Helal olsun İlkay :-)
    Zorlu bir süreç ben olsam sinirden stresten catlardim herhalde.her konuda ornek oluyorsun bana demiştim ya postu okuyunca bir kere daha helal olsun dedim içtenlikle.sen benim için bi idolsun :-) ve ben çok mutluyum senin bloğunu kesfettigim ve seni tanidigim için ;) tanidigim için diyorum çünkü seni takip ederken arkadaş gibi kardeş gibi hissettiriyorsun :-)
    İnşallah perdeler bu sefer muntazamca olur
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu onur veren cümlelerin için.. Allah razı olsun :) ben perdeleri iade etmesem baktıkça çatlardım neyse ki halloldu..

      sevgiler :)

      Sil
  4. Geerçekten çok zor seyler yasamissin Allah yardımcın olsun.sen anlatırken ben kendimi senin yerine koydum da valla içim daraldı :) umarım hersey gonlunce en kisa zamanda hallolur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah :) çok teşekkür ederim

      Sil
  5. hepsini okudum geçmiş olsun ilkay hanım
    yeni evinizin dekoraasyonunun bir an önce toparlanması ve güle güle oturmanızı dilerim.
    bende yakın zamanda taşındım ve perdelerimi yeniden yaptırdım. oturma odamda tül stor denilen bir perde seçtim çok çok memnunum. pilesi yok dikişi yok dümdüz duran bir perde,kırışma derdide yok, brillanttı markası sanırım. istediğim zaman tamamını istediğim zaman yarısını açıyorum camın herkes çok beğendi. sizede tavsiye ederim tül olarak, ( tabi onlar henüz yapılmadıysa) fonlar içinse malesef iyi bir perdeci bulmanız lazım. mahalle arası yada her işi yapan yapı marketler değil. işin ehli kişilerle çalışmanız gerek galiba. arzu ederseniz mailinize perdemin resimlerini gönderebilirim. hoşçakalın kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) tüllerle ilgili bir sıkıntım yok İkea'nın hazır tülleri benimkiler..lakin fon perdede sıkıntı yaşıyorum.. büyük perde mağazaları kumaşı kendilerinden alma şartı ile dikiyorlar..hem perde kumaşları bana hitap etmiyor hemde fiyatları çok yüksek..vermek istemiyorum..artık şu aşamadan sonra zaten en iyisiyim diyene bile güvenmiyorum :) hiç belli olmuyor bu işler..

      sevgilerimle..

      Sil
  6. Bastan beri takip.ediyorum inanilmaz uzuldum ya okadar emek o kadar zahmet iki isbilmez yuzinden hopp.cope. Tabi hakkinizi aricaksiniz. Yeni ev nazari diyelm uzulmeyin kolaylar gelsinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzülme ben çok keyifliyim şu an :) daha güzel olacak inşallah her şey..

      Sil
  7. Ahh ilkayim Yasin abi ile basiniza gelene hem cok üzülüyorum,bu kadar gerilmenize ve tümm anlattiklarina,hemde seni alkisliyorum sana imreniyorum ne kadar güzel ifade ediyorsun memnuniyetinide,memnuniyetsizliginide,gercekten bu bizlere örnek olsun,binlerce takipcin var hepimize bir cok yolda isik tutuyorsun Allah razi olsun..Sikayetini dile getirirkenki tavrina durusuna bile hayran oldum,dilerim Allahtan bu ev ile ilgili yasadigin son sorun olur...Elbetteki para iadesi herseyi cözmüyor üstelik sen bunlari yasarken evde ikide kücük cocugun var yanisira..Sorunsuz sekilde perdeleri halledersiniz insaallah bir sonraki post evin bitmis hali olur....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama sen beni hep utandırıyorsun :) çok çok teşekkür ederim üzülme geç olmasında vardır bir hayır bela attık başımızdan belki de :)

      kocaman öperiim

      Sil
  8. bu arada önceki mesajım bahsettiğim tül stor katlamalı değil düz kalın stor perdenin sert, kolalı gibi duran tül hali

    YanıtlaSil
  9. İlkay ablacım ya çok uğraşmıssınız. Eğer hala yaptırmadıysan burda yaptırsana perdelerini annemin tanıdıkları vede çok güzel yapıyolar. Benimkileride orda yaptırmıştık.
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen aradık bile anneni Büşracım :) iyi hatırlattın bizim Avcılar'daki evi o perdecide yaptırmıştık annenle.. harika yapmıştı pileli kaç metre tülü.. hala duruyor o tüller annem kullanıyor.. kumaşı dışardan aldığım için pek olur gibi gelmemişti bana düşündüm aslında ama annen aracılık ederse dikerler :)
      bende öpüyorum tatlım

      Sil
  10. Gecmis olsun ilkay ablacim. Gercekten olaganustu sinir bozucu bi durum. Ne olursa sonuna kadar hakkini ara okurken bile fenalasiyo insan bunu bide yasamayi hic dusunemiyorum. Rabbim sabir sana ve kolayliklar versin diyorum. Herseyin en iyisine layiksin icine sinene kadar devam et vazgecme.

    YanıtlaSil
  11. Cok gecmis olsun ilkay ablacim allahsabir versin sana resmen sabrini deniyolar. Ama sonuna kadar hakkini savun asla kabullenme herseyin en iyisine layiksin icine sinene dek devam et ve burunlarindanda getirki bi daha yapamasinlar. Hos suan tum catikati sakinlerinin zaten gozunden dustu ve guven kaybetti. Benim yasadigim sehirde bauhaus yok ama istanbula her yil gidisimde mutlaka alisveris yaparim ama artik dusunmuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim canım desteğin ,ilgin iyi dileklerin için.. öperim :)

      Sil
  12. "pardon canımda sen kimsin?" lafına bittim:)

    YanıtlaSil
  13. Yoo neden yazmayacakmışsınız? Tabii ki de yazılacak.Kendiniz söylüyorsunuz.
    Hiç kimse, hadi hiç kimse demeyeyim ama çoğu kimseler paralarını sokaktan toplamıyor.
    İster bauhaus olsun, ister İKEA. Parasını ödediğiniz hizmet doğru verilmediyse, iade etme ve heryerde dile getirme hakkınız var.
    Kişiye özel çok zor tasarımlı bir elbise dikmiyorlar.
    Boyu posu belli dikdörtgen bir kumaşın kenarlarını kıvırıyorlar.
    Şu kadarcık makine bilgimle ben bile ancak o kadar yamuk dikebilirm.
    Umarım istediğiniz gibi halledersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.. aynen öyle hep diyorum pileli bir model isteseydim elime nasıl gelecekti bu perdeler..
      firmalarda sorunu çözdükten sonra "artık kötü bi yorumda bulunmazsınız" gibi bir yaklaşım oluyor genelde..ya da bir kısım insanlarda "adamlar özür dilemiş üstüne gidiyorsun" havası oluyor.. ona istinaden yazdım biraz.. kinaye var biraz işin içinde :) evet sorunu çözdünüz de kendi ortaya çıkardığınız sorunu çözdünüz.tabii ki çözeceksiniz.. bunun için teşekkür edecek değilim yani..

      sevgiler..

      Sil
  14. Allah sabır versin çok zor işler gerçekten yalnız şöyle bir gerçekte var ki sosyal medyada sesini duyuran belli bir kitleye sahip olmayan birine karşı hemen geri alma olayı maalesef ki olmuyor. bu mağaza için söylemiyorum heryerde böyle adamı milyon kere ayaklarına götürüyorlar,yüz göz oluyorsun, tartışıyorsun, canın sıkılıyor. en sonunda belkigeri alıp para iade ediyorlar.Senin burda sesini duyurman adamların prestijine zarar vermiş olacakki hemen irtibata geçmişler geçmişler de sonuç yine inceleyeceğiz. Neden ikiletmeden müşterileri memnun edemiyorlar anlamış değilim. kolay gelsin gönlünce bir eve kavuşursun evlatların ve eşinle mutlu mesut yaşarsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu her yerde var..önce biraz yumuşatıyorlar seni.. nabız yokluyorlar bakıyorlar ki olay büyüyecek 2. aşamada senin hakkın olanı vermeye başlıyorlar.. bu yüzden malesef ki biraz çirkefliğe itiyorlar insanı..
      çok teşekkürler iyi dileklerin için..sevgiler..

      Sil
  15. Bu arada ilkay abla dobraligina acik sozlulgune dik durusuna hayranim . Keske hepimiz senin gibi olsak. Ben sirf beklemeye sabrim kalmadigi icin bazi seyleri kabullenmisligim vardir. Halbuki yanlis surekli o eksikligi gorerek sinir stres olmaktansa sabredip en iyisine ulasip huzurlu olmak en guzeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler yine tatlım :) belli bir hayat tecrübesindne sonra karakterin huyların değişikliğe uğruyor.. biraz pişiyorsun böyle olaylara karşı.. önceden bende öyleydim artık ben ne sıkıcam canımı onlar sıksın modundayım :)

      Sil
  16. Hakikaten helal olsun, br musluman ne ezmeli nede ezdirmeli kendini. Umarim tekrar boyle sorunlar yasamazsin. Kucuk gibi gorunen ama yipratici bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler :) baktıkça yıpranacaktım böyle iyi oldu :)

      Sil
  17. geçmiş olsun inş yeni perdelerin gönlüne göre olacak
    valla güldüm kendi kendime bu kalın kumaşlardan hiç
    bilmediğim halde iki tane fon perde 4 kırlent diktim
    bu kadar kötü olmadı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaz zaten canım yani uğraşsan anca böyle olur :) çok teşekkürler

      Sil
  18. zaten perde gibi basit bişeyi beklemek zorken bir de böyle şeyler can sıkıcı oluyor..ben böyle durumlarda özür ve ikram bekliyorum..öyle de olmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte böyle yapacaksın kendin sıkılacağını dikenler sıkılacak..

      Sil
  19. Bu kadar büyük yere de güvenemeyeceksek..iyisi mi kendimiz dikelim..sinirlenmektense uğraşmak daha iyi diyorum..Geçmiş olsun canım elbette yazacaksın çünkü biz de bilinçlenmeliyiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle.. isme aldanmamak lazım demek ki ders oldu..

      Sil
  20. Çok takdir ettim sizi. Bende aynı şeyi yapar peşine düşerdim. Ne yazık ki bu olayların kurumlardan ziyade orada çalışanlardan kaynaklandığını düşünüyorum. Ama sonuçta o çalışanları hizaya sokacak olan kurumlar. Bende perdelerimi bir büyük perdeciye yaptırdım. Dikim konusunda falan sıkıntı yaşamadım. Ama yatak odası perdemi astıktan haftalar sonra farkettim ki iki delik var ve üzeri aynı tülle dikilmiş. Muhtemelen sigara yanığı. Hemen çıkarıp perdeyi götürdüm ve yenisini diktiler hiç sıkıntı çıkarmadan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Allah razı olsun..en güzelini yapmışlar her yerde anlatırsın işte..ben bi daha güvenip düzelttirmedim bile direk iade ettim..

      Sil
  21. aynen katiliyorum, insanlarla ugrasmak cok zor. $uan bizde ev dosuyoruz, sinir hastasi oldum resmen.

    yalniz bir seyi anlamadim. bauhouse sana dikim icin verdigin parayi mi iade etti? yoksa kumas dikim hepsini mi? cunku kumasi da bir bakima ziyan ettiler, kumasin zararini da karsilamalilar. (yanlis anlasilmak istemem. benzer durumlarda referans olmasi icin soruyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zormuş bu işler cidden.. hayır tamamını iade etti..hep kumaş hem dikiş ücretini.. örtünün kumaşını da ayrıeten verdiler..

      sevgilerimle kolay gelsin :)

      Sil
  22. canım iki gündür perdelerimden gözümü alamıyorum acaba benimkilerde yamuk mu diye :))) benim de aklıma ne geldi, şimdi o senden geri aldıkları perdeleri başkasına satmaya kalkacaklardır kesin. etrafımızdakileri uyaralım da kimsenin boşuna parası yanmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hemen farkederdin asar asmaz öyle bi yamukluktu bizimki :) orası perde dikim bölümü yani hazır perde satmıyorlar ama bi sepet var ikinci kalite satılan oraya koyabilirler belki..
      haa bir de pakette satılan hazır perdeler var markalı yalnız.. ama yine de onların içine de koyulabilir artık ben herkesten her şeyi bekler oldum olabilir yani :)

      Sil
  23. çok geçmiş olsun inş. diğer işlerinde kolaylık olsun.Bizde yeni eve taşınacağız yarın kısmetse perde balmaya gidecektim ama korktum şimdi. benim işlerimde böyle lmaz inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmaz canım endişe etme..baştan önlemini alır uyarırsın o zaman daha dikkatli oluyorlar..

      Sil
  24. merhaba ilkay ^_^
    oluyor böyle şeyler, aynı olayı evime rüstik perde yaptırırken ,boyatırken, parke döşetirken... yaşamıştım, geçti gitti hepsi, üzülme sen de sinirlenme de , evinin keyfini çıkar, Allah işinizi gücünüzü rast getirsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aksilikler bizler için :) işiniz doğru düzgün yapmayıp bir de sesini çıkarmanı sitemeyenlere sinirleniyorum daha çok..yoksa nazar çıktı diyorum hep :) Allah razı olsun sevgiler..

      Sil
  25. sonuna kadar haklısınız ,işinin ehli olmayan insanlar yüzünden sinir küpü olmamak elde değil :) 7-8 ay sonra bende bu telaşları yaşayacağım Allah kısmet ederse evlenirken.Ve dizayn konusunda gerçekten süpersiniz.özellikle yatak odası mobilyalarınız harika.Allah yeni evinizde huzurla sağlıkla oturmayı nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim güzel buluyorsanız sevinirim :) kolay gelsin şimdiden, Allah iş bilir insanlarla muhatap etsin inşallah diyorum..

      Sil
  26. Paranla rezil olmak demek bu sanirim.gecmis olsun.getir bana ben dikerim sana ilkaycim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) hallettik inşallah bakalım daha asmadım ama :)

      Sil
  27. tam okumadım ama annemde son zamanda aynı sorunu yaşadı hepsinde sorun var galiba bunların

    YanıtlaSil
  28. perdeyi görünce çok şaşırdım çünkü benim perdemden:))
    dikim işinde büyük yerlere güvenmiyorum, ben mütevazi bir perdeciye verdim hemen dikip teslim etti.
    büyük firmalarda sipariş fazlalığından dolayı özensizlik oluyor diye düşünüyorum

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it