22 Nisan 2013 Pazartesi

ÇATI KATI'NIN YENİ EVİ , ERKEK ÇOCUK ODASI DEKORASYONU..EMİN'İN ODASINDAN KARELER..

www.tips-fb.com
Yaptığım ilk dekorasyon postunda , fikir sormadığım halde fikir verenler , yine olup olmadığını sormadığım halde , o oraya olmamış , bu buraya olsunmuş'cular  vs. yüzünden başka ev postu  yapmayacağım demiştim... diğer evimde yaptığım gibi evin tamamını gösteren bir post yapmayacağım yine ama dekorasyon anlamında uyguladığım, yeni aldığım ya da keşfettiğim şeyleri oda oda sizlerle paylaşacağımı  yine o yazıda belirtmiştim..

Ev postları , gelen onlarca sorunun/mailin/yorumun sahibi insanların isteği üzerine , onlar için nacizane fikir verebilmek amacıyla yapılıyor tarafımdan.. olmuş mu olmamış mı ? diye sormuyor , bu postları o amaçla yapmıyorum.. 

bu niyette olanların enerjilerini "kendi evlerine" harcamalarını tavsiye ediyorum..çünkü kendi evini seven , içinde mutlu olan insanlar belli şeyleri aşmışlardır ve başkalarının evlerine sarmaya gerek duymazlar.. 

son derece içime sinen , yorulduğum , emek verdiğim , hazır şeyleri alıp eve koymak yerine kafa patlatıp kendi isteklerim , ihtiyaçlarım doğrultusunda kendi kombinasyonlarımı yaptığım , her parçasını özenle seçtiğim , tam hayal ettiğim gibi sıfırdan bir ev kuruyorum.. tüm bunları hazmedemeyenler kendi ruh sağlıkları için takibi bırakacaklar.. bu kadar basit :)

Çünkü bu ev bana ait.. ve benden başka kimseye laf düşmez.. sürekli her şeyime bi laf etme ,ince ince sevimli sevimli laf sokma ihtiyacı hisseden insanlar var.. takip ediyorlar sürekli , hadi bi şey demeyeyim , idare edeyim diyorsun ama mesela perdemi nasıl seçeceğimi de kimseye sormayacağım.. O kadar da değil artık yani..

Artık laf eden karşılığını mutlaka alacak.. görmezden gelmek ,idare etmek, boş ver demek... bunlar artık yapmaktan sıkıldığım ve geride bıraktığım şeyler..

bu tür şeyler okumanın hoşunuza gitmediğini biliyorum..ama internet ortamında maruz kaldığım türlü saçmalıklar dolayısıyla evle ilgili her postumda en başta bu cümleleri göreceksiniz.. konuyla ilgisi olmayanların tüm bu cümleleri dikkate almayıp ,geçmelerini rica ediyorum :) 

*******

Ve şimdi sıra Emin'in odasında.. bu postu yazmak için söz verip uzun süre beklettiğim herkesten özür dileyerek başlıyorum :)

Emin'in odası alt katta hemen giriş kapısının yanında.. bu odayı görür görmez " Emin için harika bir oda" diye düşünmüştüm.. taşınmaya karar vermemizin en büyük sebebi diğer evde çocukların rahat edebilecekleri bir ortam olmamasıydı.. çocuklar gürültü yapar , çoğu zaman anneler durun susun demekten kriz geçirir ve komşular çoğu zaman haklı olarak rahatsız olurlar , anne aynı oranda mahçuptur.. 
lakin bizde durum biraz farklıydı :) Emin resmen pısmıştı.. istediği şekilde oynayamadığı gibi alt katımızdaki insanlar yürümemizi hatta nefes almamızı bile istemiyorlardı.. hatta bi ara o kadar saçmaladılar ki , Emin babasıyla yengemlere gitmişken , Rana uyuyorken ,ve bende terasta bilgisayar başındayken kapıya gelip çocuklar sessiz olsunlar demişlerdi :) 

Neyse ki bu garip aile anılarda kaldı..

Emin'in şimdiki odasının bir tarafı apartman giriş kapısına yani koridora denk geliyor..diğer tarafında bizim odamız var..üstte de zaten biz varız.. yani tamamen bağımsız kimseyle alakası olmayan bir oda.. bu özelliğiyle burayı hiç düşünmeden Emin'e verdim.. çocuğum şimdi istediği gibi koşturuyor ,top oynuyor araba yarışı yapıyor pek rahat ettik ailecek :)

diğer evde Emin'in dolapları gömme dolaptı ve çalışma masası yoktu mutfak masamızda çalışıyordu.. bu evde odasına aldığımız her şeyi kendisinin seçmesi için özgür bıraktık..

işte Emin'in seçimleri..
Çalışma Masası : İkea MICKE 
Çalışma ünitesi olarak geçiyor aslında.. üst kısım ve masa kısmı ayrı ayrı satılıyor ikisini bir almak zorunda değilsiniz yani..ve üst kısmının arka tablası mıknatıslı..bu benim için sürpriz oldu dikkat etmemişim hiç ilk baktığımızda.. resimlerini ve kendi fotoğraflarını asıyor Emin..ve tabii olmazsa olmazı Türkiye Haritası :) Emin'in haritalara ,ülkelere vs. büyük ilgisi var..sürekli gözünün önünde tutuyor o yüzden..

Yüksekliği ayarlanabilir, döner sandalye : İkea ALRIK..  
sadece sandalyeyi biz seçtik.. aslında İkea SNILLE modelini almasını istemiştim Yasin'den..ama yakından baktığında yüzeyinin çok çizik olduğunu görmüş..çocuk odasına bunun daha kullanışlı olacağına karar vermiş bunu alıp geldi..bende hak verdim..dipnot bilgi olsun bu da size..


Dolabını da yine Emin kendisi seçti.. başka modeller göstermeme rağmen bunu istedi masrafsız oğlum İkea'daki en uygun fiyatlı dolabı seçti :)

2 Kapılı Dolap : İkea ANEBODA
Normalde bir rafı , ve bir askı borusu var..burada iç kısmını fotoğraflamıştım tıklayıp görebilirsiniz.. biz kendi yatak odası dolabımıza ekstra raf aldık..bir tane lazım olmasına rağmen ikili olarak satılıyordu.. kalan ikinci parçayı marangozda Emin'in dolabına göre kestirerek dolabı 2 raflı hale getirdik.. orjinali tek raf yani.. 


Ve perdelerimiz.. 
Emin'in haritalara olduğu kadar yelkenlilere de ayrı bir sevgisi var..bu yüzden hem haritalı hem yelkenli bu kumaş tam ona göreydi.. 
Kumaş : Bauhaus
Tavsiye eder misin ? derseniz kumaş olarak evet ,dikim olarak hayır :) henüz görmediyseniz önce şu postumu bir okuyun derim..

bana en çok sorulan şeylerden biri perde için kaç metre kumaş alınması gerektiği.. kumaşın metresine cam ölçünüze göre karar veriyorsunuz.. yani yukardan aşağıya ölçünüz önemli olan.. bizim mesela 2.62 genelde camlarımız.. bu hesaba göre biz tek kanat için 3 metre kumaş aldık genelde.. yani çift kanat, tek cam için 6 metre.. 
Enine gelirsek , bu kumaşın eni 1.80'di ve ben hiç elletmedim kestirmedim yani.. direk kenarları kıvrıldı 1.70 eninde bir perde kanadı çıktı ortaya..
Yatak odası perdelerimizin kumaşının eni 1.50'ydi mesela.. yani kumaşa göre enler değişiyor..dipnot bilgi olsun bu da.. 

Mavi tül ise yine Emin'in temiz kalbinin eseri :)
ben buraya beyaz tül alacaktım ama Emin hep mavi istedi "tamam bakarım" diye geçiştirip beyaz tüle ikna etmenin yollarını aradım ben.. vaktim ve gidebileceğim yerler kısıtlı olduğu için istediği renkte 
düz bir tül bulamayacağımı düşünüyordum çünkü.. öyle arabalı vs. çocuk odası tülü falan istemiyorduk Emin'de bende.. Bir gün başka bi şey için Koçtaş'a gittiğimde , öyle 1-2 paket kalan , geneli eski moda ve çok zevksiz tüllerin olduğu bir sepetin içinde buldum bu tülü..sadece 2 paket kalmıştı bu tülden inanamadık Yasin'le gözlerimize..Emin'in istediği olmuş oldu :)
Amaa boyunu kısaltmak için verdiğim perdeci ilk aldığımız tülü hacemat etti hatırlarsınız..tam hüsrana uğramışken Yasin bi umut yine Koçtaş'a gitti ve o gün biz aldığımızda kalan son paket tülüde biz aldık :) tül sorunu da böylece çözülmüş oldu..

Hazır Tül : Koçtaş Fırsat Reyonundan 


Odada bir camımız olmasına rağmen 2 Kanat perde diktirdim ben :) Emin'in dolabının hemen yanı için.. burada cam yok.. bu kısımda kirişten kaynaklı bir boşluk vardı.. şekilsiz duruyordu ve bana eşya yerleştirme konusunda sorun çıkartıyordu.. önce buraya dolabı sokmayı düşündüm ben.. hatta Face sayfamda yazmıştım hatırlayanlar çıkar.. raf yapmayı vs.'de düşündüm.. sonra aklıma çoook işime yarayacak bir fikir geldi.. 
eski evimizde ardiyemiz vardı ve tüm döküntümüzü topluyordu..burada bu açıdan sıkıntı yaşıyordum ilk günlerde.. merdiven altında bir boşluğumuz var ama boy olarak kısa ve benim ortadan kalkması gereken çok ıvır zıvırım var yetmiyordu..eski evdeki halılarım vs. var mesela babam köyde yaptırdığı ev bitince oraya götürecek..onları koyacak yerim yoktu.. hiçte ortalıkta fazlalık bi şey durmayacak,gözükmeyecek öyle bi takıntım var..
işte o kısmı perde ile kapatarak kendimize küçük bir ardiye yaptık Yasin'le  :)



bize sorun çıkaran yer , müthiş işe yarayan bi yere dönüştü.. çak falan yaptık birbirimize hehe :)  



Bu kısım için kullanacağım perdeyi kornişe takılabilecek şekilde normal bir perde gibi diktirdim ki sonra başka yerde kullanma şansım olsun.. boyunu da camda kullandığım fon perde ile aynı yaptırdım yani 2 kanat perde diktirdim ben.. fazlalık kısmı arka tarafta bırakıp teğelleyerek boru geçecek şekilde elimde diktim.. arkadan görüntüsü bu şekilde..


ve daha önce paylaştığım Emin'in yelkenli duvar stickerları.. yatağı görünüyor aşağıdan boyutunu tahmin edebilirsiniz ona göre.. küçük bi şey sanmıştım alırken ben bunu ama bütün duvarı kapladı bu haline bayıldık ailecek :) çok beğendik..
duvarda bir fırça darbesi vardı onu kapatmaktı amacım aslında.. yani boya yapıldıktan sonra oraya bi fırça darbesi atmışlar gibi renk farkı vardı ve beni sinir ediyordu..boyanın geri kalanı temiz olduğu ve benim boya/tadilat işlerinden artık darlanmam sebebiyle boyatmayacaktıkta.. stickerlar imdadıma yetişti yine.. büyük yelkenlinin altında kaldı o kısım.. ve sonucu görünce iyi ki de varmış o iz orda dedik :)

yine belirteyim dalgalar ters değil :) orjinali öyleydi görüntü olarak beğendiğimiz için risk almadık.. 

Sticker : Dekorjinal ( Butikbebe'den )


bunlarda yine Emin'in seçimi saat ,  masa üstü aydınlatma ve isim harfleri.. 
Emin'in eşyalarına hiç karışmadık demiştim..ben "Oğlum ayıcıklı bunlar sen büyüdün sade bi şey alalım mı ?" diye bunlara karışmaya yeltenip ,Emin'den aldığım "ben ayılarıyla ilgilenmiyorum anne ! deniz ve yelkenli olmalarıyla ilgileniyorum !" şeklinde cevabımı alıp  "siparişi ver" kısmına tıklamıştım sessizce :)

Aydınlatma, Duvar Saati ve İsim harfleri : Butikbebe


Bunlarda aynı gün verdiğim diğer siparişler Butikbebe'den.
Emin boyunu ölçmeyi işaretlemeyi vs. çok seviyor..her çocuk gibi büyüme hevesinde :) boy cetveli aldım ona.. yamuk mu yapıştırmışım ? yamuk mu çekmişim ? napmışım ben ya ?  üşenmedim indim baktım düz görünüyor ama sanki burda bi sağa doğru eğik gibi geldi.. neyse bu konuyu derhal kapaticiim zira bir simetri hastası olarak kendimi delirtmek istemiyorum..

Trenli askılığı da kendim için aldım biraz aslında.. ruh sağlığım için yani.. bu askılık sayesinde okuldan eve gelir gelmez montunu yere fırlatmıyor Emin.. bi heves asıyor buna.. ana-oğul pek mesuduz bu konuda.. 


ve az önce gördüğünüz harfler.. 
bizim kapının yüzeyi nedeniyle zor yapıştılar..ilk 1-2 gün pıt pıt düşüyorlardı teker teker.. cinnetin eşiğine gidip geliyordum.. sonra çift taraflı bantımla komple yeniledim bantlarını.. çift taraflı banta boğdum bi nevi.. yumuşak olanları bu tür şeyleri daha güzel tutuyor aklınızda bulunsun ;)


Veee kapı kapanıyor.. Emin odasını ziyaret ettiğiniz için teşekkür eder :)

bu kapı böyle kendi kendine kapanıyor.. kapı önü ağırlığı bulup almam lazım buraya unutturmayın :)


Herkese Öpücükler...

*Evle ilgili diğer postum : "Yatak Odası Dekorasyonu" için buraya tık tık..

87 yorum:

  1. güle güle kullanın, perdelere de bayıldık.
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler..

      Sil
    2. ilkay hanım, beğenmeyen, eleştiren bakmasın o zaman !!!
      kedi uzanamadığı ciğere ...

      Sil
  2. Ha ri ka :-) herşey çok güzel özellikle o boşluk için perdeyi kullanma fikrine bayildim.fon perde ve tulun uyumu cok hos.sevgiler ... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler güzel bulmana sevindim..işte ihtiyaçlar yeni fikirleri doğruruyor :)
      sevgiler..

      Sil
  3. Millet yer arıyor kusur bulmaya, bence gayet güzel olmuş ne kadar titizsiniz ama:) Benim annem de öyledir titiz annelerin çocukları ise titiz olmuyor söyliyim:) güle güle oturun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve genelde kendi kusurlarını bastırmak için yapıyorlar bunu :) çok teşekkür ederim benim annemde aşırı titizdi..aşırı ama ben o kadar değilim kademe kademe azalıyor titizlik sanırım bizde :) bakalım benden çocuklara ne kadar kalacak :)

      Sil
  4. ben çok beğendim güle güle oturun evlatlarınla mutlu huzurlu bir yaşantı eşinle sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok teşekkür ederim..

      Sil
  5. Nasıl beceriyosunuz hanımlar onu oraya bunu buraya şip şak oluveriyor. Harika olmuş oğlunuzun odası içinde ferah ferah çalışsın derslerini. :) Gençsiniz anacım gençsiniz .)) Hele bir kırk olun! :))) yok yok yaşla alakası yok zevk meselesi.. Teşekkürler size! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bende çok farklı değilim senden yaş olarak..32 yaşındayım :) ama genciz biz daha haksızlık etme :) çok şip şak olmuyor hem..baya zorlu uzun bi süreçmiş bu ev kurmak.. odaya bakınca günlerdir bunlarla mı uğraşıyorum ben ne uzun sürdü diyorsun :) ama her bir ayrıntı baya uğraş istiyor..

      çok teşekkürler sevgiler..

      Sil
  6. harika olmuş ilkay abla bayıldım tam bir çocuk odası eminin zevkide harika elleriniz sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Emin'in içine sindi bende sevindim :) yoksa ben daha farklı yapabilirdim.. sevgiler :)

      Sil
  7. ayyy perdeler harikaaa ne güzel olmuş oda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim onları.. her ne kadar Bauhuas'tan artık çok hazzetmesem de :)

      Sil
  8. bu çocukceğiz masa üstünde uyuyor olamaz dimi, İlkay abla yatağı nerde bu yavrunun ? Çok beğendim gerçekten tam bir Emin odası olmuş güle güle kullansın Emincikk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok genelde tavandan sarkarak uyumayı tercih ediyor..yarasa gibi.. yatağı stickerların hemen altında hatta yatağı aşağıda görünüyor ona bakarak stickerların büyüklüğünü tahmin edebilirsiniz yazdım..
      çok teşekkürler :) sevgiler..

      Sil
  9. çoook güzel olmuş,güle güle otursun emin kuş:) ama ben bu arada en çok oturma odası postunu merak ediyorum,bende oturma odamı değiştiricem de:) yakında olacak mı bi oturma odası postu acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.. çok isterim yakında olmasını söz vermeyeyim ama çalışacağım..ufak tefek aksilikler çıkıyor ve henüz bitemedi oda..

      sevgiler..

      Sil
  10. her zamanki gibi zevkini konuşturmuşsun ilkaycım tebrikler emin güzel günler geçirsin bu güzel odasında inşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim zevklerimiz tutuyormuş demek ki :) gerçi ben başka perde seçmiştim Emin istemedi ihihi :)

      Sil
  11. ilkay ablacım oda şahane olmuş :) integramda görünce perdelere bayılmıştım ki mavi tülle birlikte harika olmuş emin güle güle kullansın iyi günlerde her datay her eşya gönlünüze göre olmuş ne güzel :) o odanın kapısı her zaman mutlulukla kapanıp mutlulukla açılsın inşallah :)

    not: tren askı da ayrı güzel çok sevdim :)

    sosyolojik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim valla dediğim ben beyaz alacaktım Emin kuş dizayn etti :) beğendiysen ne güzel.. Allah razı olsun seninde önünde tüm kapılar hayırla,mutlulukla açılsın inşallah..

      sevgiler..

      Sil
  12. Üst konuya hiccc bulasmak istemiyorum! zira eenn nefret ettigim seydir baskasinin
    isime karismasi..Hayir yani bu acik bir gercek, ZEVKLER VE RENKLER TARTISILMAZ!!
    herkez kendi sevdigi seyleri alir kullanir Moda olsun olmasin güzel olsun olmasin
    kimseyi baglamaz...

    Eminin odasi da sahane olmus diyecek laf bulamiyorum :) Hele o raf kismindan banada lazim mümkünse koca bir oda seklinde :))
    Bu ev delirtecek beni..oldu bitti kendimi iyi hissedemedim bu evde bu sorun da sürekli devam ediyor..Kah akrepler kahkarincalar ortaligi basiyor..Bi ara sana varinca bizzat saldirayim sana ILkay abla senin evin güzel benimki istedigim gibi degil diye ahahaahskjhasdhas
    saka bir yana MUHTESEM olmus ev.Sabirsizlaniyorum o sofraya oturmak icin :)
    Zevklerimiz asiri benzese de en büyük benzerlik hastalikli yönlerimiz :))
    mis gibi ferah bir ev olmus RABBIM BU YUVADAN HAYIRI HUZURU MUTLULUGU eksik etmesin insallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kişiliği oturmuş ,kendi hayatının gidişatından memnun olan hiç kimse böyle şeylere bulaşmaz.. dikkat et bak :) ve evet çok benziyoruz hastalıklıyız haha :)
      baştan sevemedin canım sen takıldığın noktaları var sonuna kadar haklısın..ondan sanırım yoksa göreceksin senin evin benimkinden daha güzel..ciddiyim.. ama içine sinmesi önemli olan inşallah gönlüne göre ya yeni bir yere geçersin ya da Allah bu evini içine sindirsin..daha çok gençsin daha ne güzel evlerin olacak ohoo :)

      bak karınca konusu bizde de peydah oldu bir süredir alt katta sadece.. Yasin abin özel bi ilaç yaptırıyor sana da ayırayım iyi gelirse bize.. karınca yemleri vs. işe yaramıyor çünkü..

      bende sizi sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
    2. Sizin icin üzüldüm ama kendim icin sevindim, sizdede karinca olmasina zira benim pasakliligimdan mi kaynaklaniyor yeaa demeye baslamistim hahahah :D
      Valla yok demem, deli gibi kasiniyorum benibile yemeye basladilar gördükce kasiniyorum kasindikca kasiniyorum hahahahah :D
      5-6paket karinca yemi aldik instagramda paylasmistim ama pek fayda etmedi sanki..kafamda bile geziniyorlar :((

      4gözle bekliyorum bende bulusmayiii :O

      Sil
    3. haha yok canım hiç alakası yok..ben temizlik yaptıktan bi kaç saat sonra yine görüyorum.. belli yerleri var oralarda yuvalanıyorlar..olsun karınca berekettir diyelim ama çözeceğiz inşallah :)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş ilkay abla. Ne güzel, ne düşünceli bir annesin sen:) oğlun her zaman sana hayran kalıcak. Tabi kızında. Ellerinize sağlık ailecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel demişsin..inşallah dediğin gibi olur :) anne-baba olunca çocukların için yaşamaya başlıyorsun artık..

      çok teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  14. Amannn çekemiyolar işte çekemiyosan bakma kardeşim açma işte blogu saydıracam şimdi tövbe tövbe =) çok güzel olmuş tatlişkom güle güle kullansın herşeyini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım çok sağol..anlatamadık şunu bir türlü takip etmek zorunda olmadıklarını :)

      Sil
  15. Merhaba İlkay hanım,
    Emin'nin odası çok güzel olmuş. Sade ve ferah. Allah sağlıkla kullanmayı nasip etsin. Siz kimseye kulak asmayın, onlara cevap vermek bile boşa harcanacak zamandır. Kendi adıma söyleyim en başından bugüne zevkinize ve düzeninize hayran kalıyorum. Kocaman MAŞALLAH :-) .Sade,şık,ferah daha ne olsun.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun.. güzel bakışının eseri tüm güzel düşüncelerin.. yoksa insan kusur bulma gözüyle bakarsa neler bulmaz..

      artık her şeyin farkında olduğumu bilsinler istiyorum sadece.. farkında olup boş ver dediklerim var.. artık boş vermeyeceğim..inanın sıkıldım bu kadınsal tatlı tatlı iğneleme olaylarından..

      kocaman sevgiler benden de..

      Sil
  16. bir de benim oğlumun odasını görseniz. güya yatak şifonyer aldık. lakin eşimin bekar evinin dolabı ve benim evlendiğimde salona aldığım dantelli perdeler ve teyzemin çeyizim için çift kişilik yatak için birazdan biraz fazla küçük diktiği yatak örtüsüyle muhteşem bir uyum içinde (!) bir odası var yavrucağzımın. eminin odası ne kadar özgün ve uyumlu maşallah. darısı bizimkinin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bakma sen huzur önemli olan..gerisi inan ki boş.. bizimde pek çok şeyimiz bu evle birlikte varoluyor zaten..odnan baştan sonra yeni baştan ev kurmamız :) her şeyimiz eski eve ait gömme eşyalardı.. çocukların odası bile yoktu..
      inşallah içine sinecek ,gönlünde olan ne varsa nasip etsin Allah tez zamanda..

      sevgilerimle..

      Sil
  17. english home da çok tatlı kapı agrliklari vardı gemilı falan gerçi sen kesin görmüşsündür:) uygun bulmadın demekki odaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet gördüm :) benim bu perdeden önce Emin'e gösterdiğim bir kumaş vardı o perdeyle müthiş uyuyordu kapı ağırlığı.. ama Emin istemedi o kumaşı :) rengi bizim odamıza göre açık kalıyor ama bakalım uygun bi şey bulamazsam onu alacağım sonuçta deniz temalı :) hatta Butikbebe'de bu sefer kapı önü ağırlığına uygun yastıklar vardı onlardan alırım bi d ebelki yatağının üstüne 1-2 tane :)

      Sil
  18. güle güle otursun sağlıkla..
    bence insanlara okadar aldırış edipte boşuna sinirlenmeyin derim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.. yok asla sinirlenmiyorum.. sadece cevap verince "ben seni böyle tanımamıştım " şeklinde acite aşamasına geçiyorlar..bu hiç şaşmıyor.. evet genelde ses çıkarmam "ne dersek bi şey demez" şeklinde tanıyorlar... öyle değil ama.. sadece artık bi şey söylediğinde veya yaptığında insanlar, karşılığını alacaklarını bilsinler ve şaşırmasınlar istiyorum..

      sevgiler..

      Sil
  19. işte bu arkadasım. vallahi yaa sade - döküntüsüz - ferah - derli toplu oldu bitti.
    yavas yavas içine sinerek çocuğa ve düşüncelerine değer vererek ailecek yapılan yapılırken zevk alınan bı oda.
    En pahalı cocuk odası degıl yada anne gıttı baktı cocuga kabullenmek düştü değil. kalabalık curcuna degıl. maşallah dıyorum ablacım.. emincik hakettı fazlası ıle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh ne güzel yapmak istediğimiz şey sonuca ulaşmış..size de yansımış daha ne isterim :) çook teşekkür ederim canım Allah razı olsun.. sevgiler..

      Sil
  20. Bu postu sabirsizlikla bekliyodum :)) Emin de tipki annesi gibi zevkli biri vesselam:)Oda bastan asagi her ayrintisiyla gercekten söylüyorumki hayranlik uyandiracak kadar cekici ve güzel olmus..Yani ne cocuk odasi tam anlamiyla nede genc odasi ikisinin ortasi sahane bir oda olmus..Hele renk ve tema bayildimm yani bir erkek cocugum olsa inan bebekliginden itibaren yapacagim tek tema DENiZ...Bana hep huzuru simgeliyor Eminin odasida huzur dolu olmuss Rabbim agzinin tadiyla icerisinde oturacagi güzel günleri göstersin insaallah onada sizede..Birde postu okurken suna dikkat ettimki,Yasin abi ve sen ikinizinde kalbi gercekten temizki,bir seye yaparken önce hep bi olumsuzlukla karsilasiyosunuz ama bu durumu nagatiflige cevirmeden istediginizin en iyisiyle sonuclandiriyosunuz Masallah...Ben postu okurken Emini ilerde bir Bahriyeli olarak hayal ettim,Allah bilir...Bahti sansi acik olsun...Cook öpüyorum onu...Ellerinize saglik Cati Kati Ailesi..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım.. yine kalbinin güzelliği yansımış cümlelerine.. inşallah senin deniz temalı çocuk odanı görmek nasip olsun bize.. çok mutlu olurum.. Allah razı olsun iyi dileklerin için..
      ve çok haklısın hep bi olumsuzluk olur önce ve ben hep derim biliyorsun kıymet bilelim diye böyle kısmet ediyor sanırım Allah :)
      bi de bahriyeli oluyomuş hakkaten yıllar sonra yine bi arada olup bu günleri yadedermişiz :) kısmet.. bizde öpüyoruuzz

      Sil
  21. Haa birde unuttum:O perde ölcüleri o kadar iyi olduki canim Allah senden razi olsun,öyle bir bilgi vermisinki günlerdir düsünüyodum nasil olur acaba diye,sanada mail atmaya cekindim zirt pirt kafani sisirmeyim diye:)Tesekkür ederim tüm dipnot bilgileri icin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah işine yararsa ne mutlu bana :)

      Sil
  22. Pek şugar olmuş her sey maşallah ;) Insallah yeni eve çıkınca bana da oğlusuma bi oda dekore etmek nasib olur! Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim gönlüne göre olsun inşallah... sevgiler benden de..

      Sil
  23. Ay ben bütün bu rakamlardan bir şey anlamadım onu diyim önce :) En boy falan ambole oldum. :) Emin kuş... Rana doğdu doğalı daha az ilgilenir oldum ben onla ama bazen vicdan azabı duyuyorum cidden. Ama işte kız çocukları başka oluyor ne yapalım. Gerçek bu. Bir de o ilaç ne ilacı canım? Bize de lazım. Emin'in ilk odası ilk hevesi kuzunun mutlu olması ne güzel. Ben senin hep çok iyi bir anne olduğunu düşünmüşümdür. Yeri gelmişken söyleyeyim. Dediğin gibi sağlık, huzur en önemlisi gerisi boş. Sosyal mecralarda eleştiri adı altında laf sokanlar kendi nefretleri ile, basitlikleri ile kalacaklar. Sağlıklı, huzurlu, mutlu günlerde oturun inşallah...

    Ay bir de İLKAY LOVES İKEA :) Keşfedin şu kızı artık İKEA'cılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bi de oturma odasını gör asıl İlkay Loves İkea o zaman dersin haha :) yok yok hiç vicdan azabı çekme o bütün dolabını döktü önüne de sen baktın ya , unutulmazları arasındasın onun :)
      ayrıca anneciğini yakından tanıma fırsatım olduğu için "iyi anne"den anladığını düşünüyorum hehe :).. o yüzden bu iltifatın pek değerli teşekkür ederim :)

      öperiimm

      Sil
    2. ay ilaç kısmını atlamışım :) Yasin'in müşterileri ziraat işiyle uğraşan insanlar genelde.. böceklere, karıncalara özel ilaçlar yaptırıyorlarmış onlardan aldı.. henüz kullanmadık daha şişesi sızma yapmış değiştirecekti Yasin ama çözer demişler bakalım sana da ayırırım :)

      Sil
  24. maşallah maaşallah ilkay hanm, ne cici bir oda olmuş..perdelere ve dolabın yanınıdaki perdenin işlevine bayıldım, aynı uygulamayı teyzmlerde yapıyor;)askılık hele beni benden aldı valla, emin çok şanslı..Allah ım bahtınıda güzel etsin..
    bu eşya kombinleme işini biliyorsunuz valla ben kırk kere gitmişmdir ikea ya ama sanki hiç görmedim böyle şeyler;))) sizinkisi algıda seçicilik maşallah;)
    aslında ben sizi çok takdir ediyorm,öbür evinizde çok güzeldi ama sabrettiniz şimdi herşeyi gönlünüze göre alıyorsunuz,maaşallah, ben yeni evli sayılırm ama eşylrmdan nefret ediyorm zevkimden uzak..ama sabrediyorm inşallah ben de bi gün sizin gibi kendi seçimlerimi sevdiklerimi alabilirm..
    yeni evinizde sağlıkla keyfle oturun inş..
    sevgiler mrw..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim amin..hepimizin evlatlarının bahtını açık etsin inşallah.. cidden öyle niyetine girince algıda seçicilik devreye giriyor aa bu olur şu olur demeler başlıyor :)
      takdirinizi kazandığıma sevindim :) inşallah eşyaları gözünüz görmeyeceği kadar güzel günler geçirin evinizde sonra hallolur her şey..

      sevgilerimle..

      Sil
  25. Harikaaaaaaa muthis ayyyyyyy bayilcam simdi ilkay abla yaa. Gozlerim kamasti bizim evede bi el atsan yani fikir atsan keske. Oglumun odasina bilhassa. Halen bizimle ayni odayi paylasan oglumuza bizde oda yapmayi dusunuoruz cok iyi ve yerinde bi post olmus benim icin. Dikkatle inceledim. Ama burda ikea yoookkk. Yinede fikir almis olduk iyiki varsin ablacim cok zevklisin sayende icimiz aciliyo sen dekorasyon postlarina ve kombi postlarina hep devam et nolur. Opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha çok sağol tatlım o kadar harika olmasa da böyle görmene sevindim :) işine yarasa postum ne ala.. mutlu olurum :)
      aynen devam edeceğim sizler için yapıyorum zaten.. çok öperim

      Sil
  26. Emin Bey rahatça güle güle oynasın inş
    yalnız zevki de pek güzelmiş annesine çekmişşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iltifatınız ev iyi dilekleriniz için teşekkür ederiz efendim :)

      Sil
  27. Çok güzel herşey İlkay ablacım eline, emeğine sağlık Eminciğinde zevkine tabiki. :) Güle güle mutlu huzurlu sağlıklı oturun inşallah yuvanızda... Öptüm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım benim..kocaman öperim seni de anneni de :)

      Sil
  28. o insanlardan heryerde mevcut..onun yaptığını yapmayı sen uygun bulmuyorsun..enteresan oluyor.gecen bi komşu geldi..20 gün kadar oldu sanırım taşınalı.yeni evde kat yüksekliği biraz fazla perdeler kısa geldi..beni de çok rahatsız etmedi nedense kaldılar öyle..e tabi yeni perde alacak değilsiniz diyor..yani vs diye geçiştirdim..kitaplığa sığmayan kitaplarımı da bi kutuya koydum salonda duruyor.kutu şık hoş bi kutu..o da beni rahatsız etmedi..bunda ne var dedi..kitaplarım var kitaplık almadı bi süre böyle kitaplık buraya mı oraya mı karar veremedik duruyor şimdilik dedim..buraya alın dedi..yani burası çok estetik gelmedi gözüme içerdeki odaya mı alsak diye düşündüğümüzden kaldı dedim içeri alın dedi :))) güldüm ..komik çünkü..yaşça da büyük öyle ağzının payını vermek durumu da yok..bakalım şimdilik böyle diye geçiştirdim..


    sen şimdi bi oda nasıl güzelleşir diye hoş görseller sunmuşsun ben de boş odama alışveriş yaptım..ben de bi oda nasıl batırılır diye post yapacam :)) yatıp kalkıp yasin abiye dua etmelesin ilkay..hiç kırmıyo seni..ben hiç bi istediğimi alamadım.sağolsun bizim bey..herşeye bir mırın bir kırın..

    eminin odasında en çok fon perdesini beğendim..evet sorun yaşamışsın ama kumaş hakikaten güzelmiş..her detay hoş ve şık..güle güle kullansın emin bey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkaten her yerde varlar.. bana da denk gelmişti böyle insanlar.. bi daha gel(e)mediler tabii :) içine nasıl siniyorsa öylesi ne güzelidir insan için.. bunu anlamayan insan çok..

      evet Yasin sağolsun iyiliğiyle eziyor beni çoğu zaman.. yani bi de o tarafı var işin merak etme :) adam o kadar iyi ki ben yanında genelde cadı kalıyorum..

      çok teşekkürler beğenilerin için..ve esprine güldüm bir oda nasıl batırılır :) eminim gayet güzel olmuştur..

      sevgiler..

      Sil
  29. Çok süper olmuş Emin'in odası. Rabbim ağız tadıyla, huzurla oturmayı nasip etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun hepimzie evlerimizde huzur nasip etsin inşallah.. sevgiler benden de

      Sil
  30. Emin yeni odasında rahat rahat,mutlu ve huzurlu oyunlar oynasın inşallah .. Her şey birbiriyle çok uyumlu olmuş ama ben en çok fon perdeleri sevdim( perdenin fotoğrafını ilk yayınladığınızdan beri hastası oldum;uygun mobilyalarla çalışma odası-oturma odası için de harika duracağını düşünüyorum)
    dip not : meyve verenleri taşlamaya kalkanları umursamayın;bırakalım kendi fesatlıklarında boğulsunlar..kendinizi okumayı ve okutturmayı da ihmal etmeyin..sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğendiyseniz ne güzel :) aynen öyle çok yönlü bi perde oldu..uzun seneler büyüse de kullanır diye düşünüyorum bende..

      Tabii okuruz.. Allah arzı olsun sizin gibi güzel yürekli insanların varlığı ve Allah'ın izniyle hiç bi şey olmaz inşallah..
      sevgilerimle..

      Sil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. posttaki ilk 6 paragrafın hangi kısmını anlamadınız acaba ? kimseye fikir sormadım ve sormadığımı özellikle belirttim..
      sadece kendi rahatını düşünen , "çocukların isteklerinin , heveslerinin canı cehenneme" tarzında bir anne değilim siz rahat olun.. her hafta çıkarır yıkarım gerekirse..

      Sil
  32. Emin'nin odasına bayıldım gayet zevkli,sade ve oğluşunuzun da isteği göz önüne alınarak yapılmış bir oda.Emin'cik zevkle odasında vakit geçirir inşallah. Sen çocuklarını düşünen bir annesin herkesin herşeye bi yorumu bi akıl verme olayı hep vardır. Sen bildiğini yap. mecbur değildin evinin fotoğraflarını paylaşmaya bizler çok israr ettik kırmadın.
    Ben de hep bahçeli bir ev hayal ediyorum inşallah Allah benim de gönlüme göre verir.
    Birşey sorabilirmiyim? Gardrobun üzerindeki soğuk buhar makinesi mi? Kullanışlı mı? Benim kızımın uyurken burnu tıkalı devamlı faydasını gördün mü? ve elektriğe etkisi nedir?
    çok soru sordum kusuruma bakma.
    Tekrar güle güle oturun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Melda

      güzel yorumun/desteğin için çok teşekkür ederim.Allah razı olsun.. inşallah dediğin gibi gönlüne göre bahçeli bir evin olur..
      evet buhar makinesi/hava nemlendirici olarakta geçiyor adı.. bizim diğer evimizde petekler dolayısıyla hava çok kuruyordu baş ağrısına vs. sebep oluyordu bu o zaman almıştık..ve sürekli kullanıyorduk..çok bi şey değişmemişti faturada.. bu evde o derece bi hava kuruması sorunu yok..şimdi sadece Emin hasta olduğu zaman kullanıyoruz.. aynen burnu tıkandığı zaman doktoru söylemişti buhar makinesi alın iyi olur diye..malum bizde de vardı yeniden kullanıma çıktı.. iyi geliyor gerçekten..

      estağfurullah asıl araya bir sürü şey girdi yorumları atladım geç yanıtım için sen kusura bakma..

      sevgielrimle..

      Sil
  33. ilkay ablacım nazarlıklı takoz kapı tutacaklarından al bence her kapın için, çok kem göz var anladıgım kadarı ile :) (okuyucu burada sık yorum yapmasa da yazıları sürekli takip ettigini belirtmektedir kıh kıh kıh )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook var :9 çok teşekkür ederim işe yarayabilir haklısın :) yazar okuyucuyu öpüyor :)

      Sil
  34. Hayırlı olsun canlarım,çok güzel olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)

      Sil
  35. Çok zarif olmuş bence kimin ne dediğine bakma sen İlkay. Çekemeyen veya lapinleyen elbette olacaktır SALLAAAA :)
    Kumaş ile perde kenarı yapma fikri gayet iyi. Bauhausta kumaşlar ucuz mu ki yaa ben ordakı herseyı kazık dusunuyorum gelende, bakmak lazım :)
    Sıra geldi Salon ve Bebişin odasına. Malum bizde kız çocuk var, Emin'in odası da güzel de en önemlisi RANA =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bakmıyorum zaten ama demekten kendilerini alıkoyamıyorlar..özellikle sormadığımı belirttiğim halde :)

      Bauhaus'ta çokta ucuz değil kumaşlar ama elde edilen perdeler , perdecilerin verdiği fiyatlara göre sudan ucuz kalıyor..çoğu perdeci uçmuş durumda..

      Rana'nın odasına mobilya anlamında bişey almadım..onun her şeyi vardı çünkü bizimkiler gömme dolap vs. idi.. çok bir değişiklik yok yani perde dışında Rana'nın odasında.. eşyalarını aşağıdaki linklerde görebilirsin..

      http://babyh23.blogspot.com/2012/01/rananin-mobilyalari-postu.html

      http://babyh23.blogspot.com/2012/03/rananin-mobilyalarinin-son-hali.html

      Sil
  36. Emin'in huzurla oynayıp vakit geçirebileceği nice nice güzel günleri olsun odasında....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz.. hepimizin çocuklarının nice güzel günelri olsun inşallah :)

      Sil
  37. Bayıldım yani ne kadar güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  38. ellerinize emeklerinize sağlık her şey harika olmuş , inş güle güle sağlıcakla kullanmayıda nasip eder RABBİM ,bencede ne morelinizi bozun ama nede artık alttan alın, çok haklısınız ben insanların bu tutumunu anlayamıyorum yahu zevkler ve renkler tartışılmaz beğenmemiş olabilrsiniz ama o kişini emeğine saygı göstermek insanlığı gerektirir üzerine kim alınıyorsada alınsın efendim hiç önemli değil:)) geçenlerde buna benzer bir olay yaşadım bende, bana yaptığım bir işde bir hobime çok kaba durmuş dedi bir kişi,olabilir dedim sizin zevkinize hitap etmemiş olabilir ama ben çok beğendim dedim bu sefer iyi ozaman güle güle kullan dedi:))ölürmüsün öldürürmüsün latife yapıyorum :)) tatlı canınızı sıkmayın başarılı olan herkesin başından geçiyor bu tür şeyler sırf inceden inceye laf sokmak insanı huzursuz etmek amaçları,meyve veren ağaç taşlanıs,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) böyle sizin gibi aklı başında hanımların varolduğunu bilmek hemcinslerime olan bakış açımı değiştiriyor sağolun varolun..Allah razı olsun :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU