1 Nisan 2013 Pazartesi

FINDIK EZMELİ PASTA TARİFİ



FINDIK EZMELİ PASTA

Malzemeler : 

1 paket kakaolu petibör bisküvi 
4 su bardağı süt
125 gr margarin
3 yemek kaşığı un
1 su bardağı toz şeker
1 paket vanilya
3 yemek kaşığı fındık ezmesi

Hazırlanışı :

Süt , toz şeker ve unu bir tencereye alıp çırpıyoruz.. üzerine vanilyayı da ekledikten sonra karıştırarak pişiriyoruz.. kaynamaya yakın margarini ekleyip bir taşım kaynatıyoruz.. 

Hazırladığımız karışıma fındık ezmesini ilave edip blendırdan geçiriyoruz..

Kakaolu petibörü ufalayıp , yağlamadan borcama diziyoruz.. üstüne sıcak muhallebiyi döküp buzdolabında bir gece bekletiyoruz..

Kestiğimiz pasta dilimlerini ters şekilde tabağa koyup , isteğe bağlı olarak fındık, ceviz pasta süsü vs. ile süsleyip (ben yenilebilir inci kullandım) o şekilde servis ediyoruz.. 

Afiyet olsun..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

13 yorum:

  1. napalım methetmiştin :))
    tarifi yayınladığın için teşekkürlerr...

    YanıtlaSil
  2. Offfff tam benlik bi tatli hemen deneyecegim ilkay abla. Tatli esittir ben . Ellerine saglik muthis gorunuyo. O incilerden bende kullaniyorum yas pastalarda. Bide ilkay abla yenlebilir simlerde var cok guzel oluyo rengarenk var tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sıralar bende de öyle şu an bile yiyorum :) tavsiyen için teşekkür ederim bakacağım mutlaka ;)

      Sil
  3. İlkay abla bugün annemin doğum günüydü senin kedi dili pasta tarifini yaptım herkes bayıldı, ki bu ilk pastam değil daha önce de bir çok güzel pasta yapmıştım, ben görüntüsünü çok beğendiğim için yaptım onlar tadına bayıldılar çok mutlu oldum tarif için de sana çoook teeşekkür etmek istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel :) nice mutlu seneler olsun annene inşallah.. ellerine sağlık :)

      Sil
  4. Çok severim bu tatlıyı,eminim sizde çok güzel yapmışsınızdır...

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık oldukça pratik bir tarif. Ben fındık ezmesi ile hiç denememiştim. Denemek isterim.

    YanıtlaSil
  6. Pasta çok pratik ve hoş görünüyor..ellerine sağlık...ben de şimdi yaptım pastayı dolaba koydum..ama benim kremam cıvık oldu sanki soguyunca katilasirmiki..

    YanıtlaSil
  7. margarin mi kaldi ya? bir de cocuklariniz var, bunlari mi yediriyorsunuz onlara. eve esya doseyene kadar cocuklara tereyagli atistirmaliklar sunun.

    YanıtlaSil
  8. Ben zaten köyümüzden gelen tereyağını kullanıyorum sıkıntı yapmayın :) Elimdeki tarifte demek ki margarin yazıyormuş direk aktarmışım.. Katı yağ işte margarin tereyağ hepsi bu kelimenin içinde.. Dileyen dilediğini kullanır

    Ama size asıl koyan evime eşya döşemem olmuş :) Onun için yapabileceğim bir şey yok hasetle izlemeye devam edeceksiniz..

    Allah pazar günü tanımadığı birinin bloguna kötü yorum bırakacak kadar mutsuz etmesin insanı, margarin/terayağ falan halledilir mesele değil :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it