30 Nisan 2013 Salı

SELPAK'LI SOFRALAR 1

Geçtiğimiz günlerde kahvaltı için hazırladığım , paylaşmaya fırsat bulamadığım sofralardan biriydi bu..


çocuklu evlerde özellikle tatil sabahları bi curcuna havası hakimdir..değil fotoğraf çekmek , sofrayı hazırlamak bile imkansız hale gelir..  bu sebeple sofraları genelde akşamdan hazırlıyorum sakin sakin..üzerini de örtüyorum.. yanlış hatırlamıyorsam bu sofrayı da öyle yapmıştım.. dolu hali fotoğraflarım arasında bu yüzden yok sanırım :)


Kullandığım peçeteler Selpak'tan.. Hani Selpak geçen haftalarda düzenlediği yarışmasını duyurmak için sofra fotoğrafımı kullanmak istemişti ve bana bi koli peçete yollamışlardı.. bu peçeteler o peçetelerden :)


Peçete : Selpak Collection Serisi.. 
Masa Örtüsü : ablamdan hediye..

Mağazası vardı ablamın eskiden oradan göndermişti bana.. tabaklarda annemin hediyesiydi.. hepsi bir arada uyumlu oldular..

sağda gördüğünüz tabak ise iki katlı bir servislikti..Sevgili Suna'nın hediyesiydi..taşınma esnasında bir koli tabak-çanağım kırıldı.. bu servisliğin neyseki üst katını kurtardım :) 

burada bahsettiğim peçete ile servis kaplama olayını uyguladım yine.. sofrada bir bütünlük oluştu.. 


Bu da ınstagram'da sıcağı sıcağına paylaştığım bir kare..

burada olmadığım zamanlar ınstagram'da daha çok vakit geçiriyorum artık.. beklerim.. 


Sevgiler..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

*Sizde ürünlerinizin , Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında duyurulmasını isterseniz catikatiilkay@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz..

13 yorum:

  1. her zamankı gıbı muhtesem olmus elıne emegıne saglıkkk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bakışına sağlık..çok teşekkürler :)

      Sil
  2. masa örtüsü ile peçeteler ne güzel uymuş maşallah

    YanıtlaSil
  3. kurabiyeliklere peçete koymak çok orijinal bir fikir olmuş maşaallah:) kendi bloğumuda ziyaretinizi beklerim:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. şu selpakları örtü gibi yapmıyomusun bayılıyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) bende çok seviyorum her sofrada mutlaka yapıyorum :)

      Sil
  5. Sakinlikte çekim yapmak da güzel:))

    YanıtlaSil
  6. Şu uyumlu sofralarına bakarken kıskançlıktan ölüyorum ölüyorum ölüyorum ölüyoruuuummm :)) allahım o nasıl bi uyumdur..Tabaktan, masa örtüsüne, masa örtüsünden, peçeteye, bardağa vs vs vs vs Şaka bi yana ağız tadıyla kurulduğunuz sofraların olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bakışınla alakalı bence :) çook teşekkür ederim sevgielr :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it