4 Nisan 2013 Perşembe

SON ZAMANLARDA 8 :)

Son zamanlarda..

Evde sıyırma belirtileri gösterince Yasin en akıllıca şeyi yaptı beni alışverişe çıkardı ..
Nihayet ev alışverişi dışında kendime bişeyler alabildim.. Bunun için mutlu oldum..


Koton'dan bu güzel gömleği kaptım..


Bu elbiseyi görünce kaçırmadım..


Mutfak perdemizi seçtik / ikimizde pek sevdik..
Pitikareyi mutfağa hep yakıştırmışımdır.. Bu rengi görünce direk bu olsun dedim.. Çok uydu.. Açıkcası zorlanacağımı düşünüyordum..


O esnada aklımızda yokken oturma odası perdelerimizi de bulduk.. Direk görünce vuruldum.. Yine açıkcası zorlanacağımı , istediğim renklerde çiçek desenli bi şey bulamayacağımı düşünmüştüm..Yasin'le zevklerimizin tutuyor olmasına da ayrıca şükrettim..

Bunlar benim perde desenlerim değil tabii.. Benimki sürpriz olsun :) Renkleri de özellikle göstermedim ki oturma odası komple sürpriz olsun :) ınstagram'da yayınlayacağım bişeyler tamamlandıkça.. 


Selpak'ın güzel jestiyle mutlu oldum :)

Geçtiğimiz günlerde Selpak'tan bir mail aldım.. Sofra fotoğraflarımı çok beğendiklerini , yarışmalarını duyurmak için fotoğraflarımı sayfalarında kullanmalarının bir sakıncası olup olmadığını soruyorlardı..  hemen burada tık tık :)  Şaşırdım ve onore oldum.. Çok güzel yorumlar yaptınız sizlerde.. Sağolun varolun :)
Lakin sayfalarına girdiğimde daha bir şaşırdım  çünkü bir bey sofra fotoğrafımı çalıp kendinin gibi gösterip yarışmaya katılmış..
Selpak'ın beni takip ediyor olabileceğini akıl edememiş tabii ki :)

 Neyse sağolsunlar haber vermem üzerine yarışmadan diskalifiye edildi.. Bu yazışmalar esnasında adres bilgilerimi istemişlerdi.. Çok kısa süre sonra Yasin elinde kocaman bir kutuyla geldi hem peçetelere hem  içindeki güzel mektuba nasıl sevindim anlatamam..
Şimdi gelsin yeni sofralar :)

Tekrar teşekkürler Selpak !


Emin'in odasını da stcikerladım..

Ufak olduğunu düşünerek aldığım sticker devasa boyutta bi şey çıktı.. Sticker için ayırdığım duvarı komple kapladı çokta güzel oldu.. Yani hayal ettiğimden iyisi oldu :)

Ve hayır dalgalar ters değil :) Orjinalinde öyleydi bizde risk almadık güzel görünüyordu çünkü bu şekilde..



Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it