15 Nisan 2013 Pazartesi

UYUMLU SOFRALAR İÇİN PEÇETE İLE TAKIM KATLI SERVİSLİK YAPIMI..

Son zamanlarda en sık soru aldığım konu bu.. Peçete ile takım katlı servisliği nasıl yapıyorum ? 

Önce soruların kaynağı sofra fotoğraflarını bi hatırlayalım.. Sonra yapılış aşamasına geçeceğiz.. Instagram'da paylaştığım bu sofralardaki servislikler hep anlatacağım şekilde hazırlandı..




VE PÜF NOKTALARIYLA BİRLİKTE YAPILIŞ AŞAMALARI..

* İlk önce katlı servisliğimizi tornavida yardımıyla söküyoruz.. 



* Sonra peçetenizi ters çevirerek kalem yardımıyla servisliğin alt katının kenarlarını çiziyorsunuz..

- Ben fotoğrafta rahat görünmesi açısından kalın uçlu ve fosforlu renkte bir keçe kalem kullandım lakin siz tükenmez kalemle yaparsanız daha iyi olur.. Bu şekilde kenarlardan gözükebiliyor çünkü kestiğinizde..


* Aynı işlemi üst kat içinde tekrarlıyoruz..


* Çizim işleminin bitmiş hali..


* Çizdiğimiz peçeteleri dikkatlice kesiyoruz..


* Servisliğimizin alt katına vidasını yerleştirip ,peçeteyi çok zedelemeden vidaya oturtuyoruz..


* Servisliğin bağlantı çubuğunu fotoğrafta görüldüğü şekilde vidaya sabitliyoruz..


* Üst kat parçasını bağlantı çubuğuna oturtuyoruz 


* Alt katta yaptığımız işlemi tekrarlayıp , peçeteyi yerleştirerek servisliğin kulbunu takıyoruz..


Katlı servisliğimiz kullanıma ve misafirlerinizin beğenilerini toplamaya hazır :)

Peçete : Selpak 


Son olarak #emeğe saygı diyorum..

Bu fikri uygulayıp yayınlamanız halinde lütfen kaynak belirtin <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa