10 Mayıs 2013 Cuma

ÇATI KATI'NIN YENİ EVİ , MERDİVEN ALTI DEKORASYONU :)

Merdiven altı dekorasyonuda olur muymuş ?  Oluyomuş ama :)

Evimizdeki bu kısım beni sinir eden iki yerden biriydi.. İlki Emin'in odasındaki boşluktu hatırlarsınız.. Perde ile kapatarak avantajlı hale döndürmüştük..
Diğeri ise bu merdiven altıydı.. Çok işime yarıyor onda bi sıkıntı yok.. Varlığı dolayısıyla çok mutluyum.. 
Yalnız insan sabah kalkıp odasından çıkınca da direk bebek arabasıyla , temizlik robotuyla falan gözgöze gelmek istemiyor hani.. Göz zevki denen bi şey var :) 

Sonunda geçtiğimiz günlerde evimizin genel tarzına uygun olarak sorunun çözümünü gerçekleştirdik..İkea sağolsun cidden evimizin her şeyi oldu..


Bu paravanda benim uzun zamandır gözüm var aslında.. Taşınmadan önce ben buna bakıp bakıp duruyordum ama diğer evimizde çok alakasız ve gereksiz olacaktı.. İnsan bi şeyi içten isteyince bi şekilde nasip ediyor Allah.. Mis gibi oldu buraya..
Amaç merdiven altını kapatmaktı ama tamamı kapandı böylece kurutma makinemde saklanmış oldu.. çokta güzel oldu.. Sağ tarafta köşede çamaşır kurutma makinem var belli oluyor fotoğrafta.. İşim olunca açıyorum sonra pıt çekiyorum paravanı merdiven altı bi anda şekil değiştiriyor..

Bu da aynaya yansıyan görüntüsü..
Ayna ,merdiven demirleri , paravan.. sevdim bu üçlüyü , güzel oldular bi arada ;)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it