3 Mayıs 2013 Cuma

SELPAK'LI SOFRALAR 2 ve PATATESLİ BÖREK TARİFİ..

Yine arşivimde bulunan paylaşma fırsatı bulamadığım sofralardan biri..


Bu günü çok net hatırlıyorum.. Yasin koltukları kurmaya çalışıyordu bütün bir pazar gününü evde geçirdik.. Ona moral olsun diye sevdiği börekten yapmıştım.. 
Bütün evi elleriyle kurdu zaten çok gülüyoruz buna.. Evi komple ben yaptım hehe diye dolanıyo :) Kaç hafta sonumuzu yedi bu ev.. Depresyona girdik bildiğin.. Artık her fırsatta dışarı atıyoruz kendimizi bu yüzden..


Sofrada yine Selpak'ın bana gönderdiği peçetelerden birini kullandım.. İçimi açtı.. servisliği sofraya uygun peçete kaplamaksa artık olmazsa olmazım.. Alıştınız :)

Peçete : Selpak Prestij Serisi
Masa Örtüsü : Days In Colors 


ınstagram'da böreği paylamıştım ve tarif istekleri geldi hemen.. Defterimi fotoğraflayıp yayınladım..
burada da isteyenler olabileceğini düşünerek aynı fotoğrafı yayınlıyorum..



Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa