6 Mayıs 2013 Pazartesi

SON ZAMANLARDA 9 :)

Son Zamanlarda..

Açan tomurcuk gülümle mutlu oldum :) 
Çiçeklerle ilgili bir lanet var üzerimde.. Bakmayı hiiiç beceremem.. Çok çiçeğin başını yemişimdir.. O yüzden bu tomurcuk gülü açtırmayı başarınca çook sevindim üzerimdeki lanet kalktı diye düşün-müştüm kiii bir sabah pencerenin önünde duran saksının artık orada olmadığını farkettim..
Gece çıkan şiddetli rüzgar saksımı düşürmüş.. Olur da düşerse kimsenin kafasına vs. gelmesin diye önlem alıp bahçe tarafına koymuştuk.. Bahçeye düşmüştür dedim ama bahçede de yok..

Yani lanet devam ediyor.. Çiçeği soldurmamayı başarsam saksıya sahip çıkamıyorum haha :)


Bol bol çay keyfi yaptık.. 
Tepsi sevgili Suna'dan.. İlerleyen fotoğraflarda bununla birlikte gelen hediyeleri dudak uçuklatacak baştan söyleyeyim :)



Yasin bana sürekli böyle fotoğraflar çekip getirdi bol bol gülümsedim :)

Sağda solda beğenebileceğim bi şey görünce fotoğraflayıp getiriyor.. Bu çantayı beğenmiş bana ama kenarları kalkıyormuş almaktan vazgeçmiş.. bunu yapması bile yetti :)


Gecenin bir yarısı elektirikler kesildi bu fırsatı kaçırmadık :)

Hemen fenerlerimi devreye soktum.. Baktım baktım doyamadım..
Büyük olanı English Home , küçük olanı Euroflora'dan..


Suna bizi dehşete soktu :)

Aslında bu onun ilk vukuatı değil.. Bu manzara bikaç sefer tekrarlandı bizim evde.. İşte bu benim hediye kabul etmeyen halim :)
Suna'da yeni ev adresimiz yok ama kargo şubesine yollamış.. Hayır'ı cevap olarak kabul etmiyo..öyle güzel,geniş bir gönlü var ki..



Ve nihayet piknik anlamında sahil sezonunu açtık..

2 sandviç ,bi termos çay.. Kafa dinlemek için yetip artıyor bile..


Yeni banyo rafımı düzenledim.. Çiçekli cicilerimi gözümün önüne serpiştirdim..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa