15 Mayıs 2013 Çarşamba

TESETTÜRLÜLERE ÖZEL TATİL HAKKINDA : TECRÜBE ,ÖNERİ VE OTEL TAVSİYELERİMİZ...

Kapalı hanımların,hatta kapalı olmayıp muhafazakar olan hanımların en sık karşılaştığı sorunlardan biri tatil meselesi..
Tesettürlülere özel oteller var.. Ama bi çok kişi için bu tür oteller soru işareti.. Bu post bu konuda bir rehber olması için var..

İşte burada devreye sizler giriyorsunuz :)

Gittiğiniz, memnun kaldığınız - kalmadığınız yönleriyle tesettür otellerini,
Tesettür oteli olmayıp gittiğiniz ve rahat ettiğiniz tatil beldelerini,
Tavsiyelerinizi, neleri sevip neleri sevmediğinizi
Tatilde gezerken ya da denize havuza girerken neler giydiğinizi
Şu an benim aklıma gelmeyen ama sizin eklemek istediğiniz bu konudaki tüm tecrübe, görüş ve önerilerinizi yorum olarak bekliyorum..

Uzun uzun yazabilirsiniz rahat olun.. Fiyatlardan bahsetmekten ve isim vermekten çekinmeyin.. Ancak olumsuz eleştirilerde bulunacaksanız , hoşunuza gitmeyen yönlerinden bahsedecekseniz hakaret ya da rencide edici ifadeler kullanmamaya , kelimelerinizi uygun seçmeye özen gösterin lütfen..

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye :)

* buradakilerin haricinde face sayfamızda konu hakkında diğer yorumları okumak için buraya tıklayınız..

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

1. konu süper tam benlik:)biz 3 sene önce sahınn paradise tatilköyüne gittik..çok memnun kaldık.yemekler,odaların temizliği,animasyon eğlence süperdi...bu sene inşallah yine gitmeyi düşünüyoruz...birde armutlu var tabii..orasıda çok güzel ama oraya bayan bayana gitmeyi tavsiye edebilirim...biz annemler teyzemler,kuzenlerim gidiyoruz ve çok güzel vakit geçiriyoruz...:)

2. Alanya bera otel ve arkadasimizin dedigi gibi sahin hotel gidip gorup ve memnun kaldigim oteller ama tavsiyem yaninizda en az bi kisi daha olsun iyi anlastiginiz havuzlarda daha iyi zaman gecirmenoz icin .....tavsiye etmedigim otelde didim caprice hotel kesinlikle tavsiye etmem paraniza yazik etmeyin derim

3. Didim kaprice neden guzel degil ? Balayi icin nereler uygundur acaba :)

1. Nereye gittiniz acaba bizde bu sene gideceğiz de

4. Bizde geçen yıl şahin paradise tatil köyüne gitmiştık gayet memnun ayrildik..otel temizliği,yemekler,aktiviteler,çalışanlar iyiydi..mesela siz havuzdayken bebeginizle ilgileniyorlar kresi var..aksam kadinlarin eglenmesi icin diskosu var..tek sorunu deniz çok cakilli ve bulanik girilecek gibi degildi..

5. çok güzel bir konu ben 5 senedir kastamonu ineboluya tatile gidiyorum deniz olsun gezme olsun ve pansiyon olarak süper bir yer aslende oralıyım hem uygun fiyatlara tavsiye ederim plaja gitmek istemeyenler yürüyerek kuytu köşelerde ailecek denize girebiliyor ben memnun kaldım doğrusu bu arada 2 çocuğum var sorun olmuyor yani

6. biz olympos korsan pansiyonda kaldık. orası kapalılara özel bir yer değil ama ağaç evler vs var çok güzel. doğayla tarihle ve denizle iç içesiniz. ayrıca pek çok pansiyon var orda geceliği 30 tl. sabah akşam yemeği. hepsi öyle. ben kapalı değilim ancak denize mayoyla da girmiyorum. olympos yakınlarında phaselis diye bi koya gittik. denizi o kadar güzeldi ki. herkese tavsiye ediyorum. muhakkak görülecek yerler arasında. ve kapalı açık kimse kimseyle ilgilenmiyo çünkü çok tenha. sadece 1-2 turist vardı onlarda zaten kendi alemindeler. öyle yani. bu arada ben de merak ediyorum kapalı otellerini. bir de normalde ben diz altı tayt ve kısa kolluyla denize giriyorum. ama komik oluyo elbise gibi. o tarz mayolar var mı. bildiğiniz. haşema biraz tuhaf duruyor da ne önerirsiniz. herkese sevgiler.

7. bu arada ilkay ben sessiz takipçilerindenim. bugun sesimi çıkarmaya karar verdim. artık burdayım. sevgiler :)

8. alanya bera otel...biz ailecek gittik tek kelimeyle mükemmeldi.odalar,çok rahat.bayanlara özel alanları çok güzel.zaten açık büfesi bi başka harika ben bu kadar kahvaltı filan olsun hiç bir arada görmemiştim.ilgilenmeleri de çok güzel, çok geniş bir alandarahat tatil ne diyim:)
    kızılcahamam asya termal de var orası da iyi ama beraa favorim:)herkese mutlu günler. 16 günü geçti ama recebinizde mubarek olsun:)dualarda unutmayı ablacım. bu sesiz takipçinizi.gerçekten ama gerçekten:)bak gerçeek, gerçekten:)))) yazmak istiyorum ama(bahaneler bi tarafa yazınca nasıl yazılıyormuş:::)))

9. Ben otelden çok mayolara yada bikinilere takıyorum. Kapalı değilim ama el kadar da bikini giymek istemiyorum. Tesettür mayoları da çok kapalılar için. Bizim gibi iki arada bir derede kalanlara özel mayo üretseler bence yok satar.

1. Size uygun mayolarda var haşema tekstil diye girerseniz orda bulabilirsiniz. Askılı yarım kollu diz altı vs gibi :)

10. Bende geçen yıl Alaiye Adin'e gitmiştim Antalyada şu anda adı Adenya olarak değişmiş.Otel yeni oldugu için herşey çok güzeldi.Oda temizliği, yemekler, havuzlar gayet iyiydi..Ama plajı çok taşlıydı kıyıdan girmek imkansızdı bu yıl temizlemişler bildiğim kadarıyla..Animasyonlar kadınlara özel discosu vardı..Ayrıca bayanlar hamamı çok güzeldi ve de ekstra bi ücret istemiyorlardı..Ama böyle otellere grup gitmek lazım yoksa yanlız takılıyo insan sıkıcı olabiliyor..
    Çatı Katı bu konuyu açtıgın için teşekkür ediyorum sana :)

11. Ben de armutluyu anlatayım, otel değil devremülk kiralayarak konaklama yapıyorsunuz, yani site içinde kiraladığınız evlerden birinde kalıyorsunuz, şu sıralar fiyatları ne durumda tam bilemiyorum, ilgilenen sitesinden bakabilir, daireler denizi o kadar güzel görüyor ki, hayran kalınacak güzellikte, bayanlar plajı burun gibi bi yerde, sitenin bir ucunda kalıyor yani, sabahın erken saatlerinden itibaren dolu oluyor, bazen doluluk oranı bunaltıcı olabiliyor hatta, ve biraz da kayalık denizi,denizden çok bir beklentiniz olmaması lazım, açık ve kapalı havuzları var, açık havuz devamlı bayanlara ait, küçük bir meblağ ödeyerek giriyorsunuz bu havuza, seansları var tabii,kapalı havuz da baylarla dönüşümlü olarak kullanılıyor ve büyük baya, havuzlar bence gayet güzel,plaja tercih edilebilir yani,ayrıca sitede ve havuzlardaki temizlik ten de memnun kaldım.
    Yemek olayını da, ya kendiniz evde yapıyorsunuz, ya da dışardan yiyorsunuz, ayrıca bisiklet, muz, deniz bisikleti, yakın yerlere geziler gibi aktiviteler de var,
    Tavsiye eder misin derseniz kendi adıma kesinlikle tavsiye ederim..

12. bukii mayo satan spor mağazalarda dizaltı mayo tayt oluyor. ve kısakollu mayolar hem spor mağazalarda hem tesettür markaların var. ben havuza girerken kısa tayt ve etekli mayo giyiyorum. etekli mayo her yerde var ama kısa kollu pek bulunmuyor. denizde zaten tesettür mayosu.

13. İlkaycım benim adeta kanayan yarama parmak bastın sana öncelikle teşekkür ediyorum. umarım herkes tecrübelerini açıkça yazar da bizim içim fikir olur. yalnız beğenmeyenler neden beğenmedi bilmek istiyorum. tek başına kötüydü, demekle hiç bir şey anlamıyorum.

ben evlenmeden önce babamın gezme sevdası dolayısıyla genelde tur şeklinde tatil yapıp, sakin koylarda yüzmeyi daha doğrusu yüzme çok iyi bilmediğim için serinlemeyi tercih ediyordum. şimdi evlendim çoluk çocuğa karıştım. benim hassasiyetlerime pek destek olmayan bir kocam var. o yüzden fiyatı en uygun ve denizi en güzel yerlere gitmek istiyorum. tabi otelde pek turist olmasın sahilinde yarı çıplak kişileri görmek zorunda olmadığım ve mümkünse alkollü içki içilmeyen bir otelde. böyle gittiğim otellerden de bahsedeyim gitmek isteyenlere fikir olsun.

Çeşmedeki clup familia'ya gittik. yemekleri özellikle salatabarı ve tatlıları, ızgarası tatmin edici güzellikte. ben tatilde envayi çeşit yemek yemem o yüzden bu kısım beni ilgilendirmiyor. ama eşim yemek düşkünü memnun kalmıştı. bayan havuzu büyük, güzel, kaydıraklı. yalnız deniz sulu diyorlar ama havuz suyu var. saunası ve hamamı güzel. gündüz beyler akşam hanımlar kullanıyor. benim için önemli olan deniz kısmına gelince. erkek sahili derin ve kayalık. hanımların sahiline kum dökülmüş, güneşlenme çadırı mevcur. ama deniz suyu biraz bulanık ve dalgalı. akşamları eğlence isteyenler varsa ufak bir amfi tiyatrosu var. çocuklar için çocuk klübü de var.

çeşmeye gitmişken oradaki otellerden iki tanesinede gittim fikir olsun diye. tabi sadece denizine baktım gerisi hakkında bir fikrim yok. İonia var küçük şirin bir otel. hanımların sahiline tenha bir yoldan yürüyüp gidiyorsunuz, uzun bir merdiven indikten sonra harika bir koya ve tertemiz bir denize ulaşıyorsunuz. fakat deniz tabi çakıllı ama harika bir deniz.

Gitmişken Yeni Meltem Tail köyüne de baktım. Sahilini brandalarla kapatmışlar. Gündüz beyler öğleden sonra hanımlar kullanıyormuş. Kum dökülmüş suyu temiz. tatil köyünde tavşanlar falan vardı yani çocuklar için cazip bir ortam. fakat brandalardan dolayı denizden gelen imbat kesilmiş bana çok bunaltıcı gelmişti.

Side'deki Yeşilöz otel. denizi yok. halk plajına minibüs varmış hiç kullanmadım. sideyi bilenler bilir turist kaynar o yüzden halk plajı kalabalık ama kumu denizi bir numara. otelde kalırken arabayla her gün 15 km yol yapıp gündoğdu plajına gidiyorduk mavi bayraklı sakin temiz harika bir yer. ama çok zor olmuştu. otelin bayan havuzu küçük. beylerin havuzu süperdi. kapalı havuzu varmış web sitesinden gördüm ama orda görmemiştim güzel görünüyor. yemekleri çok çeşitli değildi ama gerek de yok çok lezzetliydi. pek muntazam değil ama çocuk parkı da var.bu sene bir gün orda kalıp kumlucaya gitmeyi düşünüyorum.

Annemler anamuru çok beğendiler. yabancı turist yok denecek kadar az olmakla birlikte sahilleri çok tenhaymış. yemekler deseniz lokanta çokmuş istediğini tercih et ve çok ucuzmuş. oğlum biraz büyüsün gitmek istiyorum bende. tabi anamurun yolu çok virajlı ve berbat bunu göze almak lazım.

Karaburun/ küçükbahçe beldesinde Ayla hanımın ev pansiyonunda kaldık. karaburunun denizi mükemmel. suyun dibini görebilirsiniz. havası süper. ben çok sıcak sevmediğim için tam bana göre. denizden sürekli bir rüzgar esiyor. suyu soğuk yalnız ve sahili çakıllı. ama ben kum da sevmiyorum. üstüm başım kum oluyor tabi tesettr mayosu kumdan zor arınıyor. ayla hanım normalde sadece kahvaltı veriyor biz anlaştık yemek de yaptı. ev gibiydi sıcak bir ortamdı. pansiyonun bahçesinde keçiler tavuklar. taze taze sebzeler meyveler. çok beğenmiştim.

benim tecrübelerim bu kadar merakla bekliyorum diğer tecrübeleri. sevgiler

(yalnız içim doluymuş döktürmüşüm upuzun okuyan sağolsun ;)

14. kuzuluk var tabi bir de kafa dinlemek yürüyüş yapmak kaplıcanın dibine vurmak isteyen gidebilir. dağ köylerinde gezinti yapıp adrenalin siteyen de gitsin. çok seviyorum orayı ben. bir de deniz olsa ah süper olurdu ;)

15. henüz bir yıllık evliyken eşimle başbaşa Altınoluk beyza otele gittik.ikimizdik ama hiç sıkılmadık.kahvaltıdan sonra bir iki saat altınoluk ve çevresini geziyoduk.otele döndüğümüzde ben haşemamı giyiyodum.ve eşimle beraber denize giriyodum.ondan sonrada ayrılıp ben bayanlar havuzuna gidiyodum.ordada bir iki saat güneşlendikten sonra yine eşimle beraber odamıza gidiyoduk.yalnız gitmekte güzel olabiliyor yani:)bu arada yemekleri güzeldi ve otel temizdi.
    sonra 3 çift olarak şubat ayında caprıce gittik.fiyatlar oldıukça düşüktü o yüzden iyi bir hizmet alamadık.yemekler berbattı.ama biz kalabalık olduğumuz için gün içinde kapalı havuz,hamam,sauna falan derken güzel dinlenmiştik o tatilde.erkeklerdeaynı şekilde.akşamalrıda bol sohbet muhabbet.
    bide yine arkadaşlarla iki kere yalova rizom tatil köyüne gittik.verdiğin paraya göre yeterli hizmet alamadık.temizlik yemekler falan iyyidi ama o fiyata daha lüks bi otelde tatil yapılabilir.tek artısı istanbula yakınlığı.fiyatın yüksek olmasının sebebide bu sanırım.
    bu sene mayıs ayındada annem babam eşim ben ihlas armutluya gittik.orayıda beğendim.ve güzel vakit geçirdik.otellerde hazır yemek olayı tabi burda yok ama olsun yinede güzeldi:)
    Allah nasip ederse bu sene eylül ekim gibide şah ınn,bera yada famılıa ya gidicem.henüz karar vermedik.burdaki yorumlar karar vermemde etkili olucak:)

16. yalovada rizom tatil köyü var. biz geçen sene eşimle balayı için gitmiştik çok memnun kaldık, bu sene tekrar gideceğiz
    nasip olursa. fiyatlarıda çok uygun. huzur ve güzel bir tatil için ideal.

17. Bir arkadaş Kuzuluktan bahsetmiş, işte Kuzuluğun güneş kum deniz olan versiyonu Armutlu:),Armutlu'da kaplıca suyu da var devremülklerde..

18. ben kendim antalyalı olaraktan akdeniz'i tek geçerim. 15 gün sonra nasipse alanya beradayız.. sahh inn paradise genel anlamda güzel ama denizini hiç beğenmem şahsen. havuza girmektense denize girmeyi tercih edenlerdenim. olympos ve civarı çok güzel ,ben haşemayla orada denize girmiş insanım. antalya demre -kaş civarı da çok güzel. oralarda konaklamadım ama demreden tekne kiralayıp denize açılmışlığımız var. üçağız diye bir yer var ki denizi muhteşem.. tekne herhangi bir yerde durabiliyor ve kendinizi serin sulara bırakıyorsunuz.. şu an bu yorumları yazarken bile yağmur yağıyor artık yaz gelsiiiiiiiiiiin :) çok özledim antalyamı ve denizi ...

19. İlkaycım
    Ben de sana Şahinn Paradise i tavsiye ederim. Bayan komplexi şahane bir yer Kreş bebek uyuma odasına kadar mevcut. Hamamı havuzları herşeyi gayet güzel.Çocuklar için geniş yeşil alan. Odalar muhteşem değil biraz köhne ama yinede güzel bence. Bu sene yemekleri daha iyi olmuş duyduğuma göre. Arkadaşlarıma hep tavsiye ediyorum ve gidenler hep memnun ve teşekkür ediyorlar. 2 sene gittim inş bu sene de giddeceğim. Fiyatları erken rezervasyonla biraz daha makul alırsın yoksa son dakika otel olayı her yerde pahalı oluyor.
    Caprice Didim berbat bir tecrübeydi benim için. Tek gece için büyük oda olsun paraya kıyayım dedim ama odayı görmeliydiniz revir odası mobilyaları ve tıkanık bir lavabo. Tel açtık 4 kere lavabo taştı tamir lazım kimse gelip bakmadı bile. Yemek kısımları da insanı aşağılıyorlardı. Kahvaltıda bir kadıncagız poacasına kıyamamış çöpe gitsin diye peçeteye sarmıştı yanına alacaktı, restoran çıkışındaki görevli yanına bişi alamazsın diyerek elinden aldı ben ise şok geçirdim. Caprice de devremülkçüler de var sanırım ondan paradan kısmaya çalışıyor yönetim ve tabiki 2 yeni otel inşaatı yapıyormuşlar ondan dolayı otelden kısmış ta kısmışlar...
    Armutlu da güzel ama çok kalabalık oluyor havuzun önü terlik kaynıyor :))
    Kuzuluk 1-2 günlük dinlenme yeri tatilini geçirmeni tavsiye etmem.
    Tecrübelerimden aklımda kalanlar.. Kolay gelsin :)

1. Bu sene Şahhinn e yeniden gittim ancak çok memnun kalmadım malesef. Yemekler iyi değildi çeşit az ve kalitesi geçen senelere göre bayağı düşmüştü.
      açık büfelerden de memnun kalmadım.
      Seneye inşallah Adenya hotel i denemeyi düşünüyorum.
      Kolay gelsin

20. gecen sene 9.ayda alanya hare oteldeydik.yurt disinda yasadigimiz icin sadece internetten arastirarak bilgi edinebildik.aslinda tugra suit otele gidecekdik ama yer olamdigi icin ve pek bi yer bilmedigimiz icin hareyi arayarak konyadan otobüsle alanyaya yola ciktik.alan ya dedigime bakmayin.alanyadan baya bi uzak bi köyde etrafta bi petrolden baska bisey yok diyebilirim.en azindan gezmek icin arabayla gitmek sart.biz türkiyeye ucakla gitmistik ve türkiyede araba kiralamya gerek duymadik.ama böyle bir yere arabasiz gitmek sacmalikti.enazindan alanyayi gezmek iyi olabilirdi ama biz üc gün otele tikilip kaldik.gecesi 70 tlye kaldik.yemekler menüydü ama tadi fena degildi herögün3-4 cesit yemek ve yanina hep ayni cesit salata.hic tatli yemedim ordayken,kahvalti acik büfe dendi ama klasik kahvaltilik cesitleini mesadan tabagina aliyosun.sahile gidisimle dönüsüm bir oldudeniz asiri tuzlu.sahil feci cakilli ve dalgaliydi.girebilmek icin cok iyi yüzmek gerek.animasyon sifirdi.kadin erkek ayri havuzdan baska bi güzzelligi yoktu.böyle bir konuyla bize cok faydan olacak özellikle yurtdisindan hic bi fikrimiz yokken.cok tesekkür ederim ilkay abla ben de sessizlerdendim bu arada.cok tesekkürler.

21. merhaba ben geçen sene ağustos sonunda ağvaya gittim annem babam ve eşim orda mutfağıda olan bi dairede kaldık günlüğü 100 tlydi balkonu nehire bakıyordu 5-10 dk yürüyüşle plaja ulaşıyorduk denizi çok beğendim kumu çok temiz ve parlaktı çok berraktı bazen ayağımızın altında küüçük balıkların geçtiğinide net bi şekilde görüyorduk karadeniz tarafı olduğu için deniz biraz dalgalıydı ama bence gayet güzeldi ağustos sonu olduğundan mı bilmiyorum ama sakindi plajda çok kalabalık yoktu bende haşema ile denize girdim 2 gün kaldık ama çok güzeldi çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim evde yemek yapmak istemiyorsan güzel lokantalarıda vardı kısa ama çok güzel anıları kalan bi tatil oldu benim için
    Bu sene 5 aylık bebeğim var ve gidemeyeceğim diye üzülüyorum hazır konu açılmışken bebekle gidilebilecek yerler hakkında bilgi verende olursa sevinirim

22. tatilden ne beklediğinize bağlı,alternatif oteller maalesef çok pahalı olduğu için en azından verdiğim paraya karşılık gözümü doldurması lazımdı benim..eylülde evlendik ve balayına henüz ağustosta yeni açılmış olan adenya hotele gittik..gitmeden önce netten biraz araştırma yaptıktan sonra karar vermiştik resimleri beni cezbetmişti,ve estetik konusunda bizi hiç yanıltmadı..bi terazi kadını olarak otelin içinde her tarafındaki şatafat mutlu olmama yetti diyebilirim..:)) hem odalarda hem havuzlarda hem de yemeklerde hijyeni rahatlıkla hissedebiliyorsunuz..çalışanlar biraz acemiydi fakat lehte gördüğüm bi acemilik..iyi niyetlilik yazıyordu nette gerçekten öylelerdi..biz gittiğimizde yeni açıldığından sahinn,bera vs.tarzı otellerle aynı fiyattaydı ve adı alaiye adin beach oteldi..yönetim el değiştirince adı adenya olmuş ve fiyatta epeyce yükselmişler..diğer otellere göre oda sayısı az olduğundan havuz ve animasyonlar da ona göre dar boyutlu..tabi ki her türlü yetiyor.. adını çok duyunca adenyadaki balayından sonra 1 günde berada kalalım fikir edinelim diğer seneye dedik..ve o günü de adenyada geçirmediğimiz için pişman olduk..ilk odamızı havludaki,yataktaki saç,kıl,tüy dolayısıyla değiştirdik,ikincisine eh artık idare edelim boyutunda yaklaşıp katlandık..yönetimle konuşup şikayetimizi ilettiğimizde bize temizlik kontrolünü yapıan çalışanı gönderip özür dilettiler fakat bu hiçbirşey değiştirmez ki.. odanın pansiyon odasından hiç farkı yoktu..çok yıpranmış herşey..o paranın karşılığında böyle oda görmek can sıkıyor..adenyanın standart odası bile muhteşemdi..bayanlar havuzuna ayrı bir asansör ayrılıp en üst kata alınması çok güzel olmuş..fakat o kadar kalabalıktı ki girmek dahi istemedim..yemek çeşidi daha fazla adenyaya göre ama sunumlardan yiyesiniz gelmiyor..restorant kısmı otobüslerin mola yerlerinden farksızmış gibi geldi bana..faaliyetleri adenyaya göre daha fazla..sahinn ve beraya gidenler berayı tavsiye ediyordu..ben beraya da gitmiş biri olarak adenya diyorum..sizin için hangileri önemliyse ona karar verin artık.. facedeki linkinden fotolara bakmanızı öneririm... https://www.facebook.com/media/set/?set=a.113012295483833.13973.100003251894735&type=3

güzin..

23. merhabalar
    ben tesettürlü değilim didimde dogdum büyüdüm ama hiç bikini giymeyi kendime yakıştıramadım utandım falan. şimdi evlenince artık denize girerken mayo tankini tarzı deniz kıyafetleri de açık gelmeye başladı bana.
    geçen yıl yarı tesettür haşema aldım kendime. haşema.com dan aldım ben askılı diz boyu taytlı gayet rahat ve açık bir bayana göre de tam ayarında diye düşünüyorum :)
    böylelikle istediğim koyda sahilde yüzebildim.
    tatil önerisi olarak da didimdeki caprice otel i biliyorum. deniz kenarında yaşayınca ailem,pek otel tercih etmiyoruz ama caprice in ayrı bir bayan plajı oldugunu ve genelde tesettürlü kadınların veya ailelerin tercih ettiğini biliyorum. fiyat olarak evet biraz tuzlu ama kalite ve hizmet açısından süper bir tatil olacaktır.

24. kesinlikle alanya ADENYA HOTEL derim ben alanya da oturuyorum ve hepsini biliyorum.müthiş bir tesettür otel.ve özel plajı bile vardenize girmek isteyen tesettürlüler için ve o plajda havuz bile var.yemekler odalar havuzlar herşey mükemmeldi.kesinlikle tavsiye ederim.

25. yalova esenköy plajları pansıyonları....sadece bayanlara ozel plajları var kesınlıkle coook eglencelı tavsıye ederım.bır zamanlar emıne erdogan da oralara takılıyormus sanırım unlu olmadan onceleri:))))
    gülita

26. biz dün şahinn paradise den ayrıldık dolu dolu 6 gün geçirdik çook memnun kaldık:)gündüz havuz keyfi akşam canlı müzik ....ordan fethiyeye geçtik sabah 7.30 gibi kimsecikler yokken ölüdenizin tadını çıkardık ...şimdi burda kaldığımız otelin bahçesinde muhabbetteyiz.... :)))

1. Acaba gunluk ne kadar ? Birde 6 gune ne kadar odediniz acaba ?

27. merhabalar benim Ağusota düğünüm var ve adenya resort hotele balayı odası ayırttık resimlerine baktım çok güzel biryerdi.kadınlara özel havuzu saunası herşeyi var.3 4 defa telefonla konuştuk çalışanları filan çok güler yüzlü bakalım inşallah umduğumuz gibi olur.bakmak isteyen varsa buyrun adresi www.adenyahotel.com.tr bu arada MUSTAFA CECELİ geliyormuş bayramda biz yetişemiyoruz

28. Ben Armutlu Tatil Köyünü seçmiştim :D
    ilketn kimse yok diyordm beğenmiyordum ama kimsenin olmaması dha güzeldi,
    istediğim gibi bisikletime bindim, eşimle koştum eğlendim, oyun ynadık çok güzeldi :)

29. BEN ÖZLEM;
    merhaba arkadaşlar böyle bir başlık ne kadar da ihtiyaçmış,insanın hiç bilmeden bir sürü para yatırıp pişman olması çok can sıkıcı bir durum.ben böyle bir durumu geçen yaz yaşadım.geçen yaz bütçe ayarlaması nedeniyle hem muhafazakar hem uygun bir otel aradık.akdeniz olması da tercihimizdi.sonunda TUĞRA SUİT OTELDE karar kıldık.her çeşit yorum vardı hangisine inanacağınıza karar veremiyorsunuz.tuğra için parama yazık oldu diyebilirim.ben adını fazlasıyla duyduk diye gitmiştim ama anayol kenarı,benzinliğin arkasında;denize alt geçitle geçiyorsunuz;yemekler gerçekten kötüydü,kızıma doğru düzgün pilav bile yediremedim.odalar oldukça eskiydi.kimsenin ekmeğiyle oynamak istemem ama gerçekler bunlar.tek olumlu diyeceğim taraf ise,akşam animasyonlarıydı.gülüp eğlendik diyebilirim.
    Çeşme ye geçecek olursak İONİA TATİL KÖYÜ var.2-3 yıl önce gitmiştim,bir aile işletiyor.sessiz sakin,huzurlu bir ortam,animasyon ve süper eğlence bulamazsınız fakat bahçesi,karşı taraftan görünen yunan adalarıyla güzeldi.odalar eskiydi,yemekler açık büfe değildi fakat güzeldi.denizine ise uzun kayalıklar arasından bir merdivenle iniyorsunuz ,fakat tertemiz,kimsecikler yok.mütevazi ve huzurlu bir tatil olabilir.
    Muhafazakar olamayan bir otelide denemiştik.kuşadası tusan beach otel.gerçekten çok güzeldi.tabi bikinli görüntüleri görmezden gelebilirseniz tercih edebilirsiniz:)
    son olarak orta anadoludakiler için nevşehir-kozaklı -DİVA İSİB OTELi de şiddetle tavsiye ederim.otelin lobisi gibi olanını daha görmedim,harika ,yemekler de öyle.deniz yok tabi,havuzlarla ve odalardaki jakuzilerle yetiniyorsunuz,kaplıca suyu odalarda her daim var.
    benim deneyimlerim böyle,umarım biraz da olsa yardımcı olabilmişimdir.bu sene ne olacak?derseniz,kemerleri sıktığımızdan memleket gezileriyle vakit geçircez inşallah:)..

30. alanya bera tam tesettürlü bayanlara göre. açık ve kapalı havuzları bayanlara özel süperrr

31. biz balayına bera alanyaya gitmiştik,çok rahat etmiştim.hemen her senede gökçeadaya gidiyoruz,denizi muhteşem(ada olduğu için olsa gerek))..bu sene kararsızım,konu açıldığı ii oldu doğrusu,rizom tatil köyünü bende düşünüyordum,ama rahat edebilirmiyim emin değilim.fiyatları nasıl acaba?sayfadan bilgi vermiyolar..((tesettürlü bayalara tatil bile zor malesef(...

32. 2008 de evlendim esimle balayi olarak arabaya atladik denizliye dogru yola ciktik pamukkalede gezdik ve 1 gece kaldik oradan bizden 1 haftaonce evlenmis bi arkadasimiz marmariste tam gobeginde bi otelde kalmis bize sizde buraya gelin. Kalin dedi bize oda ayarladilar denizin dibinde bi otel aman allahim kafayi yersin ismini bile hatirlamiyorum o gece zor dayandim ki bu anlatimimdan muhafazakar bi otel degil kesinlikle.marmaris denizi ile harika ama sakin koylari tercih etmelisiniz arabaniz altinizda istediginiz her yerde denize girebiliyorsunuz.oradan direk datcaya gittik yine geze geze ve hicbir otel rezervasyonu yapmadan bu balayini yasadik datca kesinlikle gidilmesi gereken bir yer herkese tavsiye ederim apart oteller butik oteller luks oteller pansiyonlar gittiginiz de yer bulamama durumunuz yok nerden biliyorum ertesi yaz yine yeniden datca bizi cekti.arabaniz oldugu surece rahatsiniz oyle guzel koylar bukler varki cok rahat ulasabilirsiniz halki cok yardim sever muhabbetli insana para getirisi biri olarak bakmiyorlar en basta.ertesi yil yine gezerek datcaya gittik.ve o yaz 1 hafta arayla ikinci tatil olarak marmaristeki arkadaslarimiza 2 gun diye gidip 5 gun kalarak harika bi tatil daha yaptirdi arkadaslarimiz deniz subayi olan kisi bizim icin izin aldi bizim tatili uzattilar sagolsunlar ve cok guzel koylara goturduler bizi.ertesi yaz izmir karaburuna gittik kardesim ve ailesi ile birlikte o yil artik bebegimiz vardi ve 4 bucuk aylikti kardesimin bebegide 6 bucuk aylik onlarla birlikte bi tatil olsun dedik aman allahim otel felaketti.clup hotel asya bayanlar havuzu cok kotu pis kapali olan buz gibiydi ve kimse kullanmiyor dogal olarak otelin genelinde heryer heykel sacma sapan figurlerle dolu devralan hic el atmamis ozaman birseye.muhafazakar otel.yemekleri iyi degildi ayni pillav ikinciye cikabiliyor calisanlar kendi aleminde asansor hep bozuk ben dahil herkes kaliyor.ama denizi cok guzel.oyle bi plaj denecek pek bi yer yok.direk iskeledende girebiliyorsun denize oyle temiz oyle berrakki oraya giden kesinlikle denize asik olur neyse allahtan cok para vermedik ama icimize sinmedi.gecen yilimizi fethiyenin denizle alakasi olmayan bi koyunden yesil uzumlu koyu oradan bi villa kiraladik esimin annesi ve babasi ile gittik.villada kendimize ait havuz var bahce harika mutfakata hersey vardi.gittigimizde market alisverisi yaptik yedik ictik rahattik esimle bazen annemiz ve babamizla hergun gibi denize gittik oradada cok guzel koylar var arabayla ulasim gayet guzel gercekten oludenize sakli kente gittik oraya gitmissen koy kahvaltisi yaptik hersey harikaydi.ihlas armutluya haftyasonu kacamagi olarak gittik orasida fena degil ama kisa surelik icin ideal bence orasi.gecen nisan ayinda 3 gunluk bi ufak tatil yaptik 1 cift ve ogullari ile orasindada secimimiz adenya oldu arkadaslar oyle guzel anlatmiski ben ne desem az gelir adenya icin kesinlikle gidilmesi gereken bir yer ben yemegine konumuna hizmetine temizligine herseyine bayildim.biz deniz sezonu acilmamisken gittik boyle guzeldi denize girme imkanimiz yoktu bizde seyrettik.ama benim tavsiyem eger balayi yada bebeginiz yoksa arabanizda altinizdaysa oyle buyuk meblalar odeyemiyorsaniz gezerek gonlunuzun istedigi yere gitmeniz ben gercekten gezerek yapilan tatilden otele tikilmaktansa daha cok zevk aliyorum.ama egerki bebeginiz yada cocugunuz kucukse kesinlik hersey dahil bi otele gitmeniz.sabirla okuyan olduysa yureginiZe saglik sevgiler....

33. Merhaba Ilkaycigim ben Betul ,bence tatil anlayisi kisiye gore degisiyor yukarida okudugum yazilara bakinca dahada iyi anliyorsunuz. Ben Amerikada yasiyorum yilda bir kere turkiyeye tatil amacli geliyorum, aile ziyaretleri tatilden cok yorgunluk haline donusmeye baslayinca tatil yapicak yer aramaya basliyorsun :))
    Benim tatil anlayisim gittigim yerde yemek yapmiycam acik bufe olucak, havuzlarda hizmet guzel ve anlayisli insanlar olucak, odama geldigimde odam toplanmis olucak, aslinda yilda bir kere bunu yaptigimizi dusunursek cokta bir sey istemedigimizi anliycaksiniz.
    Ben kesinlikle Caprice Palace ve Burc Club' i oneriyorum. Gercekten verdiginiz paraya degiyor, gunde uc kere acik bufe yemekler, listede yok yok, en az 30 cesit yemek bir okadarda tatli bufesi oluyor. Havuzlar parali degil dikkat edin bu cok onemli havuzlara para vermek kadar sacma bir sey duymadim sen zaten o havuzun parasini veriyorsun ayrieten niye veriyoz anlamadim. Ayrica havuz basinda yine acik bufeler yemek ve icecekler sinirsiz surekli hizmet veriyo, etrafinizda gorevli insanlar dort donuyor, inanin elinizdeki bardagi sehpaya koymadan daha elinizden aliyorlar .
    Ayrica bir uyarida bulunmak istiyorum, Ihlas Marmara Devremulku hakkinda onun kadar sacma birsey duymadim, bir kerelik gunubirlik gitme gafletinde bulundum onuda gitmez olaydim.
    1.) Zaten girerken para odedigim bir yere yeniden havuzlarina girerken para odemek niye anlamadim cok sacma birde tam guneslenirken hadi cikin 1. section bitti diyolar yeniden giyin kapan cik disari yarim saat sonra aciyolar tabi girerken bir daha para oduyorsun !!! Kesinlikle para kazanma amacli yapilmis bir sey..
    2.) Havuz basinda kucucuk bir kantin yapmislar bir saat sirada bekliyorsun ve sacmasapan bir hamburgere birsuru para dokuyorsun
    3.) Tatil diye gittigin yerde yemek yapiyorsun butun gun hele birde cocugun varsa, erkekler yine tatilini yapiyor sen odada ne yemek yapiyim diye dusunuyorsun
    4.) Havuz basindaki gangaster cankurtaranlardan yuzebiliyorsan ( izin verirlerse ) yuzuyorsun, gercekten cok kabalar.
    Inanin ogun havuza girdik ciktik birseyler yedik derken sadece havuzda harcadigim para 80 tl civariydi. Sonucta luks oteller pahali gelebilir insana ilk once ama bu hesaplamalari yapinca aslinda cok degilmis diyorsunuz, benden soylemesi :)))

34. MERHABALAR,sessiz takipçilerdenim.geçen hafta geldik ŞAHH-İN PARADİSE dan,muhteşemdi,5 gün kaldık 4 aile gitmiştik gayet güzel geçti.yemekleri..tatlıları..kadınlar kompleksi..animasyonları..kadınlar diskosu..hepsi çok güzeldi..çalışanlar ilgili güleryüzlü..memnun kaldık tavsiye ederim

1. Rica etsem fiyat bilgisi verebilirmisiniz acaba :)

35. SEVGİLİ BURÇAK'IN BANA KONU HAKKINDA ATTIĞI MAİL..

Merhaba İlkay'cığım :)Otel konusunda tavsiyem Antalya Alanya'daki Adenya Hotel. Ben de tesettürlüyüm bu arada. Zaten genellikle muhafazakar kesimin tercih ettiği bir yer o yüzden müşterileri yönünden de iyiydi, çocuklu aileler de vardı, hatta orada tanışıp şu an arada sırada görüştüklerimiz de var :) Geçen yaz gittik eşim ve oğlumla beraber. Biz her yaz Ayvalık'taki yazlığımıza gidiyorduk, ben de senin gibi öyle hiç deniz-havuz meraklısı biri değilimdir plajda otururum kitap okurum vs vs. eşimle oğlum deniz hastasıdır :) Geçen yaz oğlumun sitemi sonucunda yazlığa gitmekten vazgeçtik, çok sıkılmış hep yazlığa gitmekten küçük bey. Oğluşum Arda 5.5 yaşında, Emin'le yaşıt :) Otel konusuna gelince, biz çok çok memnun kaldık diyebilirim. Öncelikle bayanlara özel plajları / havuzları var ve inan ki çok rahat ettim o konuda. Görülme endişesi olmadan yüzüp güneşlendim. Biz 8 gün 7 gece kaldık ve harikaydı. Çocuklar için oyun alanı var, Arda'nın hiç çıkmak istemediği yer :) Ben yemek tam bir yemek delisiyim ve buranın yemekleri de çok güzeldi, 5 çayı ikramları da çok hoştu. Hamam sevdalısı olarak, Türk hamamına da bayıldım. Bunun dışında, havuzları da gayet temizdi o yönden de bir sorun yaşamadık. Biz aile odasını tercih ettik ve bayağı memnun kaldık. Kliması da çarpmadı bu arada hasta etmedi yani :) Ayrıca odadaki seccade, Kur'an-ı Kerim, tesbih bulunması da benden tam puan aldı. Odada bir de lcd tv var ama biz sadece uyumak için odaya çıktığımız ve genelde gezdiğimiz için pek fazla izleyemedik. Fiyatları diğer otellere kıyasla biraz fazla gibi ama emin ol kuruşu kuruşuna verdiğimiz parayı helal ettik. Bir de tabiki benim olmazsa olmazım kablosuz internet de vardı. Kısacası her şey çok güzeldi, bir sorun yaşamadık. Minik bir tavsiye de, Türk kahvesini çok güzel yapıyorlar söylemeden geçemedim :) Hani bir daha Antalya'ya gitme planımız olursa kalacağımız otel yine burası olur.

36. Sahh in ucret olarak nasil peki ? Bu sene icin fiyat alan var mi ?

37. kızılcahamam asya termal tesisleride devremülk kiralanıp gidilebilcek bir yer. kadınlar için ve erkekler için ayrı ayrı normal hazurları termal havuzları, aklınıza gelecek her seyi mevcut.
    tavsiye edilir.

38. mrb.. sevgili ilkay.. upuzun zamandır seni okurum okurum ama çoğunlukla sessiz kalırım.. yani yorum yaparım ama içimden kendi kendime.. bu sefer tutamadım kendimi..ben de kendi blogumda yazmayı planlıyordum bu konuyu ama öncesinde burda da yazayım..

çok vaktim yok.. yazıp hemen çıkıcam.. okuyup kontrol etme fırsatım bile yok.. yaanii yazım yanlışları anlam kaymaları olursa affolaa :)

BERA ALANYA'ya sanırım 3 kez gittim.. yine olsa yine giderim.. iki sefer eşimle başbaşa gittik bi sefer de bi arkadaşımızla.. tek gidince de sıkılmıyor insan.. yemekleri epey çeşitli oluyor genelde.. bu kısım daha çok eşimin ilgi alanında.. ben sadece denizin derdindeyim çünkü..

SAHH İN PARADİSE bence kalabalık bir grupla gidecekler için mükemmel.. biz balayı için tercih etmiştik ve biraz sıkılmakla beraber memnun kalmıştık.. sıkılmamızın nedeni hep ayrı ayrı takılmak zorunda olduğumuzu sanmamızdı :)bizden sonra yenilenmiş diye duydum daha güzel olmuş diyor giden herkes.. denizinin son hali nasıl bilmiyorum ama biz gittiğimizde upuzun sahiline kumsalına bayılmıştım doğrusu..

önceki adıyla ALAİYE ADİN BEACH OTEL'de de kaldık.. şimdi adı ADENYA olmuş.. gayet temizdi.. bayanlar için ayrı plaj var deniyor hatta plajın hemen gerisinde deniz suyundan havuzu var.. denize her koşulda haşemayla girerim ama havuzun deniz suyuyla dolu olmasının pek bi espirisi yok çünkü plajın önü açık olunca önünde jetskiler fır fır dolanınca tepende paraşütle insanlar gezince bunun pek bi anlamı olmuyor.. bi de sanırım o havuzu doldurmak için denizden gelen kocamaaan bi boru var nedense onu görmek de beni rahatsız etmişti.. bu arada denizi birden derinleşiyor.. iyi yüzme bilmeyenler için biraz sorun olabilir.. bi de o derinliği engellemek için kum çuvalları vs koymuşlar ki o da insanın göz zevkini bozuyor.. en güzeli iskeleden girmek.. ama iskele çok ortada.. yani kolum başım açık bi denize gireyim diyenler varsa maalesef diyeyim :)ben hep eşimle erkeklerin iskelesinden girdim zaten tesettür otellerinde millet genelde yeme içme derdinde oluyor sahil kumsal iskele hep boş kalıyor bunun nedenini de hiç anlamış değilim ama bu durum bana yaradı rahatlıkla erkeklerin iskelesinden denize girdim saatlerce denizde kaldım.. iskelenin hemen altından balık sürüleri geçiyordu.. belgesel gibi.. sabahtan akşama kadar eşimle dalıp onları izliyorduk.. aklımda kalan en güzel şey bu :) hatırladığım kadarı ile yemekleri de güzel ama BERA'ya göre daha az idi.. başka başkaaa.. otelin etrafında fazla gezilecek bir yer yok.. ya araba kiralamak lazım ya da arabayla gitmek lazım..

39. bence illaki tesettür oteli diye de tutturmamak lazım.. biz antalya çıralı'da caretta carettaların yumurta bıraktığı sahilde ODİLE HOTEL'de kaldık iki gece.. denizi inanılmaz güzeldi.. havuz gibi dibi görünüyordu ve sahili mükemmeldi.. otelde sadece kahvaltı vardı akşam yemeği ücretliydi.. biraz hijyen delisi olduğum için korka korka gitmiştim ama sorun olmadı.. ortam inanılmaz doğal.. neredeyse taş yapı bina görünmüyor bile.. bi de havası tertemiz ve çok hafif serindi.. çoook beğendik eşimle.. tesettür oteli olmamasına karşın hiiiç rahatsız olmadım.. denizden çıkar çıkmaz haşemanın üzerine haşema kumaşından feracemigiydim iki dakka oturdum kuruyuncaya odama gittim duşa aldım vs.. gayet rahattı..

fethiye'de PARK MARİNA HOTEL'de kaldık.. güya ölüdenize gidecek ve oradaki tesettür otelde kalacaktıkkiii hiç isim vermiyim otel diye bahsedilen şeyin iki katlı bi apartmanın zoorla otel havasına sokulmuş bir butik otel görünümlü pansiyon olduğunu farkedinceye kadar.. madem konseptiniz bu direk söyleyin dimi pansiyon diye.. olmaz tabi.. dahası fiyatı oradaki tesettür oteli olmayan fakat gayet güzel ve nezih olan gerçek bildiğin otel gibi OTELL'lerle aynı idi :)üstelik ne havuzu ne de deniz imkanı var.. yani sadece konaklama ve kahvaltı.. resmen kaçarcasına çıktık eşimle soluğu PARK MARİNA HOTEL'de aldık.. aynı fiyata kocaman tertemiz klimalı mis gibi bi otelde kaldık.. bi de güya bu otel 3 yıldızlı idi.. bizim beş yıldızlı BERA'dan eksiği yoktu fazlası vardı o derece yani..

bi de kıbrısta MERCURE ACCOR HOTELS'de kaldık.. ben deniz niyeti ile gitmemiştim ama gitseymişim de hiç sorun olmazmış.. aynen çıralıdaki yöntemle gayet rahat edermişim.. onca yerli yabancı turistin içinde tek kapalı ben ama bir kişi bile dönüp bön bön bakmıyor.... yanda alkol alıyorlar zerre rahatsızlık vermiyorlar.. otelin hemen altı Casino ve ruhum duymuyor.. yemekler güzel.. temizlik güzel.. daha ne olsun dimi..

40. ille de deniz kaygısı yoksa bildiğin yurt içi gezmelerse konu bursayı sevenler için ALMİRA oteli tavsiye edebilirim.. gerçi turistleri daha bi seviyolar gibi geldi bana ama olsun..

ankara beypazarı kafa dinlemek için süper süper süper.. ama en fazla iki gün sonra bayıyo :) biz sanırım SELAM otelde kalmıştık.. ehh yani.. maksat sadece konaklamaktı.. gözlerimi kapadım ve konakladım :)

eskişehir'e yolu düşenler için dee kesinlikle ve kesinlikle BABÜSSAADE KONAK'ı tavsiye ederimm.. biz bi gece İBİS HOTEL'de kaldık bi gece de BABÜSSAADE KONAK'ta.. kesinlikle konak çok daha güzeldi.. eski osmanlı modundasın.. fakat dışarda hafif hafif bi müzik.. franszıca italyanca şarkılar ama o kadar hoş ki hiç rahatsızlık vermiyor.. ambiyans harika..

ankarada konaklamak isteyenler içinse MİDY HOTEL güzel.. güya 5 yıldızlı değil.. ama 5 yıldızlılardan farkı yok.. temizlik ve yemekler harika..

bakayım başka başkaaa.. sanırım şimdilik bu kadar.. yanlız ben kaptırdım kendimi bildiğin post yazdım yaf.. tamamını okuyana helal valla.. iyiki de vaktim yokmuş dimi bi de olsa 

herkese kocaman sevgiler ve şimdiden güzel tatillerr :)

41. kız gibi deniz mi istiyorsunuz :) bakire sahiller ailecek çoook rahat girebilecek bölgeler, yollara tavşanlar zıplar oğlaklar başka yerden hoplar zıplar, orjinal yerler, süper dibek kahvesi, süper dondurmalar, otel idare eder 3 yıldız ama bu güzellik hatırına onu görmüyorsun bile pansiyonlarda var, ama araban olması şart, kaleside var ben gittim bayıldım ayıldım bir daha bayıldım. Gökçe ada ailecek gidilip rahat edilebilecek muazzam bir yer...

1. gökçeadanın çok rüzgarlı olduğunu duymuştum. malum sörfçüler ve yelkenciler de orayı tercih ediyormuş. sizce nasıl?

42. gökçadayı merak ediyorum. oğlum biraz büyüyünce gitmek istiyorum. çok uzak.

43. ŞAHH-İNN in FİYATI SORULMUŞ,BİZ 6 AY ÖNCEDEN REZERVE YAPMIŞTIK HAZİRANIN İLK HAFTASI İİÇİN.2kişi,4gece 5 gün 1000 tl.değer mi?FAZLASIYLA DEĞER..

44. merabalar biz geçen ay caprıce didim oteline gittik çok memnun kaldık yemekleride güzeldi tatlılarıda harikaydı binbir tatlı çeşitleri vardı ama orayada eşinle yanlız gidemezsin gidersende sabah kahvaltıda akşam yemeğinde görüşürsünüz biz 10 kişi gittik ama çok eğlenceli geçti kapalı havuz açık havuz denizine ama haşemasız giremessin bayanlara bölüm yapmışlar ama ne fayda erkekler seni görebiliyorlar kreş,kadınlar matinesi,türkü gecesi,çocuklara eğlenceler,hamam,spor salonu,buhar odası,sauna süper tavsiye ediyorum.

45. Merhaba İlkay
    Sana Sahinn paradise i tavsiye etmiiştim. Geçen hafta yine gittik ve bu sene çok süper memnun kalmadım. Yemeklerin kalitesi geçen yıllara göre bayağı düşmüş malesef.
    Onun dışında herşey 3 senedir gidişimle aynı durumda. Bir ilerleme yok. Açık büfelerdeki yemek çeşidi çok azdı ve çok beğenmedim bu sene kilo almadan döndüm Şahinn den :))

46. merhaba tekrardan önceki 15 yaşındaki Hilalin yorumu bana ait. ilk defa blog giriyorum. ve nasıl işlediği hakkında fikrim yok. yardımcı olmak isterseniz:
    prenses57000@hotmail.com

1. ilk fırsatta sana mail atacağım sevgili Hilal..

47. Benim
    ARMUTLU TATİL KÖYÜ:Kalabalık ailelere hesaplı tatil için daha uygun(mağlum 5yıldız tessettür otel fiyatları!).Devre mülk manzarası cok güzel,istanbuldan ulaşımı rahat.Bence en avantajlı yanı bayan plajının olması.Denizi biraz taşlı ama genede iyi.Ortam cok rahat,herkes kapalı :)yürüyüş,bisiklet,gocar,lunapark imkanı var.ama animasyonlar biraz zayıf,bi de yemek yapma derdi sıkar.devre mülk olduğu için giderken bayağı hummalı bir hazırlık şart(giderken wc terliğini unutmayın,biz unuttukta)
    KUZULUK:Armutludan fiyat olarak daha uygun,ama deniz günes falan yok.Armutludan standartları daha düşük.Artısı,doğal ve organik yiyecek bol,havası cok güzel(devremülk)
    SAHNN :Balayım için gittim.Gittiğim en lüks oteldi.Yemekler,ikramlar süper.bayan havuzu hamamı falan güzel.bence otelin en avantajlı yamnı cook geniş bahcesi olması,yani otel dısında vakit geçirmek için mekan aramamızına gerek yok.İster deniz kenarında yürüyüş yapın,ister cardaklarda oturun.Eksisi denizi güzel degil,cok taşlı.Gerci iyi yüzemediğim için,beni pek rahatsız eden bir ayrıntı degildi.(dipnot:mümkünse rezervasyonuzu erken yapın,snra bizim gibi tuzlu haline kalırsınız:) )
    BERRA:Alanyanın içinde sayılır.Alanyayı rahatlıkla gezme imkanı var.Otel odaları lüks ve güzel.Yemekler ve ikram cok güzel.Bayan havuzu biraz küçük(biz kışın gittiğimiz için terastaki acık havuzu göremedim,ama giden arkadaşlar cok güzel diyodu)saunası,fin hamamı falan güzel.Yanlış hatırlamıyorsam cok pahalı jakuzi imkanı vardı.Bide güzel dövme yapan bir bayandı vardı(şahsen cok eğlendim yaptırırken).Eksisi sahnn gibi cevresi geniş degil,otel_havuz _deniz.Ha Bana buda yeter diyenler için gayet güzel
    Benim deneyimlerim bu kadar ,Allah nasip ederse şimdiki hedefim adenya,internet sitesini inçeledim cok begendim,hem eşim oranın denizi cok güzel dedi(o pek severde denizi)..Şuanda dünya tatlısı bir bebegim var,tatilden beklentilerim ve isteklerimde o yönde degişti.ufak cocuklu bir anne olarak tavsiyelerinizi bekliyorum...herkese sevgiler :)

48. arkadaşlar yorumların çoğunu okudum.
    Ben eşimle başbaşa eğlenebileceğim sürekli birlikte olabileceğim bi yer arıyorum
    odasında büyük küvet havuz v.s. olan bi yer biliyormusunuz
    alternatif otellerde bay bayan ayrı ben eşimle olmak istiyorum ve tesettürlüyüm.
    bilgi verirseni konu hakkında çok mutlu olurum.
    ağvadaki oteller de mesela oda da varmı havuz yada jakuzi falan

1. BULABİLDİNİZ Mİ 2012 DE. BENDE BÖYLE BU YIL BİR YER ARIYORUM

49. Selamlar
    ben internette okumustum, bir yerde (türkiyede ama neresi anlamadım) güya öyle bir tatil beldesi varmış ki, sahilde herkese perde şeklinde paravanlar veriyorlarmıs her aile o paravanın arkasında rahat rahat denize giriyormus, her tatilci birbirine uzak oldugu için de kimse birbirini görmüyormus

haremlik selamlık havuz veya denize girme şansımız yok ailem kabul etmiyor yani yabancı hanımların oldugu bir havuza da giremem

bu tarz şahsa özel yerler var mı bildiginiz?bahsedilen paravan sistemi gerçekse ramazan sonrası gitmek isterdim acil yardımlarınızı beklerim
    teşekkürler saygılar

Deniz

50. HAYRETLER İÇİNDEYİM. Bir arkadaş 6 ay erken rezervasyonla Şah İnn'e 1000 küsür liraya 4 gece kaldıklarını söylemiş.Ben şubat ayında temmuz için aradım .2kişi 4 gece 5 gün 3270 lira fiyat verdiler. BUnu yzan arkadaş nerden yeptırdınız bu rezervasyonu,yazımı okursanız lütfen cevap yazın.

51. merhabalar ilkay hanım bende çatı katının sesiz sedasız sakinlerindenim.benimde ağustos 27 de düğünüm var biz denizden çok kültür gezisi yapmayı istiyoruz yani balayı için hem deniz hem kültür yönünden tavsiye edebileceğiniz yerler varmı ve fiyatıda uygun olan..yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar.çok şey istemedim inşallah :)

52. arkadaşlar bende balayına familiya gitmişdim çok memnun kaldık akşamları çok güzel oluyo berayıda tavsiye ederim kışın gitmişdim bu sene tuğraya gittik ortam güzel ama yemekler vasat bayanlar havuzu süper tavsiye ederim

53. kasımda nereye gidilir ki yüzmeye, püf :/

54. 2011 yılının Kasım ayında balayı için Afyon Korel Termal otele gittik. Kış aylarında en ideali termal oteller oluyor. 5 yıldızlı bir otel bayan erkek havuzları, saunası, hamamı ayrı, ayrı. termal havuzun dışında 2 tane daha yüzme havuzu var. kaydıraklı havuzu var. havuzun içinde jakuzi var. Açık büfe, yemekleri güzeldi ama yarım pansiyon yani öğle yemeği yok ama saat 5'te çay saati var ve çayın yanında börekler, pastalar bir sürü çeşit oluyor. 4 gece kaldık. otelin çevresinde gezilecek bir yer olmadığı için sıkıldık açıkcası 4 gece ama otelden memnun kaldık. Aralık ayında da Alanya Bera'dan yer ayırttık. Oraya da gittikten sonra yorumlarım artık.

55. Kasım ayında nasipse düğün yapacağız, tesettürlüyüm, balayı yapabileceğimiz, ayrı ayrı takılmayacağımız, kış için uygun otel nereyi tavsiye edersiniz?

56. Güzel konu açmışsınız. Denize girme anlamında hassasiyeti olan insanlar ne yazık ki ha diyince bir yere gidemiyorlar. Ortamı nasıl, havuz mu deniz mi, yemekler iyi mi, ücret ne kadar... Bu sayfayı sık kullanılanlara ekledim, vaktim oldukça okuyacağım:)
    Armutlu'ya pek çok kişi gitmiş. Ben ilk satışa açıldığı dönemden, ilk ve ikinci tatil dönemlerine kadar olan kısmı biliyorum. İlk 2 sezonu çok güzeldi. Amacına uygundu. Genel olarak kapalı yada yarı kapalı biçimde girmeyi tercih edenler vardı. Ama sonrasında karışık bir hal alıp diğer yerlerden farkı kalmamış diye duyuyorum hep. Yeme-içme de dize bakıyor tabi. Alışveriş ve aktiviteler de pahalı hale gelmiş.

Yalova Esenköy'e yıllar önce gitmiştim. Sanırım biraz taşlıktı ama hep bayanlar vardı. 28 şubat döneminde Jandarma yıkmış diye duymuştum, şu anki halini bilemiyorum.

Henüz gitmedim ama Antalya Finike'de BabaMotel'i tavsiye ettiler bana. Aile mekanı imiş. Fiyatı da tek kişi 55, 2 kişi 110 tl dediler. Aracı olmayanlar için ulaşımı da rahat, antalya merkezden minibüs ile gidilebiliyormuş... Eşinizle beraber, kendi çapınızda denize girebiliyormuşsunuz. Küçük bir not, isteyene alkol tedarik edebiliyorlarmış, bu hususu sevmedim. Ama pek de alkol kullanan olmuyor dediler bana telefonla görüştüğümde.

Diz altına kadar inen yada kısa kollu tarzında deniz giyecekleri HAŞEMA'da satılıyor. Spor mağazalarında da yüzücü mayosu şeklinde biraz uzun deniz kıyafetleri mevcut...

57. ben de sah in paradiseye 2 kere gittim en iyi otel bence adan zye herşeyi güzel tek kötü yanı havuzların devir daim yapılmaması sadece klorlanması bu da ben de idrar yolu iltihabı yaptı hala daha uğraşıyorum şimdiki aklım olsa gitmezdim zaten yurt dışından gelenler o kadar çokki hatta bi tane almancı kadın adetimin son günü tatilim ziyan olmasın diye havuza girdim diyor. yıllık izinlerini kullandıkları için bi de yurt dışından geldikleri için yeterki havuza gireyim de adetimin son günü vs deyip giriyorlar tabi ben şok bi daha havuz vs benim için bitmiştir dünyanın en pahalı oteli olsa havuzuna girmem artık çünkü idrar yollarımdaki mikrop beni hastane hastane dolaştırdı hala daha da geçmiyor :(

58. Merhaba,

Ben geçen sene Paşa limanı adası tuzla mevkiinde ev kiralamıştım.Sadece bayan ve erkeklerin girdiği koy mevcut.Koy taşlık !! (Kum yok) bikini ile rahat rahat girebilirsiniz.7 yaşından küşük erkek çocuklar anneleri ile birlikte plaja girebilir.Deniz çok temiz köy halkı çok sıcak kanlı sevecen.İsterseniz ERDEK / Cunda adasına günü birlik gezi yapabilirsiniz.
    Köyde pansiyon/otel yok ev kiralamanız gerekmekte.Bu sende Ağustos ayında orada olacağım.

1. Merhaba Esinti,

Bizde bu sene ağustos ayında, bayramdan hemen sonra, tuzla köyüne gitmeyi düşünüyoruz. Ben yeni duydum, çevremde bi 7-8 sene evvel gidenler var, o zamanlar çok güzelmiş. Tam bir haremlik selamlık köy diyorlar. Yarın tanıdıklar vasıtasıyla ev sormayı planlıyorum. Fiyatları nasıl ve önceden aramadan gidince ev bulmakta sıkıntı çeker miyiz? Biraz daha bilgi verebilirsen çok sevinirim.

59. şahin paradaise'a gittik geçen yıl..güzel ama verdiğiniz para etmez..erkekler ve bayanlar bölümü birbirinden çook uzak..çocuklar anne ya da baba kiminle olursa olsun iletişim sorunu yaşanıyor illaki :/ çünkü cep tlf.ları girişte alınıyor görüntü vs alınmaması için (kaldi ki içerde bayanlar şakır şakır resim çekinip duruyorlardı :/ o da ayrı bi terane...) temizlik 10 üzerinden 7 o da fazla bile ama neyse...havuzlar aynen basmışlar kloru! sanki hiç bişeyden anlamıyoruz...kızartma yağlarının durumunu gözlerimle gördüğüm için o konuya girmek bile istemiyorum!.. çok fazla yabancı vardı bi de sinir oldum, başka bi memlekette olmanın verdiği rahatlık mıı yoksa normalde de davranışları böyle absürtmü bilemiyorum ama pek rahat edemedim o tiplerle :/ personel dersen apayrı bişey herkes bi trip çocuklarımıza bağırıp duranlar mı ararsın ooo ( hoş aldım bi tanesinin boşluğunu sonra düzeldi arkadaşlar :))

güzel yanları ise evet ortam hoş,huzurlu,dingin...bahçesi geniş çocuklar diledikleri gibi koşup oynadılar hatta biz skoter bile götürdük doyasıya bindi yavrucak :) açık büfe çeşit bol, sınırsız içki daimi soda,kola vs içtik coştuk :) hı bi de akşamları güzel eğlenceler düzenlemişlerdi ( bi de bayanlar diskosu vardı ki...hiç açmıyorum o konuyu off berbatt....)

anacım alın eşlerinizi giyin haşemanızı uzak kıytı bi koyda girin denizinize..daha da alternatif otele git-memm...

sevgiler :)

60. 2012 Aralık ayında eşimle birlikte Alanya Bera Otel'e gittik. Sezaonu olmadığından mı öyleydi bilmiyorum ama hizmet iyi değildi.

SPA'da soyunma kabinlerinde kapılar kırık, sauna çalışmıyor ancak biri girerse saunayı açıyorlar ve ısınması zaman alıyor ve saunada kurusun diye asılmış iç çamaşırlarıyla karşı karşıya kalabiliyorsunuz. Zaten aralık ayı olduğu için hiç tatil yapan yok havuzda tek başıma yüzüyordum, ya bu iç çamaşırları çalışanlar asıyor, ya da hiç kontrolünü yapmıyorlar. Buhar banyosu buz gibi ve küf kokuyor.

Yemeklerin açıkbüfe olmasına rağmen yemek seçmekte çok zorlandık. Menüler her seferde aynıydı diyebilirim. Narenciyenin göbeğine gittik fakat taze portakal mandalinayı bırak narenciyenin N'si yoktu hem de mevsimi olmasına rağmen. Tek zevk aldığımız menü kahvaltıydı o da eh işte. Güzel yönü tam pansiyon olmasıydı. Mesela ben lobide gazete okurken oturup kahve veya diğer içecekleri içmekten zevk aldım.

Bir de SPA'dan sorumlu birinin yemekhaneden çıkarken bize yapışıp yok kese yapalım mesaj yapalım, size şu kadara olur gibi tavırları hoş değildi.

En güzel yönü otel dışında geçirdiğimiz Alanya Kalesi ve Damlataş mağarasıydı.

Yemeklerin iştah açıcı olmaması nedeniyle kilo da almadım. Bu yönü de güzeldi :)

61. Bizim gibi muhafazakar/helal tatil arayan kişiler için Crescent Tours'u tavsiye edebilirim. Web sayfalarında bir sürü muhafazakar otel mevcut. www.crescenttours.com adresinden baktık ve aradık, sizin için hepsini karşılaştırıp size en uygununu sunuyorlar. Biz ailecek çok memnun kaldık. Adenya otel de ayrıca çok iyiydi. Geçen sene de Bera Otel'deydik. Orası da aileler için çok ideal bence. Ama seneye Crescent Tours'un sitesindeki villalardan birine gitmeyi düşünüyoruz. Çok güzel görünüyorlar çünkü.

62. Merhaba ilkay hanim ve diger tatilci arkadaşlar. Ben ve ailem 5 yildir her sene caprice e gidiyoruz son senelerde özellikle fazla kalabalik oldugu icin sakinlik arayanlara eger gene izmir civarinda gideceklerse burc club i oneririm. Balayinda orayi onermislerdi. Ve biZ de esimle gittik. Tek kelime ile bayildim. Aninasyon ekibi, turlari yemekleri ve havuzlari gayet guzeldi. Caprice e gelince git gide kalabaliklasiyor sanki. Ama caprice in de hem kapali hem de acik havuzlari olsun hem de plaji olsun gayet iyiydi yemekleri de fena degil. Eger otel degil tatil koyu gibi olsun derseniz de armutlu ihlas i da gayet hoş buldum. Ve son olarak yeni kesfettigim bir yer. Angels peninsula. Ödüllu bir otel arkadaşlar internet sitesi incelenebilir ...

63. 6 yıl kadar önce o zaman için iyi bir para ödeyerek güya yeni bir tesettür otele gitmiştik ve berbat ötesiydi. Parayı ödemiş olduğumuz için mecburen 1 hafta kalmıştık. Eşim gerekli yerlere şikayetlerde bulunmuştu. Hatta video çekip yotube da koymuştuk :)sonraki yıl baktığımda artık faaliyette olmadığını gördüm.
    Neyse bundan sonraki yıl ramazan ayında uygun fiyatlı diye caprice palace a gittik ve çok memnun kaldık. Diğer otele verdiğimiz paranın yarısını vermiştik ve karşılığını da fazlasıyla almıştık. O dönem 5 yıllık kampanyaları yeni başlamıştı. 5 yıl (1 er hafta) + ramazanda 1 hafta hediyesiyle toplamda 2500 tl ödeyerek satın aldık. Bu yıl son senemiz ve şu an tekrar böyle uygun bir fırsat yakalayabilir miyiz diye takipteyiz :)
    Bizim gidiş tarihlerimiz haziran ayında. Kriz olduğu sene izin kullanma sıkıntısı nedeniyle mayıs ayında gitmek zorunda kalmıştık. O yıl kalite düşmeye mi başladı diye düşünmedik değil. Ama sanırım buda sezon olmadığı içindi,çok emin değilim bu konuda.
    Tabi ki memnuniyet beklentilerle doğru orantılı ancak bizim beklentilerimizi karşılıyor. Küçük odalardan almıştık biz. Şimdi tekrar alacak olsak büyük oda tercih ederiz. Bunun dışında dediğim gibi gayet memnunuz..

64. arkadaşlar yorumların çoğunu okudum.
    odasında büyük küvet havuz v.s. olan bi yer biliyormusunuz
    bilgi verirseni konu hakkında çok mutlu olurum.

1. Angels peninsula kisiye ozel havuz hizmeti sunuyor ama fiyatlari tuzlu ama mukemmel resmen icim gitti internetten baktigimda...

2. Bende Gülcan'a katılıyorum eşimle birlikte denize girebileceğim huzurlu bi tatil arıyorum. Kapalılar için havuzu, denizi olan yerlere arkadaş grubu ile gitmek gerekiyor. Bu konuda hiç öneri göremedim en kısa zamanda yardımlarınızı bekliyoruz.

3. Henüz gitmedim ama sanırım dilediğiniz özellik adenya otelde mevcut. ben de balayımı orada yapmayı planlıyorum. İnternet sitesinden 360 derece tüm otelin içini gezdim pek çok odada jakuzi, sauna mevcut. Hatta tutmayı düşündüğümüz standart plus odada jakuzi ve sauna balkonda ve etraftan görünmüyor:) Odasında jakuzinin bulunmadığı odalarda da harika küvetleri var. Hatta yatak odasında zarif küvetlerin olduğu suitler de gördüm :) Ayrıca otelin aile hamamı da bulunuyormuş. Normalde bay- bayan hamam ve spa ları ücretsiz ama aile hamamı istersen ücret ödemen gerekiyormuş. bakalım gidip görcez. Fiyatı aşırı uçuk değilse ben de eşimle hamama girmek isterim :D

65. Bloğu yeni keşfettim çok güzel bir blok olmuş gerçekten, hazırlayanların ellerine sağlık.
    Ben tesettürlü bir bayan olarak İstanbul'a yakın sadece 1-2 gün eşimle birlikte iyi vakit geçirebileceğim, mümkünse kadınlara özel havuzu filan olan yerler arıyorum, muhafazakar insanların konakladığı ufak tatil köyleri de olabilir. Yeter ki şu şehirden biraz uzaklaşıp kafayı dinleneyim.. Tavsiye edeceğiniz bir yer varsa acil cevap bekliyorum, çünkü 3 gün sonra Ramazan, bu birkaç günü değerlendirmek istiyorum.
    Benim daha önce gittiğim yerlerden size tavsiyelerim :
    1. Sahinn Paradice Otel bence kesinlikle çok güzel biz balayı için gitmiştik. Temizliğin ve yemeklerinden çok memnun kalmıştım. Ama bu tür otellere eşinizin ve sizin anlaşabileceği bir çift ile birlikte gitmenizi tavsiye ederim. Çünkü kadın ve erkek ayrı ortamlarda size ve eşinize eşlik edecek birilerinin olması güzel.
    2. Yalova Esenköy kadınlar plajı, plaj her ne kadar taşlık olsa da rahat rahat denize girebiliyorsunuz. Yada yine bu beldeye yakın Fıstıklı Çiçek Evleri vardı Armutlu yolu üzerinde kadınlar için havuzu filan var. Bir kere havuzu kullanmak için gitmiştim.
    3. İhlas Armutlu gittim fakat herşey iyi güzel hoş ama birincisi ben tatilde yemek düşünmek istemiyorum ikincisi buranın tam bir para tuzağı olduğu kanaatindeyim ve nitekimde öyle..
    4. Eğer kalabalık gideceksiniz Edirne Keşan tarafında güzel beldeler var orta halde ailelerin tercih ettiği. Ben bir sene Erikli'ye gitmiştim ailemle çok zevk aldım. Denize haşemayla girdim ama benim gibi girenler vardı ve kimse kimseye bakıp rahatsız etmiyordu. Ege ve Akdenizdeki yarı çıplak insanlar ve turistler yoktu. Güzel bir belde bence yine gidilebilir ama dediğim gibi ben şu an yemek hazırlama temizlik yapma gibi şeylerle uğraşmayacağım 2 günlük bir kaçamak istiyorum. Çok fazla uzaklaşmadan. Acilen tavsiyelerinizi bekliyorum. Sağlıkça kalın

66. yazıya yorumumu biraz geç yazıyorumama olsun..biz bir arkadaşımla beraber tatile gitmek istedik çok zamanımız da yoktu 2-3 gün..kendimi bildim bileli edremit körfezi civarlarını ezberlediğim ve bodrum taraflarını çok merak ettiğim için bodruma gitmeye karar verdik. ilk önce öğretmenevi veya turizm lisesi uygulama otelinde kalacaktık...öğretmenevi kendilerine özel plajları olduğunu söylemişti fotoğrafları da fena değildi ikisi de çok uygun fiyat verdiler gecelik 35 tl gibi :) arkadaşım ise bu plajda haşemalarımızla rahat edemeyeceğimiz için muhafazakar bir otel arayışına girdi ve İNANÇ oteli bulduk internetten. gecelik 175 tl idi fiyatlar ve 2 gece kalmak üzere yola çıktık ankaradan..önceden pegasus uçak biletlerimizi aldığımız için uçuşlar uyguna geldi..aslında ulaşım açısından pek sıkıntı yaşamadık milas havaalanından havaşa bindik ve yaklaşık 40 dk sonra bodrum merkezdeydik otogardan taksiyle 25 tl ye otele ulaştık..
    şimdi inanç hotel hakkında yazacaklarım malesef çok olumsuz şeyler..
    birincisi temel otel hizmetlerinde bile bir sürü eksiklikler vardı..mesela biz 2 arkadaş gittik ve doğal olarak odada 2 farklı baza olmasını bekledik ama bizim için ayarladıkları odada çift kişilik bir yatak ve yanına iliştirilmiş bir çocuk yatağı bulunuyordu..bu durumu söylediğimizde tek bazalı odaları bulunmadığını her odadnın çift kişilik yatağı olduğunu zaten boş oda olmadığını felan soylediler..neyse çok dert etmedik havuza denize vs. gittik akşam bi geldik banyoda sıcak sular akmıyor sebebi kazan değişimi..insanların en yoğun sıcak su kullanacağı saatte kazan değişimi yapm fikri ilginçti doğrusu..neyse soğuk suyla banyo yaptık bu sefer saç kurutma makinesi çalışmadı..ertesi gün temizlik için gelen görevliler kirli havluları götürmüşler ve yerine temizlerini koymamışlardı..bunlar aslında bi otelin vereceği en temel hizmetler ama bunlarda bile sıkıntılar yaşadık..
    ikincisi gürültü kirliliği..akşam yemeklerden sonra animasyon ekibi ortamıu bir nevi türkü bar veya düğün salonuna çeviriyordu ve 12 ye kadar seste zerre azalma olmuyordu odanızdan canlı yayın :) tabiki müzik zevkleri herkesin farklıdır ama böyle bir ambiyans beni çok rahatsız etti.zaten otelin yakınlarında çeşitli barlardan müzik sesleri geliyordu ama inanın bar müzik seslerini aradık...ikinci sorun çocuklar.aslında sorun çocuklarda değil ama otelin dar alanlarında yemek yenecek yeri dar havuzu dar..bayanlar havuzunun içinde çocuktan geçilmiyordu..yemek salonundada heryerde koşuşan bağrışan çocuklar vardı..herkesin çocuğunu Allah bağışlasın ama huzurlu rahat bir ortam yoktu sonuçta..
    diğer en büyük problem de plaj..bi kere inanç otele mahsus yaklaşık 200 mlik bir plaj var ama oldukça pisti..yerlerde çökpler izmariteler..ayrıca öğleden sonra 5 oldumu şezlongları kaldırıp kilitliyorlar ki biz buna çok sinir olduk çünkü denize girebilmek için en güzel saatler 5 ten sonra..tamam 7 de kaldırsınlar ama 5 çok erken bir saat..biz sonuçta oraya hizmet alabilmek için o kadar para veriyoruz ma bir şezlongu 2 saat daha müşterilere sunmaya üşeniyorlar..bu kısım da hiç hoşumuza gitmedii...velhasılı kelam bir daha bu otele gitmeme kararı aldık..yine imkan olursa butik otel tercih etmek daha mantıklı geliyor bana zaten denize haşemayla girdikten sonra geriye sakin bir plaj bulmak kalıyor...
    herşeye rağmen bodrumu çok sewdik benzaten ege aşığı bir insanım ege denizizinin ve havasının terapi gücüne olduğuna inanıyorum :)

67. kesınlıkle caprice palace dıdım

68. ismim arzu az önceki maillin sahibiyim unutmuşum ismimi yazmayı :( selçuk oglumun adı :)

69. Selamlar. Degerli yorumlariniz icin cok tesekkur ederim. Yorumlar sayesinde hic bilmedigim oteller hakkinda bilgi sahibi oldum. Ben de konuyla ilgileniyorum. Farkli yerlerde tatil yapmis arkadaslar da deneyimlerini paylasirsa daha cok secenegimiz olur :)

70. Selamlar. Degerli yorumlariniz icin cok tesekkur ederim. Yorumlar sayesinde hic bilmedigim oteller hakkinda bilgi sahibi oldum. Ben de konuyla ilgileniyorum. Farkli yerlerde tatil yapmis arkadaslar da deneyimlerini paylasirsa daha cok secenegimiz olur :)

71. Tesettürlü ve muhafazakarlar için tavsiyem armutlu Çiçekevler tatil köyü. Bayanların belli saatlerde kullanabildiği havuzu var yanında minik çocuk havuzu var. Havuzun kenarları kapalı üstü açık etraftan görünmüyor gayet bikininizle güneşlenebilirsiniz. Aynı zamanda denizde eşinizle beraber vakit geçirebilirsiniz ortak plaj ama açık saçık çirkin görüntü yok. 3 öğün yemek var. Zeytin ağaçları içinde güzel bir bahçesi var kamelyalar var. Prefabrik şeklinde gayet temiz odaları var. Ben çok memnun kaldım iki yıl gittim. Bu yıl gidemedim burnumda tütüyor müthiş huzurlu ortam öünke

72. selam

ben volkan yaklaşık beş yıldır aralıksız islami otelleree gidiyoruz eşimle
    ilk deneyimimiz burç club izmir selçuk oldu açıkçası ilk olmasından mıdır bilmem ama çok beğendik herşey dahil olması bizi şımarttı sanırım erkek bayan ayrı havuzlar animasyon mükemmeldi diyebilirim çalışanlar çok özverili ve işini zevkle yapıyorlar animasyonun başında 2012 de nazım özdemir vardıki mukemmeldi diyebilirim insanlar hiç sıkılmıyorlardı hem havuzda hem akşam anfi tiyatroda olsun odalar temizlik güzel turistk gezilerde mükemmel oluyor animasyon ekibi ŞİRİNCE turu düzenliyor mutlaka gidilmesi gereken yerlerden efes çok yakın meryem ana kilisesi 7 uyurlar ishakpaşa camii görülmesi gereken yerlerin başında geliyor
    birkaç eksik var tabi denizin pamucak sahili kumu mükemmel ama deniz dalgalı olunca kum kaldırıyor çokta temiz diyemem sonraki tecrübelerden sonra sinek sorunu felaket oldu benim gibi kan grubu 0 rh+ olanlara dikkat diyorum birde çocuk parkı çok bakımsız yada yok gibi bişey

2.yıl yine aynı şekilde gittik burc club a aile gibi oluyor insan çocuk kendi evi gibi dolaşıyor personel bir önceki yıldan tanıyor da bir samimi oluyor bu arada bu bölgenin
    sonraki yıl ara verdik CLUB FAMILIA ÇEŞME ye gittik orasıda güzel ama BURC CLUB daki samimiyeti bulamadık biraz bahseseyim
    odalar güzel bakımlı temizlik güzel havuz erkek ve bayanlar için güzel deniz erkeklerin plaj imkanı yok iskeleden atlıyorsunuz ama çeşme denizi gerçekten mükemmel cam gibi çocuk parkı güzel ama gelen misafirler çok aç ve israf had safhada animasyon fena değil ama anfi yok çay bahçesi giib bir yer var canlı müzik yapılıyor ama oturma düzeni yetersiz otelin yarısı dışarda kalıyor buradada gezilebilecek yer ılıca alaçatı ve çeşme kalesi var diyebilirim
    sonraki yıl yine burc club a döndük tabi buarada fiyat dönemi bize uygun olması önemliydi
    ve son olarak bu yıl tur şirketimin tavsiyesi üzerine WOME DELUXE e gittik tek kelime mükemmel diyebilirim
    deniz havuz herşey mukemmel tavsiye edrim

73. bu mevzuyu açtığın iyi oldu. tesettürlüyüm lakin tesettür otellerinden nefret ediyorum. çünkü bana tatil gibi gelmiyor. ne aile için ne çift için. şimdi çift olarak gittin diyelim, kocan ayrı havuzda sen ayrı havuzda. tek başınasın ya bir tanıdık yok birşey yok. ya ordan bi bayan arkadaş edineceksin yada kocanın havuzdan çıkmasını bekleyeceksin. ben tek başıma havuza gireceksem evimde küveti doldurur ona girerim. çocuklarla da gidilmez. ya çocuk hep annede kalacak nereye gitse. adamların huyudur bende durmuyoor demek. e çocuklarla havuzda parkda tek başıma ilgileneceksem, şunu tutarmısın diyecek kimsem olmayacaksa bana tatil değil eziyet yahu.
    ben tesettürlüysen çoluk çocuk yada eşinle beraber gezelim görelim tatillerini tercih ederim. bunun için de güzelim turlar var

1. Size katılıyorum. Bu konudaki tavsiyeleriniz neler?

74. Tesettür abiyesi alırken dikkat etmemeniz gerekenleri yazabilir misiniz? altta eklediğim bahyezen adlı sitesinde https://www.bahyezen.com/tesettur-giyim tam istediğim abiye kombineleri buldum ama alsam mı almasam mı karar veremedim açıkçası, tek farkı diğer sitelerden birkaç kat daha uygun olması.

75. Biz ailece son 3 senedir. Fıstıklı Yalım Hotel'e gidiyoruz. Hem İstanbul'a çok yakın, hemde denize sıfır. Plajı özel ve ince deniz kumu. Bayanlara özel kapalı yüzme havuzu var. Yemeklerde dahil genelde diğer otellere göre fiyatı yarı yarıya geliyor, tavsiye ederim.

76. Merhaba, çok güzel bir başlık açmışsınız.Datça da kalabileceğimiz tesetturlu bir bayan olarak rahatca denize girebileceğim neresini tavsiye edersiniz datça da?

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com