8 Mayıs 2013 Çarşamba

YENİ OTURMA ODAMIZDA İLK MİSAFİR AĞIRLAMA..

Geçen hafta sonu oturma odamızın açılışını yaptık misafirlerimizle.. 


Soframızı akşamdan kurmuş üzerini örtmüştüm yine.. Sabahta mamaları hazırladım sıkışmadım rahat rahat yetiştim böylece.


Annemden kalma minik pembe vintage tabaklarla birlikte eski-yeni karışık pembeli, gül temalı güzel bir sofra hazırladım :)


Peçeteler : Bim'den.. 


Plastik pembe bardakları , peçetelerden kestiğim güllerle süsledim ve onları reçel-bal vs. servisi için kullandım.. 


Kahvaltı sonrası kahve eşliğinde tatlı yedik tatlı konuştuk..


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it