12 Haziran 2013 Çarşamba

PEÇETE DEKUPAJ TEKNİĞİ İLE PLASTİK BARDAK SÜSLEME..

Peçete transfer tekniğiyle hazırlayıp kahvaltı sofrasında reçel ikram etmek için kullandığım bu plastik bardaklar çok sorulmuştu.. 


Hazır satıldığını sanan çok kişi oldu :) İlginç bir şekilde annemden kalan çok eski tabaklarımın gül desenleriyle aynıydı kullandığım peçetedeki güller.. 

Şimdi nasıl yapıldığından bahsedeceğim.. 

Post için hazırladığım bardağı  rimellerimi vs. toparlamak için kullanıyorum şu an görüldüğü üzere..


1. Öncelikle desenlerini rahatlıkla kesip kullanabileceğimiz peçetemizi seçiyoruz.. 
Peçete : Santa ( Bim )

2. Peçetenin desenli olan en üst katını dikkatlice ayırıyoruz..

3. Kullanacağımız desen parçalarını kesiyoruz..

4. Bir adet dekupaj tutkalı ediniyoruz.. 

Büyük kırtasiyeler ya da hobi marketlerde bulabilirsiniz.. ben Yasin'den almasını rica ettim.. Bunu alıp gelmiş.. Bana göre dekupaj çook geniş bi alan ve tahmin ediyorum tutkal olarakta bol çeşidi vardır.. Benimkisi fotoğrafta gördüğünüz markada minik bir şişe..


5. Tutkalımızı fırçaya alıyoruz..
(benim fırçam sulu boya fırçası :) bu iş için özel fırçalar vardır sanıyorum ayrıeten )

6. Peçeteyi yapıştıracağımız zemine sürüyoruz..

7. Dikkatli şekilde kestiğimiz peçete parçasını tutkal sürdüğümüz zemine , baloncuk kalmamasına dikkat ederek yapıştırıyoruz..

8. Elimizle yavaş yavaş bastırıyoruz ve bardağımız hazır..


Aslında peçeteyi yapıştırdıktan sonra üstüne de tutkal sürülüp iyice sabitleniyormuş ama ben kullan-at tarzı bi  şey yaptığım için çok uğraşmadım.. 


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it