28 Haziran 2013 Cuma

PEMBE - BEYAZ - GÜMÜŞ , İNCİ KONSEPTLİ SOFRAM..

Hafta sonu misafirlerim vardı yine..


Pembe, beyaz ,gümüş incili bi pizza sofrası hazırladım.. 


Bu kez katlı servisliğimi peçete ile kaplamadım.. Bu haliyle daha çok yakıştırdım sofraya.. 


Tatlıyı da soframa uygun renklerde ve konseptte hazırladım :) 
Çilekli puding kendisi.. Alt kısmında kakaolu bisküvi parçaları var.. Kekte ufalayabilirsiniz başka bi şey de.. Hayal gücünüze kalmış.. Sıradan bir pudingten daha hoş oluyor..
Üzerini de hindisten cevizi ve yenilebilinir pembe incilerle süsledim..

Yenilebilinir inciler : Eminönü 
(veya pasta malzemesi satan yerlerde bulabilirsiniz.. )


Peçete : Selpak Collection
(Selpak'ın sofralarımda kullanmam için gönderdiği paketlerden.. )


   Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa