20 Temmuz 2013 Cumartesi

5 SOFRA , POST 1 :)


Mübarek Ramazan ayı dolayısıyla tek ilgi alanım sofralar bu sıralar..  Instagram'da sahuru birlikte yapıyoruz her gece nerdeyse..oradakileri baydım sıra sizde :) 
paylaşılacak sofra fotoğrafları da boyumu aştı.. böyle toplu halde paylaşıp , sıkça karşılaştığım "ne nerden ?" sorularının da tekrar bi üstünden geçeceğim.. cevaplıyorum görmeyenler oluyor çünkü..

hadi bakalım hem eski , hem Ramazan ayına ait fotoğraflarla 5 sofra :)

Sarı dantel örtü : Kayınvalidemden..
Peçete : Markasız
Peçetelik : English Home


Fiyonklu tabaklar : Markafoni
Peçete : Markasız
Perdeler : Bauhaus ( kumaş alıp diktirdim )
Masa/Bank/Tabureler : İkea ( bahçe mobilyaları bölümü )
Koltuk : Söderhamn İkea ( burada ayrıntılı postu var )


Çizgili servisler : Hediye..
Peçete : Markasız
Su şişesi (vazo) : İkea


Peçete : Markasız
Yeşil su şişesi (vazo ) : İkea
Peçetelik : İkea


Servisler : İkea
Peçete : Santa (Bim)
Çiçekli çay tabakları : hatırlamıyorum çok eski :/


Herkese Öpücükler..




8 yorum:

  1. 5 er 5 er gelsin sofralar oohh mis gibi. ellerine sağlık :) bayıldım.. da markasız peçeteler çok da güzelmiş ama ya :/ peçete aşkını işledin bizlere de :) dükkan dükkan peçete alıp biriktirmeye başladım. daha renkli, daha uyumlu sofralar için peçete aşkına :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz öyle oldu hep diyorum peçete aşkı bulaşıcı :) sevgiler..

      Sil
    2. vallahi bende artık peçete toplamaya başladım özellikle bardak ve peçete uyumuna dikkat ediyorum ...ilkaycım blogunun etkisi çok fazla bana bu konuda...:)

      Sil
  2. çok hoş sofralar.Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  3. bende yeni pecete sevdalilarindanim:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,sofralarinin en guzel yani sade olmasi goz yormuyo bakinca hafif huzurlu bi yemek hissi veriyo;) Bende pecete asigiyim ama ben daha cok kumas pecete seviyorum ama seninle beraber kagit peceteyede bi sempati duymaya basladim paylasim icin tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  5. Ilkay abla herzamanki gibi sofralarin harika ve bana ilham veriyor. Oturma odanada bayiliyorum zaten. Konuyla alakasiz ama koltuklarindan memnunmusun? Parcalarini makinede yikadinmi hic?

    YanıtlaSil
  6. of ya ramazanda böyle rsimlere bakmaya bayılıyorum:Dçok lezzetlii

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it