22 Temmuz 2013 Pazartesi

ASABİ TWİGY ÇALIŞANI..

Gerekli yerlere şikayetimi bildirdim tabii ama buraya da yazıp sizleri uyarmasam olmazdı :)

Dün Yasin'le çocukları annemlere bırakıp dışarı çıktık.. Forum İstanbul Twigy mağazasından Rana'ya bi sandalet aldık.. kasaya geldik ödemeyi alan bayan personel bana önümde duran kartlardan birini uzatıp doldurursam indirimlerden vs. haberdar edeceklerini söyledi..bende hem nezaketen hemde indirimlerden haberim olsun alırım bi şeyler diye doldurmaya başladım.. 
kendimde uzun yıllar önce part time çalıştığım zamanlarda insanlardan form doldurmaları gibi taleplerde bulunduğum işler yaptığım için mağazalarda ,alışveriş merkezlerinde vs.bu tür talepleri geri çevirmem.. markette bi şey tattırıyorlardır döner ilgilenirim , zaten alacağım bi şeyse onların tanıttığı markadan alırım.. broşür dağıtıyorlardır kimse almaz ben alırım.. gibi..

kartta ad-soyad , mail ,telefon bilgileri yazmak için yerler var.. doldurdum uzattım ben kartı.. kadın bana geri uzatıp " boş bi yere imza atmalısınız" dedi..  kartta imza atılması için ayrılmış bir yer yoktu..boşluğa bi yere imza atmamı istiyor..şaşırdım ve "niye ki ?" dedim.. "kartı doldurduğunuza dair imza atmalısınız" (iç sesim hala niye ki? diyor :) 

 oldu canım.. bi de nüfus cüzdan fotokopisi vereyim istersen..ikametgah senedi ,savcılıktan temiz kağıdı falan.. sanki bana mağazayı bağışlıyor iş bi tek imzama kaldı :) kadına böyle demedim tabii ki.. "kalsın o zaman" dedim kibarca poşeti aldım çıkacağım..

aman kadın bi bozuldu.. sanarsın evlenme vaadiyle kandırıp imza atmadan nikah masasında bıraktım :)
homurdandı ağzında bi şeyler geveledi kartı aldı bi hışımla yırttı mı naptı bilmiyorum özellikle bakmıyorum aşırı sinirleniyorum çünkü.. hayır uyuz olurum böyle şeylere hepte gelip beni buluyorlar seçilmiş gibi..yanımda Yasin var onu da germek istemiyorum.. bu tür durumlarda verdiğim tepkilerden dolayı beni birine benzetiyor ki o "birine" benzemek hayatta isteyeceğim son şey bile değil :) hanımefendi çizgimden (en azından Yasin'in yanında :) kaymamaya çalışıyorum özellikle.. de sen niye beni taciz ediyosun ki şimdi ? :)

sağa sola imza saçmaya mecbur muyum ben ? evet bahsettiğim gibi bu tür işler yaptım ve firmalar toplanan bu bilgilerin doğruluğundan emin olmak istiyorlar ,kontrol mekanizmaları var bi şekilde uyguluyorlar.. çünkü personel uyduruk bir sürü kart doldurabilir mantığındalar ama ben oraya adımı soyadımı ,mailimi vs. yazmışım daha ne istiyorsun benden ?
hayır imza kesin kanıt mıdır ? yani kartı müşteri adına sen doldurdun diyelim uyduruk bi imza mı atamayacaksın sonuna ? kontrol eden yetkili adıma soyadıma mailime inanmayacak imzamı görünce tanıyacak "aaa evet bu kartı İlkay doldurmuş ,bu onun imzası" mı diyecek nedir yani ? ayrıca öyle bi durum olacak olsa o kartta ad-soyad ,mail bölümü olduğu gibi imza bölümü de olur..
bi süre sonra darlanıp spam işaretleyeceğim mailler için ne imzası ??

hanımefendi çok bozuldu dediğim gibi.. orda bi inatlaşma,bi üstünlük kurma çabasına girişti.. dediğini yaptıramayınca da sinirlendi.. sıklıkla rastladığımız çalıştığı mağazayı kendinin sanan çalışan vakası :)

dışarı çıkınca "kesin arkamızdan küfür ediyor" dedim Yasin'e :)
"etmezse.. küserim" dedi Yasin'de :)

öyle önünüze gelen yere imza atmayın efendim bırakın ne trip atarlarsa atsınlar.. 

23 Temmuz Tarihli Ekleme : 
Twigy'nin konu hakkında bana attığı mailin ekran görüntüsü yanıt aşağıdadır.. İlgi ve alakalarına bir kezde buradan teşekkür ediyorum..



bu konudan bahsedince aklıma bi şey geldi.. 

benim üvey ablam mobilyacı bilenler bilir , ve uzun yıllardır "koltuklarını değiştiricem koltuklarını değiştiricem" diye başımın etini yiyor.. bende istemiyordum hem bi kuruş almayacak koltuklar için onu biliyorum hemde Antalya'da mağazası oradan buraya göndermek için bi dünya uğraşacak ,mantıklı gelmiyor.. ayrıca modelleriyle tarzımız tutmuyor..ya taşlı , kadife vs. çok avangard modeller ya da modern dümdüz takımlar.. ben country tarzı , oturunca içine gömülünen tarzda bişeyler istiyordum malum..

sonra biz ev değiştirince koltuk yenileme olayı gündeme geldiğinde tamamen tesadüf ablamın çalıştığı firma İstanbul'da bize yakın , çok katlı büyük bir mağaza açtı.. ablam başladı tabii "git bi bak" diye.. ben koltuğa karar vermiştim kafamda İkea alacaktım ama gönlü olsun gidip bakalım dedim.. hem ablamın bu açılan mağazaya geçip İstanbul'a taşınma durumları da vardı o yüzden mağazanın konumunu , falan bi görürüm diye düşündüm.. plancı biri olduğum için nerede ev bulsak daha kolay ulaşır falan kafamda onları oturtucam şimdiden :)
neyse gittik biz mağazaya.. bi isim vermişti ablam o çocuğu bulduk.. mağazayı dolaşıyoruz falan..baya bi gezdik sonra ilerde masada oturan bi adam gülümseyerek yanımıza geldi.. "nasıl buldunuz mağazayı ? beğendiniz mi ? fikirleriniz varsa alabiliriz.." falan baya bi ilgileniyo ama nasıl kibar.. döndü bizimle ilgilenen çocuğa "bi şey beğenirlerse yardımcı olalım mutlaka , ne gerekiyorsa yapalım" falan diye talimat veriyor.. sonra döndü yanındaki bir diğer adama "Antalya çalışanımız Nur Hanım'ın kardeşi ve eşi "diye bizi tanıttı ama adam sürekli gülümsüyo.. ben şimdi ablamın da adı geçince kafamda oturttum adamı .. kendisini mağaza müdürü , ablamın da arkadaşı sanıyorum.. 
sonra Yasin'mi ben mi hatırlamıyorum birimiz sorduk..şimdi ben şeyi düşünüyorum aslında ablam buraya gelirse bu adam ne olacak ? ast-üst mü olacaklar yoksa geçici mi çalışıyo falan :) 
sonra adam sorumuza şöyle cevap verdi :
-ben .........'nın sahibiyim..

omg !
bi yutkundum ben :)

adam tüm o fabrikaların ,mağazaların sahibi.. büyük patron.. istese para destelerinden koltuk takımı yapıp üstünde yayılabilir ama mütevazilikten ölecek.. 

bayıldık adama..
mağazayı dolaştık çıkarken yine ayağa kalktı "her zaman bekleriz" falan yolculadı bizi..

dışarıya çıkınca Yasin'e şöyle dediğimi hatırlıyorum..

Kalite çok başka bi şey.. 

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

12 yorum:

  1. :)) tebessümle okuduğum bir yazı olmuş gene... kalite başka bir şey kesinlikle...

    YanıtlaSil
  2. Ilk konudaki sonla alakali yorum yapacaktim önce ama,ikinci konunun sonundaki son cümle olayi bitirdi,kalite baska birsey ne kadarda haklisiniz,ve sen bunun hergün bilmemki kac cesidini yasayip maruz kaliyosun iyisine kötüsüne..
    Ablan keske gelse istanbula,svindim bian senin icin sanki:)
    Yaa o twi bilmemne iste ordaki calisana oruclu oruclu bende sinir oldum iyimi,lüzumsuz sey:)kraldan cok kralcilar bunlarin asil görevi,asab bozmak olmaliymis:)Ama sen ne kadar düzgün ve tatlibir dille anlatiyosun ilkayim,konu uzadikca seviniyorum dilin öyle akiciki..:)Bende instagramda konuyu bilemedigimden o posetle güzel bi alaka kurmustum:)Simdi okuyunca kendime güldüm:)
    Son olarak ayna pozunu özlemisim her zamanki gibi Masalalhin var ;)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle kalite başka birşey,kompleksiz olmalı insan..bende çok sinirleniyorum böyle insanlara ve zor tutuyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  4. Ablacim biz bu durumdakilere kraldan cok kralci diyoruz ki ikinci verdigin ornek de bunu ispati. Gorgusuz insan sevmeyen mahlukatlar boyleler malesef. Bizim de kanalda boyle su an. Esim gece calisiyor gunduze almiyor mudurleri hir turlu. Altta yatan sebeo ise yeni bi eleman almayip patronlara cici gozukmek. Oysaki ben yarin obur gun gidicem o patronlara sikayet edicem bu sefer o mudurler azar iaitcekler haberleri yok ah ah anlamiyorum

    YanıtlaSil
  5. Harika bir yazı... Çok sıkı bir bağlantı,anlayana

    YanıtlaSil
  6. böyle uzun postlarını özlemiştik..çok iyi geldi..didimden kocaman öpücükler...ha bu arada bloğa ilk defa yazıyorum...

    YanıtlaSil
  7. İnsan ilgilendiğine pişman olacak gerçekten de imza istemekte neyin nesiymiş:S

    YanıtlaSil
  8. Bu post cidden iyi geldi. :) Twigy de yaşadığına üzüldüm.Canının sıkılmasına kıyamıyorum nedense sen tüm güzellikleri hakeden birisin bnim gözümde :)
    Yazdığın 2.olay ise gerçekten tebessüm ettirdi :)Kıssadan hisse gibi olmuş twigy çalışanı okusa bu postu :) Ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ben de senin gibiyim İlkaycım, hiç dayanamam öyle afra tafralara. Sevdiceğim de sinirlenir ama kıyamam sonunda o beni sakinleştirmek zorunda kalır :)

    YanıtlaSil
  10. Öyle her gördügümüz yere imza atacak olsak, ohoooo :)) Bunu yazida belirtmekle gayet iyi yapmissin bence...Yakinlara gelecek olacak bir abla haberi cok güzel, bende sevdiklerim hep yanibaslarima gelseler diye hayal ediyorum ama arada coook mesafeler var, gezmeye dahi gelemediler bir türlü :S

    Hayirli günler ve sevgiler

    YanıtlaSil
  11. yazıyı okurken kendim yaşıyormuş gibi hissettim çünkü beni de hep böyle vakalar bulur

    YanıtlaSil
  12. bu atarlı giderli tezgahtarlara ben de sinir oluyorum beni de bulur böyleleri;Dgülerek okudum inan!

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa