5 Temmuz 2013 Cuma

HER TELDEN BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 17 :)


Rana'nın dolap düzeniyle başlayalım..

Arada çarşamba pazarına dönse de şu an Rana'nın dolap düzeni bu şekilde :) Hemen toparlamaya çalışıyorum yoksa işin içinden çıkamıyorsunuz.. Bu dolabı bu hale getirmek bir günümü almıştı mesela.. Yazlıkları çıkarmış her şeyi tek tek deneyip küçük gelen , büyük gelen var mı diye bakmış ,elemiştim her şeyi..
İşim bittiğinde başım dönüyordu :)


Kız çocuk anneleri çok iyi anlarlar.. Tokaları ,saç bantlarını ,minnak minnak cicileri organize edip bi arada tutmak oldukça zor.. Dönem dönem bende bir sürü çözüm akıl edip uyguladım sürekli takip eden arkadaşlar hatırlarlar.. Her çözüm bir süre sonra yeni arayışlar içine girmenize sebep oluyor.. Şu an bizdeki toka düzeni bu :)
Bu organizeri internetten aldım.. Sanırım Unnado'ydu.. Fotoğrafta belli oluyor mu net emin değilim ama ön kısımda şeffaf cepleri var.. Sağdaki fotoğraf da arkası.. Taçlarını asmak için kullandım Rana'nın.. Boyu Rana'nın dolabına uzun geldi.. 2 çengelli iğne ile tutturup boyunu kısalttım.. 
Çok kullanışlı.. Şeffaf olduğu için her şeyi bi arada görebiliyorum.. 


2 çocuklu hayat pratiklik , önceden hazırlık gibi çeşitli çözümler gerektiriyor :) 

Kendimce işlerimi hafifletme yöntemlerim var.. Bunlardan biri de misafirlerim için sofraları geceden hazırlamak.. Bundan da bahsediyorum "nasıl yetişiyorsun?" soruları geldikçe.. Geceden hazırlıyorum deyince de "tozlanmıyor mu?" soruları geliyor..
Aslında o derece tozlanmaz.. Sonuçta ev ortamı.. Ama ben yine de sofralarımın üzerini örtüyorum görüldüğü şekilde :) İçim rahat ediyor..
Bu örtüler şifon , hafif kumaşlar.. Akşamdan sakin sakin sofrayı hazırlayıp , sabah mamaları hazırlarken örtüleri açıp , sofrayı hazır bulduğumda altın bulmuş gibi oluyorum :)


Tatlıyı çok severim.. Özellikle pasta.. Geçtiğimiz hafta biraz abartmışım :) 

*Sağ üstteki KaraFırın'dan.. Yasin'le uzun zamandır baş başa dışarı çıkamıyorduk.. Geçtiğimiz hafta sonu çocukları bırakıp 1-2 saat kaçtık çok iyi geldi..

*Sağ alttaki benim yaptığım ıslak kek.. Emin kurabiye kalıbıyla kalp şeklinde kesti..yatmadan önce "senin için yaptım anne çürütmeden ye" dedi :) çürütmeden yedim bende :)


Evde günler çok hızlı ve yorucu geçiyor.. Geceleri herkes uyuyunca en keyifli kafa boşaltma yöntemi kitap okumak..
Sunacımın hediyesi bu kitabın serisinin ilk kitabını da okumuştum..diğerlerini de okuyacağım inşallah.. 500 küsür sayfaydı sanırım.. 3 günde bitti.. 

Suç ve Ceza'yı 1 senedir bitiremiyorum :) 


Teneke kutuları çok seviyorum :) 

Kalpli teneke kutuyu da Euroflora'dan almıştım.. Orda çok cici teneke kutular var..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa