27 Temmuz 2013 Cumartesi

HER TELDEN BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 18 :)

Bir sürü kemerim var takmayı unutuyorum..

İkea'dan aldığım hasır kemer sepetini gözümün önüne çıkardım bu yüzden.. Yine unutacağım ama olsun sepet buraya güzel oldu :P


Rana fırsat bulup odama girebilirse hiç boş çıkmıyor dışarı ..

Daha ben açılışı yapamadım ayakkabılarımı eskitti :) 


Hep Rana benim bi şeylerime el koymuyor tabii bende yapıyorum bunu..

Bu kızları Rana'ya almıştım oynaması için , baktım merdiven kenarındaki çıkıntıya daha güzel olacaklar.. Çaldım oyuncak kutusundan :)


Hayatımın kahvesini buldum !

Forum İstanbul'da harika bi kahve içtim nihayet.. kumda pişiriliyor.. İçtiğim yerin adını unutmam ne hoş :) Neyse görürsem tanırım :P


Rana'yı sütten kesince ne yapacağımı bilmiyorum.. Yiyip yiyip kilo almamak güzeldi..

Sol üst : Benim yaptığım ıslak kek.. Kendisini çok sevmeme rağmen bi türlü tutturamıyordum ya bisküvi gibi oluyordu , ya da çok sert.. Çlçülerini yarı yarıya yaptığım zaman harika, pufur pufur bi kek olduğunu keşfettim.. Tek sorun çabuk bitiyor :)

Sağ üst : Evde bütün gün pert olup zor zahmet herkesi yatağa soktuğumda yaptığım keyif anlarından biri.. Instagram'da bolca var bu anlardan.. Beklerim :)

Sağ alt : En sevdiğim şeylerden biri.. Lakin öyle olmasına rağmen Ramazan ayı dışında hiç aklıma gelmiyor :)

Sağ alt : En sevdiğim şeylerden en sevdiğim olanı :) Kimilerine çok ağır gelen waffle , benim için 3 öğün yenebilecek bi şey.. Bu seferkini ekstra beğendim.. Görüntüsü harikaydı en baştan.. Yine Forum İstanbul'da.. Tabakta mekan adı yazıyor ;)


Olaylı Twigy alışverişimin en güzel yanı :)

Uzun zamandır Rana'ya böyle bi şey arıyordum nihayet buldum.. 


Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it