27 Ağustos 2013 Salı

5 SOFRA , POST 3 :)

3. "5 sofra" postuna hoşgeldiniz :)

Bayram ve taşınma dolayısıyla araya giren zaman yüzünden , eskilerden kalma fotoğraflar çoğunlukta bu postta.. Yalnız benim eski eve ait bu fotoğrafları görünce bi içim darlanıyo hala :)

Yine neyin nereden olduğunu belirteceğim.. Sürekli soruluyor çünkü..

Hızımı kesmeden başlıyorum..

Ramazan ayı sahur sofralarından biri..

Dantel Örtü : Kayınvalidemden..
Peçetelik : İkea
Fiyonklu Tabak : Markafoni


Peçete : Papia


 Yine bir sahur sofrası..

Puantiyeli Dantel Örtü : Kayınvalidemden..
Çiçekli Su Şişesi ( Vazo ) : İkea
Peçete : Markasız
Masa /Bank vs. : İkea


Cupcake kalıplarını sadece cupcake için kullananlardan mısınız ?
Ben değilim :)

Yeri gelince çok güzel kase görevi görebiliyorlar.. Benimkiler gibi içleri naylon kaplı ve kalın kağıttan üretilmiş olanlar tabii ki..

Cupcake Kalıpları : Eminönü


Ve yine bir sahur sofrası :)

Yeşil Örtü : Days In Colors
Pembe Dantel Runner : Kayınvalidemden
Yeşil Su Şişesi : İkea
Fiyonklu Tabaklar : Markafoni 

Bu sofradaki patlıcan rulolarını bi televizyon programında öğrenmiştim yıllar önce.. Aklıma geldi yine denedim.. 


Peçete : Bim
Perdeler : Bauhaus ( kumaş alıp diktirdim )


Aaaa bi sahur sofrası daha :)

Bu sofrayı kurarken katlı servisliğimin vidalarını arıyordum fotoğrafa kıyıdan köşeden girdi o yüzden :)

Dikdörtgen Tabak : Eminönü
Katlı Servislik : Sevgili Zeynep'in Hediyesi 


Siyah Dantel Örtü : Pazardan 
Peçete : Markasız
Peçetelik : İkea

Üçünün birbirine uyumu 10 numara :)


Yok bu sefer sahur sofrası değil :)

Hafta sonu babamlar yeni evimizi görmeye geldiler..Açık havada terasta kahvaltı edelim dedim.. Hem terasa masa vs. almadığım için hem de annemin dizinden ameliyat oluşu yüzünden ayaklarını uzatıp rahat oturacağını düşünerek yer sofrası kurdum..

Yasin annemleri almaya gitmişti henüz şemsiyenin yerini ayarlamamıştı.. Gözüme giren güneş dolayısıyla hiç görmeden çektim bu fotoğrafları.. Az daha yukardan çekseymişim iyiymiş :)


Çay Bardağı Takımı : Gürallar Sultan Set 
Peçete : Selpak Prestij 


Peçetenin altın renkli kısımları da yaldızlı..  Bardaklarla tesadüfen müthiş bir uyum oluşturdular.. Üstelik tabaklar ve peçetenin mor kısımları da uyum içindeydi.. 
Yani birbirleri için üretilmiş gibiler :)


Annem ve babam çok komikti.. Peçete normal peçetelerden daha ihtişamlı ve kaliteli duruyor.. Annemler aldı ellerine öylee bakıyorlar.. Yasin bombayı patlattı :

- Kimse kullanmaya kıyamıyo haha :)

Sonrası 
"nerden aldın bunu?"lar " 
"Selpak gönderdi bana" lar 
"vaaayy"lar.. 

Bende anneme babama şımarmalar falan filan :)

Annemde böreklerime bayıldı.. Burda görünen bi tepsisi.. Fırında bi tepsi daha vardı..Ve sonra yeğenlerim geldi bi tepside onlara yaptım.. Börek açısından seri üretime geçtiğim bi gündü :)

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it