16 Ağustos 2013 Cuma

BAYRAMDAN... 2 GÜN : PEMBE-YEŞİL ÇİÇEKLİ KAHVALTI SOFRASI :)


Yeni , yeni evde :) ilk misafir ağırlamamızı bayramın 2. günü gerçekleştirdik.. 
yalnız ben sabahına uyuyakaldım :) apar topar hazırlandım.. sofrayı akşamdan hazırlama alışkanlığım büyük kurtarıcı oldu yoksa yanmıştım ve misafirlerime "ben sizi akşam yemeğine çağırmıştım yaw siz yanlış anlamışsınız hehe" diye  diye durumu kurtardım :)

Pembe-yeşil ağırlıklı çiçek bahçesi gibi bi sofra hazırladım..


Örtü : Kayınvalidemden..
Pembe servis tabakları : İkea


Katlı servisliğimi yine burada yapılışını anlattığım gibi sofraya uygun olması bakımından peçete ile kapladım..

 sosisli peynirli milföy börekler hazırlayıp pembe boncuklu kürdanlarımla süsledim..


bu peçeteyi bir ev bakma , ama hüsrana uğrama günü , sinirlerim bozuk şekilde (eski :) eve dönerken bi hışımla girdiğim bir milyoncu tabir edilen katlı mağazalardan birinden almıştım..
pamuk gibi çıktım mağazadan :) 
biteceğine üzüldüğüm nadir peçetelerdendir kendisi ve kalanları mutlaka kalıcı bi şeyler için değerlendirilecektir tarafımdan :)


Pembe kalın karton bardakları İkea'dan almıştım.. onları çocuklara meyve suyu ikram etmek için kullandım.. sofraya uyumlarına bayıldım..


güzel bir gündü havuza girdiler çocuklar bütün gün.. eğlendiler..onları öyle bi arada mutlu , keyifli görmek bana da iyi geldi :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

*Ürünlerinizin Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında paylaşılmasını istiyorsanız mail adresimden iletişime geçiniz.. 

14 yorum:

  1. Cicek bahcesi gibi bir sofra olmus ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
  2. Sofranın renklerine bakınca içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  3. Pembe yeşil bu kadar yakışır mıydı, yakışmış sayenızde.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :) çok severim ben ikisini bi arada.. aslında pembeyle her şeyi bi arada seviyorum galiba :)

      Sil
  4. çok güzel yine sofracıbaşı harikasın:)))organizasyon şirketlerinin seni kapışması lazım aslında..eminim teklif almışsındır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iltifat için çook teşekkürler :) şirket olmasa da doğum günleri için almışlığım var ama ilgilenemedim kızım küçük :)

      Sil
  5. çok cici bir masa olmuşş dediğin gibi çiçek bahçesi gibi=)

    YanıtlaSil
  6. Bana iyi geldi bu sofra görüntüsü.içim açıldı.ihtiyacım vardı😄

    YanıtlaSil
  7. masa örtün ayrı güzel, tabaklar ayrı, o peçeleride tabağa göre kesip yerleştirmek ayrı bir akıllılık bence bu fikri derhal kopyalıyorum :)))) ağız tadıyla olsun tüm sofraların

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa