3 Ağustos 2013 Cumartesi

SELPAK'LI SOFRALAR 3


Bi kaç gün ayrı kaldığım internet ortamına ve bloguma arşivimdeki bu fotoğraflarla geri dönüş yapıyorum.. Eski evimizden eski bir sofra bu.. yeni ev kısa sürede eski ev oldu :) taşındım yine.. bilmeyenler için ev durumunu açıklayıcı uzuuuun bi post var burada.. 

yeni evin bize mutluluk getirmesi dileğiyle..
Hoşbuldum :)


Örtü : Kayınvalidemden..
Pembe Servis Tabakları : İkea
Pembe Küçük Pasta Tabakları : Rahmetli annemden kalma.. En az 25-30 yıllıklar..
Su Şişesi (Vazo) : İkea


Peçete : Selpak Prestij
(Selpak'ın sofralarımda kullanmam için gönderdiği paketlerden.. )
Peçetelik : English Home


Sevgiler..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

*Sizde ürünlerinizin , Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında duyurulmasını isterseniz catikatiilkay@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz..

24 yorum:

  1. merhaba yeni evinizde huzurla sağlıkla neşe ile oturursunuz inşallah...ellerinize sağlık
    taşınırken pratik olarak yaptığınız fikirleri paylaşırsanız çok sevinirim 2 bebekle taşınmaya çalışıyorum bayramdan sonra inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok teşekkür ederim :) bi şeyler karalamaya çalışırım ;) şimdiden kolay gelsin..

      Sil
  2. yeni evinden yepyeni postlar bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni eviniz hayırlı olsun. İnşaAllah aradığınız huzuru bulursunuz

    YanıtlaSil
  4. Yeni eviniz hayırlı olsun musmutlu günleriniz olsun inş :) bu sofraları her gördüğümde İlkay benim servis takımlarımı görse diyorum :) ( lazer kesim keçe ameikan servisleri yapıyoruz siz gibi zevk sahibi bayanlara)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim amin inşallah :) e gönderin görelim zevk sahibi hanımlarla beraber :)

      Sil
  5. inşallah her şey gönlünüze göre olur..

    YanıtlaSil
  6. Ztn alisamamistik daha bizde eski yeni eve:))Bu ev size mutluluk ve huzur getirsin insaallah..SOfra harika herzamanki gibi özellikle pembe tabaklar cookkk cok güzeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy koptum eski yeni ev :)) çok sağol canımm

      Sil
  7. Hemen nasil yeni bir ev buldunuz masallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hemen olmadı :) konuyla ilgili uzuun bi post yazdım hemen üstte :)

      Sil
  8. bahçe katından taşındın mı eğer o sorunlu yerden taşındıysan çok sevindim yeni postlar bekliyorum umarım yeni evin hayırlı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oldu çok şükür :) çok teşekkür ederim Allah razı olsun

      Sil
  9. Allah yardımcın olsun,çocuklarla ev taşımak gerçekten çook zor.yeni ev hayırlı olur inşaalah. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun inşallah hayırlı olur.. sevgiler benden de..

      Sil
  10. Güle güle oturun çok sevindim

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun yeni eviniz :)
    Sofra da harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  12. hayirli olsun ilkaycim umarim icine sinmistir kandilinide mubarek olsun cnm sevgiler:)sofran cok guzel ayrica bereketli olsun:)

    YanıtlaSil
  13. Sofra mis gibi görünüyor.sizi takipteyim.aranıza yeni girmiş biri olarak banada beklerim.yeni,heyecanlı ve acemiyim.senide takipteyim.amediam.blogspot.com

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa