12 Ağustos 2013 Pazartesi

SON ZAMANLARDA 10 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Son Zamanlarda..

Ev yerleştirmenin zevkli kısımlarına geçebildim nihayet..

Lakin Yasin'in daha çok yolu , asılacak ve onu krizlere sokacak 2 aynası var :)


İncik ,boncuk ıvır zıvırlarımı da yerleştirince odama tam anlamıyla yerleşmiş oldum..
Laf aramızda bu odamı diğerinden daha çok sevdim..


Rana'nın dolabında alışverişe çıktım bayramlık ciciler seçtim..

Biz hala doğum ve doğum günü vs. sebebiyle gelen hediye cicilerin hepsini kullanabilmiş değiliz :) Bayramlık oldular bu bayram.. Sadece soldakileri giyebildik ama.. Diğerlerine yine sıra gelmedi..


Yasin bayram namazından bu güzelliklerle döndü.. 

Renkleri öyle güzeldi ki..


Ve bu güzellikler benim bayram tebriğime arka plan oldular :) 

Instagram hesabım  ve Facebook sayfamda burada olduğundan daha aktifim herkese mutlu bayramlar diledim ama erişemediğim , şu an burada olan birileri varsa geçmiş bayramınız mübarek olsun :)


Bayram sabahı pembe/gri bir sofra kurdum..

Ama panikten dolu halini çekemedim/vakit bulamadım.. Bu bayram babamlara geç kalıp fırça yememek için olağanüstü çaba sarfettim :)


Bu peçeteleri "Yasin'siz" gittiğim Bim ziyaretinden çok severek aldım..

Yalnız gittim yani kontes diilim ben :)


Bayramda bile ev yerleştirmeye devam ettim..

Ama seve seve.. Bunlar en kıymetlilerimden.. Tv ünitesinin üst kısmı masamın üzerinde duruyordu taşındığımızdan beri.. Hem bu eşyalarımı yerleştiremiyor hem de sofra kuramıyordum bu yüzden.. Damarlarımdaki peçete oranı azalmış krizlere giriyordum ki Yasin üniteyi duvara astı.. Gerçi asarkende "ay yamuk oldu ay düşecek ayyyyy bakamıycaaamm" diye krizlere girdim (ve onu da soktum ) ya neyse :) 


A-101 cicilerini almayanı dövüyorlarmış diye duydum :)

Bu bardak takımı da kuş kafesi yüzünden aldım..


Bu arada bu bardakları ınstagram'da yayınladıktan sonra daha çayımı bitiremeden benim bardağım kırıldı  :) Önceden bahsettiğim olay buydu işte.. Neyi paylaştıysam (insan /eşya ) başına hep bi şeyler geldi.. Hem de sıcağı sıcağına..

Bi yandan çok gizemli olmayayım , bi şey zannediliyorum o zaman , çekip çekip yayınlayayım her şeyi modundayım , bi yandan bi şey paylaşmaya korkar oldum.. Bilmiyorum ne yapacağım :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it