3 Ağustos 2013 Cumartesi

YENİ ,"YENİ EV"LE İLGİLİ MERAK EDİLENLER :)


*Kolaj , konuyla alakasız.. post fotoğrafsız kalmasın diye :)

Yeniden taşınmamla ilgili Facebook sayfamdaki iletileri , "Bahçe katında yaşa(yama)mak" postumdaki yorumları ve gelen maillerdeki soruları görünce önce bi tek tek cevaplamaya niyetlendim.. Baktım baş edemeyeceğim toplu olarak cevap verebileceğim bu postu yazmaya karar verdim :)

*Biz aslında yaklaşık 3 aydır ev bakıyoruz.. Ve ben ortada ev yokken toparlanmaya başladım.. Baktığımız evlerden kareler paylaştım Instagram'da zaman zaman.. Farketmediniz :)
Yani çok yetenekli değilim  :) 2 günde toparlanıp taşınmadım..

*Bu zaman zarfında onlarca ev bakıp , toplam 3 ev için okey verdik hepsi son anda olmadı.. Şu an dördüncüde oturuyoruz :) Uzuuuun ve yıpratıcı bir süreçti.. Bi ara o bahçe katından hiç çıkamayacağımı düşünmüştüm.. Hatta bi ara saçmalayıp "burda ölücez Yasiiiinn çıkamıycaz burdaaann " diye salya sümük ağladığımı hatırlıyorum  :)

İlki güzelliğine göre oldukça uygundu fiyat olarak.. Ve biz direttikçe daha da düştüler.. Bu bizi şüphelendirdi.. Taşınanların neden taşındığını merak ettik bırakıp gidilecek bir ev değildi.. Doğru düzgün bi cevap alamadık.. Alt kattaki kadınla konuşunca işin rengi belli oldu.. Kadın daireyi boşaltanların çocukları olduğunu ve o yüzden kendileriyle sürekli kavga ettiklerini o yüzden çıktılarını söyledi.. 
Bizde "oldu o zamaaannnn" diyip arkamıza bakmadan uzaklaştık :)

Bir diğeri yine konumuna , büyüklüğüne ve güzelliğine göre uygundu.. Yine gözlerimizi kısıp , dudaklarımızı büzüp , elimizle çenemizi ovuşturarak hıımm diye diye evi dolansakta bi şey bulamadık.. 
Millet ne güzel uyguna ev bulduk der , biz bu ev niye uygun ? paranoyasındayız.. Yine komşu yetişti imdadımıza.. Binanın duvarlarının kışın terleme yapıp şakır şakır su aktığını öğrendik.. Bu eve kapora bile vermiştik vazgeçince o yandı.. Hayır keyfimizden mi vazgeçtik ? Kapora niye yandı onu hala bilmiyorum :)

Diğer bi tanesi çok eski bir bina olmasına rağmen konumuyla beni kendine aşık etmişti.. Mutfağı kullanılamayacak gibiydi ama ev sahibi mutfağı yenileyeceğini söylemişti.. Ben 1-2 hafta kadar kafamda orada yaşadım resmen.. Sonra adam sağolsun yan çizdi ben dibe vurdum.. "burda ölüceeezzz" ciyaklamalarım tamda bu döneme denk gelir :) 
Hatta o evden sonra Yasin beni ev görmelere götürmemeye başladı.. "gördüğün her eve bağlanıyosun" diye :)

O evi unutamadım ve umutsuzdum onun gibisini bulamayacağız diye.. Fakat ne demiş Şems-i Tebrizi , "Hakkın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol. Bırak hayat sana rağmen değil, seninle beraber aksın. Düzenim bozulur, hayatım alt üst olur diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden iyi olmayacağını?"

Teslim oldum..

Bu evi bulduğumuz gün sabah ağlayarak ,yastık yumruklayarak uyandım.. Pazar günü sabahın köründe ev süpürmeye , bina kapısını çarpmaya ve türlü türlü sinir bozucu şeyle beni defalarca uyandırmayı başardılar.. O kadar kötü kalktım ki...

Yasin halime çok üzülüp bulunduğumuz duruma çok sinirlendi.. Bi hışımla kalktı bugün akşama kadar ev bakacağım diyerek çıktı.. Bende kalkıp bilgisayar başına geçtim başladım son zamanlardaki rutinim emlak sitelerini dolaşmaya :)

Evet çok ev var ama bizim aradığımız özelliklerde ev bulmak zor.. Ve ben genelde fotoğraflı ilanları geziyordum..Tamamen alakasız bi şekilde fotoğrafsız bi ilana tıkladım.. Yeni yayınlanmıştı ve en üstteydi.. Ana sayfada fotoğraf yokmuş ilanın içine girince fotoğraflar çıktı.. 
Duvarlar cart turuncu ve yeşil , parkeler eski ve yıpranmış vs. olmasına rağmen neden bilmiyorum içim çok ısındı.. Yasin dışardaydı ev bakıyordu bi de şuraya bak mail atıyorum dedim.. Eve gelmeden bi de bu eve baktı.. Sonra gelip beni götürdü.. Her şey yarım saat içinde olup bitti..

İnanamadım.. İlanı ilk arayan bizdik ve ev bizim oldu..

Hala evle ilgili konuşma yasağım var Yasin tarafından :) Ev postu yapmayacağım , evden bahsetmeyeceğim fotoğraf paylaşmayacağım.. Hala tetikteyiz.. Şu an her şey yolunda görünüyor ama hiç belli olmaz.. Hemen her şey bitti kurtulduk gözüyle bakmıyoruz.. En azından bi süre böyle.. Nazardan korkuyoruz.. Sonra çoşacağım söz.. Gelsin ev postları :)
Bunu internet takipçilerinden olarak algılamayın , üzerinize alınmayın.. Bizim gerçek hayatta iyiliğimizi , bi arada olmamızı , mutlu olmamızı istemeyen ,sıfırdan başlayıp kendimize bi hayat kurmamızı hiç hazmedemeyen çok insan vardı etrafımızda.. Hepsini temizledik..

Ancak onlar sinsi sinsi bu blogun sıkı takipçileri.. Negatif enerjilerini oturduğum yerden hissedebiliyorum.. Yasin bunu her zaman söyledi.. Ama ben çok dikkate almadım.. Ancak başımıza gelen şeyler (ki siz çok küçük bi kısmını biliyorsunuz ) bunu bana da ispatladı.. Bi süre tüm kontrolü Yasin'e bıraktım..

Ama şu kadarını söyleyeyim bana huzur vereceğine inandığım için evi o haliyle kabullenmiş olmama rağmen Allah razı gelmedi.. Ben evi görmeye geldiğimde içeride ustalar çalışıyordu. Fotoğraflar eskiymiş.. Eşyalıydı zaten fotoğraflar içerde oturanlar varken çekilmişti.. 
Duvarlar artık turuncu değil , parkeler yenilendi :) 
Ve artık en üst kattayım.. Tahta tavan olmasa da Çatı Katı yine Çatı Katı'nda :)

Tüm iyi niyetinizle evi merak ettiğinizi biliyorum.. Ama durum bu.. Yaşadıklarımız gerçekten kolay şeyler değildi.. Ben o evde uzun zaman kendimi mutfağa kapattım..Tüm günü mutfakta geçirdim.. Çocuklarımla istediğim şekilde ilgilenemedim.. Çünkü aspiratörü açınca dışarının sesini bastırıp kendimi soyutlayabiliyordum.. Ve hatta ciddi ağrılar çektiğim bazı günlerde bilirsiniz , yatak odama gidip yatamadığım için mutfağa minderler koyup aspiratör sesiyle yerde uyuduğumu biliyorum..
Yavaş yavaş zaman geçtikçe üzerimizden atacağız tüm bunları ve ben hazır hissettiğimde güzel ev postları yapacağım inşallah.. Ama tabii o zamana kadar dekorasyon adına ,evi çok göstermeden ufak tefek fotoğraflar paylaşacağım ınstagram'dan.. Eski evde de gördüğünüz eşyalar nasılsa hepsi.. yeni bi şey yok :)

*Eski oturduğumuz mahalle ile ilgili de çok soru geldi.. Ancak ben hiç bir zaman oturduğum yer olarak konum belirtmedim.. Yine belirtmeyeceğim affedin.. K.Çekmece diyip geçiyorum her zaman.. yine öyle yapacağım.. K.Çekmece çok büyük , çok fazla semtten oluşan bir ilçe ve ben dolaşıyorum içinde :)
Çatı Katı evimiz başka semtteydi , Bahçe katı başka ve şimdiki oturduğumuz yer başka semtte..burası daha nezih.. Çok fark var diğer iki oturduğum yerle..

*Aslında burayı komple terkediyorduk biz.. Baktığımız ve hatta kapora verdiğimiz ilk 2 ev buraya çok uzak başka ilçelerdeydi.. Ancak onlarda pürüz çıkınca ve şu an oturduğumuz ev karşımızı çıkınca teslim olduk :) Hayırlısının bu olacağına karar verdik.. Emin'in okulu değişecekti diğer türlü ki ben bu konuda emin olamıyordum bir türlü doğru kararı vermek adına.. Her zaman söylediğim gibi öğretmenimizden , kantin çalışanlarına kadar herkes çok iyi , ve çok alıştık.. Gözüm arkada değil.. Yeni bir okul yeni bir maceraydı ve beni hiç gücüm yoktu..

*Merak edilen bir diğer konuda eşyalarımın durumuydu : hep dediğim gibi o eve göre almadım hiç bi şeyi.. Aslında orayı hiç benimsememişim şimdi farkediyorum.. Hep bilmediğim başka bir ev için alışveriş yapmışım :) Belki de burasıdır o ev.. Bilemiyorum zaman gösterecek..

Perdelerim ufak oynamalarla evin tamamına uydu.. Salonda 1 cam ve bir balkon kapısı var.. Balkon kapısına tek kanat kullandığım için diğer eve göre bir kanat fazla geldi hatta..
Yatak odasında 2 cam artı bir balkon kapısı var yine.. Perdelerim yine uydu.. Sadece balkon kapısı için bir parça perde diktirebilirim.. Salonda fazlalık gelen bir parça tülü buraya taktım.. Perde yaptırmasam bile olur aslında.. Dışardan görünecek konumda değil..
Rana'nın odası tam oldu.. Emin'in odasında boy kısaltılması yapılacak sadece.. Ben halledeceğim onu da.. Mutfak tam oldu..
Koltuklarım burada daha çok gösterdi kendini ve aldığım her şeyi burada kullanabildim.. Banyoya halı gerekiyordu sadece onu da dün English Home indiriminden hallettim.. Çok denk düştü..

*Toplanma ve yerleşme konusunda da çok zorlanmadım.. Dediğim gibi uzun bir zaman diliminde toplandım kolaydı.. Yerleşirken de 1.5 gün gibi bir sürede yerleştim.. Diğer evde çook uzun sürmüştü çünkü dolaplar dahil hiç eşyamız yoktu.. Her şey tek tek alındı , kuruldu yerleşmek aylar aldı.. Zaten yerleştim , hoop toparlandım gibi bi şey oldu :) Burada öyle olmadı tık tık yerleştirdim her şeyi.. Bazı pratik çözümler kullandım toplanırken belki bunla ilgili bir post daha yaparım..

Dekorasyon adına çok fikir var yine aklımda ama acele etmiyorum.. Bi netleşsin bakalım kalıcı mıyız bu kez , bi yerleşelim.. Yoğurdu üfleyerek yiyoruz malum :) Yaptıkça aklımdakiler paylaşırım ilerleyen zamanlarda..

Eveeett sanırım tüm merak edilenleri yanıtladım..

İyi dilekleriniz ,güzel yorumlarınız, dualarınızda bana yer vermeniz , hissettirdiğiniz olumlu enerjileriniz ,desteğiniz gibi pek çok şey için çooook teşekkür ederim..
Benim o evde yaşadığım tarzda benzer sıkıntılar yaşayan herkesin tez zamanda kurtulmasını diliyorum.. Ve kendim içinde bir daha aynı şeyleri yaşamamayı diliyorum tabii :)

Yeni , güzel postlarda buluşmak dileğiyle :)

Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

27 yorum:

  1. Sanırım benim Şems'in bu sözünü uygulamam lazım, özellikle de şu son zamanlarda. İnşallah bu ev gönlünüze göre olur İlkaycım... Öpüldün çok kocaman :)

    YanıtlaSil
  2. Rabbim kolayliklar versin gule gule otur ilkay abla. Aman diyim evini paylasma sen safece cayini pastani paylas ;)) selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok sevindim canım,inşallah yeni evinde huzurlu mutlu sağlıklı olursunuz..
    negatif insanlara gelince,maalesef her yerde karşına çıkıyorlar..inş. bol bol dua edicem sırf bu yüzden sana..nazardan korkarım,çok yaşadım.
    yeni evin fotolarını koymanı merakla bekliyorum..
    rana yı emin i öp benim yerime
    a bu arada dodo hamile ;)torunlarım olucek:))
    öpüyorum İlkaycım seni de,dualaşalım inş.
    ceycey

    YanıtlaSil
  4. Canim yaaa nasil icim acidi.Cok sukur ki kurtuldun Yasin senin icin buyuk nimet gercekten.Allah tadinizi bozmasin.Bencede onu dinleyip kontrolu ona birakmaliisn..Sen yukseklerde olmalisin ya cati katisin senn :)) Insallah bu evde uzuuuun yillar kalirsiniz..Mailene de bakarsan belki ileride bizde komsu olurus :)) Canim iyi ki varsinnn

    YanıtlaSil
  5. inş. bu evden yüzünüz güler ilkay ablacım

    YanıtlaSil
  6. İnşallah herşey gönlünce olur gönlü güzel İlkaycım ;) Hayırlı uğurlu olsun yeni yuvanız ;)

    YanıtlaSil
  7. evet nazardan bende korkarım yaşadıklarını ve duygularını anlayabiliyorum benzer sıkıntılar yaşıyoruz iyi olur inşallah ben de bu akşam eşimle onu konuştum çevremde ne çok kıskanç insan var bende temizledim sayılır iyi niyetli arkadaşlarım da var ama genelde başka şehirlerde seni de arkadaşım olarak görüyorum yaşadıklarını bizimle çok içten paylaşıyorsun bazen yazdıklarını okurken yanımdasın ve sen anlatıyorsun iki arkadaş dertleşiyormuş gibi hissediyorum yeni evini de dekorasyonunu da çok merak ediyorum umarım çok bekletmezsin nazar duası oku ve paylaş bence bizi bekletme senin bloğunu takip etmeye başlayalı evimle daha mutluyum küçük değişikler yaptım mutlu oluyorum sayende yemek sofralarımı daha özenli hazırlıyorum iftara misafir olmasa da sadece eşime ve oğluma iyiki varsın nazar edenlerde umarım senden uzak durur bu evde umarım çok mutlu olursun kandilin de mübarek olsun

    YanıtlaSil
  8. Ben çok sık yorum bırakamıyorum İlkay ama genel hatlarıyla seni takip etmeye çalışıyorum.İlk defa bir post'un ardından içim daraldı.Yaşadıklarını hızlı versiyon düşününce omuzlarım çöktü.Maaşallah ki eşinle el ele verip atlatmışsınız.Eşinin paylaşımlarına müdahaleside haklı bir davranış olmuş.Tanıdıkların nazarlarıyla mücadele zorken sen tanımadığın insanlarınkini de topluyorsun.Allah yardımcın olsun.Önce sağlık,anlayışlı eş ve ihtiyacını görecek maddi imkanlara sahip olmanın imtihan bedeli olsun bukadar sıkıntı.Gördüğün göreceğin de bukadardır inşAllah.Kadir gecesi bıraktığım bu yorumda sana duam;bu gece de yeryüzüne inen Kur'an, ayet ayet yüreğine de insin.Sevgiyle

    YanıtlaSil
  9. hadi bakalım hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun..ama bizi çok uzun süre boşta bırakma merak ediyoruz ona göre:)

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun, önemli olan içine sinmesi,
    kolay gelsin taşınma ve yerleşme için ;)

    YanıtlaSil
  11. Taşındığınızda çok sevindim hayırlı olur inşallah ,sizinle aynı dönemde bende ev taşıdım çoooook sorunlar yaşadık ama bizimki tamamen ev ile ilgili muhit yada insanlar değil ,ve gerçekten içimize sinen bir ev bulamadığımdan eski evime geri döndüm ,yazıyı okurken biraz da moralim bozuldu insan hayatı ,insan olmamızdan dolayı herhalde parelellik gösteriyor,ama alışamıyorum şu kendi hep iyiolsun karşısındaki kötü ve onun durumundan kendini daha iyi hissederek hayatını devam ettirenlere.
    Göz denilen şey kul hakkı benim deneyimlerinden çıkardığım ,nasılbir iç yarısıyla bakıyorsun sen diğerinin hayatına da bu denli yıkım etkisi yaratıyor bakışların .
    Evini değiştirmek mobilya almak bi hanım için ne mütevazi bir mutluluktur,herşeyi paraya yada maddi çıkarlara dayandıysan insanların yanında bunu mu çok görüyorlar , renkli kumaşları belki kendi eliyle kenarlarını çevirmişsindir ,desenli peçeteler ve renkli tabaklara renklendirip bahar gibi sofralar yapmışsın ,bunuda mı çekemiyorlar ,peçe te ya peçete en durumum yok diyen insan bile bir araya getirip yapar , mobilyamı kıskandıkları gücün mü yok bacım ,internetten haset etmeye vakit buluyorsunuz da az daha sörf yapsan mobilyanı değiştirmeden sağlamlaştırmadan boyamaya neler yapılır öğrenirsin,kilo ile satış yapan çok uygun kumaşçılar var ,âlâsını bulursun,tabak mı dert ettiğin dünya markası olmuş porselen firmalarımız var,takımı bozulan malları için mağazalar açmışlar gidip kendi takımını kendin yapıyorsun fiyatı inanılmaz komik rakamlara düşüyor.
    Bu insanlar bakmayımı,bilmiyor ,almayı mı ,azıcık kafa yormaya mı üşeniyorlar.Yani birde yazıyorsun belli bazı şeyler çocuklu bir ev Enka'dan zor idare edilir çocukların maddi ihtiyaçları ,manevi ihtiyaçları ,ne kadar yetişsende uykudan ,kişisel isteklerden,hattı bazı hayallerden vaz geçmeden şu zamanda aile iadem etmek her yiğidin harcı değil,bütün bu feragatlardan sonra gönlüne göre bir ev tutup döşemişsin bide. Nerden aldığına kadar yazıyorsun hem gönlüne hem kesene göre aradığın çaba gösterdiğinde meydanda neyin telaşında bu insan müsveddeleri canı gönülden kınıyorum cümlenizi .
    Devamlı hayatınızdaki eksikleri göreceğinize var olanla ne yapacağınızı düşünün elindeki çiçeğe sevgi ile dokunan kadın ona çiçek açtırır , içinde devamlı olumsuzlukları ve olmayanları tutan kadın var olan bahçesini de kurutur.
    Tebriz-i den çok güzel bir söz yazmışsınız aşkın gözyaşlarını okuyorsun herhalde ,seninde imtihanın bu olsa gerek Tebriz-i yi 'Şems' yapanlar da aslında onu çekmeyecekler kıskananlar oldu ,imtihanın en çetin olduğu anda aynı güruha kucak açıp affetmeyi bildiğinden imtihanını geçti ,ve Allah'ın takdiri ki mevlanayıda asıl olan makamına çıkardılar bilmeden,insanların bu yüzlerini görmeyi sevmiyorum ama deneyimdir asıl olan ,acıda olsa daha fazlasını kazanıyor insan .Kazanmışsındır da.
    Hak şerleri hayr eyler
    Zannetmeli gayretler
    Mevlam görelim neyler
    Neylerse güzel eyler
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  12. okurken yoruldum canım ben maşallah halletmişin,içine sinsin inş önemli olan o,benide bekliyor bi taşınma süreci gözüm korktu sanki:)

    YanıtlaSil
  13. Herşey gönlünce olsun canım benim.

    Haklısın bende anlamış oldum ki Nazar Sosyal medya sayesinde daha büyük boyutlara ulaşıyor.
    Herşeyimiz artık yaşadığımız zaman sebebiyle göz önünde :( İnsanın sevdiğinin bile nazarı değiyor kimi zaman :)

    Hakkında en hayırlısı ne ise o olsun inşallah ::)

    YanıtlaSil
  14. insallah bu evdeki memnuniyetiniz kalici olur bu ev sizin icin hayirli olur ve önceki yasadiginiz skntilarin hicbirini burada yasamazsiniz canim benim..Suan icin herseyin iyi gitmesine kendim tasinmis kadar sevindim,zorluklari biliyorum cünki hala yasiyorum bahsettigin zorluklarin bazilarini,hatta bende bazen esime hayir hayir bizburadan cikamayacagiz biz burada ölüüceez dedigim oldu okuyunca demekki bu duyguya kapilan tek kisi degilmisim dedim:)Hersyi nasil tane tane ayrintili aciklayici bir dille yazmissin herhaline hayranim Maasallah..Emin in okul konusunu merak etmistim onuda yazmissin,problem cikmadigina sevindim..Herseyin en güzeli sizin olsun canim beim Allaha emanet olun..

    YanıtlaSil
  15. Ne macera ne macera ..okurken yoruldum valla..üstesinden gelmişsiniz maşallah.evlerin,arabaların,eşyaların,kıyafetlerin hepsinin kesinlikle enerjileri var.hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  16. Bi önceki postunda anlattığın yere benzer bir yer biliyorum bende ama instagramda paylaştığın manzaraya benzer bir manzarası da var zıtlıkları barındırıyor ve k.çekmecede :)

    YanıtlaSil
  17. Yeni eviniz hayirli olsun cok sevindim sizin adiniza tasinma arefesinde olan biri olarak yeni postlari merakla bekliyorum.burada huzurunuz mutlulugunuz daim olur insallah.

    YanıtlaSil
  18. ilkay diğer posttan sonra böyle bi post okuduğuma okadar çooook sevindimki anlatamam ... bu olayı şöyle düşünüyorum öbür ev depo gibiydi yeni eşyalarını aldın aldın sonra asıl eve yerleştirdin :) umarım senin içinde iyi olur hiçbir yer kalıcı değil sonuçta yaşadığın kötü günleride biran önce unutursun inşallah :)

    YanıtlaSil
  19. hayırlı olsun eski mahalleniz kanarya civarıydı diye tahmin ediyorum ilkay abla geçmiş olsun =) doğma büyüme küçükçekmeceli olarak tahmin edebiliyorum =)

    YanıtlaSil
  20. Ben blogunu daha yeni kesfettim ve coook hosuma gitti! Sizin icin herseyin guzelini diliyorum..

    YanıtlaSil
  21. Yaşadıklarınıza çok üzüldüm. Yeni eviniz hayırlı olur hiç bir sorunla karşılaşmazsınız inş. Nazarında payı büyüktür. Ben kısıtlı sayıda arkadaşlarımın bulunduğu facebook'ta birşey paylaştığımda bile çok ciddi etkileniyorum moralım falan bozuluyor :( Kem bakan insanlar tez zamanda uzaklaşır inş. etrafınızdan. Yeni yuvanızdan daha çok neşeli postlar okumak dileği ile.

    YanıtlaSil
  22. hayırlı bayramlar,her şey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  23. gecmıs olsun ılkaycım komsu yuzundn ewını satıp cıkan bırı olarak senı cok ıyı anlıyorum
    herkes bızım kadar sanslı olmayabılır bu anlamda eslerımızden ALLAH razı olsun darısı sıkıntısı olan herkese olsun . ew bızım ıcın onemlı mhatap olmasakta komsunun saygısı davranısı bızım ıcın onemlı cunku bız ew kusuyuz huzuru rahatı ewımzde ararız ben ewımde tv nın karsında esımle cocuklarımla oturuken yan komsunun karısına ıstedıgı suyu duymadı ıye kufur kıyamet bagırması bızde huzur bırakmaz merdıenın pıs kullanılması huzurumu bozar kapımı orterım herkes dısarda kalır mantıgı burda devre dısı kalıyor malesef. rabbım hepımızı saygılı terbıyelı ınsanlarla komsu etsın

    YanıtlaSil
  24. cnm senin adına sevindim gerçekten yaşadığın yer önemli, komşular çok önemli, üstelik çalışmayan, bütün zamanını evde geçiren hanımlar için daha önemli çünkü ister istemez muhattap olmak durumunda kalıyorsun, çalıştığım için pek kimseyle samimiyetim yok ama tependen aşağı halı vs. silkeleyen, çocuklarını gece yarılarına kadar dışarıda tutup insanlara rahatsızlık veren komşular geriyor beni de.

    YanıtlaSil
  25. yaa sizi yaklaşık iki yıldır takip ediyorum.sanki yakın arkadaşm ışız hissindeyim.bu iki yıl içinde taşınıyoruz postuna o kadaar üzüldüm ki.o günüm mutsuz geçti resmen.ama bu posta da o kadar sevindim ki sanki ben ev aldım ben yerleştim de ben o dertlerden kurtuldum gibi.ben antalyada hafız hocalığı yapıyorum.siz kuzeyde ben güneyde.ama blog ve instagram sayesinde sanki her an birlikteymişiz gibi.Rabbim yaşadıklarına karşı güçlü durabilmeyi metanet gösterebilmeyi isyan etmemeyi razı olmayı nasip etsin inşallah.sevdiklerini yanından ayırmasın.hayırlı insanlarla karşılaştırsın.kötü insanların kem gözlerinden tuzaklarından fitne ve fesatlarından seni ve aileni uzak tutsun.Onun razı olduğu bir yaşantı sürüp affedilenlerden eylesin.cennetine girip orada da sevdiklerinle haşreylesin.cemallullahını gösterip yüzümüzü ak eylesin inşallah.

    YanıtlaSil
  26. hakkında hayırlısı olsun.. bol şans diliyorum sana..

    YanıtlaSil
  27. Ilkaycım yeni evin hayırlı olsun, tüm olumsuzluklar geride kalsın. Kendine iyi bak:)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it