19 Eylül 2013 Perşembe

Euroflora Ferforje Cennetine Ziyaret :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Okullar açıldı , "aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor" moduna geçtim.. Facebook Sayfamda'da dün belirttiğim üzere son zamanlarda hayatım : Adını Emin koydum , okulun yolu" şeklinde :)

Henüz okulla ilgili bir rutin oturtabilmiş değiliz bi takım değişiklikler sebebiyle.. Bu da beni pert ediyor.. Ama 2. haftasında daha bir düzene girmiş olacağız inşallah.. 

Okul hengamesi başlamadan çocukları bırakıp Yasin'le en sevdiğim şeylerle dolu olan ferforje cenneti Euroflora'ya gittik.. İyi bir okul öncesi kafa dağıtması oldu benim için :)

Paylaşacağım fotoğraflar kendi zevkime , evle ilgili planlarıma yönelik şeyler.. Fazlası var görünenlerin orada.. Bir çok alışveriş sitesinde buradan alınan ürünler yer alıyor hemde fahiş fiyatlarla.. Burayı sürekli adım adım gezen , fiyatları bilen biri olarak bazen üzerine eklenen fiyatlara şaşıp kalıyorum..

Neyse fotoğraflara geçelim..
Çiçek bakamadığım herkesce malum.. Aslında bu günlerde bi çiçekle iyi anlaşıyorum henüz kurutmadım ya da çürütmedim ama bakalım fazla bağlanmıyorum kendisine her an başına bi iş gelebilir diye.. Çiçek bakamıyor olmam bu tür şeyleri sevmeme engel değil tabii :)

Evime çok yakışırsın seeeennn.. Yerin bile hazır :)


Ama sende çok yakışırsın üzülme :) Aslında bi tane daha var yakışacak.. Fotoğrafı yok burada.. bakalım hangisi kısmet olacak..


Bu dolaba ayrıca bayıldım.. 
400 küsür liraydı fiyatı ama gereksiz pahalı geldi..


Onca yolu tepme sebeplerim.. Ferforjeler !

Burası alt katta.. Ferfrojeleri bi ön izleme kısmı.. Asıl cennet yukarıda.. 

Burada Yasin'in eli  "aliim mi sana bunu ?" derken görülüyor :)


Alayım mı? mi dediği şey.. 
Yok dedim 45874869 tane takı askılığım oldu.. Öyle şıkır şıkır dolaşmayan birine göre çok fazla takım ve askılığım var :) Benim gözüm başka şeydeydi onu kaptım..


Üst kata çıkarken bu harika şeyle gözgöze geldik ! 

ınstagram'da "Ferforje aşkımın bunu alıp salonun ortasına koyacak seviyeye gelmesinden endişe ediyorum :) " şeklinde paylaşmıştım bunu.. 


Ferforjelere yine döneceğiz bomba gibi.. Biraz tabak çanak işlerine girişelim :) 
Envai çeşit mutfak eşyası var lakin benim ilgi alanım o gün  ferforjeler üzerine olduğu için pek bakmadım bile.. Sadece bunları fotoğraflamak istedim.. A 101 furyası vardı geçtiğimiz günlerde malum.. Bu ürünlerden getirdiler ve yok sattı.. 


Bulamayıp üzülenler.. Euroflora da bir sürü çeşidi var..  O arkadaki kutuların hepsi farklı desen.. A101'de 2 çeşit falan vardı yanılmıyorsam..


Ve işte beni atıp 1 hafta sonra alabilecekleri yer :)


Hem kafes ,hem kuş , hem pembe.. Tabii ki benim olacaktı :)


Eski evde kafes stickerımın olduğu şekilde asacağım bunu.. bakınız tık tık..

O stickerı orada bırakmak zorunda kaldığımdan beri artık taşınabilir kafesler tercih ediyorum hehe..
tabii o stickerdan stoklayacağım o ayrı :) Ne zaman bu evden gitmiyorum artık dersem o zaman yapıştırırım.. Rana'nın odasının stickerı hala duruyor yapıştırmadım.. 


Nasıl güzeller :)


Ferforje kafeslere bayılıyorum !


Bunun bi değişiği English Home'da da vardı.. Ben bunu daha çok sevdim.. 


Fiyatları da uygun.. benim aldığım pembe kafes 18 liraydı mesela. diğer şeylerde pek çok yere göre uygun.. Sadece 1-2 parça English Home'a göre pahalıydı yoksa ferforje anlamında bildiğim en uygun yer burası.. Bazı yerler abartabiliyor fiyatları.. 

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it