24 Eylül 2013 Salı

HER TELDEN BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 19 :)


Adını Emin koydum , Okulun yolu 'na aynen devam :) 
Geçen gün okula giderken, saks mavisi elbisemi giydim.. Aslında çıkış noktası varlığını unuttuğum çanta oldu.. Yaz bitmeden kullanabilmek istedim..

Ayna : English Home 


Bana her şeyin pembesini alan pek sevgili Yasin'e teşekkürler :)


Eve dekorasyon adına eklediğim bi kaç şey..

Bu sehpa evde sorun oldu :) Nereye koyacağımı bilemedim.. Sonraa girişi dekore ederken orası için aklıma güzel bir fikir geldi.. Buradaki siyah katlı rafımı girişe koydum ve sehpa burası için mükemmel oldu :)

Pudra Dantel Örtü : English Home
Sehpa : İkea 
Perde : (Kumaş ) İkea


Puantiye uyumu :)

Pikemi ayıla bayıla yatak örtüsü olarak kullanıyorum.. Ve içi peçetelerim ve hediyelerimle dolu pembe puantiyeli karton kutu.. Müthiş ikili oldular.. Ve hatta üçlü.. Üstteki fotoğraftaki puantiyeli çarşafı da unutmayalım..

Puantiyeli Kutu : İkea (2 li paket halinde satılıyor )
Puantiyeli Pike : English Home
Gardrop : İkea Pax Serisi
Şifonyer : İkea Malm


Kutuların bir diğeri Rana'nın odasında.. Pembe büyük ayısıyla birlikte dekorasyon şeysi olarak takılıyorlardı şimdiye kadar.. Şimdilerde Rana'nın dolabını düzene sokmamda bana yardımcı oluyor :) 
İpin ucunu kaçırabiliyorum yoksa bu şekilde yavaş yavaş ayıklıyor ,yerleştiriyorum.. Kış /yeni dolap , seneye giyilebilecekler ve küçülenler olmak üzere kategorilerim var.. Son kez yazlıkları giydikçe , ya da yeni bi şeyler geldikçe önce bu şekilde ayırıp sonra yerlerine kaldırıyorum..


Yeni ferforjem :)

Nereye asacağıma karar vermeden almıştım bunu.. Harika bi yer buldum çok içime sindi.. ilerleyen günlerde gösteririm ;)

Kafes Askılık : English Home ( internet sitesinden )
Örtü : ( kumaş ) Bauhaus


Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa