27 Eylül 2013 Cuma

KIRMIZI-MAVİ / KUŞ-KELEBEK HAFTA SONU SOFRASI :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Havaların biraz soğuma ve okulların açılmasıyla teras sezonunu kapatıp masamıza dönüş yaptık.. Genelde terasta yer sofrasında kahvaltı ediyorduk hafta sonları.. 

İşte geçen pazarın kelebek , kuş detaylı kırmızı-mavi sofrası.. 


Rana'nın ateşlenmesiyle sabahladığımız bir geceydi.. Sofrayı geceden kurmuş olmasaydım rüyamızda görürdük bu düzeni :)


Bu arada sofraların 3 kişilik olması genel merak konusu :) 
Rana henüz masaya oturup ortalığı karıştırmadan yemek yiyecek yaşta değil.. Benim yanımda mama sandalyesinde ikamet ediyor kendisi.. Veya bizden önce yemiş ortalıkta dolaşıyor oluyor :)


Sabah ancak uyuyabildiğimiz için çok geç kalktık ve sofrayı hazır bulmak müthiş iyi hissettirdi.. 
Ve yine sıkça soruluyor , evet akşamdan kurduğumda her ne kadar ev ortamı olduğu için fazla tozlanmayacak olsa da ,  örtüyorum üzerini sofranın.. Eski postlarımdan birinde fotoğraflamıştım hatta.. 


Ayrıntılara dalarsak,

Peçete : Bim
Kuşlu Minik Tabaklar : Euroflora
Kelebekli Dantel Runner : Kadıköy Pazarı
Kelebek Detaylı Peçetelik : English Home


Bu peynire de bayılıyorum ayrıca belirtmeden geçemedim.. Tam sunumluk..


Vee sofranın akşamdan kurulmuş , sabah hazır bulduğum hali :)

Plastik Katlı Servislik : Tantitoni
Masa / Bank / Tabureler : İkea


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it