10 Eylül 2013 Salı

MUTLU PAZAR :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Hafta sonu arkadaşlarım geldi yeni evimize..
Bazen inanamıyorum ama taşındım da misafir ağırlamaya bile başladım.. Çok şükür.. Oradan hiç kurtulamayacağımı düşündüğüm zamanlar olmuştu biliyorsunuz.. 

İşte soframız..




Ne zamandır kedi dili pasta yapmıyordum.. Menüye ilk yazılan kedi dili pasta oldu böylece..
Bu kez yuvarlak yapmadım..Böyle hem dilimler daha göz doldurucu , hemde daha kolay servis edilir oldu..


A101 ganimetlerinden kafesli / kalpli bardaklarımı kullandım sofrada.. 
Kafes / kuş takıntım var artık malum bunları çok seviyorum o yüzden.. En son English Home'dan bir kafesli cici kaptım.. ( bakınız burada ) evdeki kafes oranı gitgide artıyor daha da duracak gibi değilim :)

Yalnız sadece bir kez kullanmama ve elde yıkamama rağmen tabaklardan bi tanesinin alt kısımlarında minik soyulmalar farkettim.. Çok uzun ömürlü olmayacak gibi.. Çok dikkat etmek lazım.. 


Çilekli pudinglerim..
Evet soframa uyuyor diye çilekli tercih ediyorum hehe :) 
Dipleri sürprizli.. Çikolata kremalı bisküvi var.. İsteğe göre fındık , ceviz vs.'de koyulabilir.. Emin bu şekilde yapınca bayılıyor..



Ve Suna hediyelerin yanı sıra müthiş mamalar yapıp getirmişti.. artı hediyeleri ve mamaları yetmiyormuş gibi tabaklarını da bana bırakıp gitti.. Benim içinmiş onlarda..

*yazar burada yüzünün kızarıklığıyla başetmeye çalışıyor..
Bu kız beni feci utandırıyor :)


 2 demlik çay bitirdik.. Ki benim misafir demliğim büyüktür :) 

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa