2 Eylül 2013 Pazartesi

SON ZAMANLARDA 11 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Son Zamanlarda..

Bol bol çocuk çığlığı dinledim.. 
Suyun hayat kaynağımız olmasının yanı sıra çocukları ciyaklatıcı bir özelliği daha olduğunu keşfettim, bunların başında dura dura Güney sahillerini mesken tutan sosyetik güzellerimizle yarışır bronzluğa eriştim :P


Suda buruşmuş minnak ayakları sevdim :)



Bavul tipi kutumu yere göğe sığdıramadım :)
Önce makyaj masamın yanına yere koydum.. Bi süre orada sergiledim.. Sonra dolabımın üzerine koydum..
Nereye koysam yakıştı , beni kendine hayran bıraktı..


Cupcake standımı takılık yaptım :)


Bol bol ekmek pizzası yaptım..
Ama ben bu zaman zarfında da bu şekilde ekmek değerlendirdim.. oldukça basit olan tarifi hemen burada ;)


Suna'nın hediyesi bu bez çantayı kaybettiğimi sanarken birden elime geçmesiyle sevindim :)

Kendisini park çantası yaptım..


Yegane'yle buluştum ve yanından böyle döndüm..



Paketlerle şoklara girdim çıktım..

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it