16 Ekim 2013 Çarşamba

ÇOCUKLARIN BOL FOTOĞRAFLI BAYRAM KOMBİNLERİ

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Bayram boyunca sesim çıkmayacak blogda.. Instagram'da https://instagram.com/catikatiilkay/ görüşeceğiz.. Bu post son olarak bi bayram hediyesi olsun size..

HERKESE MUTLU BAYRAMLAR :)

Ne kadarını giyeriz , önce hangisinden başlarız bilmiyorum ama işte bizim bayram kombin seçeneklerimiz.. Fotoğraf aralarında ne , nerden ?  hatırladığım kadarıyla belirteceğim..  

Önce Rana'dan başlayalım.. 

Rana 1. Kombin 

Hello Kitty'li Pufidik Üst : H&m 
Pembe Kazak/Elbise : Almanya'dan 
Pembe Çorap : Daymod 
Fırfırlı Ayakkabı : Gezer


Detaylar..


Detaylar.. :)


Rana 2. Kombin

Hello Kitty'li Pufidik Üst : H&m 
Triko Elbise : Civil 
Fırfırlı Ayakkabı : Gezer
Çorap : Daymod 
Çanta : Almanya'dan..


Detaylar.. 


Rana 3. Kombin 

Peluş Etol : Bücürük
İnce Kadife Elbise : H&m
Ayakkabılar : Markasını unuttum..
Saç Bantı : H&m


Detaylar...


Vee tabii insan bebek olunca bayramda şıkşıkırdım gezemiyo sürekli :) Bunun arabada uyuyakalıp terlemesi vaarrr , dedenin çikolata yedirip ağızdan çikolatalı salyalar akıtması vaaarr , var da var :) Çanta yedek ve rahat ciciler dolu olacak .. İşte onlardan sadece biri..

I love my mummy.. she's the best hehe 
Tabii ki öle :P 

Mesajlı Üst : Primark 
Fırfır Detaylı Tayt : Bonbon Kids 


Ve planlar tutmaz , hava bozar , daha kalın bi şeyler giymek gerekirse , kombinleri :)

Seçenek : 1

Pembe/Mavi Mont : Markasını anımsayamadım..
Pembe Simli Atkı-Bere Takımı : Lc Waikiki


Yine detaylar.. 


Seçenek 2 

Mont : Yine markasını bilemedim şu an..
Suna Teyzesinin kızıma hediyesiydi.. 
Mickey Eldiven : H&m


Detaylar.. 


Oğluma geçiyoruz..

Emin Kombin 1 

Kapanmak üzere olan Max diye bir yerden alışveriş yapmış Yasin.. Hem ihtiyaçtı hem doğum günü hediyesi , hem bayramlık oldular :) 
Tüh dedim kapanmayaymış keşke.. Tarz buldum kazakları vs.. Keşfetmişken kaybetmiş olduk.. Üstelik baya kaliteliler de..

Bu kazağa ayrıca bayıldım..Beyaz gömlekle giyecek inşallah...


Emin Kombin 2

Çizgili T-shırt : Lc Waikiki


Emin Kombin 3

Bunlarda bahsettiğim mağazadan.. Gömlek babamın hediyesi sadece..


Yine aynı mağazadan..
Bu kadife , gri , fitilli pantolona ayrıca bayıldım.. Çünkü Yasin bana ilk çıkma teklif etmeye geldiği gün üzerinde bu pantolonun aynısı vardı :) Ve ben o pantolonu çok yakıştırırdım..Biz evlendik vs. uzun yıllar da giydi çok sağlamdı.. Şimdi oğlumuz var koca adam oldu da aynı pantolondan giyiyor.. Ve Emin babasına çok benziyor..
Kazağıyla kombinledim ama bir de beyaz gömlekle giydireceğim..Yasin öyle kombinlemişti :)


Ve detaylar.. 
Bereleri de pek sevdim yuvarlak kafasına yakışıyor oğlumun :)


Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa