25 Ekim 2013 Cuma

EMİN / RANA DOLAP İÇİ DÜZENLERİ..

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Bayram tatilini evde ama verimli geçirdik demiştim..İşte benim için huzurun fotoğrafı bunlar :) 
Çocukların dolaplarında yazılık-kışlık olayına çok önceden girişmiştim.. Ama tam anlamıyla düzenli ,tam anlamıyla ayıklanmış değildi.. Rahat kafayla hallettim bu işi tatilde.. 

Rana'nın dolabı..

Dolap , Beşik, Halı , Perde , Pembe Kutu : İkea


Daha yakından bakalım..

Askı renklerine , boy sırasına göre dizildi elbiseler, etekler , dışarı kıyafetleri.. Hatta bi ara tüm askıları aynı renk yenilesem mi diye düşündüm ama sonra dedim israf yapma ne gerek var :) 
Askıların altındaki ilk rafta hırkalar , pantolonlar, taytlar,  uzun kollu bodyler , atletler ,pijama alt ve üstler ayrı ayrı katlanıp kategorilenmiş durumda.. 
Dolabı her yıl düzenlemem de eksik listesi de çıkarıyorum.. Bu haliyle çok daha kolay oluyor..  Atlet , pijama takımı falan almamız lazımdı bolca.. Yıpranmış ve lekelenmiş olanlar vardı.. Yasin geçen gün cici pijamalar vs. almış kızıma.. Gördüklerinizin çoğu  toz bezi olacaklar bi sonraki yıkanmada yani..


2 katta yelekler , ter bezleri , önlükler , ve organizer içinde çoraplar kemerler vs. mevcut.. Bolca çorapta almalıyız Rana'ya.. Sağda görünenler büyük gelenler bacağı içinde kayboluyor Rana'nın.. Diğerleri de boydan küçük geliyor..
Ortayı bi tutturamadık :) 

En altta montlar , battaniyeler arkada havlular vs. var..
Şeffaf Bölmeli Organizer : İkea 


Kokulu Taş : English Home

Dolabının içine astım Rana'nın.. Her açtığımda  mis gibi kokuyor..  Bebek pudrası gibi.. Yalnız sonradan kapaktan alıp iç kısmına astım kokuyu ani açışlarda çarpıp zedelenebilirdi.. İlk başta düşünemedim..

Askı Aparatı : Command
Kafes Askılık : English Home


Ve Emin'in dolabı
Oğlumun dolabı Rana'dan daha kolay toparlandı..  Hem kız çocuk hem bebek olduğu için Rana'nın çok fazla kıyafeti var.. Doğumda, mevlütte gelen hediyeleri bile bitmedi daha.. 

Üstteki mavi-beyaz sepet Rana'nın.. Emin'in odası hem büyük hem üst katta.. Oyuncakların çoğuda burada.. Oyun odası gibi bi şey oldu genelde burada vakit geçiriyorlar Rana'yla.. Sepette Rana'nın bezi, kremi, ıslak mendili falan var.. İn-çık yapmıyorum böylece ihtiyaç halinde..

Çalışma Masası , Sandalye , Çöp Kutusu , Dolap : İkea 
Oyun Halısı : İvi ( Unnado )

Yine boy sırasına ve askı rengine göre dizildiler önce..
Alt katta da pantolonları pijamaları , ev kıyafetleri şapkaları vs. var.. Sepette de çorapları.. Bizim çocukların ikisinin birden ayağı büyümüş bu sene.. Emin'inde çorapları olmuyor :)
Alt raftada battaniye ve montları vs.. Alttaki yorgan Rana'nın oldu güzel kedili bir nevresim geçirdim üzerine.. Emin artık büyük yorganla yatıyor büyüdü ya.. Zaman çabuk geçiyor..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa