29 Ekim 2013 Salı

Euroflora , İkea Çiçeklik.. Bizim seçimimiz..Küçük bir dekorasyon turu..

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ


Ta-taaaaaa işte son 1-2 gündür baktıkça mutlu olduğum şey :)
bu ınstagram'da yayınladığım bir kare.. orada daha kolay oluyor çek-yayınla :)


Çiçek bakamadığımı sürekli takip eden arkadaşlar bilirler..bu konuda o kadar beceriksizim ki bir sürü çiçeği heba ettim.. ama denemekten de vazgeçmedim.. sağolsun Yasin'de bu konudaki takıntımı bildiği için ara ara bana hep saksı çiçeği alır.. en son getirdiği fotoğrafta solda kalan pembeli çiçeğe bakmayı başardım :) nasıl oldu bilmiyorum ama baya pembe çiçeklerle doldu bi ara..şimdi döküldü normalmiş bu..kışın yeşil kalacak sadece yaprak.. yazın yine çiçekleri çoğalacak inşallah.. bu eve taşındığımızdan beri bizimle.. 
bu çiçeğe bakmayı becerince Yasin birde gül aldı bana saksıda.. yuppiii onunda tomurcuk güllerini açtırmayı başardım.. Maşallah'larınızı esirgemeyin nolurr :)
sonra iki minik kaktüs daha aldı Yasin bana.. onlara bakmak kolay 2 haftada bir falan suluyormuşşun tam benlik aslında..
bunlar böyle birer ikişer çoğala çoğala bir süredir mutfakta bi çıkıntımız var , balkonmuş kapatmışlar orada minik masamın üzerinde ikamet ediyorlardı.. burası da Yasin'in geceleri oturduğu keyif alanı.. keyif yapamıyordu çiçekler engellediği için.. dedi ben sana bi çiçeklik alayım :)

aaa dedim ne demek al tabii.. salonda da boş bir alan vardı oraya zaten böyle bi şey hayal ediyordum hep.. üzerini gerçek çiçeklerle doldurabilmekte güzel oldu.. ben yapay çiçeklerle dolduracaktım..

iki çiçeklik arasında kaldı önce.. sağdaki Euroflora'da gördüğüm çiçeklik.. Soldaki İkea..


Aslında İkea'yı almaya daha yakındım.. ama katlı raf sevdam beni ikileme düşürdü :) İkea daha uygundu hem şıklık açısından hemde çiçekliği koyacağım yerle aynı sırada English Home rafım var..


e odanın kapısının girişinde de İkea siyah rafım var.. bir odada her yer katlı raflık dolu olacaktı böylece.. 


tercihim İkea'dan yana oldu bu yüzden.. hem diğerini tek bir şekilde sergileyebilecektim.. İkea'yı kısa ve geniş olduğu için bu şekilde duvara da yaslayabiliyorum.. 


görüntü olarak abes durmuyor.. diğeri ince uzun olduğu için şık durmayacaktı.. tabii bunları hep denedim :) English Home rafımı buraya çekip sağdan soldan sürekli baktım..benziyorlar çünkü Euroflora çiçeklikle.. cık İkea kadar şık durmadı..
artı bir de Eurolora çiçeklikle ,çiçekliği yanına koyacağım beyaz masam görüntü olarak aynıydı.. takım takım dursun da istemedim..
tabii diğer raftan vazgeçmiş değilim :) onu tüm bu raflardan çok uzakta bir odada çiçeklik dışında değerlendirmeyi düşünüyorum.. evle ilgili bir planım var.. ama bu uzun vadede olacak bi şey.. bu evde kalıcı olduğumuza içim inandıktan sonra :)

Dekoratif Bavul : Zara Home
Sevgili Leyla'nın hediyesiydi..


Soracaklar için şimdiden ismini ve fiyatını ekliyorum.. Eurolora olan 75 TL'ydi..


Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa